Ajudes/Beques per llibres

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Ajudes/Beques per llibres

EntradaAutor: esquitx » dl. set. 16, 2013 7:03 am

Dilluns vam tenir reunió amb la mestra del meu fill que fa P3 i resulta que tindrà un llibre fantàstic (per nosaltres innecessàri) que val 71€!!!! I que a més ja ens l'han comprat l'AMPA, no hi ha cap descompte i pel que sembla ja s'ha acabat el plaç per demanar ajudes pel llibres.

He entrat a la web d'Ensenyament i m'ha semblat que s'havien de demanar al juny, algú m'ho pot confirmar?? Hi ha algún altre tipus d'ajuda per llibres??

Ens va molt malament pagar aquest 70€ del llibre + 70€ de material + bates +...

Faig una crida per si hi ha alguna possibilitat de rebre alguna ajuda per alguna banda!!

Mil gràcies!!
canyella9
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Ajudes/Beques per llibres

EntradaAutor: canyella9 » dl. set. 16, 2013 8:16 am

les beques de llibres generals són per primària (no infantil). no sé d'on ets, podria ser que al teu ajuntament o a la teva escola facilitin alguna ajuda, descompte o facilitat de pagament, però de beques de llibres a infantil no n'hi ha.
podries parlar-ho amb direcció de l'escola a veure què et diuen....

tot i que no és la resposta que voldries, espero haver-te ajudat. :) :ok: :ok:
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. set. 16, 2013 12:44 pm

hola esquitx! flipo 71 euros :ufs:

els ajuts per llibres també són per infantil, de fet jo l'any passat el vaig demanar pel meu gran que feia P4 i ens el van concedir però amb les retallades al final no es van pagar... :ufs:

aquest any desconec com està la cosa, hauries de preguntar a l'escola si aquest curs se n'ofereixen i si estàs dins del plaç per demanar-ho (al juny és pels que ja són alumnes del centre però els nous alumnes (P3) la demanen al setembre, igual que l'ajut pel menjador)

sort!
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dl. set. 16, 2013 8:03 pm

Hola!
Jo tinc un nen que fa P3 i una nena que fa P4 i cada llibre també ens ha costat 71 i 68 euros cada un.
A mi si que em van donar beca de material i llibres per tots dos però era de l'ajuntament i es demanava al juny com bé dius tu. Al setembre ens va arribar la ressolució dient les que donaven i les que no i ens van dir que sempre se'n guarden alguna per casos urgents o solicituds com la teva, o nouvinguts...etc... o sigui que per demanr-la penso que no perds res. Segons com ho tinguin te l poden donar.

espero que tinguis sort perquè t'entenc perfectament.

Edito per dir que l'escola és publica.
canyella9
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

EntradaAutor: canyella9 » dt. set. 17, 2013 7:42 am

hola! potser ahir no em vaig explicar bé... volia dir que de beques de la generalitat per ed. infantil no n'hi ha, comencen a partir de primària. igualment aquest curs no sé si han sortit les beques per primària (diria que no). podria ser que el vostre ajuntament, Consell Comarcal o escola, tingui una línia d'ajudes pels llibres d'infantil, però que no són beques del departament ensenyament, això volia dir.

continuo pensant que jo ho parlaria amb direcció a veure quina solució et poden donar, potser us deixen pagar a terminis, més endavant o us sabran dir quina solució podeu trobar.

espero haver-te ajudat! :ok: :ok:
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dc. set. 18, 2013 3:02 pm

canyella9 :r) :ok: jo tampoc em vaig explicar del tot bé! a veure... les ajudes per llibres de primària venen d'Ensenyament, les ajudes per llibres d'infantil venen dels Consells Comarcals o segons la zona de l'Ajuntament, en el meu cas les gestiona el Consell Comarcal i com que al cap i a la fi els consells comarcals depenen de la Generalitat per això l'any passat no van arribar els diners :ufs:

la qüestió ja no és d'on surten els diners de les ajudes sinó si hi ha ajudes per llibres d'educació infantil i la resposta és sí....normalment, però ara no estem en una època normal i així com les de primària de moment ni tan sols han sortit les d'infantil ves a saber...potser sent més locals dependran dels pressupostos de cada zona i en alguns llocs n'hi haurà i en d'altres no, no ho sé :-:)

esquitx, el millor que pots fer és el que totes t'hem dit, preguntar a l'escola mateix, ells et diran si teniu ajudes aquest curs i si és que sí t'hauran de donar la sol·licitud perquè la puguis presentar segons quin sigui el plaç :ok:

ànims i a veure si hi ha sort!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::