treure-li o no el xumet
treure-li o no el xumet
Hola noies,
La meva nena de 2 anys i mig, ara vol el xumet més que mai...abans només el portava per dormir, però des de que ha nascut el germanet (ara fa 4 mesos), el vol tot el dia, no es desenganxa d'ell.
La meva idea era treure-li, com heu fet moltes, amb el tema de donar-li als reis, asquest Nadal...però no se que fer. Com que ha patit aquesta regressió de voler el xumet tot el dia (ah, també s'ha tornat a fer pipi a sobre), no se si és bon moment per treure-li?
Home, al Nadal ja haurán passat 6 mesos des de que va nèixer el germanet...
D'altra banda si no li trec aquest Nadal, no se com ho faré, no puc esperar al Nadal de l'any que be, i es clar jo ja li vaig explicant que hauria de donar tots els xumets als reis per tal de que li portin moltes joguines...
La meva nena de 2 anys i mig, ara vol el xumet més que mai...abans només el portava per dormir, però des de que ha nascut el germanet (ara fa 4 mesos), el vol tot el dia, no es desenganxa d'ell.
La meva idea era treure-li, com heu fet moltes, amb el tema de donar-li als reis, asquest Nadal...però no se que fer. Com que ha patit aquesta regressió de voler el xumet tot el dia (ah, també s'ha tornat a fer pipi a sobre), no se si és bon moment per treure-li?
Home, al Nadal ja haurán passat 6 mesos des de que va nèixer el germanet...
D'altra banda si no li trec aquest Nadal, no se com ho faré, no puc esperar al Nadal de l'any que be, i es clar jo ja li vaig explicant que hauria de donar tots els xumets als reis per tal de que li portin moltes joguines...
Re: treure-li o no el xumet
Com t'entenc!
La meva ha fet exactament el mateix: des que ha nascut la petitona, ara fa dos mesos i poc, que s'ha tornat a enganxar al xumet (a l'estiu havíem aconseguit que només el fes servir per dormir al seu llitet...).
Jo descarto directament intentar treure-li per nadal, tot i que també li havíem dit algun cop de donar-lo als Reis, però ara ja fa uns dies que no li diem perquè no veig clar de fer-ho... resulta que quan no li donem el xumet s'acaba posant a llepar-se els dits (o fins i tot a mossegar-se'ls sense ni adonar-se).
Així que penso que si ara té aquesta necessitat, esperarem una mica més, potser pel seu aniversari (al juny) com a molt tard.
El tema dels pipis ja el va controlant molt més (excepte a les nits que segueix amb bolquers), tot i que també vam anar enrera.
La meva ha fet exactament el mateix: des que ha nascut la petitona, ara fa dos mesos i poc, que s'ha tornat a enganxar al xumet (a l'estiu havíem aconseguit que només el fes servir per dormir al seu llitet...).
Jo descarto directament intentar treure-li per nadal, tot i que també li havíem dit algun cop de donar-lo als Reis, però ara ja fa uns dies que no li diem perquè no veig clar de fer-ho... resulta que quan no li donem el xumet s'acaba posant a llepar-se els dits (o fins i tot a mossegar-se'ls sense ni adonar-se).
Així que penso que si ara té aquesta necessitat, esperarem una mica més, potser pel seu aniversari (al juny) com a molt tard.
El tema dels pipis ja el va controlant molt més (excepte a les nits que segueix amb bolquers), tot i que també vam anar enrera.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Ostres!!!
Pensava que només li passava a la meva. Ella igual. Abans de nèixer el germanet només el demanava per anar a dormir però des de que va nèixer no para de demanar-lo. Va tot el dia amb el xumet i el nino de dormir i si no el té me monta una que em sap molt de greu. Jo també havia pensat de donar-li als reis però sembla que s'ho imagini perquè cada cop està més enganxada.
Jo havia pensat que aquest any vinguessin els reis a casa per portar les joguines i aprofitar i donar-li el xumet. No sé, perquè també em fa por que els hi agafi por als reis.
Ara tot just começa a estar més a gust iamb menys gelitos, son germà ja té quatre mesos però ja veurem que passa....
Què us sembla si obrissim un post per parlar de gelitos??
Pensava que només li passava a la meva. Ella igual. Abans de nèixer el germanet només el demanava per anar a dormir però des de que va nèixer no para de demanar-lo. Va tot el dia amb el xumet i el nino de dormir i si no el té me monta una que em sap molt de greu. Jo també havia pensat de donar-li als reis però sembla que s'ho imagini perquè cada cop està més enganxada.
Jo havia pensat que aquest any vinguessin els reis a casa per portar les joguines i aprofitar i donar-li el xumet. No sé, perquè també em fa por que els hi agafi por als reis.
Ara tot just começa a estar més a gust iamb menys gelitos, son germà ja té quatre mesos però ja veurem que passa....
Què us sembla si obrissim un post per parlar de gelitos??
Ostres, nosaltres també ens estem plantejant treure-li el xumet aquest nadal a la nena. Però nosaltres no tenim "el plus" de la regressió que comentes de la vinguda del germanet.
I si ho proves pel seu aniversari? Tinc una companya de feina que em diu que ella ho va fer quan la nena va complir tres anys (a l'agost), i la va convènçer per fer-ho dient-li "que les nenes de tres anys ja són grans i no poden fer servir xumet", i li va funcionar.
Sort!
I si ho proves pel seu aniversari? Tinc una companya de feina que em diu que ella ho va fer quan la nena va complir tres anys (a l'agost), i la va convènçer per fer-ho dient-li "que les nenes de tres anys ja són grans i no poden fer servir xumet", i li va funcionar.
Sort!
Nosaltres estem a al mateixa situació! Però ja hem decidit que sí que li treurem aquest Nadal. De fet li voliem treure aquest estiu però ho vam aplaçar ja que varem creure que eren molts canvis de cop; el naixement de la germaneta, l'entrada a l'escola nova....
Ara ja li hem explicat que quan els nens fan tres anys ja son grans i els reis els hi volen portar uns regals ben xulos però a canvi s'han d'endur el xumet. Ell diu que sí que els hi donarà però ja ho veurem..............
Ara ja li hem explicat que quan els nens fan tres anys ja son grans i els reis els hi volen portar uns regals ben xulos però a canvi s'han d'endur el xumet. Ell diu que sí que els hi donarà però ja ho veurem..............
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Hola, nosaltres també estem igual : la Júlia acaba de fer els 2 anys i la peke aviat farà 3 mesos, i també va tot el dia amb el xumet i el nino de dormir
. De moment tampoc pensem treure-li aquest Nadal, i el tema dels bolquers també ho aplaçarem quan faci més bon temps.
Pels gelos, deu n'hi do els primers dies, ara ja ho va entenent però té moments de tot. Són petitons! La setmana que ve aquí fan una xerrada sobre els gelos, si diuen alguna cosa interessant us la passaré.
. De moment tampoc pensem treure-li aquest Nadal, i el tema dels bolquers també ho aplaçarem quan faci més bon temps.Pels gelos, deu n'hi do els primers dies, ara ja ho va entenent però té moments de tot. Són petitons! La setmana que ve aquí fan una xerrada sobre els gelos, si diuen alguna cosa interessant us la passaré.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Nosaltres amb la nena si que tenim decidit treure-li el xumet aquestes festes, de fet ara nomès el fa servir per dormir i si té el dia tontet (també ha tingut un germanet petit fa 3 messets però el petit no porta xumet, no li agrada gens jejeje). Els bolquers els treurem aquest estiu, començarem cap al maig i a veure si ho aconseguim abans de començar el cole. 

heaven25baby ha escrit:Nosaltres amb la nena si que tenim decidit treure-li el xumet aquestes festes, de fet ara nomès el fa servir per dormir i si té el dia tontet (també ha tingut un germanet petit fa 3 messets però el petit no porta xumet, no li agrada gens jejeje). Els bolquers els treurem aquest estiu, començarem cap al maig i a veure si ho aconseguim abans de començar el cole.
Doncs quina sort que només el vulgui per dormir, havent tingut un germanet i tot...
Ostres, veig que sóm varies les que tenim el fill/a gran d'uns 2-2 anys i mig, que han tingut un germanet fa poc, i que no deixen el xumet per res...Ah, la meva també,amb el tema del nino el porta a tot arreu, a la guarderia i tot, no el deixa mai...uf i com no el trobi...
I en quant als pipis, com us vaig dir, ha patit una regressió: a l'estiu vam aconsseguir treure-li el bolquer durant el dia (no a la nit), i des-de fa un temps se li escapa el pipi a sobre ( a vegades 3 i 4 vegades en un dia), i ho fa " a posta" m'enteneu, vull dir que ella és conscient de que ho fa, i normalment coincideix quan jo tinc el petit en braços...
Doncs no se que faré amb el xumet, veig que tampoc ho teniu clar de treure-li o no pels reis...esque és un bon moment oi?. Jo el que vull es treure-li abans del setembre de l'any vinent, perque començarà p3 i si tinc ben entès ja han d'anar sense xumet, oi?
Però vaja, que amb això de l'aniversari m'heu donat una bona idea: Si decidim no treure-li per reis, ho farem a l'abril, que farà els 3 anys...
Gràcies noies
I en quant als pipis, com us vaig dir, ha patit una regressió: a l'estiu vam aconsseguir treure-li el bolquer durant el dia (no a la nit), i des-de fa un temps se li escapa el pipi a sobre ( a vegades 3 i 4 vegades en un dia), i ho fa " a posta" m'enteneu, vull dir que ella és conscient de que ho fa, i normalment coincideix quan jo tinc el petit en braços...
Doncs no se que faré amb el xumet, veig que tampoc ho teniu clar de treure-li o no pels reis...esque és un bon moment oi?. Jo el que vull es treure-li abans del setembre de l'any vinent, perque començarà p3 i si tinc ben entès ja han d'anar sense xumet, oi?
Però vaja, que amb això de l'aniversari m'heu donat una bona idea: Si decidim no treure-li per reis, ho farem a l'abril, que farà els 3 anys...
Gràcies noies
uf, la meva nena porta una temporada que s'ha enganxat al xumet, abans només el duia per dormir. Espero el germanet/a per l'agost, ja tindré en compte això que dieu que encara s`hi enganxa més quan arriba el segon, haurem de tenir paciència...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |