Quaderns Rubio
Quaderns Rubio
Hola,
Una vegada vaig veure per internet que existien els quaderns Rubio en PDF.
Algú en té algun i me'l voldria passar?
Al meu fill gran el veig poc interessat en posar-se a dibuixar amb mi, però sí que li agraden les fitxes, potser pq són més guiades i ell necessita aquesta guia... De vegades me'n he descarregat alguna i anem fent una estoneta per les tardes, però ara m'interessaria això del Rubio.
El meu fill fa P3...
Gràcies!
Una vegada vaig veure per internet que existien els quaderns Rubio en PDF.
Algú en té algun i me'l voldria passar?
Al meu fill gran el veig poc interessat en posar-se a dibuixar amb mi, però sí que li agraden les fitxes, potser pq són més guiades i ell necessita aquesta guia... De vegades me'n he descarregat alguna i anem fent una estoneta per les tardes, però ara m'interessaria això del Rubio.
El meu fill fa P3...
Gràcies!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Quaderns Rubio
Ni idea d'això que demanes, però a en Martí li van regalar aquest llibre i està molt molt bé per animar-se a dibuixar: són dibuixos incomplets, i et fa suggeriments-provocacions perquè els acabis:
http://www.cocobooks.es/catalogo_ficha.php?id=79
http://www.cocobooks.es/catalogo_ficha.php?id=79
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Hola, he fet un cop d'ull a internet i m'ha semblat veure diverses pàgines per descarregar-te'n, possa al google cuadernos rubio pdf i te'n sortiran.
Em sembla per cert una gran idea i els utilitzaré quan la petita sigui més gran
Em sembla per cert una gran idea i els utilitzaré quan la petita sigui més gran
Hola,
Gràcies Akanne per contestar, però el cas és que ho vaig fer i trobava pàgines de picassa on gent els tenia allà guardats, però a l'hora d'imprimir-los no ho podia fer, no sé perquè...
Gràcies Akanne per contestar, però el cas és que ho vaig fer i trobava pàgines de picassa on gent els tenia allà guardats, però a l'hora d'imprimir-los no ho podia fer, no sé perquè...
Upss!! Doncs ho sento però ja no et puc ajudar, jo ho he mirat des de l'Ipad i no tinc impressora per indicar-te com fer-ho.
:-(
:-(
Pujo, a veure si algú més em pot ajudar...
Gràcies, noies!
Gràcies, noies!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo els compro al Alcampo per la meva nena que li encanta "hacer deberes" i son molt baratets. 
Ostras, Alcampo aquí a Lleida no n'hi ha. Potser a algun Carrefour. Si hi vaig algun dia ja miraré...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |