treure el bolquer
Re: treure el bolquer
jejeje Molt bé l'Arnau també!!
Al final no se li ha escapat cap!! a veure demà com va! que serà el primer dia sense bolquer a la guarde!
espero que vagi bé!! ai ai! jeje
Al final no se li ha escapat cap!! a veure demà com va! que serà el primer dia sense bolquer a la guarde!
espero que vagi bé!! ai ai! jejeRe: treure el bolquer
Molt bé per l'Arnau Takita!!!! això ja està molt avançat!!!!!!!!
La meva Ariadna també ho està fent molt i molt bé!!!!
Portem des de divendres passat sense CAP escapament de pipís!!!!!!!!!!!!!!! els demana tots, tan si estem a casa com al carrer o a qualsevol lloc!!! Amb les caques és una mica diferent, no les vol fer assegudes, em diu que no amb una careta,..., i les fa plantada al costat de la gibrella. Almenys som a temps de treure-li els pantalons i les calcetes i doncs cauen a terra
No la vull forçar, perquè he llegit i m'han explicat de nens i nenes que apreten cap endins i no la volen fer. Així que quan ella vulgui ja la farà asseguda.
Molt bé per la teva filla, Irinna, al seu uns mesos més gran que la meua en un temps récord ja ha après a controlar. Nosaltres hem tardat 1 mes. Per la meva nena també hauria volgut esperar més, per a que li fos tan ràpit com a la teua, però a l'escola bressol ens van pressionar per treure-li ara.
Raqueleta, molt bé també per la teva peque
i paciència amb les caques,..., a veure si en molt breu avisa i les fa a l'orinal.
A totes les altres molts ànims i paciència!
La meva Ariadna també ho està fent molt i molt bé!!!!
Portem des de divendres passat sense CAP escapament de pipís!!!!!!!!!!!!!!! els demana tots, tan si estem a casa com al carrer o a qualsevol lloc!!! Amb les caques és una mica diferent, no les vol fer assegudes, em diu que no amb una careta,..., i les fa plantada al costat de la gibrella. Almenys som a temps de treure-li els pantalons i les calcetes i doncs cauen a terra
No la vull forçar, perquè he llegit i m'han explicat de nens i nenes que apreten cap endins i no la volen fer. Així que quan ella vulgui ja la farà asseguda.Molt bé per la teva filla, Irinna, al seu uns mesos més gran que la meua en un temps récord ja ha après a controlar. Nosaltres hem tardat 1 mes. Per la meva nena també hauria volgut esperar més, per a que li fos tan ràpit com a la teua, però a l'escola bressol ens van pressionar per treure-li ara.
Raqueleta, molt bé també per la teva peque
A totes les altres molts ànims i paciència!

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Com van aquests nens q ja no porten bolquer????? Pel q llegeixo, força bé!
Ostres, és q ara mirant el calendari, veig q la Txell ja fa 1 mes q no en porta!!!
I ens estem plantejant també treure-li per anar a dormir... fa potser 4-5 dies q el bolquer és totalment sec i fa un mega pipí al matí
Suposo q m'esperaré uns dies més, però crec q ben aviat podrem dir adéu definitivament als bolquers!
A mi la Txell m'ha deixat al·lucinada, la veritat... estava tan convençuda q li costaria tant, i ens ha ben sorprès, pq a part del primer cap de setmana, després ha tingut 0 escapaments!
Nius, les bosses dels xinos aquestes, com són? especifica q són per orinalets o són bosses normals? no n'he vist (tampoc ho he buscat, clar... )
Ostres, és q ara mirant el calendari, veig q la Txell ja fa 1 mes q no en porta!!!
I ens estem plantejant també treure-li per anar a dormir... fa potser 4-5 dies q el bolquer és totalment sec i fa un mega pipí al matí
Suposo q m'esperaré uns dies més, però crec q ben aviat podrem dir adéu definitivament als bolquers!
A mi la Txell m'ha deixat al·lucinada, la veritat... estava tan convençuda q li costaria tant, i ens ha ben sorprès, pq a part del primer cap de setmana, després ha tingut 0 escapaments!
Nius, les bosses dels xinos aquestes, com són? especifica q són per orinalets o són bosses normals? no n'he vist (tampoc ho he buscat, clar... )
Bon dia noies!
Eimy! quina passada! ho fa molt bé també!! les cacones ja he vist que son cosa difícil! a veure avui com ens va a nosaltres! perque ahir no en va voler fer cap!
Tinc ganes d'anar ara a la 1 a buscar la Claudia a veure què ha passat! se li haurà escapat algun pipi a la guarde? haurà fet cacones? ai ai! jeje
Itaca! que bé que ja no mulli per la nit no!!?? la Claudia s'aixeca amb el bolquer a rebossar de pipi!!!
Per cert, si tènen pipi al carrer com us ho feu? els hi feu fer a l'arbre? es que jo vaig amb el cotxet de la Nerea i no puc entrar a un bar al bany.. perquè amb el cotxet és impossible! així que ho s'ho aguanta o ho fa a l'arbre, cosa que no se pas si li agradarà! que la Claudia és molt seva!
I una altra pregunta que tinc.. cada quan els feu fer pipis o cada quan us el demanen fer?? es que no se si asseure-la cada mitja hora, cada hora o cada quan! ahir li recordava cada mitja hora!!! però es molt poc temps i haig d'allargar més! a la guarde mateix m'han dit que no l'asseuran tant!
gracies!
Eimy! quina passada! ho fa molt bé també!! les cacones ja he vist que son cosa difícil! a veure avui com ens va a nosaltres! perque ahir no en va voler fer cap!
Tinc ganes d'anar ara a la 1 a buscar la Claudia a veure què ha passat! se li haurà escapat algun pipi a la guarde? haurà fet cacones? ai ai! jeje
Itaca! que bé que ja no mulli per la nit no!!?? la Claudia s'aixeca amb el bolquer a rebossar de pipi!!!
Per cert, si tènen pipi al carrer com us ho feu? els hi feu fer a l'arbre? es que jo vaig amb el cotxet de la Nerea i no puc entrar a un bar al bany.. perquè amb el cotxet és impossible! així que ho s'ho aguanta o ho fa a l'arbre, cosa que no se pas si li agradarà! que la Claudia és molt seva!
I una altra pregunta que tinc.. cada quan els feu fer pipis o cada quan us el demanen fer?? es que no se si asseure-la cada mitja hora, cada hora o cada quan! ahir li recordava cada mitja hora!!! però es molt poc temps i haig d'allargar més! a la guarde mateix m'han dit que no l'asseuran tant!
gracies!

Irinna, nosaltres hem anat seguit les directrius de la seva mestra i ens va dir que d'entrada l'asseguéssim cada hora. Després vam espaiar més o bé ella deia que no volia fer pipi, llavors ho provava cada hora i mitja o així. De vegades havien passat més de dos hores i ja t'ho veies a venir però ella que no, com un cop que no va voler fer pipi abans de dinar i mentre dinàvem, ella a la trona, se'l va fer a sobre i de al trona va anar caient a terra com una pluja
Ara ja demana però si ha passat molta estona li preguntem si en té ganes, així fem que ho recordi, no sigui que tot jugant se li oblidi.
Ara ja demana però si ha passat molta estona li preguntem si en té ganes, així fem que ho recordi, no sigui que tot jugant se li oblidi.
- Ítaca
Nosaltres al principi si q li preguntàvem força sovint... i si vèiem q feia estona q havia anat i ella seguia dient NO, doncs la posàvem i en feia, clar...
irinna, ja ho vaig comentar... nosaltres anem amb un orinalet plegable q ens va de conya... si ets al carrer, busques un raconet li montes i apa, i si hi ha bany, doncs et serveix com a reductor i així evitar tocar les tasses... No sé, nosaltres li estem traient força suc
irinna, ja ho vaig comentar... nosaltres anem amb un orinalet plegable q ens va de conya... si ets al carrer, busques un raconet li montes i apa, i si hi ha bany, doncs et serveix com a reductor i així evitar tocar les tasses... No sé, nosaltres li estem traient força suc
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Hola noies!
perdoneu per no passar-me,pero he estat molt liada!
Ja us he llegit i veig que hi han molt avanços amb aquests petits,si es que tenim uns campions,eh???son uns soletes!!!!!
A la Jana li vem treure aquest cap de setmana passat i us he de dir que dema fara una setmana i nomes se li han escapat 2 pipis i 1 perque erem a un centre comercial i m'ho va demanar,pero no vem arribar a temps al wc...però encara aixi estem molt contents!!!fins i tot la caca,que jo pensaba que li costaria més...dncs no!ella em demana pipi pero de vegades es caca,suposu que fins que relacioni,no?
Molts petonets a totes!!!!i una abraçada a aquests super campion i campiones!!!!!!!!!!!!!!!
perdoneu per no passar-me,pero he estat molt liada!
Ja us he llegit i veig que hi han molt avanços amb aquests petits,si es que tenim uns campions,eh???son uns soletes!!!!!
A la Jana li vem treure aquest cap de setmana passat i us he de dir que dema fara una setmana i nomes se li han escapat 2 pipis i 1 perque erem a un centre comercial i m'ho va demanar,pero no vem arribar a temps al wc...però encara aixi estem molt contents!!!fins i tot la caca,que jo pensaba que li costaria més...dncs no!ella em demana pipi pero de vegades es caca,suposu que fins que relacioni,no?
Molts petonets a totes!!!!i una abraçada a aquests super campion i campiones!!!!!!!!!!!!!!!
A veure avui com li haurà anat a l'Arnau; el que no tinc clar, més que res per quan dissabte l'hi traguem nosaltres, és això de fer-ho a estones; les noies de la Llar m'han recomanat que, si li ho hem de posar en algun moment, que li expliquem, per a no confondre'l i per a que no es confiï. Potser l'hi hauríem de treure del tot durant el dia, però per a fer la migdiada l'hi hauríem de tornar a posar, no? aix, quin embolic!
Aquest matí he anat a comprar un altre carregament de calçotets
.
Irinna, molt bé la Clàudia ahir a la tarda, eh?
a veurè què tal avui.
miriam&sergio, què bé la Jana! i això que és més petita!
Ítaca, i l'orinal portàtil el porteu sempre a sobre? Ha d'anar bé, segur que sí, el que passa és que no sé si podré dur més tratos a sobre. Tampoc no sé si voldrà fer pipí al lavabo d'un bar. Què complicat, tot plegat!
Aquest matí he anat a comprar un altre carregament de calçotets
.Irinna, molt bé la Clàudia ahir a la tarda, eh?
miriam&sergio, què bé la Jana! i això que és més petita!
Ítaca, i l'orinal portàtil el porteu sempre a sobre? Ha d'anar bé, segur que sí, el que passa és que no sé si podré dur més tratos a sobre. Tampoc no sé si voldrà fer pipí al lavabo d'un bar. Què complicat, tot plegat!
Nosaltres l'altre dia vam fer pipi al lavabo d'un restaurant. Us explico com, fet d'aquesta manera no vam haver de tocar res (tot i que a lavabos molt bruts ja no la portaré directament): la vaig fer posar dreta a la tassa, un peu a cada banda, i ajupida com quan ha fet pipis als arbres, jo subjectant-la per a que no caigués i llestos. 
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Takita,per dormir la migdiada si que li haruia-ho de posar.La Jana com abans d'anar a dormir la migdiada fa un pipi s'aixeca amb el bolquer sec...pero a la nit,ben mullat!Nosaltres quan li vem treure la posavem cada 3/4 d'hora 1 hora,pero abans ella ho demana alguna vegada.Estigues tranquila que segur que l'Arna ho fara molt be!ja ens explicaras...
Raqueleta,quina bona idea,fa dies que li dono voltes a aquest tema,xq em fan molt fastics aquests lavabos tant bruts...
A nosaltres el que ens va passar diumenge,anavm passejant pel carrer i em diu "mama pipi",l'agafo i la poso a fer pipi a un arbre i sabeu que???va fer una caca,pero gran,eh?el meu home no paraba de riure...diu que haurem de portar bossetes al bolso com quan treus a passejar el gosset,jaja!
Petonets
Raqueleta,quina bona idea,fa dies que li dono voltes a aquest tema,xq em fan molt fastics aquests lavabos tant bruts...
A nosaltres el que ens va passar diumenge,anavm passejant pel carrer i em diu "mama pipi",l'agafo i la poso a fer pipi a un arbre i sabeu que???va fer una caca,pero gran,eh?el meu home no paraba de riure...diu que haurem de portar bossetes al bolso com quan treus a passejar el gosset,jaja!
Petonets
- Ítaca
Takita ha escrit:Ítaca, i l'orinal portàtil el porteu sempre a sobre? Ha d'anar bé, segur que sí, el que passa és que no sé si podré dur més tratos a sobre. Tampoc no sé si voldrà fer pipí al lavabo d'un bar. Què complicat, tot plegat!
Si, va dins una bosseta
La Txell la veritat és q mai ha fet cap pipí ajupida... però la solució de la Raqueleta és bona
Bona tarda noies
Veig que aquets nens i nenes, quan s'hi posen, ho tenen bastant més clar que les mames
sembla que els hi costarà molt i desprès ho agafen en un tres i no res
Nosaltres anem molt bé. Crec que és el més gran de la colla no? li va costar però un cop es va decidir va ser molt més fàcil del que m'esperava. Algun cop mulla els calçotets amb unes gotes però el sap parar. No suporta que li preguntem, i "intento" no fer-ho... però sempre acabo preguntant algun cop. Ja m'ho demana ell, però si veig que fa molta estona li ho pregunto... normalment sempre diu NO.
El de la nit i de la migdiada fa molts dies que no el mulla, abans fins i tot de treure-li de dia... però com que ell és així, encara no se sent segur per deixar-lo i el demana. Quan ell vulgui, igual que hem fet amb el de dia, ja li traurem.
Una Socpetitona experimentada va dir que se'ls hi podia treure quan feia 15 dies seguits que no el mullaven. El dia que el mullen tornem a començar a comptar... i així fins que facin els 15 dies
Nosaltres si li venen ganes al carrer ho fem als arbres, a la claveguera... en plan gosset vaja
però veig que ja ho domina bastant i se sap aguantar fins arribar a casa o a l'escola
En els bars doncs com que ja hi arriba de peus (és gran ja!!!) no hi toca. Netegem bé abans amb paper per si toquen les cametes, però....
La caca sempre espera a fer-la a casa tranquil.
Petons per tots aquests professionals del WC
Veig que aquets nens i nenes, quan s'hi posen, ho tenen bastant més clar que les mames
sembla que els hi costarà molt i desprès ho agafen en un tres i no res Nosaltres anem molt bé. Crec que és el més gran de la colla no? li va costar però un cop es va decidir va ser molt més fàcil del que m'esperava. Algun cop mulla els calçotets amb unes gotes però el sap parar. No suporta que li preguntem, i "intento" no fer-ho... però sempre acabo preguntant algun cop. Ja m'ho demana ell, però si veig que fa molta estona li ho pregunto... normalment sempre diu NO.
El de la nit i de la migdiada fa molts dies que no el mulla, abans fins i tot de treure-li de dia... però com que ell és així, encara no se sent segur per deixar-lo i el demana. Quan ell vulgui, igual que hem fet amb el de dia, ja li traurem.
Una Socpetitona experimentada va dir que se'ls hi podia treure quan feia 15 dies seguits que no el mullaven. El dia que el mullen tornem a començar a comptar... i així fins que facin els 15 dies
Nosaltres si li venen ganes al carrer ho fem als arbres, a la claveguera... en plan gosset vaja
però veig que ja ho domina bastant i se sap aguantar fins arribar a casa o a l'escola
En els bars doncs com que ja hi arriba de peus (és gran ja!!!) no hi toca. Netegem bé abans amb paper per si toquen les cametes, però....
La caca sempre espera a fer-la a casa tranquil.
Petons per tots aquests professionals del WC

miriam&sergio ha escrit:A nosaltres el que ens va passar diumenge,anavm passejant pel carrer i em diu "mama pipi",l'agafo i la poso a fer pipi a un arbre i sabeu que???va fer una caca,pero gran,eh?el meu home no paraba de riure...diu que haurem de portar bossetes al bolso com quan treus a passejar el gosset,jaja!
Petonets
Molt bona, jajaja!! Mira que em feu riure amb les anècdotes, eh? com amb allò de les CARRETERES, ara no m'enrecordo qui ho va explicar però també vaig riure molt,
.Ara us pregunto una coseta... ja us vaig dir que la Laia ho va agafar super ràpid, no se li escapava mai (va començar el 6 d'abril), doncs ara des de fa més o menys una setmana que se li ha anat escapant un cop al dia. Aquest matí a la classe, ahir a la tarda a la classe també, abans d'ahir quan estavem preparant el bany i estava allà a la vora del WC mateix i va i se'l fa a sobre!! etc, etc...
Ho va començar a fer quan estavem a França de vacances, ja estavem tots preparats per anar a Disney i va i se'l fa a sobre... i va ser el primer de tots aquests que us explico. A veure, si només se li escapa un al dia no passa res, però no entenc que fins ara no li passava i ara de cop i volta aquest canvi. En fi, potser és que aquests últims dies ha estat molt cansada amb el viatge, la tornada i tot plegat!
De moment, al carrer i al cotxe mai se li ha escapat, creuem els dits!!
A algú li ha passat? (això de tornar enrera)
Noies, us explico: Avui, a l'Arnau, només se li ha escapat un pipí
, això sí, quan l'he anat a buscar l'estaven canviant (traient-li els calçotets i posant-li el bolquer), i la mestra m'ha dit que no havia fet caca en tot el dia. Quan ja sortíem per la porta, es gira cap a ella i li diu "Eva, tinc caca". La mestra l'ha agafat corrents per a dur-lo a la gibrella, però de seguida s'ha adonat que ja l'havia fet. El pobre, s'havia esperat a portar el bolquer per fer-la.
La veritat és que em té desconcertada, perquè després a casa, li pregunto si té ganes i sempre és NO. Ja veurem com ens anirà dissabte, perquè de vegades tinc la sensació que ens estem precipitant, però a jutjar per com ho porta a la Llar, sembla que estigui preparat.
En fi, ja us aniré explicant.
, això sí, quan l'he anat a buscar l'estaven canviant (traient-li els calçotets i posant-li el bolquer), i la mestra m'ha dit que no havia fet caca en tot el dia. Quan ja sortíem per la porta, es gira cap a ella i li diu "Eva, tinc caca". La mestra l'ha agafat corrents per a dur-lo a la gibrella, però de seguida s'ha adonat que ja l'havia fet. El pobre, s'havia esperat a portar el bolquer per fer-la.La veritat és que em té desconcertada, perquè després a casa, li pregunto si té ganes i sempre és NO. Ja veurem com ens anirà dissabte, perquè de vegades tinc la sensació que ens estem precipitant, però a jutjar per com ho porta a la Llar, sembla que estigui preparat.
En fi, ja us aniré explicant.
OSTRES noies.. això de treure el bolquer es tota una història eh!
Nosaltres amb la caca estem igual! li preguntes i diu que no te caca però sempre se la fa al bolquer i ahir que ja no en portava se la va fer damunt. Sap que no hi ha de fer però no hi ha manera! avui m'ha dit que la farà a l'orinal.. però no se jo... de moment, els pipis els està fent tots moooolt bé.
Ahir la profe, tal i com m'heu comentat vosaltres em va dir d'asseure-la cada hora i està anant bé. a aveure avui quan la vagi a buscar què tal haurà anat!
Ah! li estic fent una mica de xantatge jejeje li he dit que si fa la caca al seu orinal... li donaré un sugus
a veure si cola jaja
Nosaltres amb la caca estem igual! li preguntes i diu que no te caca però sempre se la fa al bolquer i ahir que ja no en portava se la va fer damunt. Sap que no hi ha de fer però no hi ha manera! avui m'ha dit que la farà a l'orinal.. però no se jo... de moment, els pipis els està fent tots moooolt bé.
Ahir la profe, tal i com m'heu comentat vosaltres em va dir d'asseure-la cada hora i està anant bé. a aveure avui quan la vagi a buscar què tal haurà anat!
Ah! li estic fent una mica de xantatge jejeje li he dit que si fa la caca al seu orinal... li donaré un sugus
a veure si cola jajaRe: treure el bolquer
l'Ariadna demana quasi totes les vegades que té pipí i sinó ho marca ajuntant les cames i llavors li dic que "anem a fer pipí" i em diu "corre mama" i a córrer!!! nosaltres no portem orinal quan som al carrer i ho fa a qualsevol lloc. Sempre procuro que sigui una mica discret, però no té problemes. De caca al carrer de moment no n'ha fet mai. I en un wc públic una vegada i l'aguantava jo a plom!!!! Raqueleta vaig intentar que posés els peus com la teva filla, però estava incòmoda i no va voler. Depèn del bruts que estan els lavabos públics val més que ho facin al carrer.
Miriam, la Jana ho fa molt bé!!!! encara no té 2 anys i controla molt ràpit!!!
Takita jo crec que ja li podríeu treure tot el dia a l'Arnau, si li poseu només per fer la migdiada i després tornar a posar-li calçotets. Jo ho he fet així amb l'Ariadna i molt bé.
Entrerius molt bé el teu peque!!!!!
Gegette és estrany que la Laia torni endarrera,..., vols dir que no és per cridar la vostra atenció? potser té una mica de gelos del Gael,...., no sé eh? és el que entreveig que podria ser, perquè un cop controlen normalment no tiren endarrera,...
Irinna jo també procuraré donar-li un premi si fa caca a l'orinal, a veure si la motivo una mica més per a que ho vagi provant!!! Ja diràs si t'ha funcionat!!
Bon cap de setmana!!
Miriam, la Jana ho fa molt bé!!!! encara no té 2 anys i controla molt ràpit!!!
Takita jo crec que ja li podríeu treure tot el dia a l'Arnau, si li poseu només per fer la migdiada i després tornar a posar-li calçotets. Jo ho he fet així amb l'Ariadna i molt bé.
Entrerius molt bé el teu peque!!!!!
Gegette és estrany que la Laia torni endarrera,..., vols dir que no és per cridar la vostra atenció? potser té una mica de gelos del Gael,...., no sé eh? és el que entreveig que podria ser, perquè un cop controlen normalment no tiren endarrera,...
Irinna jo també procuraré donar-li un premi si fa caca a l'orinal, a veure si la motivo una mica més per a que ho vagi provant!!! Ja diràs si t'ha funcionat!!
Bon cap de setmana!!

Però quins campions!!!!!!!!
L'Omar, la Clara, l'Arnau, la Jana, la Txell, suuuuper bé
(segur que me'n deixo algun, sorry), quins avenços!!!!
El Pol també ho està fent molt bé, estem super contents. Potser 3 o 4 escapaments aquesta setmana, a molt estirar.
Dimecres tenia la sortida amb l'escola breessol, i bé, aquí una mare patidora que li va posar 2 mudes i va tornar amb la mateixa roba!!!! Fins i tot va dormir a l'autocar de tornada sense bolquer i perfecte. Tot i que a la migdiada li seguim posant.
Itaca, són bosses normals, amb nanses. S'han de tivar una miqueta, però ostres, preu per preu, val la pena (i l'orinal queda cobert)
Amal, com aneu vosaltres?
L'Omar, la Clara, l'Arnau, la Jana, la Txell, suuuuper bé
(segur que me'n deixo algun, sorry), quins avenços!!!!El Pol també ho està fent molt bé, estem super contents. Potser 3 o 4 escapaments aquesta setmana, a molt estirar.
Dimecres tenia la sortida amb l'escola breessol, i bé, aquí una mare patidora que li va posar 2 mudes i va tornar amb la mateixa roba!!!! Fins i tot va dormir a l'autocar de tornada sense bolquer i perfecte. Tot i que a la migdiada li seguim posant.
Itaca, són bosses normals, amb nanses. S'han de tivar una miqueta, però ostres, preu per preu, val la pena (i l'orinal queda cobert)
Amal, com aneu vosaltres?
Noies, avui l'Arnau no ha tingut cap escapament a la Llar
; això sí, ha esperat a fer caca quan ja duia el bolquer.
Un cop a casa, li he dit d'anar a la gibrella i ha fet un pipí i, després de sopar, l'ha demanat ell!
. Tenia pipí al bolquer i només ha fet dos gotetes, així que abans havia tingut ganes i no m'ha dit res perquè estava distret jugant, però bé, estic contenta perquè l'ha demanat.
A veure com ens anirà demà que l'hi traurem, ja us explicaré.
; això sí, ha esperat a fer caca quan ja duia el bolquer. Un cop a casa, li he dit d'anar a la gibrella i ha fet un pipí i, després de sopar, l'ha demanat ell!
. Tenia pipí al bolquer i només ha fet dos gotetes, així que abans havia tingut ganes i no m'ha dit res perquè estava distret jugant, però bé, estic contenta perquè l'ha demanat.A veure com ens anirà demà que l'hi traurem, ja us explicaré.
Nosaltres avui hem hagut de fer un pas enrera i li hem hagut de posar bolquer a la Clara durant el dia... ha tingut una diarrea TAN bèstia que no hi havia nassos... com que encara no demana quan té caca ha estat caòtic. La primera caca l'ha fet al bolquer, quan encara dormia. Quan ja s'ha llevat li he tret el bolquer i li he posat calces, al moment ha fet una caca -a sobre-, l'hem canviat i a la poca estona una altra caca tremenda, només dir que hem acabat dutxant-la, i ja hem decidit que ens era igual si això la feia anar enrera amb el tema dels bolquers... Però hem acabat comprant d'aquells d'aprenentatge, perquè serà els que li farem posar ara a la nit, així si demana pipi és més fàcil treure i tornar a posar, i no ha anat malament del tot perquè ha fet algun pipi a l'orinal.
Ara a veure com estarà demà, perquè també ha vomitat un parell de cops...
Ara a veure com estarà demà, perquè també ha vomitat un parell de cops...
raqueleta, ostres, quin greu! espero que demà es trobi més bé. No ho sé, eh! però sent per una causa tan especial, no crec que això la faci anar enrere, esperem que no!
Doncs, aquest matí, li he tret el bolquer a l'Arnau i li he posat calçotets. En menys d'una hora, s'ha fet dos pipis a sobre i jo tenia feina per fer i no podia estar al cas 100%, així que li he posat el bolquer i li he dit que m'avisés si tenia pipi o caca. Doncs, noies, contra tot pronòstic, ha estat tot un èxit! ha fet quasi tots el pipis a la gibrella i, a la tarda, quan hem tornat de comprar, ha dit que tenia caca, ha anat a la gibrella i ell sol s'ha tret el bolquer i l'ha fet!
No ens ho podíem creure!
Esperarem una mica més a treure-li, a veure si continua demanant i, a la que portem uns dies, tornarem a provar sense bolquer.
Doncs, aquest matí, li he tret el bolquer a l'Arnau i li he posat calçotets. En menys d'una hora, s'ha fet dos pipis a sobre i jo tenia feina per fer i no podia estar al cas 100%, així que li he posat el bolquer i li he dit que m'avisés si tenia pipi o caca. Doncs, noies, contra tot pronòstic, ha estat tot un èxit! ha fet quasi tots el pipis a la gibrella i, a la tarda, quan hem tornat de comprar, ha dit que tenia caca, ha anat a la gibrella i ell sol s'ha tret el bolquer i l'ha fet!
No ens ho podíem creure! Esperarem una mica més a treure-li, a veure si continua demanant i, a la que portem uns dies, tornarem a provar sense bolquer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |