2 ANYS BUSCANT
- maia
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
- Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
- Contacta:
2 ANYS BUSCANT
Si, ja ho diuen:
EL HOMBRE PROPONE, DIOS DISPONE
PRISA MATA
I
LA PACIÈNCIA ÉS LA MARE DE LA CIÈNCIA
PERÒ....
BEN TRANQUILS QUE ESTEM.....
AL FINAL UNA S 'HI ACOSTUMA....
EL HOMBRE PROPONE, DIOS DISPONE
PRISA MATA
I
LA PACIÈNCIA ÉS LA MARE DE LA CIÈNCIA
PERÒ....
BEN TRANQUILS QUE ESTEM.....
AL FINAL UNA S 'HI ACOSTUMA....
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
doncs així, tranquilets, és com trobareu l'èxit! a mi en moments moixos em va be pensar q si el destí em té deparat 16 messos d'espera, doncs que ja en porto 15..... cada cop és més real, capa cop més aprop! i si em depara 3 anys....grgrgrgrgr....doncs rabio una mica però no deixo d'estar cada mes més a prop, oi??
superànims! que un dia d'aquests ens toca la nostra propia loteria!!!!
superànims! que un dia d'aquests ens toca la nostra propia loteria!!!!
sí, noies, som un equip ben assortit, aquestes pacients patidores!!!
ja sé que no té gaire sentit plantejar-se "què hauria passat si...?" però de vegades penso: "què hauria passat si ens hi haguéssim quedat al primer mes?"
perquè això d'esperar i desesperar fa caràcter, tu, "hace mella", i nosaltres mateixes segurament seríem diferents...
m'agrada pensar que l'espera m'ha fet una persona més... PACIENT!!?????
ja sé que no té gaire sentit plantejar-se "què hauria passat si...?" però de vegades penso: "què hauria passat si ens hi haguéssim quedat al primer mes?"
perquè això d'esperar i desesperar fa caràcter, tu, "hace mella", i nosaltres mateixes segurament seríem diferents...
m'agrada pensar que l'espera m'ha fet una persona més... PACIENT!!?????

HOlaaaaaaaaaaa wapes ja torno a esta aquí despres de tans dies!!!la veritat es que he estat uns dies amb una son i una xafamenta que no podia en la meva anima!!!!be ara torno de nou per aquí tot i que os he anat llegint!!Buscantabril animssssssssss que ja saps que al final despres de tan esperar sempre et be un petit
regalet!!PEtonsssssssss

regalet!!PEtonsssssssss

- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
gràcies Betzy!!! tu dorm i descansa ara que pots jejejejejeje
Creueta a mi m'agrada pensar que LA PACIÈNCIA és la primera lliçó que m'està ensenyant el meu Nil o la meva Abril..... està clar que els pares els hi haurem d'ensenyar moltes coses, però sense oblidar-nos de tot el que ens poden ensenyar ells..... i jo crec que aquesta, és la primera lliçó.... ens estan dient: mamis, per molt organitzades que sigueu i per molt que controleu una feina, una casa, relacions amb parella, familia i amics.....heu de saber que hi ha coses que no estan a les vostres mans.... heu d'apendre a ser pacients i a creure en que no podeu ni debeu organitzar-ho tot......
jo m'ho imagino i és molt còmic perque em pinto a mi de nena petita aguantant el sermó i com a "sermonejador" imagino un bebé així amb el ditet aixecat i tot serio
..... aixxxxxxxx quan vingui aquest bebe me'l menjo a petonsssssssssssss!!!!!!
Creueta a mi m'agrada pensar que LA PACIÈNCIA és la primera lliçó que m'està ensenyant el meu Nil o la meva Abril..... està clar que els pares els hi haurem d'ensenyar moltes coses, però sense oblidar-nos de tot el que ens poden ensenyar ells..... i jo crec que aquesta, és la primera lliçó.... ens estan dient: mamis, per molt organitzades que sigueu i per molt que controleu una feina, una casa, relacions amb parella, familia i amics.....heu de saber que hi ha coses que no estan a les vostres mans.... heu d'apendre a ser pacients i a creure en que no podeu ni debeu organitzar-ho tot......
jo m'ho imagino i és molt còmic perque em pinto a mi de nena petita aguantant el sermó i com a "sermonejador" imagino un bebé així amb el ditet aixecat i tot serio
..... aixxxxxxxx quan vingui aquest bebe me'l menjo a petonsssssssssssss!!!!!!hola noies, a les que esteu buscant i en plena i llarga espera, la buscantabril no us ho podia resumir millor:
Jo, després de quasi 2 anys de deixar els mètodes anticonceptius, i fer poc ja en començar a pensar en fer algun tractament, el mes que vam anar més estressats, que vam coincidir menys, que ja passàvem d'ovulacions, temperatures i altres històries, mireu BINGO! M'he quedat embarassada de la forma més natural, sense planejar, fent l'amor amb la meva parella el dia i moment que ens venia de gust, i tinc una coseta de 10 setmanes que s'ha convertit en el meu vampiro. Li dic així de conya perquè em xucla les energies, tant físiques com psíquiques, em fa centrar els pensaments, els objectius, les il·lusions, tot!! així que no us desanimeu i si em deixeu ser pesada i donar-vos un consell, reposeu uns mesos de controlar mocs, temperatures, ovulacions i regles. Quan estigueu tranquiles i penseu que tot anirà bé, us quedareu com si res! A mi tothom m'ho deia, i jo pensava, si diga'ls hi tu als soldadets (com els hi dèiem amb el meu home) que quan toca batalla estiguin a punt i es trobin amb el meu òvul, com si fós tan fàcil! Doncs sí que ho és, però si no hi ha estrés, pressions i tot flueix de forma natural. Mai millor dit! apa noies, menys controlar tot això i a "pencar" més!! Una abraçada i molts ànims futures mamis!
Jo, després de quasi 2 anys de deixar els mètodes anticonceptius, i fer poc ja en començar a pensar en fer algun tractament, el mes que vam anar més estressats, que vam coincidir menys, que ja passàvem d'ovulacions, temperatures i altres històries, mireu BINGO! M'he quedat embarassada de la forma més natural, sense planejar, fent l'amor amb la meva parella el dia i moment que ens venia de gust, i tinc una coseta de 10 setmanes que s'ha convertit en el meu vampiro. Li dic així de conya perquè em xucla les energies, tant físiques com psíquiques, em fa centrar els pensaments, els objectius, les il·lusions, tot!! així que no us desanimeu i si em deixeu ser pesada i donar-vos un consell, reposeu uns mesos de controlar mocs, temperatures, ovulacions i regles. Quan estigueu tranquiles i penseu que tot anirà bé, us quedareu com si res! A mi tothom m'ho deia, i jo pensava, si diga'ls hi tu als soldadets (com els hi dèiem amb el meu home) que quan toca batalla estiguin a punt i es trobin amb el meu òvul, com si fós tan fàcil! Doncs sí que ho és, però si no hi ha estrés, pressions i tot flueix de forma natural. Mai millor dit! apa noies, menys controlar tot això i a "pencar" més!! Una abraçada i molts ànims futures mamis!
- maia

- Contacta:
NO TOT ÉS TAN FÀCIL
JO PASSO MOLT DEL CONTROL DE TEMPERATURES, OVULACIONS, DE FET , MAI HO HE FET, PERÒ IGUAL EL PROBLEMA ÉS DEL MEU HOME I ESTÀ DERIVAT A LA PUIGVERT... PERÒ COM QUE VA PER LA SEGURETAT SOCIAL POT SER QUE TRIGUIN UN ANY MÉS, O SIGUI , QUE PER MOLT TRANQUILS QUE ESTIGUEM, JO SOC MESTRA I TINC VACANCES JULIOL I AGOST , TINC MOLT CLAR QUE NO S 'ARREGLARÀ RES, SI ELS ESPERMES SÓN ANÒMALS.
no tot és tan fàcil en aquesta vida i ara en vacances estic relaxadíssima
TOTAL DE NENS EN TINC SEMPRE DE SETEMBRE A JUNY DURANT 7 HORES DIÀRIES... NO SÉ PERQUÈ EN VULL MÉS!!!!
no tot és tan fàcil en aquesta vida i ara en vacances estic relaxadíssima
TOTAL DE NENS EN TINC SEMPRE DE SETEMBRE A JUNY DURANT 7 HORES DIÀRIES... NO SÉ PERQUÈ EN VULL MÉS!!!!
hola MAIA!!!!!!!!!!!!!!!
Benvinguda al Club de les q tenim nens i nenes dels altres durant moltes hores al dia dels altres però q no en tenim de pròpis!!!!
ahir em va trucar una amiga q tb és del nostre ram i em va dir q durant el curs escolar li encanten els nens/es però q a l'estiu necessita desconectar, i va anar a un balneari i m'explicava q n'estava farcit de nens/es per allà!!!!
doncs això q vosaltrs tranquis q quan hagi de ser serà no???
petons

Benvinguda al Club de les q tenim nens i nenes dels altres durant moltes hores al dia dels altres però q no en tenim de pròpis!!!!
ahir em va trucar una amiga q tb és del nostre ram i em va dir q durant el curs escolar li encanten els nens/es però q a l'estiu necessita desconectar, i va anar a un balneari i m'explicava q n'estava farcit de nens/es per allà!!!!
doncs això q vosaltrs tranquis q quan hagi de ser serà no???
petons

- maia

- Contacta:
hola
SI SÓC MESTRA INTERINA D 'EDUCACIO ESPECIAL, ENCARA NO SÉ ON M'ENVIARAN L 'ANY QUE VE I M 'ENCANTEN LES CRIATURES AMB PROBLEMES. I AVUI, ÉS EL MEU SANT, O SIGUI QUE JA SABEU COM ES DIU LA MAIA.....

- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
FELIÇ SANT ANA!!!!!!!!

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]bones wapetones!!!
Noies no desespereu jo porto ja cap a 3 anys i la verita es que el cami es dificil i si, desesperant moltes vegades totes mes o menys podem saber que és. Pero tot en aquesta vida te un preu oi? segur que quant tinguem el nostres regal tot sera marevellos.
Jo porto 2 aborts i estic boixa per tornar a sentir un altre cop de nou un embaras ja no m'importa el risc.
AMUNT ELS ANIMS!!! que quant el nostre cervell esta positiu i tranquil BIMGO!!!! ni temperatures, ni mocs ni histrories aixo toca com toca.
UN PETO

Noies no desespereu jo porto ja cap a 3 anys i la verita es que el cami es dificil i si, desesperant moltes vegades totes mes o menys podem saber que és. Pero tot en aquesta vida te un preu oi? segur que quant tinguem el nostres regal tot sera marevellos.
Jo porto 2 aborts i estic boixa per tornar a sentir un altre cop de nou un embaras ja no m'importa el risc.
AMUNT ELS ANIMS!!! que quant el nostre cervell esta positiu i tranquil BIMGO!!!! ni temperatures, ni mocs ni histrories aixo toca com toca.
UN PETO

- maia

- Contacta:
gràcies
GRÀCIES, HEU ENDEVINAT EL MEU NOU, GRÀCIES LES QUE M'HEU FELICITAT, QUE BÉ , DONCS, ENCARA EM QUEDEN 4 ANYS, QUANTS VIATGES PODRÉ FER???? ESTUDIARÉ LA SEGONA CARRERA O EL POSTGRAU QUE MÉS M 'AGRADI!!! PETONETS.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |