QUI, COM, QUAN ?!
Es diu Júlia, va neixer el 3 de maig del 2003.
Jo em dic Imma i tinc 38 anys (crec), visc a Barcelona amb el meu marit que es diu Toni.
La Júlia va neixer a les 34 setmanes, això va fer que em planteges moltes coses i que la meva idea de maternitat canviés radicalment perque tenir un bebé prematur és una cosa que ningú no espera i et trastoca la vida.
Jo em dic Imma i tinc 38 anys (crec), visc a Barcelona amb el meu marit que es diu Toni.
La Júlia va neixer a les 34 setmanes, això va fer que em planteges moltes coses i que la meva idea de maternitat canviés radicalment perque tenir un bebé prematur és una cosa que ningú no espera i et trastoca la vida.
Imma
hola noies!! No us havia dit que dijous em van fer l'amnio. I és que tinc una mica de fluixera. Ja ho tenim això les embaraçades, a vegades estem toves...
Dilluns tindrem un primer resultat i podrem respirar millor, almenys això és el que esperem.
Bé gaudiu del cap de setmana que ara sí que semla que la primavera ja és aquí
A reveure...
Dilluns tindrem un primer resultat i podrem respirar millor, almenys això és el que esperem.
Bé gaudiu del cap de setmana que ara sí que semla que la primavera ja és aquí
A reveure...

oye anica si tardan en darte los resultados o llamas y te dicen que te los tiene que dar el medico o cosas que te angustien no hagas ni caso te lo digo pq a mi amiga nuri tardaron 48h mas de lo que le dijeron y cada vez que llamaba la daban excusas que claro a ella le sonaban fatal estuvo a punto de irse a acampar al laboratorio y no moverse hasta que la dijeran algo y al final todo estaba perfectisimo ha tenido un bebe precioso con unos ojitos azules maravillosos y listo como el rayo asi que tu no te pongas nerviosa eh guapa

Bueno como ya he dicho en otro Post (creo q en "las q estan buscando.....") q sepais q voy a formar parte de las q estan buscando ya q hemos decidido darle un hermanito/a a Alex....Hemos empezado estos dias a paracticar asi q....hoy toca practicas!!!!!! En vista de q Sol no se aclara...pues me he decido yo y espero q viendome se anime un poco mas (o quiza se espante al verme con 2) un saludooooooooooooo
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

ah, vale! nyeta! doncs et canvio de lloc, jeje