que en penseu : saber el sexa del bb o esperar al part???

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » dl. feb. 13, 2006 9:11 am

De vegades em poso a pensar i no ho sé, suposo que fins que no arribi el moment no sabré ven bé que vull.
Algunes vegades penso que seria millor no saber-ho i tenir una sorpresa en el moment del part i d'altres penso que és millor perque així cuan ja li vagi parlant, li podré dir pel seu nom, fer-me més a l'idea del que és.

Però també sé que sabent com sóc, una impacient, encara que tingui molt clar que no ho vull saber, en cuan el metge amb digui que ja sap el que és, estic segura que encara no haurà acabat la frase, ja li estaré preguntant.
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dl. feb. 13, 2006 10:36 am

Nosaltres amb els impacients que som ho tindrem que saber cuan mes aviat mijor,pero si no ufffffff quina emocio saber despres de 9 mesos el que es al moment,per par meva es tot un merit aguantar fins al final sense saber el que es
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. feb. 13, 2006 2:33 pm

jo penso que ha de ser guay que sigui una sorpresa en el moment del part, però jo també sóc impacient i voldré saber si tindré fill o filla; més que res perquè ja estic una mica cansada d'anomenar-lo patufet, bitxo, cigronet, alien, etc... ;-) :-D
morena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: morena » dl. feb. 13, 2006 3:05 pm

jejejje, yo en seguida querré saber que es. No podria aguantar la espera de 9 meses sin saberlo. Ya me costará esperar ese tiempo para verle la carita y eso es suficiente!!! jajaja
:--/)
ferro
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 563
Membre des de: dc. gen. 25, 2006 7:50 pm

EntradaAutor: ferro » dl. feb. 13, 2006 3:55 pm

Jo segur que no tindria paciència per espera-me nou mesos per saber si és nen o nena i el meu marit menys, és super impacient!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-<
Lod
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. feb. 13, 2006 4:14 pm

:--/)

Doncs jo.. com la majoria, em moriria de ganes de saber-ho!! per tant, no aguantaria... i el meu home encara menys! :-D

:oink: :oink:
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dl. feb. 13, 2006 9:41 pm

Jo igual !!!
Impossible aguantar 9 mesos si amb 2 ho puc saber !!!!

:ok:
samba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:25 am

EntradaAutor: samba » dt. feb. 14, 2006 7:36 pm

Jo tampoc hagués pogut esperar, però es que penso que és més xulo saber-ho perquè a partir del moment que ho saps es com si la teva relació amb ell/ella, es tornés més profunda, com més persolanitzada, un vincle més intens. Perquè ja no es un bebe, sino que ja és el teu nen o la teva nena, i quan ja has escollit el nom encara el personalitzes més, i crec que això es millor inclus per ell.
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::