Quan són molt menuts

Tria el pit o el biberó.

Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Quan són molt menuts

EntradaAutor: Sibil·la » dv. jul. 06, 2007 10:09 am

Una pregunta. La meu amiga acaba de tenir un nen que va pesar menys de 3 kg en néixer (es va avançar 10 dies).
S'ha enganxat bé al pit i mama.
Però mama 10 minuts i al cap d'una hora torna a tenir gana. A la mare no li fa res però té els pits molt durs i amb bonys.

Jo li he dit que això tira a pits congestionats i que miri d'enxufar el nen tant com pugui. Que es posi manoples d'aigua calenta i que si un moment els nota com una pedra i hiper durs que se'n tregui una micona amb el tira-llets.
I que vagi al metge, clar.

Suposem que és pq és petitó i es cansa de seguida i que ha d'agafar força. De fet diu que ak nit ha anat millor.

Bruna, a tu com et va anar amb la Cloe? Ja sé que al principi te'n treies però quan va començar a mamar ella sola, va trigar molt a espaiar les tomes? No dic 3 ni 4 hores, eh, però més d'una horeta.

Creieu que és el que diem?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 06, 2007 11:59 am

t'he contestat al privi tb.
si que va trigar. Ella mamava durant una hora o més. amb descansos. i no espaiava gens les tomes.
Ara pot aguantar dos horetes. I a la nit 6. de vegades 6+6.

les primeres nits van ser durissimes.
Feia el mateix mamar durant hora i mitja.
Paciència. D'aqui poc segur que es regula.
I Felicitats!
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. jul. 06, 2007 12:23 pm

HOLA
l'Amalia va pesar al neixer 2510 (1 setmana mes tard!)
Jo em passava el dia fent-li pessigolles a veure si mamava mes
i sobretot estava amb ella al llit i li anava donant cada cop que volia
Els pits em feien mal pero quan va pujar la llet em passava el dia del llit a la dutxa i intentava fer-me massatges pero em feien massa mal
beure molt i molt diuen que tambe ajuda
Paciencia cada dia anira un xic millor... ara em sembla impossible haver tingut problemes!!
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. jul. 06, 2007 10:34 pm

Maia peso mas 2.765 pero al principio me pasaba eso,yo me tube que sacar la leche con el sacaleches,me mojaba el pecho con agua fria y me hacia un masaje,Maia se podia tirarf una hora y media mamando claro esta parando y al cabo de media hora volver a pedir,que vigile mucho los pezones a mi me los destroozo que use el purelan y luego me dijo la pediatra que le diera 10 minutos de cada pecho y luego la aguantara dos horas,claro que Maia cuando hice esto ya tenia dos semanitas
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 09, 2007 12:45 pm

A mi también me pasaba, al final tuve que darle suplemento... Tenia el pecho super vacío, durante el dia cada vez pedía mas a menudo y llegaba un momento que no tenía nada... DJ, a mi tambien me decian lo de aguantarlo dos horas... como lo conseguiste? yo no podía, se chupaba los brazos, lloraba y lloraba si lo cojía me chupaba la cara o lo que tuviera cerca... yo no pude aguantar verlo así de desesperado y despues del pecho le doy suplemento... Me dió rabia tener que hacerlo, pero llegó un punto que si el niño estaba desesperado, yo más!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 09, 2007 12:47 pm

por cierto... el mio al contrario, era muy grande, pesó 4,400 al nacer y perdió 500 gr mientras lo aguantaba... y llevaba el mismo plan...
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. jul. 11, 2007 9:04 pm

Gràcies pels vostres comentaris. Aries, no és que el nen no tingui prou és que deu ser massa patit per estar-se 20 o 30 minuts xumant.
Van millorant.
Merci.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 12, 2007 3:09 pm

espero que millori Sibil.la.
a mi em van dir que aguntés dos hores però si la Cloe demana jo li dono. no li sobra pes.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::