grup de criança compartida o families que eduquin a casa(Vic

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Karlotta
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:12 pm

grup de criança compartida o families que eduquin a casa(Vic

EntradaAutor: Karlotta » ds. feb. 02, 2013 12:41 pm

HOLA
acabo de traslladar-me a Sant Sadurní a prop de Vic i estic buscant famílies que eduquin a casa o grups de criança compartida... tinc dos fills i esperant el tercer... Ara estem educant a casa però venim d´un projecte d´educació lliure on teníem molta implicació i busquem alguna cosa similar o un grup de famílies per reunir-nos amb el nens/es, m´agradaria conèixer gent que eduqui a casa o es plantegi una educació alternativa a l´educació infantil convencional. Nosaltres ens basem en l´educació lliure o viva que respecta els processos interns dels nens, l´autorregulació, les necessitats emocionals, etc..
si algú sap d´alguna família o grup us agraeixo l´ajuda, estic una mica perduda en un nou lloc i els nens tenen ganes de conèixer altres nens!!!

gràcies
Carlota
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: grup de criança compartida o families que eduquin a casa(Vic

EntradaAutor: Ixena » ds. feb. 02, 2013 1:04 pm

Hola Carlota,

A Vic hi ha l'Espai la Font, que es basa en la pedagogia Wardolf. Abans estaven a Borgonyà, ara ja s'han traslladat a Vic. Hi pots portar els nens des dels 2 als 12, com a alternativa a l'escola convencional. També fan xerrades, tallers... Els pares hi estan totalment involucrats. Potser t'interessa. Mira-t'ho.

http://infantslafont.org/
Imatge
Karlotta
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:12 pm

Re: grup de criança compartida o families que eduquin a casa(Vic

EntradaAutor: Karlotta » dl. feb. 04, 2013 9:41 am

Gracies, ja sabia d l'existencia de la font. Pero no és ben bé una escola o projecte deducacio lliure...
Buscaba més aviat gent o grups d familia q eduqués en familia o seguint la pedagogia lliure o viva per coneixer-los i potser montar un grup d criança o similar...
Si en coneixeu passeume el contacte...
Gracies
carlota

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::