clinica del PILAR
Re: clinica del PILAR
Bon dia,
Jo vaig tenir a la meva filla al Pilar ara fa quasi 3 anys, d'aqui 8 setmanes surto de comptes hi tornen anar allà.
Per cert, estic fent la canastilla i sabó per el cap i el cos tenen allà?? Es que no m'enrecordo de l'altre vegada...
Jo vaig tenir a la meva filla al Pilar ara fa quasi 3 anys, d'aqui 8 setmanes surto de comptes hi tornen anar allà.
Per cert, estic fent la canastilla i sabó per el cap i el cos tenen allà?? Es que no m'enrecordo de l'altre vegada...
Gràcies per les vostres respostes, millor poso 2 necessers perque en 1 no donarà per res....
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs jo fa 20 mesos vaig tenir a la meva petita i vaig portar les meves cremes, xampus i gels naturals i no els van obrir llavors els hi vaig dir el primer dia que si no utilitzaven els meus si us plau no la banyessin, així que si que tenen ells.
Hola:
Ara estic de 28 semanes i he comensat a fer la canasteta, tendre al meu primer peque aqueta clinica, m'agradaria sapigue si alguna de vosaltres os a portat la dra. pinilla. ES per sapigue que tal
Ara estic de 28 semanes i he comensat a fer la canasteta, tendre al meu primer peque aqueta clinica, m'agradaria sapigue si alguna de vosaltres os a portat la dra. pinilla. ES per sapigue que tal
- Naylacris
- Contacta:
Avui fa 2 anys justos va neixer la meva Carla al Pilar amb Pinilla i super be ella es la meva gine de fa anys i la de tota la meva familia, tambe el meu primer embaras pero vaig parir al Remei.
Pastora la comadrona d'ella genial em va ajudar i Pinilla no tinc paraules.
Pastora la comadrona d'ella genial em va ajudar i Pinilla no tinc paraules.
Moltes gracies. También es mi doctora hace años, pero en este terreno no sabia como era
Hola noies,
Jo al Desembre també tindré a la meva nena a la Clínica del Pilar i tinc una pregunta per les que ja la coneixeu. El tema de posar arracades com funciona?
Us explico, vaig tenir la meva primera filla a la Dexeus i allà em van dir que si li volia posar arracades li tenia que posar les que ells em venien (com si fossin de farmàcia) i pagar 60 euros aprox. si no ho recordo malament, al final una infermera molt simpàtica m'ho va fer "d'estranquis", es va emportar la nena i les arracades que portava jo i me la va tornar la mar de tranquileta (jo vaig patir moltíssim...).
Al Pilar com ho fan?? es per anar preparada!!
Moltes gràcies a totes!!!
Jo al Desembre també tindré a la meva nena a la Clínica del Pilar i tinc una pregunta per les que ja la coneixeu. El tema de posar arracades com funciona?
Us explico, vaig tenir la meva primera filla a la Dexeus i allà em van dir que si li volia posar arracades li tenia que posar les que ells em venien (com si fossin de farmàcia) i pagar 60 euros aprox. si no ho recordo malament, al final una infermera molt simpàtica m'ho va fer "d'estranquis", es va emportar la nena i les arracades que portava jo i me la va tornar la mar de tranquileta (jo vaig patir moltíssim...).
Al Pilar com ho fan?? es per anar preparada!!
Moltes gràcies a totes!!!
Jo vaig parir al Pilar i no he quedat contenta. La meva gine i llevadora no eres d'alla i elles molt be, pero l'equip intern fatal. Descoordinacio a tope. La unica que salvaria era la pediatra que ens va fer l'alta.
La resta, fatal. Van interpretar malament les ordres de la meva gine en quan a calmants, no ens explicaven res, no ens van ajudar amb la lM (recen parida i consultant el SP per resoldre els dubtes!
)' les instalacions velles i el menjar dolent. I feia fres a l'habitacio!
Al menys no vaig veure monges
Si en tinc un altre buscare un altre lloc.
Edito: acabo de recordar una altra cosa. L'anestesista es va equivocar amb la dosi d'intradural i abans de comencar la cessaria vaig convulsionar i tenir un episodi d'arcades que em va fer por fins i tot a mi. Ho havia oblidat completament....
La resta, fatal. Van interpretar malament les ordres de la meva gine en quan a calmants, no ens explicaven res, no ens van ajudar amb la lM (recen parida i consultant el SP per resoldre els dubtes!
)' les instalacions velles i el menjar dolent. I feia fres a l'habitacio!Al menys no vaig veure monges
Si en tinc un altre buscare un altre lloc.
Edito: acabo de recordar una altra cosa. L'anestesista es va equivocar amb la dosi d'intradural i abans de comencar la cessaria vaig convulsionar i tenir un episodi d'arcades que em va fer por fins i tot a mi. Ho havia oblidat completament....
Yo ahora estoy haciendo las clases con la comadrona Pastora, genial, es magisima, espero que el día del parto este ella también, porque trasmite mucha tranquilidad
Yo ya lo he comentado alguna vez y un diez para el Pilar, pero cada caso esun mundo
yo estoy embarazada de gemelos i estoy en mis 32 semanas,hace como un mes fui de urgencias alli,por un tema de opresion abajo y la verdad el trato genial,a parte la comadrona que me lleva todo el embarazo aqui en Vic trabaja alli tambien,y sera ella quien me atienda en el parto y eso la verdad da seguridad.
Pero bueno saco otro tema,la madrina de mi hija me regalarà los pendientes y me gustaria saber si alli los que te colocan son los de ellos,esos que son hipoalergenicos o les ponen los que yo pueda llevar?? lo digo porque veo una tonteria que se gaste el dinero ahora i que la niña no los pueda disfrutar hasta pasado un mes
Pero bueno saco otro tema,la madrina de mi hija me regalarà los pendientes y me gustaria saber si alli los que te colocan son los de ellos,esos que son hipoalergenicos o les ponen los que yo pueda llevar?? lo digo porque veo una tonteria que se gaste el dinero ahora i que la niña no los pueda disfrutar hasta pasado un mes
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
dia 24 de febrer--punció
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
- Naylacris
- Contacta:
Ponen los que tu lleves desinfectados eso si y normalmente la comadrona cobra algo.por ponerlos
Naylacris gracias,en el papel de Lo que he de llevar a la clínica ya pone que cobran un tanto,aunque no pone cuanto,pero Lo que no sabía era sí podia llevar yo los mios,y ya Lo tengo aclarado gracias
dia 24 de febrer--punció
dia 24 de febrer--punció
- Naylacris
- Contacta:
A mi Pastora creo recordar me cobró no sé si 40 o 50 € pero bueno mejor ponerlos recien nacida que después, eso si se los puso el dia que saliamos de la clínica.
No se los ponen el mismo dia de nacer?? Letras!!! Por cierto hace mucho que pasaste por alli? Es para saber como fue el trato y la experiencia,me toca a final del mes que viene y llevó gemelos
dia 24 de febrer--punció
dia 24 de febrer--punció
- Naylacris
- Contacta:
En el Remei tuve a mi mayor que tiene ahora 4 años y en el Pilar hace 2 años y se los pusieron el dia de la salida a mi me dijo la comadrona que era por el hospital.
Yo ya has visto mis opiniones más arriba estoy contenta.
Yo ya has visto mis opiniones más arriba estoy contenta.
hola chicas,escribo para daros mi opinion sobre la clinica Pilar.
Me programaron cesarea para el dia 26 de octubre ja que una de mis mellizos (en Genís) venia pequeño.
Llegamos a la clinica y en 10 minutos ya me pasaron a la sala de partos,fue muy rapido,el personal super atento en todo momento.Jo antes de que me pusieran la epidural estaba tan nerviosa por si me hiban a hacer daño que pedi a una enfermera de alli que me cogiera la mano y asi lo hizo,al igual que la supervisora de quirofano,durante todo el proceso de la cesarea.
La verdad que un 10 se queda corto para el equipo medico de la comadrona Montse Rodriguez.
Una vez en planta me tuvieron 7 dias ya que la niña (Bruna) nacio pequeña y no me dieron el alta hasta que cogio los 2 kilos (nacio con 2040,pero perdio hasta los 1900).
El personal maravilloso,TODO el personal.
Tanto las enfermeras,como las auxiliares,como las chicas de la nursery,de verdad que estoy super contenta y agradecida por el trato que me ofrecieron,ja que como madre primeriza y con mellizos tan pequeñitos,tenia muchos miedos y dudas y en todo momento no dudaron en darme apoyo,y sugerirme maneras de hacer.Imaginaroa una noche me vieron tan cansada y llorando que me ofrecieron llevarme a la pareja a la nursery para que mi marido y yo pudieramos descansar,cosa que agradeci de todo corazón.
Sé que cada aprto es un mundo,al igual que cada persona,y cada equipo medico,pero realmente,si volviera a tener otro bebe,iria alli con los ojos cerrados.
Me programaron cesarea para el dia 26 de octubre ja que una de mis mellizos (en Genís) venia pequeño.
Llegamos a la clinica y en 10 minutos ya me pasaron a la sala de partos,fue muy rapido,el personal super atento en todo momento.Jo antes de que me pusieran la epidural estaba tan nerviosa por si me hiban a hacer daño que pedi a una enfermera de alli que me cogiera la mano y asi lo hizo,al igual que la supervisora de quirofano,durante todo el proceso de la cesarea.
La verdad que un 10 se queda corto para el equipo medico de la comadrona Montse Rodriguez.
Una vez en planta me tuvieron 7 dias ya que la niña (Bruna) nacio pequeña y no me dieron el alta hasta que cogio los 2 kilos (nacio con 2040,pero perdio hasta los 1900).
El personal maravilloso,TODO el personal.
Tanto las enfermeras,como las auxiliares,como las chicas de la nursery,de verdad que estoy super contenta y agradecida por el trato que me ofrecieron,ja que como madre primeriza y con mellizos tan pequeñitos,tenia muchos miedos y dudas y en todo momento no dudaron en darme apoyo,y sugerirme maneras de hacer.Imaginaroa una noche me vieron tan cansada y llorando que me ofrecieron llevarme a la pareja a la nursery para que mi marido y yo pudieramos descansar,cosa que agradeci de todo corazón.
Sé que cada aprto es un mundo,al igual que cada persona,y cada equipo medico,pero realmente,si volviera a tener otro bebe,iria alli con los ojos cerrados.
dia 24 de febrer--punció
dia 24 de febrer--punció
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |