Feltre

Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 04, 2012 11:13 am

Gràcies guapa!!! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 04, 2012 12:17 pm

Jo per fer el festó també utilitzo els fils de punt de creu, però sols utilitzo dos "hebras", per entendre'ns (tot el gruix d'aquests fils està format per 6 fils, i estiro 2 i apa, a cosir). No sé si m'explico...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nini8852
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

EntradaAutor: nini8852 » dc. abr. 04, 2012 1:46 pm

Hola noies, necessito la vostra ajuda. Estic fent unes flors amb feltre. No son farcides, és a dir, que retallo la mateixa forma en diferents mides i les sobreposo. Les miraré d'unir cosint-hi un botó. Però aquesta flor al vull enganxar a un pal de gelat. Em quedaran bé si hi poso una punteta de loctite? O se'm menjarà el feltre?

Moltes gràcies, ja penjaré fotos quan les tingui acabades.
Imatge
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 04, 2012 2:00 pm

nini8852 ha escrit:Hola noies, necessito la vostra ajuda. Estic fent unes flors amb feltre. No son farcides, és a dir, que retallo la mateixa forma en diferents mides i les sobreposo. Les miraré d'unir cosint-hi un botó. Però aquesta flor al vull enganxar a un pal de gelat. Em quedaran bé si hi poso una punteta de loctite? O se'm menjarà el feltre?

Moltes gràcies, ja penjaré fotos quan les tingui acabades.

Noooo, loctite no!!!! :r) :r) :r)
Jo no en sé gaire de feltre, però un dia casi em quedo amb una flor de feltre enganxada al dit per tota la vida per culpa del loctite!!! Com que és bastant líquid el feltre l'absorbeix, i a sobre no enganxa bé.
Jo ho vaig preguntar en aquest fil i em van recomanar enganxar amb silicona, amb unes pistoletes tèrmiques que l'escalfen. Segons em van dir les tenen als xinos per 4 duros (i suposo que a les ferreteries per una mica més).
Jo al final la vegada del loctite vaig enganxar amb cola blanca, però tampoc va gaire bé i també ho abserbeix el feltre, amb el perill que traspassi per l'altre cantó (jo enganxava unes floretes en un marc de fotos)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 04, 2012 2:26 pm

Fes servir la silicona calenta :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nini8852
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

EntradaAutor: nini8852 » dc. abr. 04, 2012 2:27 pm

menys mal que ho he preguntat!!!!! Ja vaig llegir això de la silicona calenta + pistola, però mirava a veure si m'ho podia estalviar, doncs de moment només tinc pensat fer això. Sort que a davant de casa tant hi tinc uns xinos com una ferreteria, serà qüestió de preguntar, encara que aquests xinos d'aquí no s'enteren gaire del que els hi dius. Als xinos tb compreu la silicona?

moltíssimes gràcies!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
Nolfar
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dc. abr. 04, 2012 2:33 pm

Per enganxar feltre utilitzeu cola pel teixit (dels xinos no qué es molt dolenta ). Jo utilitzo la de la marca Gutterman, es bonisima. També va molt be la pega calenta. Jo vaig comprar tant la pistola com la pega en barres als xinos i aixo sí qué m'ha donat Bon resultat, i per 4€!!!
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 04, 2012 9:38 pm

Nolfar, jo tinc cola Gutterman però només serveix per enganxat roba amb roba, no? Si vols enganxar un iman, o un pal, o una aplicació a un marc de fotos etc la cola aquesta no val, no?
Jo tinc pendent anar als xinos a mirar lo de la silicona, i més si dius que per 4 euros en trobes!!!

Imatge

Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. abr. 04, 2012 9:56 pm

No sé si ja ho heu comentat (acabo d'aterrar com aquell qui diu...)
Per enganxar feltre sobre roba (per vestir), com ho feu? Jo he provat una cola de ferreteria però... hi ha alguna altra opció que no sigui cosir?? suposo que en aquest cas la silicona no funciona, oi??
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. abr. 04, 2012 10:11 pm

I ja que hi sóc, us poso la disfressa del meu peque, on vaig utilitzar fieltre per la samarreta i les botes (que vaig enganxar amb loctite (jajaja:P)!
Fitxers adjunts
Còpia de IMG_0419.JPG

Imatge
Imatge
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dj. abr. 05, 2012 4:06 pm

Jo amb la silicona calenta ho enganxar tot. la faig servir per enganxar feltre i feltre amb el fermall.
La gutterman es veritat qué es per a roba-roba
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dj. abr. 05, 2012 4:06 pm

Jo amb la silicona calenta ho enganxar tot. la faig servir per enganxar feltre i feltre amb el fermall.
La gutterman es veritat qué es per a roba-roba
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dj. abr. 05, 2012 4:12 pm

La silicona ho enganxar tot. a mi em va perfecte per enganxar fermalls.
La Gutterman es veritat q nomes va be per roba-roba
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kine » dv. abr. 06, 2012 1:14 pm

Hola,

jo l'alte dia vaig fer una samarreta de'n Timmy, que no ha quedat tan bé com m'hagués agradat però en fi... el cos l'he fet amb feltre, les extremitats amb roba i els ulls que són d'aquests móbils de plàstic, els vaig enganxar amb una silicona líquida que vaig comprar a l'Abacus per provar a veure que passava. Ja l'he rentada i de moment els ulls encara hi son. Us penjo la foto al meu blog que no hi ha garie res de moment però mica en mica ja s'anirà omplint.

Jo també he fet moltes coses amb feltre, és molt fàcil de manipular.

Fins aviat
nacristai
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dv. abr. 06, 2012 1:53 pm

Hola guaPes, jo vaig anar a la casa del feltre i em van vendre una pega que va de conya i em va costar 2,5e, ara no estic a casa pero despres la busco i us poso el nom. I jo per cosir el feltre compro fil mouline o dmc, als encants vells hi ha una parada q em costen 10 grans de diferents colors 5€.
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dg. abr. 15, 2012 2:05 am

bipa ha escrit:Noies, jo també he fet una corona d'aniversari amb els numeros de posar i treure amb velcro. He agafat el tutorial d'aqui: http://sewing.com/post/Wool-Felt-Crown-Tutorial.aspx. Més info al meu blog :ok:

Momo xulissimes les titelles >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Que preciosa la Corona Bipa!!! >.-<: >.-<: >.-<: S'acosta l'aniversari del meu petitó i estic mirant de recollir idees, aquesta va a la llista!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dv. abr. 20, 2012 7:46 pm

Molt xulo tot!! Tenia el feltre una mica abandonat fins que he recordat que ja estem pràcticament a St. Jordi i avui al migdia li hem fet un fermall (broxe), d'una rosa de feltre a la mestra de la Rita, per si la vol estrenar per la diada!!
Primer no ho ha vist clar la Rita quan li he explicat, però quan l'ha vist es veu que s'ha convençut a l'instant.
Us deixo un link amb el meu blog on tinc un tutorial per si us interessa, és molt ràpida i senzilla de fer i queda bastant resultona!! ;-)))

http://lapetitamarieta.blogspot.com.es/ ... eltre.html
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. abr. 20, 2012 9:51 pm

Molt xul·la, piruleta!:) I sembla fàcil, oi?

Imatge
Imatge
nessy
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dl. abr. 23, 2012 8:09 am

Hola nenes,

us ensenyo les últimes aplicacions amb feltre que he fet a samarretes.

Un apregunta, ho enganxo amb fliselina de doble cara i crec que queda prou fort però: voslatres els hi doneu una puntadeta al voltant?

Les aplicacions soles:
Imatge

Un cop col·locades a les samarretes.
Imatge

No sé que passa que no puc girar les fotos :ufs: espero que es veigin bé, de tota amnera.

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. abr. 23, 2012 8:16 am

Molt xules Nessy, però sí, cuse-les, per molt que la fliselina quedi forta no crec que aguanti les rentades...

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::