SALUT MARE/PARE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

SALUT MARE/PARE

EntradaAutor: futuramami29 » dv. nov. 08, 2013 10:05 am

BON DIA NOIES!!!!

FA DOS SETMANES QUE EM BALLA EL CAP AMB AIXÒ!

RESULTA QUE EL MEU HOME I JO FA TRES ANYS QUE HI VIVIM JUNTS... TREBALLEM I ANEM DE BÒLIT I HE DE RECONÈIXER QUE MENGEM FATAL!

FA UN MES ENS VAM FER ANÀLISIS ELS DOS. JO ESTIC PERFECTE PERÒ AL MEU HOME LI VAN TREURE QUASI DE TOT!!! FALTA DE FERRO, COLESTEROL, SUCRE ALT, BAIX ÀCID FÒLIC...

SÓC JO QUI HA D'ESTAR SANOTA PER PORTAR AL BABY 9 MESOS, PERÒ EM PREOCUPA QUE LA SALUD DEL MEU HOME HAGI FET EN PART, QUE NO EM QUEDI EMBARASSADA AQUESTS MESOS... ES PENSAR MOLT... PERÒ SUPOSO QUE INFLUEIX EN ELS BITXITOS!!!!!!!

EL TINC A DIETA DE FA DOS SETMANES, I ANEM A ACUPUNTURA... A VEURE QUE!
futuramami29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 9:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: SALUD MARE/PARE

EntradaAutor: jpc » dv. nov. 08, 2013 11:27 am

Hola guapa,

jo no sé si aquests "problemes" de salut en el teu home poden influir en el tema embaraç tot i suposo que és molt possible però el que si que estic segura és que és molt important tenir una bona alimentació.

Jo fins fa uns tres anys m'alimentava d'aquella manera: molts entrepans, pizzes, menjar precuinat, etc i a arrel de l'embaràs i la maternitat he canviat molt els hàbtis. No m'he tornat una obsesionada del mejar ni molt menys, però si que m'he informat del tema i ara intento portar una dieta equilibrada tant per nosaltres com per al nostre fill. Molta verdura i fruita, carn i peixos a la planxa o al forn, res de greixos ni fregits i res de menjar precuinat. Tot el més natural possible, o tot el que el ritme de vida que portem ens ho permet.

El que més em va fer canviar va ser el fet de voler que el meu fill creixès sà i em d'educar amb l'exemple. No es pot pretendre que un nen disfruti amb la verdura si a casa seva no en menja ningú, etc.

Ara de dilluns a divendres intentem menjar el més sà possible i deixem els "excessos" pel cap de setmana que tampoc es tracta de viure amargats. Estic molt contenta de no menjar tanta porqueria i m'agrada pensar que amb els anys el nostre cos i la nostra salut ens ho agrairà.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::