★•❀•☼•★ Cercadores de Juliol 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cristineta86
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juliol 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Cristineta86 » dv. jul. 31, 2015 6:42 am

MOLTES FELICITATS MIATA!!!!!!! Quina il.lusio que m'ha fet llegir-te!!! Ahir anava mirant si posaves el q...q inutil l'altre gine lo q no tindrien ni q deixar-lo visitar.. pero lo mes important es q la teva col segueix endevant!!!!
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dv. jul. 31, 2015 7:31 am

Moltíssima sort MiaTa!! T'ho mereixes!! Ara a disfrutar de l'embaràs!! Una abraçada!
mvillpa
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dv. jul. 31, 2015 7:38 am

Bon dia!!!!

MiaTa, que bé accost super noticia!!!!! M’alegro molt, moltissim!!!! Quina mala sort el gine q et vas trobar el primer cop, amés sembla q si ho saben no els hi poden fer res?? ?-) Bé, lo més important és que tot s’ha quedat en un ensurt i la teva col esta tirant endavant. Q disfrutis molt d’aquest embaràs, t’ho mereixes!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cristineta86, l’esperança és la única cosa que no es pot perdre mai, encara q puc entendre q els mesos van passant i van pesant però hi ha moltes noies que després de mooolts mesos ho han aconseguit i tu en seras una d’elles. Com va el sagnat? Segueixes sagnant una mica?

El resum el faré més cap a la tarda-vespre que a veure si podem cantar alguna col més, no creieu?? ;-)))
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dv. jul. 31, 2015 8:31 am

Que bé, MiaTa! El gine de l'altre dia que s'ho faci mirar... dir-te totes aquelles coses i deixar-te patint per no res! Bufff, m'empipo només de pensar-ho. Però lo important és que tant tu com el teu cigronet esteu bé, i aquesta panxu segueix endavant. Cuida't molt, bonica, i a disfrutar >.-<: >.-<: >.-<:
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dv. jul. 31, 2015 8:49 am

Cristineta86 - tan de bo aquest fluxe que tens sigui indicatiu de panxu. I sí, quan arriben notícies d'embarassos a mi també em passen moltes coses pel cap, alegria, òbviament, però en part penso... jo també vull panxu! I això que fa molt poquet que busquem. Però bé, el nostre moment arribarà segur ben aviat! M'encantaria poder cantar la teva panxu durant l'agost :ok:

Virnonava - a veure si aquests TO arriben aviat, i si no el mes que ve! Si ets regular no fan massa falta, però a mi m'agrada fer-los igualment

Lluna_plena - després d'aquesta súper matrícula toca súper panxu! Ja tinc ganes de cantar-la :p-)

Melibea80 - mantingue'ns informades de com van les teves tempes i si hi ha possible panxu a la vista >.-<:

Petitajo - encara que falti bastant per la data de NW, potser sí que podria ser implantació. Aix, aquests tacadets ens faran parar leres, no ajuden gens a relaxar-se i fan que el desespero sigui encara més desesperant. Però quan al final hi hagi premi, tanta desesperació haurà valgut la pena.

Mvillpa - l'esperança és l'últim que es perd!!! Pocs deures poden ser més que suficients, n'hi ha prou amb que arribi un sol bitxitu ..::·· Així que ànims amunt!!!

Happymama - que bonic que els vostres grans hagin estat els encarregats de donar la bona notícia! Segur que teniu a tota la família encantada. Enhorabona i a seguir gaudint d'aquests moments tan dolços :-()-)
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dv. jul. 31, 2015 8:50 am

MiaTa quina il·lusió!!!! Ostres que bé! Enhorabona!!! Me n'alegro de que t'haguem ajudat a portar-ho millor!!! Que tinguis un embaràs genial!!! Muakssss!!!!
Imatge

Imatge
Ir26
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dv. jul. 31, 2015 9:02 am

Moltes gràcies boniques! Estem desitjant que tot surti bé i no ens enduem una altre decepció.

He mirat dpps i em toca pel set d'Abril. Ninguna s'anima a obrir-lo?

Nosaltres ja hem fet les maletes i estem llestos per marxar. Falta que vingui el papi amb el cotxe i a terres catalanes altre cop.
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Ir26
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dv. jul. 31, 2015 9:03 am

Per cert Miata me n'alegro molt guapa!!!!!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dv. jul. 31, 2015 9:04 am

Ah! Moltes gràcies a totes pel vostre suport a la meva candidatura i per oferir-vos a donar-me un cop de mà per mantenir el post d'agost ben actiu i animat! Sou uns solets :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***:

Moment ego: jo estic una mica mosca, perquè ahir a la tarda va sortir TO positiu, però el siberiano era fora per feina. Havia d'arribar cap a les 10 del vespre, que és encara una hora decent per fer pinxitu, però li van cancelar el vol i va acabar arribant ja de matinada i esgotat... així que res de res. Avui a les 7 del matí ho hem intentat, però estàvem els dos mig adormits, era tot una mica forçat, i al final hem decidit que anirem a per totes a la tarda, quan estiguem més descansats i ens ho puguem agafar amb ganes de veritat. No vull agobiar-me, perquè realment fer pinxitu només "perquè toca" no m'agrada. Però no puc parar de pensar que ara era el moment bo, i que potser l'hem deixat escapar. En fi, paciència. Avui tornaré a fer TO, a veure si encara surt ben marcat. Per sort abans que marxés ell de viatge vam fer pinxitu productiu (a dos dies del TO positiu)... creieu que pot ser que algun ..::·· hagi aguantat fins avui? Pffff, és un rollo quan no es poden fer deures com cal els dies clau :ufs:

(Perdoneu que divideixi els meus rollos en unes quantes entrades diferents. Em moro de ganes de poder veure fotos, i si poso les meves súper parrafades en una sola entrada, mai de la vida arribaré a les 100! Així que, amb el vostre permís, a partir d'ara faré una mica de trampes :ok: )
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dv. jul. 31, 2015 9:20 am

siberiana!!! Pel què he après per aquí, quan el TO surt ben marcat és que ovularàs en 24-72 hores, per tant si feu pinxitu per la tarda pot ser que el pillis!!! Vaja, que a fer deures avui i demà a tope!!! Jejeje!!! A mi també em fa ràbia fer-ho forçat, i més nosaltres amb el nen, que al final només pots a la nit o si és cap de setmana a la migdiada... intentem posar-hi una mica de salsa... que si no... a per totes, que a més és cap de setmana jefa!!!!
Imatge

Imatge
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

EntradaAutor: Nina5 » dv. jul. 31, 2015 10:28 am

hola boniques!
preparades pel cap de setmana?
Embarassada, moltes gràcies pel teu escrit i enhorabona altre cop per la teva panxolina!!!
intentarem aquest estiu reduir presses i seguir una mica el teu consell! a veure si mica en mica li vaig treient perquè el meu és veure'm i em dir-me : mama teta, i no para fins que li dono! estem massa enganxats...però al menys reduir-ho una mica!!

Mvilla: tot i que no m'he apuntat al post de juliol et felicito per haver estat una super bona jefa! has mantingut el post molt actiu!!

Miata, ara he llegit la teva història! tel.la amb el primer gine....segur que està rabiós per alguna cosa i ho paga amb les pacients! quina ràbia!! en fi...m'alegro moltíssim que la teva col hagi arrelat bé i res...d'aquí 8-9 mesets a gaudir del teu/teva petitona!

Felicitats a la resta que heu aconseguit arrelar la col i a les que no..ens veiem a l'agost!!!!
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dv. jul. 31, 2015 11:32 am

Enhorabona MiaTa >.-<: >.-<: >.-<:

Moment EGO: jo estic un pèl desanimada, la mica de sagnat d'ahir s'ha convertit en un gran sagnat, com de regla (amb compresa i tot) i de sang vermella :ufs: M'he anat a fer una beta i estic esperant el resultat, aquesta tarda trucare al gine a veure si em pot donar una explicacio pq sagnar tant al mig del cicle no es normal, estic molt angoixada, penso q potser ha estat un embaras ectopic i en el moment de la implantacio l'he expulsat. Soc a la feina i tinc ganes de plorar
Imatge

Imatge
gordi
Entrades: 217
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 6:59 pm
Ubicació: GIRONA
Contacta:

EntradaAutor: gordi » dv. jul. 31, 2015 12:13 pm

Hola nenes!!!
Vaig a personalitzar una miqueta, que ja és hora!! :ok:

PETITAJO: No et desanimis reina, que segur que tot va bé. Truca a algú amb qui puguis parlar per desfogar-te. Com ha sigut el sagnat? _Has tret cap grumet de sang important? ánims guapa! :-()-)

NINA5: Va que a l'agost ho aconseguirem!! >.-<:

SIBERIANA: Segur que ho fas perfecte això de "jefa". I per lo del TO, no pateixis, segur que aquest ovulet ..::·· s'enganxa perfectament i a l'agost cantem més cols!!! :-()) -

MIATA: Em sembla que ja ho vaig fer, però igualment ho torno a fer,..... FELICITATS!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-()) :-())

CRISTINETA86: Com va això? Encara segueixes tacant????

VIRNONAVA: Jo també vaig agafar els test per amazon i m¡han trigat uns 15 dies. :p-)

MELIBEA80: Com van aquests símptomes, notes alguna coseta? a veure si hi ha sort!!! :-())

ACASTA2: ánims que segur que el mes d'agost cantem moltes cols!!!! :love: :love:

NINETA22: Com va aquest desespero? Tens símptomes? algun tacadet??

GANGA: Vinga, que aquest mes d'agost en cantarem moltes!!!! :-())

PICHULA!!: :p-) :p-)

No sé si em deixo a algú, :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Moment ego: Ja des d'ahir que la ratlleta del TO surt més fluixeta, avu casi no es veu, així que es podria dir que ENTRO EN EL MODO DESESPEROOOOOOOOO :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m crec que em donará algo, intentaré tranquilitzarme.... hem fet els deures molt bé, encara que per els TO no m'ha cuadrat amb la data de W... Bueno, si no hi ha col, per l'agost ja sabré com utilitzar els tests. Ara toca una mica de descans, que he deixat al gordi amb -10Kl!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) jajajajja

Petons a totes!!!!!!!!! :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***:
gordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 31, 2015 12:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
bruixalila
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm

EntradaAutor: bruixalila » dv. jul. 31, 2015 2:25 pm

Hola noies!!
Despres de 4 anys torno al socpetit, estem buscant el 2n!!
Portem uns 4 mesos i de moment aixi estem...em toca avui que vingui, la fe encara la tenim aquest mes! Pero ja soc negativa :( avui tinc dolors
La nena va arribar al 4t mes de busqueda.
Aquest any ha sigut complicat per mi per la feina i tot i q la idea erA finals daquest, ja passem al 2016 i ara mes tranquils esperant sort!!!
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dv. jul. 31, 2015 3:17 pm

Hola a totes!!!
Petitajo molts anims i a veure q et diuen q pot ser...
jo encata em surt una mica de fluxe no es exagerat pero va fent es potser una mica espes...tinc calambres a la zona lumbar a la part esquerre i com al uter...i aquest mati m'he aixecat marejada..no un mareig normal sino com vertig tot molt extrany jo crec q tot es xq vaig molt cansada no pas q puguin ser sintomes aixi q haure d'esperar encara uns dies...el problema es q aquest cicle vaig veure tant clar la cw q n puc evitar pensar...i despres sera una bofetada com cada mes...
pelusseta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

EntradaAutor: pelusseta » dv. jul. 31, 2015 3:23 pm

Hola a totes!!!

Sóc super nova per aquí! ja tinc ganes de que s'obri el post de cercadores d'agost per poder participar :b-)))

Faré la meva presentació oficial aleshores, però per ara volia entrar per felicitar a totes les :-()) :-()) :-()) :-()) embarassades i a les noves cols z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) !!! Tant de bo jo també pugui cantar positiu a l'agost >.-<:

M'haureu de perdonar algunes novatades eh, perquè no tinc ni idea de com va això... però aquesta darrera setmana us he estat seguint i m'he decidit a apuntar-me per a la batuda d'agost :miko:
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dv. jul. 31, 2015 3:35 pm

Siberiana, veig q ja estàs a tope, súper preparada per fer moltes cantades i no es per menys perquè les q ens toca seguir venim a per totes!! :miko:
No et desanimis q segur q encara ets a temps de caçar l'ovulet ;-)))
Jo això de les entrades per arribar a 100 no se exactament com va pq m'hi he anat fixant i moltes entrades separades q he fet i tenen el mateix numero.... ?-)

Ir26, bon viatge de tornada :camio:

Petitajo, no et desanimis q encara no està tot perdut. Quan tindràs el resultat de la beta?? :-o00m
I si tens ganes d plorar plora, també ens ho podem permetre

Gordi, molts pepos amb el desespero :-o00m :-o00m

Bruixalila, molt benvinguda i a per totes. Q la cerca sigui curteta :ok:

Cristineta86, ui aquest fluxe i aquests símptomes pinten molt b no? Entenc q no et vulguis fer il·lusions pero... Pinta b! :ok:
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dv. jul. 31, 2015 3:37 pm

peluseta, molt benvinguda!! Totes un dia hem començat per tan cap problema! Ja veuràs quina gran família!! :ok:
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dv. jul. 31, 2015 4:12 pm

Cercadores de juliol, arriba el meu final de jefatura... Us vull donar les gràcies a cada una de vosaltres per haver fet de juliol un mes molt especial per mi, un mes que ha estat molt actiu gràcies a la vostra alta participació ple de consells, recolzaments, de moments de baixon i de moment amb moltes alegries!! ;-))) Tot això sense vosaltres no hagues estat possible per tan no m’heu de donar les gràcies a mi si no jo a cada una de vosaltres per haver-ho fet possible!! >.-<: >.-<:

Moltes felicitats de nou a les que heu aconseguit la :-()) , aneu passant per anar explicant com aneu i a les que hem de passar a l’agost a disfrutar del mojito i carregar per l’agost que la siberiana ja esta apunt per fer moooltes cantades!!!!! :: orrr:: :: orrr::

Espero que el vostre camp tan amb panxu com sense sigui el més planer i meravellos que pugui ser, pero sobretot no us oblideu de viure la vida a tope i de disfrutar de cada moment!! :globus:

Les estadistiques del mes no están del tot malament i mes tenint en compte que queden molts desesperos pendents per resoldre a l’agost.

Cercadores amb panxu: 25%
Cercadores que passen a l’agost: 39,29%
Cercadores amb fase desespero: 35,71%

Per tan l’estadística dels positius de juliol encara és a temps de pujar!!

De tot cor moltes moltes gràcies per haver estat aquí!! >.-<: :-()-)

Molt bon estiu i a fer molts pinxitos que jo l’any passat ja mirava el forum i recordo que al setembre, després del relax de les vacances va ser un no parar de :-())

Seguim en contacte!! :-.:·::

Imatge
mvillpa

EntradaAutor: mvillpa » dv. jul. 31, 2015 4:16 pm

I per anar acabant... Aquesta imatge per les valentes cercadores que porten alguns mesos en cerca i costen una mica més les remuntades... No hi ha res impossible si no que tot és possible!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::