♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. feb. 24, 2016 12:53 pm

Dayna MOLTS PEPOS! si que sembla que estem bastant iguals! Jo vaig començar a cercar al juliol, i aquí seguim… Això si, ara en sé molt més dels “truquis” i tot plegat i al principi no ho feiem gaire be! No hem de perdre el nostre optimisme! Ens mereixem una panxu primaveral pel març! T’envio molt bones vibracions! Per cert, el Dayno i tu us heu fet alguna prova? Nosaltres el mes que ve, semino i proves hormonals…

Mode ego: Nurieta ho estic fent tot com em vas dir… encara que em prenc la tempe vaginal perquè a vegades dormo amb la boca oberta, i no me’n fio, jajaja! I em costa identificar la CW… encara no li he pillat el truquillo. Avui estic a CD15 i la tempe se’m manté baixa, i el CB encara és negatiu. A veure què passa entre avui i dissabte… Mentrestant vaig fent pinxitos, dia si dia no… més no puc apretar el Boletu, que va rebentat i semblo una violadora…

Dama ànims i espero veure’t al proxim Cercadores del Març!

Petonarros a totes
Jenn90
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

EntradaAutor: Jenn90 » dc. feb. 24, 2016 5:25 pm

Hola noies!

Com aneu???

Jo estic desapareguda i desanimada, la veritat, encara ni rastre d'ovulacio... M'ho estic intentant pendre amb calma i no pensar gaire. Menys mal de la peque que em te entretinguda jajaj
Nurieta81
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dc. feb. 24, 2016 7:17 pm

boleta guapa!!! A veure si et va bé lo de les tempes, a mi em va ajudar moltíssim la veritat, perquè com a mínim podia acotar uns dies... A més hi va haver uns mesos que res de cw i anava perdudíssima. Jejejejejejje violadora... Si hauria d'estar super feliç ell!! Jejejeje. Ànims bonica!! A veure si aquest mes l'encerteu!!!

Dayna bonica!! Molts ànims per tu també!! Si creus que deixant de costat els TO, les tempes i tot plegat, doncs a provar, mai se sap!! Jo és que soc molt controladora i no sé si podria deixar de mirar ni que fos alguna coseta... Pero si tu pots, genial!!!!

jenn jooooo quin cicle més llarg!!! A veure si l'ovulet es decideix a sortir i t'animes un poquet!!!

Petonets!!
dayna
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dc. feb. 24, 2016 9:28 pm

Hola guapis!

Boleta-Bcn: si que ens fet proves, si. Jo analitica hormonal, eco i ressonancia. L'analitica va mostrar prolactina alta i el gine va demanar pool de prolactina per confirmar (i ha tornat a sortir alta) i la resso per dscartar prolactinoma. La eco (estudi de reserva ovàrica) va sortir bé.
La setmana que ve tinc gine i em donara els resultats de la reso.
El Daynot es va fe semino i va sortir movilitat reduïda, aixi que està pendent de més proves... Quin rollo tot plegat!

Jenn90 quina merdeta lo del cicle tant irregular!

Nurieta81 com vas? Com va la panxu? La veritat és que encara estic amb la recta final d'una warry llarga, dolorosa i abundant però dubto que quan passi aconsegueixi estar sense fer TO....
De moment el que si hem fet és agafar-nos un viatget per Setmana Santa. El proper desespero a Roma!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. feb. 25, 2016 10:25 am

Nurieta moltes mercis! Sisisi, estic contenta amb lo de les gràfiques perquè al menys podré veure si ovulo o no! Ahir vaig fer violació en tota regla! Pinxitu geriàtric a tope! jajaja. :: orrr:: zz:-)

Dayna quina merda tot això de la prolactina i dels bitxitus lents... però es pot tractar tot això, o que? Creuarem dits perquè et surti bé la resso! espero cantar una panxu ben d'hora de la maneta! Ens ho mereixem... A mi de moment, m'ha demanat un anàlisi que m'haig de fer el CD3, i prou...

Jenn90 prohibit desanimar-se!!! L'ovulet es fa de rogar però segur que està al caure! Vengaaaaaaaaaaa Pepos! :pandi:

Elantris com et vas trobant?

Mode Ego: veureu que he aconseguit posar la firma del FF, jajaja! S'actualitza sol cada dia o s'ha de fer manualment? La tempe segueix baixa i ahir TO- (estic al CD16). Avui repeteixo TO, encara que tinc el punyetero pressentiment de que em sortirà -... La meva LH brilla por su ausencia! AAAAAAAAARGH. :ufs:

Petonarros!
Nurieta81

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. feb. 25, 2016 2:49 pm

boleta que veig un TO positiu??? Al final no has hagut d'esperar tant, no?? Ara a rematar al Boletu aquests dies jejeje. I a veure si es confirma amb tempes aquests dies. Per cert, sí que s'actualitza sola la gràfica de la teva firma ;)

Jo vaig bé, tot i que vaig començar amb tacadets un parell de vegades la setmana passada, vaig anar a la gine i res, que faci repòs i la setmana vinent em faràn una eco per veure si va bé la cosa... Així que res, treballant des de casa i de moment, sense més tacats, hauré d'esperar :-o00m :-o00m :-o00m
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. feb. 25, 2016 2:58 pm

Nurieta siiiiiiiiiii! Molt i molt contenta!!!

Necessito un petit consell urgent: Ahir vaig fer deures... alesores: què em recomaneu que faci, pinxitu avui i demà? Avui, demà i demà passat? o descans avui i pinxitu demà?

Merci reinessssss
Nurieta81

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. feb. 25, 2016 3:09 pm

jejejejjejeje és que clar, aquí cadascú fa com creu millor... Jo sóc de les de un dia sí un dia no per això que diuen de la qualitat dels bitxets. De fet, si mires la meva gràfica a mi em va passar com a tu, havia fet deures un dia i el TO+ em va sortir al dia següent, així que aquell dia no vam fer deures, vam esperar al següent. Malament no m'ha anat :content: :content: . Però no sé, també hi ha gent que ho fan cada dia, o sigui, avui, demà i demà passat i també els hi ha anat bé... Em temo que serà el que millor et sembli a tu ;)
dayna

EntradaAutor: dayna » dj. feb. 25, 2016 4:43 pm

Boleta-Bcn a mi també em van fer l'analitica hormonal a CD3, allà van veure lo de la prolactina. Lo meu es pot arreglar amb medicació però depen del que vegin a la resso, de moment he d'esperar als resultats. Lo del Daynot a veure quan li facin proves si troben la causa...

Respecte els deures, jo soc més de dia si dia no i com a molt doblete a les 48h del positiu, el dia que veig la pujada de tempe.
Imatge
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. feb. 26, 2016 9:23 pm

Holaaa grafiquees com aneu?! Heu cantat alguna panxu?

Dayma, jo tb em vull fer una analítica hormonal pq portem des del Juny buscant...fins ara he estat donant el pit al meu peque, aixique segurament tb devia tenir prolactina alta...ara que ja no fa pit a veure hehehe

Vinga noiiiiiiies que el Març serà nostre :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. feb. 26, 2016 9:40 pm

Modo soso...

Dayna anims!!! Vas pel bon cami! Lo imp es identificar el q passa i despres posar-hi remei! El proxim CD3 em toca en diumenge! Aaaargh. Em faig lanalisi dilluns o ja no serveix al CD4?

Noies merci pels consells! Ahir vaig descansar (el boletu ko de nou, maleïda feina....) avui torno al atac, i si dema no puja tempe, rematem. Però crec q he ovulat avui perque he tingut punxadetes...

Petonarros i bon finde a totes!
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

EntradaAutor: dama10 » dv. feb. 26, 2016 10:07 pm

Boleta jo també em vaig fer analítica hormonal. El meu gine em va dir que havia de ser entre els dies 3 i 6 del cicle. Em va venir la warry un dissabte tarda i vaig anar dimecres i em va dir que cap problema
dayna

EntradaAutor: dayna » ds. feb. 27, 2016 9:13 am

Boleta jo també me la vaig fer a CD4, em van dir entre el 3r i el 5è dia.
Imatge
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » ds. feb. 27, 2016 6:18 pm

Moltes gracies noies!

Si és el cas, mho fare dilluns.

Aquest mati mha pujat tempe a sac. Ahir i avui deures! Aixi q feina feta i entro en desespero...

Com aneu?

Petons!
dayna

EntradaAutor: dayna » ds. feb. 27, 2016 6:21 pm

Boleta BCN... Esperant la SW amb ganes! Avui és el meu aniversari i l'aniversari de parella amb el Daynot i... no ho podem celebrar perquè ell té semino dimarts i està en "abstinència". La SW comença dimecres o sigui que pot ser apoteòsic! jajajajaja!
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » ds. feb. 27, 2016 7:35 pm

dayna ha escrit:Boleta BCN... Esperant la SW amb ganes! Avui és el meu aniversari i l'aniversari de parella amb el Daynot i... no ho podem celebrar perquè ell té semino dimarts i està en "abstinència". La SW comença dimecres o sigui que pot ser apoteòsic! jajajajaja!

Dayna moltes felicitats i benvinguda al club dels 34! Molts anims i dimecres a full!!! Avui feu uns sushis, pernil i uns vinets que algo em diu que et queda ben poc per no poder-ne menjar en 9 mesos, jajaja!

Muak!
dayna

EntradaAutor: dayna » dg. feb. 28, 2016 8:59 am

Boleta-Bcn: Gràcies bonica! A veure si tens raó! Per si de cas ahir vaig celebrar el cumple i vaig fer un parell de gintoonics. Ja estic preparada per no fer ni un mes en 1 anyet si cal! Panxu vine jaaaaa!

Per cert, aquest mes he començat a fer les tempes orals, abans ho feia més d'estar per casa a l'aixella. Doncs no entenc res, amb prou feina haia acabat de tacar a CD7 i ja m'estava pujant la tempe i fins i tot començo a tenir fluxe. és impossible que ovuli tant ràpid, oi? Sempre ovulo més aviat tardet. Crec que hauré de fer a començar TO per si de cas... però encara m'estic rumiant si fer-ho o passsar de tot aquest mes i anar fent.

Qui s'anima a ser jefa Grafiquera del Març?

Amb l'èxit panxuril del gener i febrer quedem poquetes per aquí, és fàcil de portar! Qui s'anima? Va va vaaaaaa que febrer ens diu adéu demà!
Imatge
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. feb. 29, 2016 2:30 pm

Bon dia grafiqueres!

Dayna - Jo de tu esperaria a tenir més dies de tempe oral, perque lo que et pot semblar una pujada potser no ho és. Ho sabràs segur després d'ovular, si et puja molt més o igual. Oju que la meva gine em va dir que es pot ovular més d'un cop al mes... per això em recomana SM (incapaç! jajaja). A mi els TO em van genial, però perque jo sóc una controlator... hi ha gent que s'estressa molt i s'estima més passar. En fi, dimecres a tope, eh!!! :: orrr::

Marta - no està de més mirar-s'ho! Demana-li al teu gine que et demani l'anàlisi del CD3. Diga-li que t'inclogui la antimulleriana, que és pel recompte ovàric (alguns no ho demanen).

Nurieta - Han marxat els tacadets? T'has fet ja la eco? Moltes mercis pel teu suport a les cercadores-grafiqueres! :-()-)

Jenn - algun rastre de l'ovulet?

Mode ego: res, passat la SW estic descansant una miqueta... mare meva, crec q se'm farà eterna fins al dia 11! :dimoni: :-o00m
El tema jefa... jo no m'hi veig, perquè encara sóc una novata i amb prou feines m'aclareixo jajaja. Alguna més veterana?

Petons de bon dilluns! :pandi:
Jenn90
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

EntradaAutor: Jenn90 » dl. feb. 29, 2016 6:44 pm

Hola noies!!! Que tal? Com esteu?

Jo ni rastre de l'ovulet... Haura marxat de vacances, al final m'ho he de pendre amb humor perque si no...

Ahir no em vaig pendre la tempe i avui ho he fet amb una altre termometre, aixi que no son fiables.

Tambe porto com 4-5 dies tacant fluxe amb sang, avui ja era marronos. Es molt raro.
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dt. març 01, 2016 6:12 am

Bon dia!!
Entro per dir que no m'apunto al mes de Març. És totalment impossible fer tempes!! Una setmana treballo a les nits, altres de matins. Mai dormo a les mateixes hores.
Aveure si trobem jefas de Març!!! Que la gent ni escriu per no oferir-se! Jajaja
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::