MENTRE ESPEREM COMENÇA ALGUN DIA PASSEM L'ESTONA. P.376
MENTRE ESPEREM COMENÇA ALGUN DIA PASSEM L'ESTONA. P.376
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 11, 2025 1:32 pm, en total s’ha editat 42 vegades.
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 11, 2025 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 11, 2025 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
Bones laucob!!
Estic contenta de veure't tant animada!!
Nosaltres estem pensant-nos què fer, ja que per mi aquest mateix mes ja m'hi posaria, però tb ens acabem de fer una assegurança i si no esperem no ens cobrirà el part (tot i que segurament encara q m'el cobrís acabaria anant a l'hospital públic per si hi hagués alguna complicació..
Així que no sé si em pots apuntar pel gener.... jo aquest mes deixo pastilles, però encara prendre'm precaucions fins que em faci una bona revisió (q no m'en fai cap des que va nèixer en Dídac!!! diomio q desatre!!!!).
Bé, si vols per no estar soleta a la llista m'hi apuntes, i si m'adelanto, pos na me quitas.
Molts petonest guapíssima!!!!
Estic contenta de veure't tant animada!!
Nosaltres estem pensant-nos què fer, ja que per mi aquest mateix mes ja m'hi posaria, però tb ens acabem de fer una assegurança i si no esperem no ens cobrirà el part (tot i que segurament encara q m'el cobrís acabaria anant a l'hospital públic per si hi hagués alguna complicació..
Així que no sé si em pots apuntar pel gener.... jo aquest mes deixo pastilles, però encara prendre'm precaucions fins que em faci una bona revisió (q no m'en fai cap des que va nèixer en Dídac!!! diomio q desatre!!!!).
Bé, si vols per no estar soleta a la llista m'hi apuntes, i si m'adelanto, pos na me quitas.
Molts petonest guapíssima!!!!
- montse i jordi
- :: conillet

- Entrades: 361
- Membre des de: dl. nov. 05, 2007 3:26 pm
- Floti
- :: girafa

- Entrades: 2739
- Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
- Ubicació: Caldes Malavella
- Contacta:
Holaaaaaaaaaaaa
Laucob guapa.. apunta'm a mi també... jo dic que començarem al desembre i el meu home al gener... pero vamos... que com dieu vosaltres el cava de les festes pot fer mal... jajajaja
Jo tinc moltes ganes de començar ja... però he d'esperar per el tema de la mutua...
Laucob guapa.. apunta'm a mi també... jo dic que començarem al desembre i el meu home al gener... pero vamos... que com dieu vosaltres el cava de les festes pot fer mal... jajajaja
Jo tinc moltes ganes de començar ja... però he d'esperar per el tema de la mutua...

08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
- Floti

- Contacta:
montse i jordi ha escrit:Hola!!!!
Jo estic amb el tema de l'assegurança... fins el tercer mes despres d'haver-te donat d'alta no cobreix.....
Aixi que...... si finalment signem el cotracte aquest mes....... a partir de principis d'any...... ja veurem....
Montseeeeeeeeeeeee???? ets tuuuuuuuuuuuu????

14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Jajajaja ens anem trobant totes!!! Flotiiiiiiiiiiiiiiiiiii soc l'annafont....jejeje
Jo ja estic en una assegurança....desde l'1. I estic moooolt contentaaaaaa
mmmmm...m'agrada el teu tiker Floti....m'en hauré de posar!!!!

anna2009 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 23, 2008 3:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- montse i jordi

Floti ha escrit:montse i jordi ha escrit:Hola!!!!
Jo estic amb el tema de l'assegurança... fins el tercer mes despres d'haver-te donat d'alta no cobreix.....
Aixi que...... si finalment signem el cotracte aquest mes....... a partir de principis d'any...... ja veurem....
Montseeeeeeeeeeeee???? ets tuuuuuuuuuuuu????
REINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUINA ILUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SI SOC JO!!!!!!!!!! (aqui presente una massolanera del 2007)!!!
Ains nena!!! quina ilu que m'ha fet veure't!!!!!!!!!!!!

hellowssss!!!
aquí una més que espera que el 2009 sigui el nostre any!!!
em pots apuntar, Laucob, però jo esperaré que el 2009 avanci una mica més (no perquè jo vulgui... però sí "l'altre part implicada"
aixxx quines ganes ja... a veure si l'espera es fa curteta!
EL 2009 SERÀ MÀGIC!!!!
jo tb sóc de GN...
aquí una més que espera que el 2009 sigui el nostre any!!!
em pots apuntar, Laucob, però jo esperaré que el 2009 avanci una mica més (no perquè jo vulgui... però sí "l'altre part implicada"
aixxx quines ganes ja... a veure si l'espera es fa curteta!
EL 2009 SERÀ MÀGIC!!!!
jo tb sóc de GN...
ariadna l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 23, 2008 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
2010 & 2016
- montse i jordi

anna2009 ha escrit:Jajajaja ens anem trobant totes!!! Flotiiiiiiiiiiiiiiiiiii soc l'annafont....jejeje
uuuuuuuuuuuuuuoooooooooooooooooo i l'annafont tambe la tenim per aqui!!!!!!!!!!!!
Nena.. doncs jo ara estic amb el tema de l'assegurança.. perque ens han posat una bona oferta a la feina.. pero no se si decantar-me per Agrupació Mutua o Mapfre......
Ara vaig a veure si hi ha algun post d'assegurances.....

- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
Que bé, quanta gent animada... fa molta il.lusió pensar que serem "companyes de panxorres", jejeje (q cursi... qualsevol diria que sóc primeriza), però la veritat és que tins tantes ganes de donar-li un germanet o germaneta a en Dídac que em fa la mateixa il.lusió que amb el primer.
Hola a totes companyes!!!
Hola a totes companyes!!!
- Floti

- Contacta:
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ninessssss quina il.lusióooooooooo trobar-vos aquiiiiii
Bé... doncs... al gener anirem totes de cap a la busquedaa yujurrrrrr
Prunaensucrada... encara que el teu no sigui el primer deu fer il.lusió igual... aixi que tu aqui amb totes les noies que començaran a buscar com la que més... ehhhhh
Aixi ens podras anar explicant com va aixo de tenir una criatura... i totes aquestes coses que segurament us anirem preguntant a totes les que ja heu tingut algun
Bé... doncs... al gener anirem totes de cap a la busquedaa yujurrrrrr
Prunaensucrada... encara que el teu no sigui el primer deu fer il.lusió igual... aixi que tu aqui amb totes les noies que començaran a buscar com la que més... ehhhhh
Aixi ens podras anar explicant com va aixo de tenir una criatura... i totes aquestes coses que segurament us anirem preguntant a totes les que ja heu tingut algun