que en penseu : saber el sexa del bb o esperar al part???
- manumar
- :: lleona

- Entrades: 954
- Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
- Ubicació: Calella
- Contacta:
De vegades em poso a pensar i no ho sé, suposo que fins que no arribi el moment no sabré ven bé que vull.
Algunes vegades penso que seria millor no saber-ho i tenir una sorpresa en el moment del part i d'altres penso que és millor perque així cuan ja li vagi parlant, li podré dir pel seu nom, fer-me més a l'idea del que és.
Però també sé que sabent com sóc, una impacient, encara que tingui molt clar que no ho vull saber, en cuan el metge amb digui que ja sap el que és, estic segura que encara no haurà acabat la frase, ja li estaré preguntant.
Algunes vegades penso que seria millor no saber-ho i tenir una sorpresa en el moment del part i d'altres penso que és millor perque així cuan ja li vagi parlant, li podré dir pel seu nom, fer-me més a l'idea del que és.
Però també sé que sabent com sóc, una impacient, encara que tingui molt clar que no ho vull saber, en cuan el metge amb digui que ja sap el que és, estic segura que encara no haurà acabat la frase, ja li estaré preguntant.
Jo tampoc hagués pogut esperar, però es que penso que és més xulo saber-ho perquè a partir del moment que ho saps es com si la teva relació amb ell/ella, es tornés més profunda, com més persolanitzada, un vincle més intens. Perquè ja no es un bebe, sino que ja és el teu nen o la teva nena, i quan ja has escollit el nom encara el personalitzes més, i crec que això es millor inclus per ell.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |