***VETERANES TOSSUDES***
***VETERANES TOSSUDES***
Porteu un any o més cercant un nadó?
Teniu als vostres homes exprimits de tantes sexyweeks que heu passat?
El vostre farmacèutic coneix els vostres cicles millor que vosaltres mateixes de tants test d’ovulació i d’embaràs que li heu comprat?
A la sexyweek, heu provat tot tipus de llegendes urbanes i de remeis de la iaia com posar les cames amunt, fer el “pino-puente” o inclús heu arribat a treure els peus per la finestra per si hi ha sort i funciona?
Al supermercat us fan descompte en Aquarius perquè els hi exhauriu les existències cada mes?
Us surt l’àcid fòlic per les orelles?
Esteu rodejades de cosines, amigues o conegudes que es queden embarassades una nit tonta de passió?
Quan aneu pel carrer i veieu embarassades, cotxets o bebès, us invaeix un sentiment d’enveja i a la vegada un sentiment d’emoció?
Y sobretot, sou de les que penseu demanar-li a la matrona que us deixi donar-li el primer catxet al cul com a càstig per haver trigat tant?
Si us sentiu identificades amb alguna o amb totes les preguntes…….Enhorabona perquè heu arribat al lloc indicat!
BENVINGUDES AL POST DE LES VETERANES TOSSUDES! UN LLOC ON PODER COMPARTIR TOTS ELS SENTIMENTS DE PORTAR MÉS D'UN ANY INTENTANT QUEDAR EMBARASSADA.
PANXULINES TOSSUDES
- MINA2010: POSITIU EL DIA 24/10/2012 (FIV)
- CIRIANTE: POSITIU EL DIA ------ (FIV SEGONA TRANSFER)
- LAGUIVI: POSITIU EL DIA 16/09/2012

- BARRUFA: POSITIU EL DIA 14/09/2012 (EMBARÀS NATURAL)
- PEUETA: POSITIU EL DIA 22/07/2012 (2a INSEMINACIÓ ARTIFICIAL)
- VIROLAI: POSITIU EL DIA 16/07/2012 (EMBARÀS NATURAL)
- KUKILUS: POSITIU EL DIA 14/04/2012 (PRIMERA FIV+ICSI+DGP)
- SEPHORA: POSITIU EL DIA 20/03/2012 (EMBARÀS NATURAL)
- HISTORIALS DE LES VETERANES TOSSUDES:
Nick: Kukilus
Temps Buscant: Des de Febrer de 2011.
Problema: Marit amb Oligozoospermia severa i una Traslocació Robertsoniana (li falta un cromosoma). Jo tot OK
Solució: FIV+ICSI+DGP (clínica EUGIN)
Resultat:
a la primera FIV+ICSI+DGP
Nick: IsaBcn
Temps Buscant: Des de Setembre 2008
Problema: Totes les proves surten OK
Solució: 4 IA fallides. Esperant per començar FIV
Nick: Enla
Temps Buscant: Des de Febrer de 2011
Problema: Jo Ovaris Poliquístics i una trompa parcialment obstruida. Ell Teratospermia.
Solució: Si aquest mes no hi ha sort, començarem RA
Nick: Sephora
Temps Buscant: A l'octubre 2010 ja sense protecció però nomès aquell mes pq vem fer un parón d'uns mesos per casament i trasllat, en serio des de març del 2011.
Problema: Totes les probes fetes i tots dos OK.
Solució: Si aquest mes no hi ha sort, començarem amb l'Omifin.
Resultat:
embaràs natural
Nick: Mina2010
Temps Buscant: Des de febrer 2011
Problema: Comencem proves aquest mes, encara no sabem si hi han problemes...
Solució: Encara no ho sabem
Resultat:
FIV
Nick: Peueta
Temps Buscant: Des de 0ctubre 2010
Problema: Seminograma bé. Jo una trompa obstruida, un quist i la prolactina alta, que es veu que inhibeix la ovulació (ara m'estan fent proves)
Solució: Depèn del que em diguin a les ultimes proves però suposo que cap a IA
Resultat:
a la segona IA
Nick: Giss
Temps Buscant: 11 mesos i 12 cicles
Problema: Marit amb astenozoospermia moderada. En principi jo tot OK, falta fer la histerosalpinografia
Solució: Segurament farem una IA al abril-maig
Nick: Barrufa!
Temps Buscant: Des de gener 2010
Problema: Només tinc un ovari, clicles molt llargs i irregulars, ovari quístic (operada també del que em queda)... de moment no sabem si hi ha més problemes. Els seminogrames del barrufo han sortit bé. Un avortament a l'abril de 2011 (estava de 6 setmanes)
Solució: Derivada a fertilitat St.Pau. Hi vaig el 2 de maig i a veure que em diuen
Resultat:
embaràs natural
Nick: Twix
Temps Buscant: vam començar l'octubre del 2010
Problema: Endometriosi
Solució: Esperant operació
Nick: Ninetaa
Temps Buscant: Ni me acuerdo pero diria que son 16 mesos.
Problema: Marit amb bitxets fotudets
Solució: Proper pas informarnos del tema Reproducció assistida.
Nick: Ariadniita27
Temps buscant: Des de Gener 2011
Problema: El meu home té oligoteratozoospermia i jo tot correcte
Solució: Reproducció asistida directament a FIV i ja estem en marcha...veurem haber..posiblement pel maig estigui tot fet.
Nick: Mof
Temps Buscant: Des de juliol de 2010 però amb interrupció de 6 mesos. A més, viatjo molt per feina! O sigui que hi ha molts mesos que m'hauria d'enviar els bitxos per e-mail.
Problema: Tot OK
Solució: Mètode divertit (Sexe!!)
Nick: Cayena
Temps Buscant: Tres anys. En aquests tremps: dos avortaments, 3 IAs i una FIV
Problema: Trompa dreta obstruïda i l'edat (40 anys) amb una FSH una mica alta. A més, 2 avortaments, malgrat totes les proves d'avortaments de repetició han sortit OK. Proves del meu home OK
Solució: FIV (solució convencional) i vacuna anticossos antipaternals (pel nostre compte, anem a la dessesperada)
Nik: Enny
Temps Buscant:Des de maig 2010
Problema: Ovaris Poliquístics i estress
Solució: Reproducció Assistida
Nick: Mima2008
Temps Buscant: Des de Novembre 2009
Problema: Totes les proves OK, 2 avortaments
Solució: Relaxar-me, i no obsesionar-me tant. Esperar un parell d mesos més, sinó començarem a plantejar-nos alguna cosa més... (controls ovulació, IA...).
Nick: Arga
Temps Buscant: Iniciem cerca al 2008 pasivament i al 2009 ja intensament, amb TO, gràfiques.....
Problema: Els bitxitos del meu home
Tractaments: 2 FIV amb 4 transfers la primera amb frescos + però abort biòlògic
Actualment: Esperant FIV a Sant Pau, creuant els dits per arribar a temps i que la crisi no ens enfonsi el nostre somni.
Nick: Kirifosca
Temps buscant: Des de Abril de 2011
Problema: De moment no ho sabem, vam voler esperar l'any de rigor (aconsellada pel ginecòleg, que m'ho agafés amb calma i no m'estressés...si, clar!!!), tinc ovaris polimicroquístics.
Solució: Aquest mes comecem amb proves, primer el meu darling i després jo histerosalpingografía.
Nick: Lluna29
Temps Buscant: Des de Novembre de 2010
Problema: Jo Ovaris Poliquistics, ell tot OK.
Solució: Comencem proves per fer IA, si tot va be a finals de Maig.
Nick: Mimi82
Temps Buscant: Des del Maig de 2011.
Problema: En principi cap. El seminograma del mimo perfecte, les meves analítiques hormonals, també, i pendents de fer la histerosalpingografia.
Nick: Ciriante
Temps Buscant: Des de Juliol de 2010
Problema: Jo tot OK. Marit amb Tetrazoospermia. 3 IA negatives al 2012.
Solució: Esperant per FIV
Resultat:
a la segona transfer, FIV
Nick: Zoui81
Temps Buscant: Des de Juliol de 2011
Problema: Jo ovaris poliquístics i no ovulo massa bé. Marit tot OK
Solució: Inseminació Artificial al Setembre de 2012
Nick: Vanebcn79
Temps Buscant: Des de Agost de 2011
Problema: Jo una trompa obstruida. Marit amb quantitat justeta d'espermatozous
Solució: Seguir probant pel mètode tradicional, o anar a demanar informació sobre Inseminació Artificial
Nick: Lexi
Temps Buscant: Des de Octubre de 2011
Problema: Jo SOP. Marit tot OK
Solució: Començar tractament amb Omifin
Nick: Julia12
Temps Buscant: Des de Juny de 2011
Problema: Jo una trompa obstruida, Ovaris Poliquístics, i progesterona baixa. Marit amb espermatozous "mandrosos"
Solució: Suposadament, primer probar amb progesterona, i si no funciona Inseminació Artificial
INFORMACIÓ IMPORTANT
Els metges consideren normal que un embaràs trigui un any en arribar. Passat aquest temps, s'han de començar a fer proves per descartar qualsevol problema que impedeixi l'embaràs.
PROVES PER LES DONES: (Aquestes són les proves més usuals però cada cas pot ser diferent segons el què consideri el ginecòleg)
- Anàlitica de Sang Dia 3 del cicle.
- Les hormones més importants a valorar són:
LH
FSH
Estrògens
Prolactina
Testosterona Total i Lliure
DHEA
Andostendiona
17-Beta Estradiol
TSH
T4 Lliure
- Anàlitica de Sang Dia 21 del cicle.
Progesterona
- Histerosalpingografia.
Consisteix en fer una "radiografia" de les trompes de Falopi per veure si estan obstruides. S'introdueix a pressió un líquid a través del cèrvix i s'observa si el líquid passa correctament per les trompes.
- Ecografia vaginal.
Serveix per valorar com estan els ovaris i lúter.
- Prova de Clomifeno (Omifin).
Consisteix en una prova en la que s'estimulen els ovaris per veure'n la seva resposta. Normalment es fa a les noies que a primera vista sembla que poden tenir una baixa reserva ovàrica.
Els passos d'aquesta prova son els següents:
- Anàlitica hormonal el dia 3 del cicle
- Prendre Clomifeno (Omifin) del dia 5 al dia 10 del cicle (La dòsis la decidirà el ginecòleg)
- Anàlitica hormonal el dia 10 del cicle per valorar la resposta que han tingut els ovaris al tractament
PROVES COMPLEMENTÀRIES PER LES DONES (SEGONS CRITERI DEL GINECÒLEG)
- Histeroscòpia: introdueixen una càmara per veure l'úter per dins: forma de l'úter i si té alguna malformació (bicorni, unicorni, septo, arcuato...) i si hi ha pòlips, miomes, etc que poden impedir l'implantació de l'embrió
- Biòpsia d'endometri: Extreuen teixit endometrial per veure si hi ha infeccions o qualsevol altre problema que impedeix la implantació de l'embrió.
PROVES PER ELS HOMES (Aquestes són les proves més usuals però cada cas pot ser diferent segons el què consideri el ginecòleg)
- Seminograma.
Consisteix en veure a través d'un microscopi els espermatozous per saber la forma que tenen, la velocitat i la concentració.
A part de tot això, també es mira el PH, la viscositat, la quantitat de mililítres de semen i si hi ha leucocits a la mostra.
- Exploració física.
L'exploració física es fa amb l'objectiu de veure si els genitals són correctes. Alguns problemes com per exemple el Varicocele, es poden veure amb una simple exploració física. En el cas de que es detecti un Varicocele, es pot fer una ecografia per valorar el grau i la gravetat de la situació.
Teniu als vostres homes exprimits de tantes sexyweeks que heu passat?
El vostre farmacèutic coneix els vostres cicles millor que vosaltres mateixes de tants test d’ovulació i d’embaràs que li heu comprat?
A la sexyweek, heu provat tot tipus de llegendes urbanes i de remeis de la iaia com posar les cames amunt, fer el “pino-puente” o inclús heu arribat a treure els peus per la finestra per si hi ha sort i funciona?
Al supermercat us fan descompte en Aquarius perquè els hi exhauriu les existències cada mes?
Us surt l’àcid fòlic per les orelles?
Esteu rodejades de cosines, amigues o conegudes que es queden embarassades una nit tonta de passió?
Quan aneu pel carrer i veieu embarassades, cotxets o bebès, us invaeix un sentiment d’enveja i a la vegada un sentiment d’emoció?
Y sobretot, sou de les que penseu demanar-li a la matrona que us deixi donar-li el primer catxet al cul com a càstig per haver trigat tant?
Si us sentiu identificades amb alguna o amb totes les preguntes…….Enhorabona perquè heu arribat al lloc indicat!
BENVINGUDES AL POST DE LES VETERANES TOSSUDES! UN LLOC ON PODER COMPARTIR TOTS ELS SENTIMENTS DE PORTAR MÉS D'UN ANY INTENTANT QUEDAR EMBARASSADA.
PANXULINES TOSSUDES
- MINA2010: POSITIU EL DIA 24/10/2012 (FIV)
- CIRIANTE: POSITIU EL DIA ------ (FIV SEGONA TRANSFER)
- LAGUIVI: POSITIU EL DIA 16/09/2012

- BARRUFA: POSITIU EL DIA 14/09/2012 (EMBARÀS NATURAL)
- PEUETA: POSITIU EL DIA 22/07/2012 (2a INSEMINACIÓ ARTIFICIAL)
- VIROLAI: POSITIU EL DIA 16/07/2012 (EMBARÀS NATURAL)
- KUKILUS: POSITIU EL DIA 14/04/2012 (PRIMERA FIV+ICSI+DGP)
- SEPHORA: POSITIU EL DIA 20/03/2012 (EMBARÀS NATURAL)
- HISTORIALS DE LES VETERANES TOSSUDES:
Nick: Kukilus
Temps Buscant: Des de Febrer de 2011.
Problema: Marit amb Oligozoospermia severa i una Traslocació Robertsoniana (li falta un cromosoma). Jo tot OK
Solució: FIV+ICSI+DGP (clínica EUGIN)
Resultat:
a la primera FIV+ICSI+DGPNick: IsaBcn
Temps Buscant: Des de Setembre 2008
Problema: Totes les proves surten OK
Solució: 4 IA fallides. Esperant per començar FIV
Nick: Enla
Temps Buscant: Des de Febrer de 2011
Problema: Jo Ovaris Poliquístics i una trompa parcialment obstruida. Ell Teratospermia.
Solució: Si aquest mes no hi ha sort, començarem RA
Nick: Sephora
Temps Buscant: A l'octubre 2010 ja sense protecció però nomès aquell mes pq vem fer un parón d'uns mesos per casament i trasllat, en serio des de març del 2011.
Problema: Totes les probes fetes i tots dos OK.
Solució: Si aquest mes no hi ha sort, començarem amb l'Omifin.
Resultat:
embaràs naturalNick: Mina2010
Temps Buscant: Des de febrer 2011
Problema: Comencem proves aquest mes, encara no sabem si hi han problemes...
Solució: Encara no ho sabem
Resultat:
FIVNick: Peueta
Temps Buscant: Des de 0ctubre 2010
Problema: Seminograma bé. Jo una trompa obstruida, un quist i la prolactina alta, que es veu que inhibeix la ovulació (ara m'estan fent proves)
Solució: Depèn del que em diguin a les ultimes proves però suposo que cap a IA
Resultat:
a la segona IANick: Giss
Temps Buscant: 11 mesos i 12 cicles
Problema: Marit amb astenozoospermia moderada. En principi jo tot OK, falta fer la histerosalpinografia
Solució: Segurament farem una IA al abril-maig
Nick: Barrufa!
Temps Buscant: Des de gener 2010
Problema: Només tinc un ovari, clicles molt llargs i irregulars, ovari quístic (operada també del que em queda)... de moment no sabem si hi ha més problemes. Els seminogrames del barrufo han sortit bé. Un avortament a l'abril de 2011 (estava de 6 setmanes)
Solució: Derivada a fertilitat St.Pau. Hi vaig el 2 de maig i a veure que em diuen
Resultat:
embaràs naturalNick: Twix
Temps Buscant: vam començar l'octubre del 2010
Problema: Endometriosi
Solució: Esperant operació
Nick: Ninetaa
Temps Buscant: Ni me acuerdo pero diria que son 16 mesos.
Problema: Marit amb bitxets fotudets
Solució: Proper pas informarnos del tema Reproducció assistida.
Nick: Ariadniita27
Temps buscant: Des de Gener 2011
Problema: El meu home té oligoteratozoospermia i jo tot correcte
Solució: Reproducció asistida directament a FIV i ja estem en marcha...veurem haber..posiblement pel maig estigui tot fet.
Nick: Mof
Temps Buscant: Des de juliol de 2010 però amb interrupció de 6 mesos. A més, viatjo molt per feina! O sigui que hi ha molts mesos que m'hauria d'enviar els bitxos per e-mail.
Problema: Tot OK
Solució: Mètode divertit (Sexe!!)
Nick: Cayena
Temps Buscant: Tres anys. En aquests tremps: dos avortaments, 3 IAs i una FIV
Problema: Trompa dreta obstruïda i l'edat (40 anys) amb una FSH una mica alta. A més, 2 avortaments, malgrat totes les proves d'avortaments de repetició han sortit OK. Proves del meu home OK
Solució: FIV (solució convencional) i vacuna anticossos antipaternals (pel nostre compte, anem a la dessesperada)
Nik: Enny
Temps Buscant:Des de maig 2010
Problema: Ovaris Poliquístics i estress
Solució: Reproducció Assistida
Nick: Mima2008
Temps Buscant: Des de Novembre 2009
Problema: Totes les proves OK, 2 avortaments
Solució: Relaxar-me, i no obsesionar-me tant. Esperar un parell d mesos més, sinó començarem a plantejar-nos alguna cosa més... (controls ovulació, IA...).
Nick: Arga
Temps Buscant: Iniciem cerca al 2008 pasivament i al 2009 ja intensament, amb TO, gràfiques.....
Problema: Els bitxitos del meu home
Tractaments: 2 FIV amb 4 transfers la primera amb frescos + però abort biòlògic
Actualment: Esperant FIV a Sant Pau, creuant els dits per arribar a temps i que la crisi no ens enfonsi el nostre somni.
Nick: Kirifosca
Temps buscant: Des de Abril de 2011
Problema: De moment no ho sabem, vam voler esperar l'any de rigor (aconsellada pel ginecòleg, que m'ho agafés amb calma i no m'estressés...si, clar!!!), tinc ovaris polimicroquístics.
Solució: Aquest mes comecem amb proves, primer el meu darling i després jo histerosalpingografía.
Nick: Lluna29
Temps Buscant: Des de Novembre de 2010
Problema: Jo Ovaris Poliquistics, ell tot OK.
Solució: Comencem proves per fer IA, si tot va be a finals de Maig.
Nick: Mimi82
Temps Buscant: Des del Maig de 2011.
Problema: En principi cap. El seminograma del mimo perfecte, les meves analítiques hormonals, també, i pendents de fer la histerosalpingografia.
Nick: Ciriante
Temps Buscant: Des de Juliol de 2010
Problema: Jo tot OK. Marit amb Tetrazoospermia. 3 IA negatives al 2012.
Solució: Esperant per FIV
Resultat:
a la segona transfer, FIVNick: Zoui81
Temps Buscant: Des de Juliol de 2011
Problema: Jo ovaris poliquístics i no ovulo massa bé. Marit tot OK
Solució: Inseminació Artificial al Setembre de 2012
Nick: Vanebcn79
Temps Buscant: Des de Agost de 2011
Problema: Jo una trompa obstruida. Marit amb quantitat justeta d'espermatozous
Solució: Seguir probant pel mètode tradicional, o anar a demanar informació sobre Inseminació Artificial
Nick: Lexi
Temps Buscant: Des de Octubre de 2011
Problema: Jo SOP. Marit tot OK
Solució: Començar tractament amb Omifin
Nick: Julia12
Temps Buscant: Des de Juny de 2011
Problema: Jo una trompa obstruida, Ovaris Poliquístics, i progesterona baixa. Marit amb espermatozous "mandrosos"
Solució: Suposadament, primer probar amb progesterona, i si no funciona Inseminació Artificial
INFORMACIÓ IMPORTANT
Els metges consideren normal que un embaràs trigui un any en arribar. Passat aquest temps, s'han de començar a fer proves per descartar qualsevol problema que impedeixi l'embaràs.
PROVES PER LES DONES: (Aquestes són les proves més usuals però cada cas pot ser diferent segons el què consideri el ginecòleg)
- Anàlitica de Sang Dia 3 del cicle.
LH
FSH
Estrògens
Prolactina
Testosterona Total i Lliure
DHEA
Andostendiona
17-Beta Estradiol
TSH
T4 Lliure
- Anàlitica de Sang Dia 21 del cicle.
Progesterona
- Histerosalpingografia.
Consisteix en fer una "radiografia" de les trompes de Falopi per veure si estan obstruides. S'introdueix a pressió un líquid a través del cèrvix i s'observa si el líquid passa correctament per les trompes.
- Ecografia vaginal.
Serveix per valorar com estan els ovaris i lúter.
- Prova de Clomifeno (Omifin).
Consisteix en una prova en la que s'estimulen els ovaris per veure'n la seva resposta. Normalment es fa a les noies que a primera vista sembla que poden tenir una baixa reserva ovàrica.
Els passos d'aquesta prova son els següents:
- Anàlitica hormonal el dia 3 del cicle
- Prendre Clomifeno (Omifin) del dia 5 al dia 10 del cicle (La dòsis la decidirà el ginecòleg)
- Anàlitica hormonal el dia 10 del cicle per valorar la resposta que han tingut els ovaris al tractament
PROVES COMPLEMENTÀRIES PER LES DONES (SEGONS CRITERI DEL GINECÒLEG)
- Histeroscòpia: introdueixen una càmara per veure l'úter per dins: forma de l'úter i si té alguna malformació (bicorni, unicorni, septo, arcuato...) i si hi ha pòlips, miomes, etc que poden impedir l'implantació de l'embrió
- Biòpsia d'endometri: Extreuen teixit endometrial per veure si hi ha infeccions o qualsevol altre problema que impedeix la implantació de l'embrió.
PROVES PER ELS HOMES (Aquestes són les proves més usuals però cada cas pot ser diferent segons el què consideri el ginecòleg)
- Seminograma.
Consisteix en veure a través d'un microscopi els espermatozous per saber la forma que tenen, la velocitat i la concentració.
A part de tot això, també es mira el PH, la viscositat, la quantitat de mililítres de semen i si hi ha leucocits a la mostra.
- Exploració física.
L'exploració física es fa amb l'objectiu de veure si els genitals són correctes. Alguns problemes com per exemple el Varicocele, es poden veure amb una simple exploració física. En el cas de que es detecti un Varicocele, es pot fer una ecografia per valorar el grau i la gravetat de la situació.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
maneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 22, 2013 1:00 pm, en total s’ha editat 39 vegades.
Re: ***VETERANES TOSSUDES***
Kukilus carinyet boníssima aquesta entrada!!!!T'ha quedat genial!!!Em pixo de riure amb ho del farmaceutic jijiji!!
Petonets preciosa
Petonets preciosa
Identificada és poc!!!!!!!
Portem 3 anys i mig de recerca !!!!!
Sort que tinc kilos i kilos de paciència..
Portem 3 anys i mig de recerca !!!!!
Sort que tinc kilos i kilos de paciència..
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Reines aneu posant les seguents dades per posar-les als historials de veteranes.
Nick
Temps buscant
Problema (si sabeu quin es el problema)
Solució (si us han donat alguna solució)
Aquest serà un post autogestionat, No hi haurà jefa.
Els historials els aniré posant jo perquè he d'editar la primera pàgina.
Nick
Temps buscant
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
jajajaja què bona kukilus!!!!
Jo encara no porto gaire temps ( farà 5 mesos...però només he ovulat una vegada aixi que... només hem tingut un intent!! ) però us passaré a veure de tant en tant per desitjar-vos el millor!! espero que totes les veteranes tingueu mooooolta sort i aviat pugueu passar al post de mamis!! que ja us toca!!!
T'ha quedat un post beeen xulo!!!

Jo encara no porto gaire temps ( farà 5 mesos...però només he ovulat una vegada aixi que... només hem tingut un intent!! ) però us passaré a veure de tant en tant per desitjar-vos el millor!! espero que totes les veteranes tingueu mooooolta sort i aviat pugueu passar al post de mamis!! que ja us toca!!!

Naral ha escrit:jajajaja què bona kukilus!!!!
![]()
![]()
Quina punyeta això de que només hagis ovulat un cicle.... Espero que només hagis d'entrar a aquest post de visita i no com a veterana

Nick ----------------> IsaBcn
Temps buscant ----> Des de setembre 2008 (3'5 anys)
Problema ------------> Totes les proves surten OK
Solució --------------> Ara ho estem intentant per IA (seguretat social)
Temps buscant ----> Des de setembre 2008 (3'5 anys)
Problema ------------> Totes les proves surten OK
Solució --------------> Ara ho estem intentant per IA (seguretat social)
IsaBcN l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 14, 2012 10:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.

isaBcn una pregunta. La seguretat social no havia tret tots els tractaments de reproducció asistida? Esque ara veig al teu historial que ho feu per la SS i m'he quedat ben parada jejeje
Ostres, kukilus, que bo el post!!! m'he pixat de riure!!!
aniré passant per aquí, per veure com aneu evolucionant les "viejas glorias" (amb carinyo eh, que jo també en sóc una!!) 
aniré passant per aquí, per veure com aneu evolucionant les "viejas glorias" (amb carinyo eh, que jo també en sóc una!!) 
kukilus ha escrit:isaBcn una pregunta. La seguretat social no havia tret tots els tractaments de reproducció asistida? Esque ara veig al teu historial que ho feu per la SS i m'he quedat ben parada jejeje
Segons tinc entés han tret la medicació que donava a les que anaven per privat, però agafen la medicació de la pública....
De totes maneres, m'han dit que també volven retallar d'aquí a no molt, també de les que ho fem tot per la publica, però de moment, a l'Hospital del Mar, no m'han dit res....

M'encanta Kukilus!!!
Ets boníssima!!! jejeje
Nick -----------------> Enla
Temps buscant -----> Des de febrer de 2011
Problema -----------> Cap dels dos està per tirar coets...(jo ovaris poliquistics i una trompra parcialment obstruida i ell teratospermia)
Solució --------------> Si aquest mes no hi ha sort, començarem RA
Ets boníssima!!! jejejeNick -----------------> Enla
Temps buscant -----> Des de febrer de 2011
Problema -----------> Cap dels dos està per tirar coets...(jo ovaris poliquistics i una trompra parcialment obstruida i ell teratospermia)
Solució --------------> Si aquest mes no hi ha sort, començarem RA
IsaBcN ha escrit:kukilus ha escrit:isaBcn una pregunta. La seguretat social no havia tret tots els tractaments de reproducció asistida? Esque ara veig al teu historial que ho feu per la SS i m'he quedat ben parada jejeje
Segons tinc entés han tret la medicació que donava a les que anaven per privat, però agafen la medicació de la pública....
De totes maneres, m'han dit que també volven retallar d'aquí a no molt, també de les que ho fem tot per la publica, però de moment, a l'Hospital del Mar, no m'han dit res....
Nosaltres la FIV la farem per privat i em van dir que efectivament la medicació ja no entrava per la SS i jo pensava que els tractaments tampoc jejeje De totes maneres, suposo que hi ha llista d'espera de molts anys oi???
Que xulo Kuki!!
Jo em sento super indentificada, però encara no portem l'any (11 mesos i 13 cicles!!!!) aixi que de moment no m'apunto, a veure si amb una mica de sort només m'hi cal entrar a saludar!!!
Molta Sort a totes!!!!
Jo em sento super indentificada, però encara no portem l'any (11 mesos i 13 cicles!!!!) aixi que de moment no m'apunto, a veure si amb una mica de sort només m'hi cal entrar a saludar!!!
Molta Sort a totes!!!!
Quin post mes xulo kukilus!!

Mimi Espero veure't per aquí només de visita. Un petonet bonica!

Reines aneu posant les seguents dades per posar-les als historials de veteranes.
Nick
Temps buscant
Nick
Temps buscant
HAHAHA!!!
Quina gràcia que m'has fet Kukilus!!! és boníssim!!! sobretot lo de ser les primeres a donar-li el catxet al cul!!!! hahaha! que bo!!!!
Reina, jo tampoc sé si apuntar-m'hi, perquè nosaltres portem des de setembre en serio, o sigui aquest serà el setè mes, per tant encara no fa l'any! espero com la Mimi no haver-m'hi d'apuntar! A més ara ens estan fent proves... a vere què ens diuen... Molta sort a totes les veteranes!!!! us ho mereixeu!!! Ens ho mereixem!!!!

Quina gràcia que m'has fet Kukilus!!! és boníssim!!! sobretot lo de ser les primeres a donar-li el catxet al cul!!!! hahaha! que bo!!!!Reina, jo tampoc sé si apuntar-m'hi, perquè nosaltres portem des de setembre en serio, o sigui aquest serà el setè mes, per tant encara no fa l'any! espero com la Mimi no haver-m'hi d'apuntar! A més ara ens estan fent proves... a vere què ens diuen... Molta sort a totes les veteranes!!!! us ho mereixeu!!! Ens ho mereixem!!!!

kukilus ha escrit:Reines aneu posant les seguents dades per posar-les als historials de veteranes.
Nick
Temps buscant
Guapi, jo no sé si considerar-me veterana, perquè el que és buscar buscar van ser 6 mesos, però per altres causes encara volto per aquí... Potser no sé què és el desespero d'estar buscant un munt de mesos, però bé, sí que conec el desespero de trobar-se pedres pel camí i no poder continuar la cerca... Així que si vols, apunta'm:
Nick: Twix
Temps buscant: vam començar l'octubre del 2010
Problema: endometriosi
Solució: esperant a veure si m'operen
Kuki t'has superat nena!!
Quin post més catxondo, per favor!! Com he rigut amb la primera entrada!!
Jo encara porto poquet així que us aniré seguint a l'ombra i espero veure pluja de positius veterans!!
Un petó i ànims a totes aquestes veteranes tossudes!

Quin post més catxondo, per favor!! Com he rigut amb la primera entrada!!Jo encara porto poquet així que us aniré seguint a l'ombra i espero veure pluja de positius veterans!!
Un petó i ànims a totes aquestes veteranes tossudes!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: ***VETERANES TOSSUDES***
Kukilus, quin post més xulo t´ha quedat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo també em sento super identificada, pero vaya...encara falten 2 meses per arribar al any...Aixi que de moment vindré a visitar-us! Us desitgo molta-molta sort!!!!! Nenes, us ho mereixeu i segur qie avit us tocarà!!!!
I per cert, no esn deixeu en el post cercadores i grafiqueres!!!!! Us volem veure allà també!!!!!!
Petons

Jo també em sento super identificada, pero vaya...encara falten 2 meses per arribar al any...Aixi que de moment vindré a visitar-us! Us desitgo molta-molta sort!!!!! Nenes, us ho mereixeu i segur qie avit us tocarà!!!!
I per cert, no esn deixeu en el post cercadores i grafiqueres!!!!! Us volem veure allà també!!!!!!
Petons

http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |