DIA DE LES MARES!!!
DIA DE LES MARES!!!
DESSITJAR A LES NOVES MAMIS DEL FORO QUE PASSIN UN MERAVELLÓS DIA DE LES MARES AQUEST DIUMENGE... EL SEU PRIMER DIA DE CELEBRACIÓ EN AQUEST DIA TANT ESPECIAL!!!
FELICITATS GUAPES!!!
Sobretot a les que hem compartit taaantes coses... JOANA i LAIA... i segurament que SAMBA ja ho sigui!!!
I per descomptat a les que ja fa temps que són mares però estan en la recerca com SARIKETAS, TUTUAIA, MARCHITA... Bé a totes d'acord??
Ah!! i a les que encara no sou mares però esteu en camí
que encara que no tingueu el vostre bebé en braços sentiu el mateix!!
UNA ABRAÇADA A TOTES!!

Quina sorpresa Dolo!
Moltes gràcies, guapa, tot un detall! Tot i que jo no sóc de celebrar aquests dies més que fent un petó (tot això dels regals em posa els pèls de punta, perquè jo a ma mare li dic que l'estimo tot l'any) m'ha emocionat veure aquest post.
O sigui que transmeto les meves felicitacions i petons a totes!
Que tingueu un preciós cap de setmana!

Moltes gràcies, guapa, tot un detall! Tot i que jo no sóc de celebrar aquests dies més que fent un petó (tot això dels regals em posa els pèls de punta, perquè jo a ma mare li dic que l'estimo tot l'any) m'ha emocionat veure aquest post.
O sigui que transmeto les meves felicitacions i petons a totes!
Que tingueu un preciós cap de setmana!

- Tere de Chamberi
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dv. abr. 14, 2006 10:58 am
POZI LEIA´S. DOLO ERES UN RESOLETE
. Por cierto como va el tema de ser mama DOLO?.
No tengo ninguna foto de joven de mi madre, pero si de mi suegra, en las fiestas de Mora de Toledo, se llaman las fiesta del Olivo, sale como dama de honor. Vamos a regalarle esas 2 fotos, con unos marcos bien chulos. A mi madre, la nuestra en la boda con ella enmedio.
Muchas felicidades a toass las mamis, futuras y de corazón. Como dice el dicho parir es dolor pero criar es amor, se puede ser una madre perfecta sin parir.
. Por cierto como va el tema de ser mama DOLO?.
No tengo ninguna foto de joven de mi madre, pero si de mi suegra, en las fiestas de Mora de Toledo, se llaman las fiesta del Olivo, sale como dama de honor. Vamos a regalarle esas 2 fotos, con unos marcos bien chulos. A mi madre, la nuestra en la boda con ella enmedio.
Muchas felicidades a toass las mamis, futuras y de corazón. Como dice el dicho parir es dolor pero criar es amor, se puede ser una madre perfecta sin parir.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Tere de Chamberi

- Tere de Chamberi

- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm