ESCOLES PUBLIQUES-PRIVADES-CONCERTADES GIRONA

Canvia el seu entorn: professores i amics.

budy
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 7:04 pm

ESCOLES PUBLIQUES-PRIVADES-CONCERTADES GIRONA

EntradaAutor: budy » ds. gen. 28, 2012 9:19 pm

Bones,

Algu ens pot donar referències de les escoles de Girona?

Gracies.
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: ESCOLES PUBLIQUES-PRIVADES-CONCERTADES GIRONA

EntradaAutor: gateta10 » dg. gen. 29, 2012 6:57 pm

La teva pregunta és molt oberta, n'hi ha tantes possibilitats! Quines són les teves preferències?? neu:-D
Igualment, intento contestar-te...Jo he viscut molts anys a Girona i m'han parlat molt bé de l'Eiximenis, és una escola petita, diversa i amb molts projectes, personalment a mi sempre m'ha donat molt bon rotllo. Crec que seria la meva elecció si és donés les circunstàncies (primer, tenir un fill, segon, viure a Girona, je!).
Bé, com has preguntat per privades, et comento un parell de les que tinc referències, que estan a les antípodes de l'anterior:
Tens la privada Montessori. Conec exalumnes (bé, dues persones) i n'estan molt satisfets, tenen un molt bon record de la primària, no de després quan el "machaque" és considerable (i és que el mètode Montessori no l'apliquen a secundària ni batxillerat). T'he de dir també que encara que el nivell és bo, és indubtable, aquests companys van tenir un rendiment a la universitat molt normalet... suposo que s'hi van poder relaxar...

També conec amb dues mares que porten les nenes les Alzines de l'Opus, n'estan molt contentes amb l'atenció super personalitzada que tenen. Jo he vist informes escolars i estan molt currats. Pel seu ideari no seria una opció per mi, però potser sí per tu!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Núria
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: ds. gen. 10, 2009 2:18 pm

EntradaAutor: Núria » dg. gen. 29, 2012 8:01 pm

Booones jo de públiques afegeixo a més de l'eiximenis el col•legi Verd.
Concertades q estàn bé hi ha: masmitjà (q dsps segueixen a la Salle), Vedruna i Maristes ( totes les concertades religioses)
Privades: Alzines o Bell lloc ( les dues de l'opus), Montessori, st george school ( escola anglesa)

Tot dependrà de què et convenç més i una mica també què et toca per zona.
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dg. gen. 29, 2012 8:12 pm

L'escola pública que també està molt be es la nova que hi ha a domeny, però tot depend d'on visquis i les que et toquin per zona, ja que segons on visquis te'n toquen unes o altres. Nosaltres per on vivim ens toquen eiximenis, joan bruguera, domeny, montjuic i pont major.
Per aquí al forum si busques be, trovaras un post on es parla de la bambini. Hi ha opinions de tot.
Pregunta quines escoles et toquen per zona i llavors pots mirar si n'hi ha cap que t'agradi i si no cap a les concertades o privades, tot depend del vostre gust i pressupost.
Imatge

Imatge
mafi
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

EntradaAutor: mafi » dg. gen. 29, 2012 8:33 pm

A totes aquestes escoles que t'han dit jo afegiria a la secció de públiques la del bosc de la pavordia. És molt experimental i està molt bé (encara que al ser de nova creació està en mòduls prefabricats).

Com t'ha dit alguna companya tot depén de la zona que visquis. Tens diferents opcions.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
monipal
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

EntradaAutor: monipal » dt. gen. 31, 2012 5:36 pm

Núria ha escrit:Booones jo de públiques afegeixo a més de l'eiximenis el col•legi Verd.
Concertades q estàn bé hi ha: masmitjà (q dsps segueixen a la Salle), Vedruna i Maristes ( totes les concertades religioses)
Privades: Alzines o Bell lloc ( les dues de l'opus), Montessori, st george school ( escola anglesa)

Tot dependrà de què et convenç més i una mica també què et toca per zona.

Perdoneu però les de l'Opus no són privades, són concertades i s'ha de seguir el mateix sistema per accedir a elles
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dt. abr. 03, 2012 11:51 am

sivi ha escrit:L'escola pública que també està molt be es la nova que hi ha a domeny, però tot depend d'on visquis i les que et toquin per zona, ja que segons on visquis te'n toquen unes o altres. Nosaltres per on vivim ens toquen eiximenis, joan bruguera, domeny, montjuic i pont major.
Per aquí al forum si busques be, trovaras un post on es parla de la bambini. Hi ha opinions de tot.
Pregunta quines escoles et toquen per zona i llavors pots mirar si n'hi ha cap que t'agradi i si no cap a les concertades o privades, tot depend del vostre gust i pressupost.

perdona q et contradigui, pero pel q dius la majoria d,escoles q anomenes q et toquen son de la zona 1, i domeny es la zona 2, per tant no et tocaria... no se ben be on vius pero mira.t,ho be a la web de l,ajuntament no fos q fassis uns plans i despres no et toquin.
Imatge

Imatge

Imatge
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dj. abr. 05, 2012 2:37 pm

lupitafriend ha escrit:
sivi ha escrit:L'escola pública que també està molt be es la nova que hi ha a domeny, però tot depend d'on visquis i les que et toquin per zona, ja que segons on visquis te'n toquen unes o altres. Nosaltres per on vivim ens toquen eiximenis, joan bruguera, domeny, montjuic i pont major.

perdona q et contradigui, pero pel q dius la majoria d,escoles q anomenes q et toquen son de la zona 1, i domeny es la zona 2, per tant no et tocaria... no se ben be on vius pero mira.t,ho be a la web de l,ajuntament no fos q fassis uns plans i despres no et toquin.

L'altre dia mirant les zones ja vaig veure que les que jo deia no entraven a la meva zona. Fa un temps varen canviar les zones i ara no entren, però fa uns anys si que m'entraven. Quan li toqui a la meva filla, potser hauran tornat a canviar altre cop les zones, amb lo quels agrada canviar-ho tot...Encara tinc temps per anar mirant on la voldrem/podrem posar.
Gràcies per avisar que estaba equivocada, a vegades hem despisto. ;-)
Imatge

Imatge
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dv. abr. 06, 2012 8:24 am

de res reina, ho he dit amb tota la bona intencio.
a nosaltres ja ensntoca l,any vinent i ja ens porta el tema de corcoll porque no ens agraden les de la nostra zona i ens cauen molt lluny i ja no sabem per on tirar!!!
molta sort!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::