Ajudes/Beques per llibres
Ajudes/Beques per llibres
Dilluns vam tenir reunió amb la mestra del meu fill que fa P3 i resulta que tindrà un llibre fantàstic (per nosaltres innecessàri) que val 71€!!!! I que a més ja ens l'han comprat l'AMPA, no hi ha cap descompte i pel que sembla ja s'ha acabat el plaç per demanar ajudes pel llibres.
He entrat a la web d'Ensenyament i m'ha semblat que s'havien de demanar al juny, algú m'ho pot confirmar?? Hi ha algún altre tipus d'ajuda per llibres??
Ens va molt malament pagar aquest 70€ del llibre + 70€ de material + bates +...
Faig una crida per si hi ha alguna possibilitat de rebre alguna ajuda per alguna banda!!
Mil gràcies!!
He entrat a la web d'Ensenyament i m'ha semblat que s'havien de demanar al juny, algú m'ho pot confirmar?? Hi ha algún altre tipus d'ajuda per llibres??
Ens va molt malament pagar aquest 70€ del llibre + 70€ de material + bates +...
Faig una crida per si hi ha alguna possibilitat de rebre alguna ajuda per alguna banda!!
Mil gràcies!!
Re: Ajudes/Beques per llibres
les beques de llibres generals són per primària (no infantil). no sé d'on ets, podria ser que al teu ajuntament o a la teva escola facilitin alguna ajuda, descompte o facilitat de pagament, però de beques de llibres a infantil no n'hi ha.
podries parlar-ho amb direcció de l'escola a veure què et diuen....
tot i que no és la resposta que voldries, espero haver-te ajudat. :)

podries parlar-ho amb direcció de l'escola a veure què et diuen....
tot i que no és la resposta que voldries, espero haver-te ajudat. :)
hola esquitx! flipo 71 euros
els ajuts per llibres també són per infantil, de fet jo l'any passat el vaig demanar pel meu gran que feia P4 i ens el van concedir però amb les retallades al final no es van pagar...
aquest any desconec com està la cosa, hauries de preguntar a l'escola si aquest curs se n'ofereixen i si estàs dins del plaç per demanar-ho (al juny és pels que ja són alumnes del centre però els nous alumnes (P3) la demanen al setembre, igual que l'ajut pel menjador)
sort!
els ajuts per llibres també són per infantil, de fet jo l'any passat el vaig demanar pel meu gran que feia P4 i ens el van concedir però amb les retallades al final no es van pagar...
aquest any desconec com està la cosa, hauries de preguntar a l'escola si aquest curs se n'ofereixen i si estàs dins del plaç per demanar-ho (al juny és pels que ja són alumnes del centre però els nous alumnes (P3) la demanen al setembre, igual que l'ajut pel menjador)
sort!
Hola!
Jo tinc un nen que fa P3 i una nena que fa P4 i cada llibre també ens ha costat 71 i 68 euros cada un.
A mi si que em van donar beca de material i llibres per tots dos però era de l'ajuntament i es demanava al juny com bé dius tu. Al setembre ens va arribar la ressolució dient les que donaven i les que no i ens van dir que sempre se'n guarden alguna per casos urgents o solicituds com la teva, o nouvinguts...etc... o sigui que per demanr-la penso que no perds res. Segons com ho tinguin te l poden donar.
espero que tinguis sort perquè t'entenc perfectament.
Edito per dir que l'escola és publica.
Jo tinc un nen que fa P3 i una nena que fa P4 i cada llibre també ens ha costat 71 i 68 euros cada un.
A mi si que em van donar beca de material i llibres per tots dos però era de l'ajuntament i es demanava al juny com bé dius tu. Al setembre ens va arribar la ressolució dient les que donaven i les que no i ens van dir que sempre se'n guarden alguna per casos urgents o solicituds com la teva, o nouvinguts...etc... o sigui que per demanr-la penso que no perds res. Segons com ho tinguin te l poden donar.
espero que tinguis sort perquè t'entenc perfectament.
Edito per dir que l'escola és publica.
hola! potser ahir no em vaig explicar bé... volia dir que de beques de la generalitat per ed. infantil no n'hi ha, comencen a partir de primària. igualment aquest curs no sé si han sortit les beques per primària (diria que no). podria ser que el vostre ajuntament, Consell Comarcal o escola, tingui una línia d'ajudes pels llibres d'infantil, però que no són beques del departament ensenyament, això volia dir.
continuo pensant que jo ho parlaria amb direcció a veure quina solució et poden donar, potser us deixen pagar a terminis, més endavant o us sabran dir quina solució podeu trobar.
espero haver-te ajudat!

continuo pensant que jo ho parlaria amb direcció a veure quina solució et poden donar, potser us deixen pagar a terminis, més endavant o us sabran dir quina solució podeu trobar.
espero haver-te ajudat!
canyella9
jo tampoc em vaig explicar del tot bé! a veure... les ajudes per llibres de primària venen d'Ensenyament, les ajudes per llibres d'infantil venen dels Consells Comarcals o segons la zona de l'Ajuntament, en el meu cas les gestiona el Consell Comarcal i com que al cap i a la fi els consells comarcals depenen de la Generalitat per això l'any passat no van arribar els diners
la qüestió ja no és d'on surten els diners de les ajudes sinó si hi ha ajudes per llibres d'educació infantil i la resposta és sí....normalment, però ara no estem en una època normal i així com les de primària de moment ni tan sols han sortit les d'infantil ves a saber...potser sent més locals dependran dels pressupostos de cada zona i en alguns llocs n'hi haurà i en d'altres no, no ho sé
esquitx, el millor que pots fer és el que totes t'hem dit, preguntar a l'escola mateix, ells et diran si teniu ajudes aquest curs i si és que sí t'hauran de donar la sol·licitud perquè la puguis presentar segons quin sigui el plaç
ànims i a veure si hi ha sort!
la qüestió ja no és d'on surten els diners de les ajudes sinó si hi ha ajudes per llibres d'educació infantil i la resposta és sí....normalment, però ara no estem en una època normal i així com les de primària de moment ni tan sols han sortit les d'infantil ves a saber...potser sent més locals dependran dels pressupostos de cada zona i en alguns llocs n'hi haurà i en d'altres no, no ho sé
esquitx, el millor que pots fer és el que totes t'hem dit, preguntar a l'escola mateix, ells et diran si teniu ajudes aquest curs i si és que sí t'hauran de donar la sol·licitud perquè la puguis presentar segons quin sigui el plaç
ànims i a veure si hi ha sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |