En busca del segon amb diferencia de 2 anys

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Pat83
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:33 pm

En busca del segon amb diferencia de 2 anys

EntradaAutor: Pat83 » dj. feb. 27, 2014 6:52 pm

Mamis expertes!!! Voldria q les que us heu llwnçat a tenie wl segon de manera q es porti un anyet o dos amb el primer mexpliquei com us ho feu amb la logidtica cotxet,x ex, i què tal l'experiencia. El meu peke té quasi 8 mesos i estem pensant d' anar a buscar el segon quan faci un anyperò tenim dubtes a nivell logistic!!!! Com ens ho farem quan anem un de sol xl carrer?? Jaja
karruxina
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: En busca del segon amb diferencia de 2 anys

EntradaAutor: karruxina » dj. feb. 27, 2014 9:31 pm

Les meves filles es porten 3 anys, ens vam voler esperar a aquesta diferencia xq, quan vam tenir l gran vam fer la prova de estar amb la nena i la meva neboda, q tb es porten 3anys, i vam veure q amb aquesta edad ja son autosuficients, i així podiem estar per un nou bb, en aquest cas. Amb la diferencia de dos anys no ho vam veure clar xq vam voler estar molt per la nena, ara amb la segona, la gran li fa de mama. Tema logistica amb cotxet, t'he de dir q vam comprar una plataforma pel cotxet i despres d'un mes sense ferla servir, la vam tornar...
A l'habitació estn les dues juntes desde els 4m i ens a anat mb.
Ara, cada nen es una loteria, i no saps mai com et sortirà
KaRRuXiNa
lila14
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dc. juny 26, 2013 11:24 pm

EntradaAutor: lila14 » dj. feb. 27, 2014 11:29 pm

Hola Pat!

Bé jo no tinc encara l'experiència perquè estic embarassada de 6 mesos però tinc un petit que té 20 mesos i es portaran 23 mesos quan neixi el petit que està a la panxa.

Pel tema que dius del carrer ja m'han passat un cotxet de bessons el maclaren gemelar que es pot reclinar el seient totalment (els seients són independents) és un cotxet de passeig i potser hi ha gent que li fa angúnia portar un bebè en cotxet de passeig però pensa que inclús hi ha l'adaptador (per el cap) de bebès.

Potser nosaltres estem bojos per tenir-los amb tant poca diferència però l'edat nostra ens apretava i segur que ens sortirem, ara si que hi ha moments que em pregunto com ho farem, je.je.je.

Petons,

Lila 14
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. feb. 28, 2014 1:47 am

Jo, per anar pel carrer, aniria amb portanadons (el bebè) i cotxet. :ok: Sort!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
petitoneta
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

EntradaAutor: petitoneta » dv. feb. 28, 2014 7:18 am

Hola! Les nostres filles es porten 22 mesos i n'estem encantats. Al principi ha sigut complicat, però ara ja estem situats. La petita té 9 mesos ara. Si anem tots 4 normalment ens emportem els 2 cotxets (la petita dorm més tranquila) ¡ si vaig jo sola agafo el cotxet de bessons o bé el cotxet de la petita amb la plataforma (depèn si anem lluny o la gran esta cansada). Tot és va fent, només és qüestió d'anar-ho provant! Per cert, no te preu veure-les jugant juntes! Enhorabona per l'embaràs!
leo
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:35 am

EntradaAutor: leo » dv. feb. 28, 2014 7:49 am

Hola Pat
els meus es porten 2 anys i 3 mesos i per anar pel carrer quan vaig sola, el petit (ara ja farà 6 mesos) va al cotxet i el gran amb la plataforma o caminant. Quan sortim els 4 i es un passeig llarg o passem el dia fora, anem també amb la cadireta del gran, aixi si es cansa o vol dormir ja té un lloc
No és tan complicat com sembla, vas passant el dia a dia ... i passa molt rapid
per mi el pitjor, és als matins: corrents amunt i avall amb els dos per deixar-los a la guarde i arribar puntual a la feina...
jo no vaig veure necessari anar amb el cotxet gemelar

com diu la petitona, no té preu veure'ls jugant junts, és una meravella!
ImatgeImatge
Xaina
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dv. feb. 28, 2014 8:49 am

Hola,

Els meus es porten 2 anys i 8 mesos. Nosaltres no ens hi varem posar abans perque jo necesitava una mica tornar a ser jo després de l'embaràs i la lactancia.
Els meus son dos nens. Els primers dos mesos varen ser durets ...pero cada un caegada es millor.

El tema logística pots agafar idees pero jo et recomano que estiguis oberta a canviar d'idea quan coneguis al teu fill / filla. Jo tenia clarissim que aniria amran b un carro i portanadons. El meu gran era deliç a la Manduca. Doncs bé....el meu petit veu la motxilla i plora, crec que s'agovia i mai no l'ha volgut. Nosaltres anem amb carrito i plataforma i genial.

Sort
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Aitona
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » dv. feb. 28, 2014 9:14 am

Hola Pat!

Jo tampoc et puc parlar per experiència ja que el segon/a està en camí i encara no hem pogut comprovar les dificultats reals que ens trobarem.
Els nostres babys es portaran 22 mesos i sí que a vegades m'espanta una mica tot el que ens ve a sobre, però molta gent ens ha dit que seran un parell d'anys molt durs i desprès ja s'entretindran ells solets.

Tema transport, la nostre intenció i ja que amb el primer vàrem fer molt porteig és que amb aquest segon els primers mesos portar-lo amb motxil.la i el gran en cotxet (si vol anar-hi) i ja passats els primers mesos i quan el petit el puguem posar a cadireta de passeig, comprar una de bessons.

Però ja et dic que tot això, són per ara intencions....
MIX99
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

EntradaAutor: MIX99 » dv. feb. 28, 2014 9:52 am

Bones Pat!!

Jo et puc parlar de poqueta experiència... El nostre petit, té 3 setmanes, i el gran 2 anys i 5 mesos...

Des de un primer moment, no ens vam plantejar tenir dos cotxets, ja que teníem el Bugaboo Bee amb la idea de no comprar-ne un altre...el que hem fet ha sigut comprar una plataforma pel gran, i hi va la mar de content (de moment...) no sabem com anirà evolucionant amb el temps...

Quan el gran s'adorm el cotxe, que ens ha passat... el que fem per anar del cotxe a casa, es posar el gran al cotxet, i el petit el portem en braços... a mesura que vagin creixent, ja veurem com ho anem fent... el que tinc clar, és que el Biel cada vegada es més gran, i ja se li pot demanar que camini més...i a ell també li fa gràcia veure el seu germà al cotxet

Tema bressol, el gran ens va sortit molt lliure, i des de l'any està dormint en llit gran, així que no tindrem cap problema a la hora de passar-lo al bressol gran... encara no sabem si dormiran junts o no, és un tema que hem d'acabar de decidir...

Ànims, de moment aquestes tres setmanes, tot i ser cansades, han estat bé i totalment repetibles...
Imatge

Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. feb. 28, 2014 12:22 pm

Hola!

Els meus es porten 24 mesos justos, ara el petit té 15 mesos.

Pel carrer poc problema: quan el petit era més bebé gairebé sempre anava al portanadons i el gran al cotxet. Algunes vegades si anava acompanyada anava amb dos cotxes però gairebé mai. Ara que ja no portejo gaire al petit (pesa 11kg i a l'hivern amb l'anorac m'és incòmode) doncs el gran camina i el petit al cotxet. Si he d'anar una mica lluny doncs li afago el patinet o bicicleta pel gran que així aconsegueixo arribar més lluny més ràpidament. No et negaré que algun dia he estat a punt de ""no poder tornar a casa"" amb el gran cansat negant-se a caminar i el petit encara no camina :content: :content: Sort que m'ho agafo a riure!

I la organització a casa... per mi els moments més estressants són al vespre: els nens cansats i els adults també. Nosaltres tots d'hora i ho trampejem força bé a no ser que al petit li agafin "atacs de son repentins" i li dongui per posar-se a cridar (i llavors jo em quedo sense sopar i el poso a dormir).

Jo si pogués tirar enrere, faria que es portéssin encara menys, 18 mesos o així. Els primer mesos/anys són estressadament divertits tan si es porten 1.5 anys com si se'n porten 2,5. Així que comenci la diversió quan abans millor!!
Nime
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dv. feb. 28, 2014 12:36 pm

Ele meus es portaran 20 mesos; la meva idea és fer anar un portanadons pel peke i el gran al cotxet i fins i tot provar a veure si li agrada la plataforma (que comprarem de segona mà per si un cas ;)) Al principi també em vaig estressar molt amb la idea que es portessin tan poc, però penso que si sent primerenca me'n vaig sortir amb una experiència completament nova amb aquest segon que ja aniré més rodada potser vaig més tranquil·la (en el sentit de criança, menjar, etc.) Tothom diu que és estressant els primers mesos però que després val molt la pena, així que jo t'animo a què ho proveu :ok:
Imatge
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » ds. març 01, 2014 10:57 pm

Els meus es porten 20 mesos i quan el petit va neixer vam utilitzar moltissim el portanadons i el maclaren per bessons...a ni aquest cotxet em va salvar la vida...

Quan la gran tenia uns 2 anys i mig va començar a utilitzar una plataforma on ella podia anar asseguda que encara utilitzem. De fet sovint la gran va al cotxet i el peque, que ara te 21 mesos, a la plataforma.

Anims, que és força cansat, però super agraït!! Jo ara, que els veig com juguen junts, com interanctuen i com es troben a faltar l'un a l'altre quan no estan junts em cau la baba...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::