Els bibes de la nit
Els bibes de la nit
Hola reines!!
com us ho feu amb els bibes de la nit? vull dir com us ho deixeu preparat?¿
Es que vull provar de donarli kuan es desperti a la nit (ara li enxufo el pit i listo) pq vull que dormi ja a la seva habitació.
L'agafeu per donarli? o li doneu directament estirat?¿?
Merci!!
com us ho feu amb els bibes de la nit? vull dir com us ho deixeu preparat?¿
Es que vull provar de donarli kuan es desperti a la nit (ara li enxufo el pit i listo) pq vull que dormi ja a la seva habitació.
L'agafeu per donarli? o li doneu directament estirat?¿?
Merci!!
jo em deixo el termo amb l'aigua a punt a la tauleta de nit, junt amb la dosis de llet preparada per una toma (poso la pols a un dispensador), de manera que només haig d'abocar l'aigua, la llet i mentre vaig cap a la seva habitació vaig remenant el bibe. Per donar-li, de moment l'agafo. A vegades se'm desvetlla i llavors li haig d'enxufar teta. Aquest punt encara té millora...

-
..
Jo deixo el bibe preparat amb aigua i la dosi de llet al dispensador...a la que fa engueeeee i ja ès l'hora, corro cap a la cuina, barrejo, micro 10 segons, l'agafo per donar-li el bibe mentre faig petits bots al llit i aixi no es desperta. El torno a deixar i si tot va bé, continuo dormint.
Aixó si, a les fosques i sense dir-li RES. Perq si parlo, es desvetlla el tio................
Aixó si, a les fosques i sense dir-li RES. Perq si parlo, es desvetlla el tio................
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
Jo agafava el bibero, la llet i un termo amb aigua calenta i ho deixava a l'habitació tot preparat, quan es despertava era un moment perque ja estava calent, bueno ho deixava preparat amb una mica d'aigua natural perque no estiguis masa calent i com la Leire, botant al llit perque no es desvetlles molt
Leire, Nuria
kuan he llegit que botaveu al llit....
aixxx no se pas que he pensat... dic ostres.. botar... pq?¿? jejejej m'ha costat entrendreoooo
Sentades al llit com si el bressolessiu, oi?¿!! jis jis jis
Helena, jo kuan era mes petita que per les nits tbe feia caques si la canviaba pero ara ja molt temps que no pq nomes fa pipi i al portar el pijama amb peus es desvella! algun cop que denit a començat a cantar si que la canvio pero si no es desperta del tot no!
kuan he llegit que botaveu al llit....
aixxx no se pas que he pensat... dic ostres.. botar... pq?¿? jejejej m'ha costat entrendreoooo
Sentades al llit com si el bressolessiu, oi?¿!! jis jis jis
Helena, jo kuan era mes petita que per les nits tbe feia caques si la canviaba pero ara ja molt temps que no pq nomes fa pipi i al portar el pijama amb peus es desvella! algun cop que denit a començat a cantar si que la canvio pero si no es desperta del tot no!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
JO LI DEIXO EL BIBI A PUNT A LA TAULETA DE NIT, NOMES LI FALTA ABOCAR LA LLET(LA NOSTRA PEDIATRE ENS VA DIR FER-LOS AMB AIGUA NATURAL, TOT I que DE DIA JO LI ESCALFO, PRO DE NIT NO..) NO EM DÓNA TEMPS, KUAN PROTESTA ES O EM DONES EL BIBI EN DOS SEGONS O BRAMO I EM DESVETLLO DEL TOT.
BOLKER IDEM, NORMALMENT NO ES FA MAI CACA DE NIT, AIXI que RES DE CANVIAR-LO PK LLAVORS SI que JA EM PUC AIXECAR...
JO AKESTS DIES que ES DESPERTA CADA HORA , LI DÓNO EL BIBI I EL POSO AL LLIT AMB NOSALTRES I DORMIM MÉS ESTONA!(DORM A LA CUNA DE VIATGE ENGANXADA AL MEU COSTAT)
ES DESPERTA AL CAP DE DUES, TRES HORETES..FA DOS DIES EH? ABANS EL TIU S'ANIMAVA AL LLIT ES PENSAVA que VOLÍEM JUGAR...ARA NO, M'ESTIRO AMB ELL DAMUNT MEU, ES KEDA K.O EN TRES MINUTS, LLAVORS "L'ESCORRO" CAP AL MEU COSTAT I A MOMIR.
A VEURE SI FUNCIONAAAAAAAAAAA PA SIEMPRE JAMÁSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BOLKER IDEM, NORMALMENT NO ES FA MAI CACA DE NIT, AIXI que RES DE CANVIAR-LO PK LLAVORS SI que JA EM PUC AIXECAR...
JO AKESTS DIES que ES DESPERTA CADA HORA , LI DÓNO EL BIBI I EL POSO AL LLIT AMB NOSALTRES I DORMIM MÉS ESTONA!(DORM A LA CUNA DE VIATGE ENGANXADA AL MEU COSTAT)
ES DESPERTA AL CAP DE DUES, TRES HORETES..FA DOS DIES EH? ABANS EL TIU S'ANIMAVA AL LLIT ES PENSAVA que VOLÍEM JUGAR...ARA NO, M'ESTIRO AMB ELL DAMUNT MEU, ES KEDA K.O EN TRES MINUTS, LLAVORS "L'ESCORRO" CAP AL MEU COSTAT I A MOMIR.
A VEURE SI FUNCIONAAAAAAAAAAA PA SIEMPRE JAMÁSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
..
Osti, l'
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 25, 2008 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ei, doncs el Marçal igual, quan es desperta a la nit pq té gana no et dona ni dos segons... brama i brama fins que no li enxufes el biberó. També ho tenim a l'habitació preparat. Fins ara feiem canvi de bolquer cada vegadam però ara que comença a ser més "grandet" si després de menjar es queda adormit fent el rotet doncs no el canviem (a no ser que porti caques, clar,si no pobre culet!!!!!!!!!).
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Hola!
Recupero el post per preguntar de quina cuantitat li feu?¿ Es que ella ben vbe pot aguntar fins les 6 (de vegades 5.30 o 5) i ahir per ejemple li vaig donar a les 6 de 150 i s'el fa fotre pero fins a les 12 ja no va menjar res pq el bibe del mati ni veure'l! tambe he de dir que tenia son...
Li hauria de fer mes petit (120 o 90) i aixi cap a les 9.30 o 10 que li donguessin un altre?
Recupero el post per preguntar de quina cuantitat li feu?¿ Es que ella ben vbe pot aguntar fins les 6 (de vegades 5.30 o 5) i ahir per ejemple li vaig donar a les 6 de 150 i s'el fa fotre pero fins a les 12 ja no va menjar res pq el bibe del mati ni veure'l! tambe he de dir que tenia son...
Li hauria de fer mes petit (120 o 90) i aixi cap a les 9.30 o 10 que li donguessin un altre?
Sandreta, jo crec q l'estomac dels nostres ninos són intel·ligents i si no menja fins les 12 tampoc no crec q passi res. Si ella amb el de 150 es queda bé i s'adorm tranquila jo no li faria de menys i si després no menja fins tard tampoc passa gran cosa. És allò que diuen: alimenta tant menjar com dormir!!!!!!!! Almenys amb nosaltres és així

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |