Desanimada... No m'acostumo...
Desanimada... No m'acostumo...
Bones! Recorro al fòrum ja que estic convençuda que m'entendreu!
La meva filla té 15 mesos i al setembre va començar la llar.
Des dels 6 mesos que la deixo a casa i ho portava prou bé. Però des de que he començat a treballar a jornada sencera que cada dia ho porto pitjor.
Porto a la peque de 9 a 17 a la llar... Quan està malalta la deixo a casa amb una amiga però se'm fa molt dur.
Cada dia la deixo plorant. Tot i saber que després li passa em costa.
No m'havia passat mai estar pensant sempre amb quan hi ha pont o vacances per estar amb ma filla. No treballo a gust...
A algú li ha passat?
M'anirà passant?
Moltes gràcies!
La meva filla té 15 mesos i al setembre va començar la llar.
Des dels 6 mesos que la deixo a casa i ho portava prou bé. Però des de que he començat a treballar a jornada sencera que cada dia ho porto pitjor.
Porto a la peque de 9 a 17 a la llar... Quan està malalta la deixo a casa amb una amiga però se'm fa molt dur.
Cada dia la deixo plorant. Tot i saber que després li passa em costa.
No m'havia passat mai estar pensant sempre amb quan hi ha pont o vacances per estar amb ma filla. No treballo a gust...
A algú li ha passat?
M'anirà passant?
Moltes gràcies!
Re: Desanimada... No m'acostumo...
Jo ja fa un any que treballo i estic igual.. No et vull desanimar però és dur i has de fer mil filigranes.. I dona molta pena sí, i més quan estàn malalts, ho pasem tots malament.. Anem contranatura..
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola!
T'entenc perfectament, a mi em va passar el mateix.
Despres de tenir el meu primer fill em vaig quedar a l'atur, i ara amb la segona tambe hi estic.
Entre mig he treballat a jornada completa, no excessivament lluny de casa pero el gran s'havia de quedar 10 hores (8-18!) a la llar. Les mestres que va tenir son unes persones genials, sort d'aixo!!, pero tant ell com jo ho vam passar fatal.
Ara em plantejo si quan acabi la baixa, buscar feina a mitja jornada, tot i que ens haguem d'apretar encara mes el cinturo...
T'entenc perfectament, a mi em va passar el mateix.
Despres de tenir el meu primer fill em vaig quedar a l'atur, i ara amb la segona tambe hi estic.
Entre mig he treballat a jornada completa, no excessivament lluny de casa pero el gran s'havia de quedar 10 hores (8-18!) a la llar. Les mestres que va tenir son unes persones genials, sort d'aixo!!, pero tant ell com jo ho vam passar fatal.
Ara em plantejo si quan acabi la baixa, buscar feina a mitja jornada, tot i que ens haguem d'apretar encara mes el cinturo...
La meva gran ja té 5 anys i jo hem segueixo sentint fatal quan penso que es passa de quarts de nou a quarts de cinc a l'escola...
Són una pila d'hores encara que ja tingui 5 anys i la petita 3...
M'entristeix pensar que s'hi passen tant de temps, sense mi...
Llavors només puc proposar-me d'estar al 100 per 100 ( o més) la resta de temps del dia, quan les recullo i als matins, abans de dur-les...
No sé, suposo que també deu anar amb els caràcters... jo sóc de sentir-me sempre força culpable en general...
Ànims!
Són una pila d'hores encara que ja tingui 5 anys i la petita 3...
M'entristeix pensar que s'hi passen tant de temps, sense mi...
Llavors només puc proposar-me d'estar al 100 per 100 ( o més) la resta de temps del dia, quan les recullo i als matins, abans de dur-les...
No sé, suposo que també deu anar amb els caràcters... jo sóc de sentir-me sempre força culpable en general...
Ànims!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
lila ha escrit:Llavors només puc proposar-me d'estar al 100 per 100 ( o més) la resta de temps del dia, quan les recullo i als matins, abans de dur-les...!
A mi tambe em fa peneta estar taaaantes hores sense ells però també m'agrada molt la meva feina i hi disfruto...Per això quan estic amb ells intento passar temps de qualitat: el 100% de la meva atencio la tenen els meus fills.
Avui he arribat a les 19 a casa (normalment els recullo jo del cole a les 16.30) i estar nomes a l'hora del bany i del sopar se m'ha fet momt estrany....
Jo tinc dos nens, 5 i 3 anys, i continuo sentint-me culpable... sempre, en tot moment, treballo a mitja jornada, i no em dona temps de fer les coses... estic passant una temporada fatal, i encara
estem amb l'adaptació del petit, que és el nen més tossut que he conegut jo (i senyoretes que veuen
molts nens al dia...), vui dir que tan si treballes a jornada complerta com a mitja jornada aquest
sentiment no ens el podrem treure de sobre fem el que fem, som aixi... i quan siguin més grans
i vagin pel seu conte, després ens sentirem culpables per no haver-hi passat més temps de petits,
jejeje, que hi farem...
estem amb l'adaptació del petit, que és el nen més tossut que he conegut jo (i senyoretes que veuen
molts nens al dia...), vui dir que tan si treballes a jornada complerta com a mitja jornada aquest
sentiment no ens el podrem treure de sobre fem el que fem, som aixi... i quan siguin més grans
i vagin pel seu conte, després ens sentirem culpables per no haver-hi passat més temps de petits,
jejeje, que hi farem...
- canyelladecolors
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm
Hola noies,
la meva petita te 5 mesos i se m'està apunt d'acabar la baixa maternal... fa 3 mesos que treballo alguna tarda al despatx ja que tb soc autònoma però la feina del mati a l'escola encara no la faig. No sabeu lo depre que m'estic posant de pensar que no podre estar al mati amb ella.
Per el meu horari minim 3 dies arribare a casa passades les 7 aixi que just pel bany, la teta i a dormir...
em fa tanta pena... ara ho deixaria tot per estar mes estona amb ella...
m'ha anat be desfogar-me!
la meva petita te 5 mesos i se m'està apunt d'acabar la baixa maternal... fa 3 mesos que treballo alguna tarda al despatx ja que tb soc autònoma però la feina del mati a l'escola encara no la faig. No sabeu lo depre que m'estic posant de pensar que no podre estar al mati amb ella.
Per el meu horari minim 3 dies arribare a casa passades les 7 aixi que just pel bany, la teta i a dormir...
em fa tanta pena... ara ho deixaria tot per estar mes estona amb ella...
m'ha anat be desfogar-me!
Hola
Es normal trobar-se així són petits... i més quan estàn malalts...
tot això es normal i forma part de la nostra vida. Fins q t'acostumes....
Es normal trobar-se així són petits... i més quan estàn malalts...
tot això es normal i forma part de la nostra vida. Fins q t'acostumes....
Ja vec que som unes quantes... És injust! Passa massa ràpid i no poder disfrutar dels fills com voldriem és el pitjor!
Algunes dieu que és acostumar-s'hi però no se si ho aconseguiré!
El que tinc clar és que si algun dia tinc el segons allargaré la reducció tan com pugui!
Ànims!
Algunes dieu que és acostumar-s'hi però no se si ho aconseguiré!
El que tinc clar és que si algun dia tinc el segons allargaré la reducció tan com pugui!
Ànims!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
jo crec q mes q acostumar-se ens ressignem perque no ens queda mes remei :'(
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Jo crec que ho hem de portar d'una manera positiva, penseu en que el temps que puguem passar amb ells sigui de qualitat, i intenteu transmitir-lis amb ells aquesta positivat, fer-li veure que alla on es queda (en el meu cas escola bressol) ho passarà be, tinguen en compte vosaltres també aixó, que ho passen be i aprenen noves experiencies, tot aixó també els hi fa creixer, Si ells veuen que vosaltres ho viviu així, ells ho faràn també, i el cap de setmana a tope amb ells.
Mireu que jo surto de casa a les 8, i arrivo a les 8 del vespre, així que imagineu, pero quan arrivo m'explica de tot, juguem, sopem, i anem junts a dormir, i quan marxo, em diu adeu mama, i fa adeu amb la maneta, i el papa s'encarrega d'ell i de portar.lo a la guarde, i ell ho te super assumit i porta molt be, es la vida, i em d'intentar ser sempre possitius per poder gaudir del moments que si podem estar junts.
Mireu que jo surto de casa a les 8, i arrivo a les 8 del vespre, així que imagineu, pero quan arrivo m'explica de tot, juguem, sopem, i anem junts a dormir, i quan marxo, em diu adeu mama, i fa adeu amb la maneta, i el papa s'encarrega d'ell i de portar.lo a la guarde, i ell ho te super assumit i porta molt be, es la vida, i em d'intentar ser sempre possitius per poder gaudir del moments que si podem estar junts.
yo hem sento igual tinc horari partit aixi que porto a la peque a la guarde la recullu al mig dia dinem juntes i a les 4 marxo fins a les 8 que ya esta banyada i li dono de sopar juguem una mica i la poso a dormir, la trobo molt a faltar m'he perdut moltes coses d'ella i aixo hem fa sentir mala mare pero treballo per poder pagar com tots pero es una M.
Us entenc tant...La meva petita té dos anys, i jo treballo des de que en tenia 5 mesos i mig...ara encara se'm fa duríssim. La deixo a les 9 i la recullo a les 17.00, però el dia que tinc curs o algo que l'haig de deixar abans i haig d'enviar a la cangur per recollir-la se'm fa molt dur, ho passo molt malament, ella no tant crec, però jo...buf, fatal! no tinc gens de ganes de treballar, crec que el meu rendiment és molt més baix i tot!
Boira
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Ara us anava llegint més, i m'hi sento tant identificada!....jo de totes maneres soc una persona molt activa, i per sentir-me be necessito fer moltes coses i per això, malgrat tot intento trobar l'equilibri, faig un màster, al qual hi dedico un parell d'hores mensuals i intento anar al gimnàs un parell de dies a la setmana i a ioga quinzenalment...penso que és important trobar espai per a nosaltres, i dedicar-nos al 100% les estones que estiguem amb ells
Boira
Qui està connectat