No vull que comenci P3!!

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

No vull que comenci P3!!

EntradaAutor: su392 » dl. ago. 29, 2011 9:23 am

Es un desfogament en tota regla!
Però necessito dir-ho: NO VULL QUE COMENCI L'ESCOLA! NO VULL PORTAR LA MEVA FILLA A P3...
i desprès em ve la pregunta: - Doncs perquè li porto ????

Ai..las! doncs això, que no ho sé! Suposo que és per "seguir" els "protocols" establerts.. als 3 anys a l'escola! De fet.. fins fa ben poc no sabia ni que no era obligatòria..
Tothom et diu que els nens s'han d'escolaritzar, que els hi va molt bé, que aprenen molt... Tothom li demana a la Queralt que a quin cole anirà, que ja anirà amb els GRAAANS ( vés.. com si fossin molt grans... ), que quines ganes.... i clar! ella ara per ara està molt entusiasmada, ella vol anar als coles dels grans! Evidentment perquè no sap el que és, però com que a tothom li fa tanta gracia....
I així estic... amb molt dubtes de si estic fent bé o no.. de si s'hauria de quedar a casa o portar-la en una escola més "respectuosa".. però amb tothom en contra ( menys el meu home que està com jo... :love: ). Amb tota la societat enfocada en una escolarització "normal", on si et surt de mare sembla que li vulguis mal al teu fill, quan és totalment al contrari. Busquem altres maneres d'educar, que per desgracia no tenen (casi) cabuda..... Fins i tot, m'he plantejat la escolarització a casa.. però malauradament els meus coneixaments tenen molt que desitjar.. :-D
Ara per ara, el que em plantejo és començar, a veure com va. Potser em sorprèn i realment s'ho passa molt bé... Si no m'ho demana, i l'escola m'ho "permet", en principi m'agradaria que no hi anés per la tarda.. jo plego a les 3 i em fa ràbia "perdre" aquestes dues hores d'estar amb ella....

A ella li encanta correr, saltar, cantar, moure's... li agrada el carrer, el sol, la sorra.... no la veig "ficada" dins una aula tot el dia.. Tothom em diu que fan moltes activitats i que la imatge que en tinc no és la real ( ojalà!!!)..

No sé.. suposo que tots els pares passem per això mateix, i d'aquí a dos mesos ho veig tot diferent.... però ara per ara....NO VULL QUE COMENCI P3!

Ale.. ja ho he dit... ;-)))
Imatge
||*||
normandie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:05 pm

Re: No vull que comenci P3!!

EntradaAutor: normandie » dl. ago. 29, 2011 9:29 am

Suposo que no serveix de consol, però la meva ni tan sols li fa il·lusió anar a l'escola "de grans". Va anar a la guarde l'any passat per primer cop, tot l'any genial i al final de curs no volia anar! S'ha passat totes les vacances dient: "cole no, parc sí". O sigui, imagina't amb les ganes que le portaré jo :(
Molt ràpid han d'aprendre els nostres peques a adaptar-se al sistema... tot i que és veritat que no sóc partidària de l'educació a casa i altres alternatives... quin lio!
ÀNIMS!
merisc
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dl. ago. 29, 2011 9:43 am

Doncs seguiu els vostres "ideals", no em surt un altre paraule, je je i deixeu a la resta. L'educació no és obligatòria fins als 6 anys així que el que decicidiu ben fet serà. No et puc ajudar en donar-te alternatives, però sé que hi ha escoles molt més respectuoses per dir-ho d'alguna manera però no sé on orientar-te. Pensa que el que decidiu serà el que creieu millor que serà per la vostra baldufa. I t'entenc perfectement, sembla que si no penses i actues com la resta del món, ets una mala mare, una inconcient una egoista. Vosaltres ni cas!!! :ok:
Imatge

Imatge
Imatge
amalia1976
:: tigre
Entrades: 710
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: amalia1976 » dl. ago. 29, 2011 9:54 am

No t´amoinis que la meva va fer P3 l´any passat i ha fet molts amics, i tot l´estiu que vol quedar amb els amics, de fet tot el juliol hem anat quedat amb un grupet de 9 0 10 crios perque s´ho passen pipa!!!!

I la petita no ha fet l´any i ja començarà a la Llar, jugarà amb amiguets, es distreura podrà experimentar amb farina, llegums,
pintura, aigua.... i tindrà unes profes maquissimes!!!!

Què més podem demanar????

I per cert et sorpendràs de tot el que aprenen a P-3!!!! recoixent totes les lletres, saben possar el nom, començen a dir paraules amb angles.... Segur que en dos mesos estaràs super Contenta!!!!!! :p-)
[
su392

EntradaAutor: su392 » dl. ago. 29, 2011 9:54 am

merisc.. si, ja sé que hi ha altres escoles "alternatives" ( és que no m'agrada gaire aquesta paraula... ), i ens ho em estat mirant i remirant, pensant i repensant.... però la Queralt tenia tant asumit que aniria a " l'escola del seu cosi " que no volia sentir a parlar d'anar a una altre escola...
així que varem tirar per la via fàcil..suposo....
Gràcies pels ànims... :love:

normandie.. és veritat! només em faltaria sentir a la Queralt que no hi vol anar... a veure com li anirà l'adaptació... espero que li sigui lleu... :anec:
Imatge
||*||
su392

EntradaAutor: su392 » dl. ago. 29, 2011 10:04 am

amalia1976 ha escrit:No t´amoinis que la meva va fer P3 l´any passat i ha fet molts amics, i tot l´estiu que vol quedar amb els amics, de fet tot el juliol hem anat quedat amb un grupet de 9 0 10 crios perque s´ho passen pipa!!!!

això espero... però la Querlat s'agobia molt quan hi ha molt nens.. per ella la quantitat màxima a "tolerar" és de 4 més ja l'atabalen i s'aïlla.. és molt independent.... per això també em fa por, quan es trobi allà al mig de 60 nens..... ( són 3 linies.. :ufs: ) :-o00m :-o00m
Imatge
||*||
montses
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dl. ago. 29, 2011 10:54 am

Su392, sembla que esteu tirant de dues cordes ben fortes: el que diu la gent i el que vol la teva nena (influenciada o no). La meva opinió es que vosaltres sou el pares i el que digui o no la gent, encara que important, no hauria de ser decissiu. Si teniu dubtes potser un altre opció es començar i si veieu que la nena no es troba bé, treure-la...no crec que sigui un problema perque no es obligatori.
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dl. ago. 29, 2011 11:05 am

Jo també t'anava a dir que l'escolarització obligatória és a partir dels 6 anys, fins aleshores pots decidir lliurement si vols que la teva filla hi vagi o no, no crec que t'hagis de deixar influenciar pel que diuen o fan els demés i més si dius que el teu home pensa com tu.
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. ago. 29, 2011 11:58 am

Ostres, a mi encara em queda un any i no m'ho imagino. En Pol el dijous comença una altre vegada l'escola bressol i només en puc dir coses bones.

De fet, escric per el que he llegit d'estar tot el dia a una classe pq a la teva nena li agrada molt el parc. A l'escola bressol d'en Pol (sé que no es el mateix, he!) des de que comença a fer bon temps no entren a una classe per res, bé, només per fer la migdiada. Tenen un pati amb un sorral i amb un parell d'arbres i un toldo xulissim. Tota l'escola ho fa tot a fora: jugar, les activitats dirigides, dinar, berenar, celebrar els aniversaris.... tot! Per dir-te que a 31 de juliol ja tenien les classes netes i pintades per al nou curs... Només ho dic pq on viviem nosaltes hi ha escoles bressol que ho fan tot a la classe, fan fitxes,... i a mi això no m'agrada gens. Sempre podeu buscar una escola més com el que us agrada a vosaltes i no per això és una escola "alternativa" ja que les activitats que fan son les mateixes que a tot arreu.

Molts ànims, segur que li va de conya, i sino... doncs llavors ja buscareu una altrenativa. El que si que crec que és molt important es que tu, com a mare i reflexe de la teva filla, és que intentis estar convençuda i li transmetis a ella, pq sino segur que a ella no li agradarà pq a tu no t'agrada, quan potser d'una altre manera si que ho disfrutaria. No sé, es molt dificil!

Ja ens explicaràs com ha anat. (ah, i estigues preparada per els primers dies que segur que plora!!!!)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dl. ago. 29, 2011 12:19 pm

Mira escoles lliures, es de 2 a 6 anys. Et passo l'adreça perque miris si tens alguna escola aprop de casa, www.educaciolliure.org.

Que vagi bé!
Imatge
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dl. ago. 29, 2011 12:33 pm

gràcies Betth!... El cas és que ja ens ho em mirat ( en tenim una de molt a prop), però al final va "guanyar" l'escola pública.... tot i que no descarto la possibilitat de portar-li...
Vull veure com va la cosa, i depenent d'ella ens ho tornem a replantejar! :ok:

glorieta ha escrit:Molts ànims, segur que li va de conya, i sino... doncs llavors ja buscareu una altrenativa. El que si que crec que és molt important es que tu, com a mare i reflexe de la teva filla, és que intentis estar convençuda i li transmetis a ella, pq sino segur que a ella no li agradarà pq a tu no t'agrada, quan potser d'una altre manera si que ho disfrutaria. No sé, es molt dificil!

si si.. ja sé que sempre hi som a temps a buscar altres alternatives...
I si... nosaltres en cap moment li dic res al contrari... no li vull transmetre les meves pors!!! Prou malament ho passarà ( o no! )... z2:-)

cosma_shiva ha escrit:Doncs si no ho veus clar sempre podeu esperar un anyet...als 4 anys són molt més independents i grans. O si pots, bnomés portar-la de matí, i que faci només de 9 a 12...De fet no és obligatori fins als 6 anys, i per tant si tu vols la pots recollir al migdia.

El dia 6 tinc reunió amb l'escola.. plantejaré altre cop això de no portar-la per la tarda, a veure si tinc més sort, pq el dia que varem anar a portes obertes, les profesores no hi estaven gaire d'acord!
A part.. he sentit a dir que si no cumpleixes amb l'horari escolar et poden fer fóra??? :-:)

Moltes gracies per llegir-me!! son cabories meves, pero necesitava treure-ho... :***:
Imatge
||*||
Noe
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dl. ago. 29, 2011 2:00 pm

Hola!!

Ostres, veig que encara t'envolten els dubtes. Suposo que es normal. Nomes entrava a dir-te que a la nostra escola encara queda lliure alguna plasa (no tinc c trencada). Molts anims bonica!
Imatge
Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dl. ago. 29, 2011 2:01 pm

Su, guapíssima, estic totalment amb tu! Estic igual, comptant els dies que ens queden de vacances.....i amb zero ganes de portar-la a l'escola! La Paola ja anava a l'escola bressol perque jo treballava, però tot aquest curs passat que jo he estat a l'atur i estudiant, ha estat més a casa que a l'escoleta, podent estar a casa amb la mama per què anar a cole!? Jo sé que s'ho passen bé, que fan amics i que aprenen coses....però ja tindran temps, la meva almenys a casa amb mi, al parc, a la compra i prenent algo amb els amics i els cosinets i demés, s'ho passa pipa!!!
I per què la porto? Doncs igual que tu, per seguir amb el que fa tothom, en el meu cas a més perque ja ha anat a l'escola bressol desde bebé i se'm fa raro pensar en no portar-la ara a cole......també he de treballar, i el meu home també....així que "hi ha d'anar". Però amb aquesta pena que tinc!!!
T'entenc nenita, ànims i el dia 12 en parlem aviam com ens va! La Paola, com la Queralt, també està més o menys convençuda d'anar-hi però quan es vegi tancada allà tot el dia....a més, a la nostra escola ens fan portar-la matí i tarda, pobreta meva....en fi.
Res, que et volía fer saber que t'entenc! Muuuuua.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dl. ago. 29, 2011 3:37 pm

Su, t'entenc perfectament i més o menys penso com tu. A vegades anem com borregos fent les coses i quan t'ho platejes faries les coses diferents pero a la societat que estem a vegades es dificil, a part que et miren com si fosis rara.

Jo si que vull comenci P3 perque es un nen molt actiu i penso que li costarà adaptar-se pero que acabarà anant content, encara que si que m'agradaria que nomes anes pels matins, perque pogues fer migdiada i despres pogues estar més temps amb mi o la familia. I tambè m'agradaria que tinguessin moltes hores de joc, penso que amb 3 anys estan en edat de jugar basicament, però com no es pot demanar a la carta doncs m'haure d'aguantar.

En fi... a veure com ens va... esperem que millor del que pensem. anims!!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
su392

EntradaAutor: su392 » dt. ago. 30, 2011 11:04 am

Noe ha escrit:Hola!!

Ostres, veig que encara t'envolten els dubtes. Suposo que es normal. Nomes entrava a dir-te que a la nostra escola encara queda lliure alguna plasa (no tinc c trencada). Molts anims bonica!

Noe.. guapa!! com estas??? apunt no?? :-()-)
Doncs si.. ja veus... encara estic donant voltes al mateix... ja veus que no tinc cap porta tancada.. :-o00m

isa ha escrit:Res, que et volía fer saber que t'entenc! Muuuuua.

Gràcies reina!!! :-()-) uff... que dur se'ns farà el dia 12.... :ufs:
Estàs molt despareguda eh!!!?? Això no pot ser.. que se't troba a faltar! :love:
Com Està la Pao ??
Imatge
||*||
su392

EntradaAutor: su392 » dt. ago. 30, 2011 11:06 am

fox ha escrit:Su, t'entenc perfectament i més o menys penso com tu. A vegades anem com borregos fent les coses i quan t'ho platejes faries les coses diferents pero a la societat que estem a vegades es dificil, a part que et miren com si fosis rara.

Exacte.. que anem com borregos..... costa fer el canvi, si més no a mi, que ja veus que el cor em diu una cosa i en canvi en faig una altre...
Espero haver triat bé i la Queralt s'ho passi teta...
Imatge
||*||
su392

EntradaAutor: su392 » dt. ago. 30, 2011 12:55 pm

gràcies Cosma_shiva! ara m'ho miro :ok:
Imatge
||*||
Noe

EntradaAutor: Noe » dt. ago. 30, 2011 12:56 pm

No pateixis bonica. Dona't temps i ho aniras veient mes clar.

La Mariona va neixer fa tres setmanes pero tinc el ticker jubilat, hehehe
Imatge
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dt. ago. 30, 2011 12:58 pm

FELICITATS!!!!

Com esteu ?? Com va anar???

( apa! que a mi també ja em val,.... si hagués mirat bé el ticker.... :-D )
Imatge
||*||
Noe

EntradaAutor: Noe » dt. ago. 30, 2011 1:54 pm

Estem molt be! Gracies

va anar be, tot i q va tornar a ser cesaria.
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::