Mamografia
Mamografia
Hola,
Ja fa un any i mig del part, i sis mesos que he deixat la lactancia. A la revisió ginecológica, la Dra. m'ha demanat una mamografia. Avui me l'han fet, però les resultats no estaran fins d'aquí uns dies. Per curiositat, li he preguntat al tècnic que fa les mamografies, si es veia tot be, però m'ha dit que ell no podía dir res, que s'ha de mirar en detall
Ja fa un any i mig del part, i sis mesos que he deixat la lactancia. A la revisió ginecológica, la Dra. m'ha demanat una mamografia. Avui me l'han fet, però les resultats no estaran fins d'aquí uns dies. Per curiositat, li he preguntat al tècnic que fa les mamografies, si es veia tot be, però m'ha dit que ell no podía dir res, que s'ha de mirar en detall
Re: Mamografia
Segueixo, que se m'ha tallat el missatge:
Doncs m'ha dit que no em podía dir res, que s'ha de mirar en detall i que no em preocupes. Però, jo m'esperava q em digues que en principi, es veu tot be. Be, el cas es que m'he quedat una mica preocupada...
A les q us heu fet mamografia, o enteneu del tema: el que fa la mamografia, realment no diu res?
Doncs m'ha dit que no em podía dir res, que s'ha de mirar en detall i que no em preocupes. Però, jo m'esperava q em digues que en principi, es veu tot be. Be, el cas es que m'he quedat una mica preocupada...
A les q us heu fet mamografia, o enteneu del tema: el que fa la mamografia, realment no diu res?
No diuen res de res!!!!!!
Passa en moltes coses... i en les mamografies, és un clar exemple.
D'una banda, fan bé de no mullar-se. Son coses molt importants.
tot anirà bé... si no, avui mateix allà, t' haguessin fet esperar.
Petons,
Isa s.f.
Passa en moltes coses... i en les mamografies, és un clar exemple.
D'una banda, fan bé de no mullar-se. Son coses molt importants.
tot anirà bé... si no, avui mateix allà, t' haguessin fet esperar.
Petons,
Isa s.f.
- Veronik
- :: girafa

- Entrades: 2116
- Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
- Ubicació: Ripollet
- Contacta:
M'he fet varies i normalment les infermeres que fan les mamos no diuen res de res!! es limiten a fer-la i pasar els resultats que normalment els tenen en un parell de dies, després hauràs d'anar al teu ginecoleg per que et miri i digui els resultats.
Ànims i ja veuràs que tot be
Ànims i ja veuràs que tot be
Gràcies isasf i veronik. Em quedo més tranquil.la pel que comenteu. El dilluns em donaran el resulat.
- Veronik
- :: girafa

- Entrades: 2116
- Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
- Ubicació: Ripollet
- Contacta:
Avui justament he anat a recollir els resultats d'una mamografia que em vaig fer el dia 1 de març (jo he trigat una mica en anar a buscar-lo) te'l donen en un dossier tancat, dintre hi ha una carta amb la valoració d'un metge. La gine sobre la valoració de dintre et diu. En el meu cas es podia tafanejar tot i que a la tarde he anat a la gine per donar-li els resultats i fer-me la visita anual.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |