No sé què fer!!! M'ajudeu?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

No sé què fer!!! M'ajudeu?

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 11:32 am

Jejejeje, no sabia quin títol posar, però segur que alguna em pot ajudar. Us poso en situació.

El Bernat està atès al CDIAP i ens van dir que seria recomanable que de cara a l'any següent anés a la llar d'infants, ja que això l'ajudaria en el seu desenvolupament. Ell està a casa amb la meva mare, igual que va estar el Nil, i tot i que la meva mare se l'estima molt i el cuida com la que més, no pot posar-se a jugar amb ell ni estimular-lo com ho farien a la llar, així que ja em va semblar bé portar-lo unes horetes a la llar d'infants.

Vaig apuntar-lo a la llar d'infants pública que tenim al costat de casa (amb poquíssimes possibilitats d'entrar) i a una privada per si de cas. Peeeeeerò... la situació és la que és i si no entra a la pública, serà molt difícil que el porti a la privada ja que els diners no ens arriben.

Així que m'estava plantejant una altra opció que seria agafar a una noia 3 dies a la setmana i 2 horetes cada dia que estigués exclusivament pel Bernat, que jugués amb ell, que el portés al parc, etc.

Què us sembla? Creieu que és una bona opció? i quants diners li hauria de pagar en aquesta noia? Perquè jo estava contant a 10 euros l'hora i em surt un dineral al mes que tampoc podria pagar!! Hi ha algú que em pugui orientar?

Mil gràcies per endavant!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: No sé què fer!!! M'ajudeu?

EntradaAutor: noviachuky » dt. maig 22, 2012 11:49 am

Nurdeu pero encara no sabeu si ha entrat a la pública oi?
Penso que si has d'agafar una noia fixa estaria bé que busquessis algú i pactessiu un preu al mes i no per hores.
Espero que us agafin a la pública! :-()-)
Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 22, 2012 11:52 am

Hola
tema cangur, jo en tenia una i li pagava 400 euros al mes, per venir 4 dies, unes 5 hores al dia (que surt uns 22 euros al dia crec). Clar que segurament en el teu cas, que són poquetes hores s'hauria de pagar una mica més l'hora.
De totes maneres mira una mica perquè pots trobar algú. Nosaltres vam posar aquesta quantitat perquè és el que podíem pagar i no més, i ens pensàvem que ens costaria però la vam trobar.

I això del CDIAP i lo de la llar, no hi vull entrar perquè tampoc sé perquè hi va el teu fill ni res, però que vagi a una llar tampoc vol dir que estigui "més estimulat". Ara, potser si ja és més gran i ta mare no s'hi pot dedicar al 100%, sí que li aniria bé tenir algú unes horetes per com tu dius anar al parc, jugar etc, perquè quan van creixent demanen més atenció, volen que juguis amb ells, que els expliquis contes, que els tiris la pilota...

També pots mirar (no sé si ta mare li aniria bé) apuntar-lo a alguna mena d'espai-nadó o ludoteca. Jo m'he apuntat a un al centre cívic per 27 euros al trimestre i són 3 hores els dijous al matí. No és res massa espectacular però hi ha més nens, un espai prou gran, joguines diferents que les de casa i una terrassa amb sorral i font que dóna molt de joc ara que fa bon temps. I així un dia a la setmana trenquem una mica la rutina del parc i els carrers del barri i tal.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. maig 22, 2012 11:54 am

nurdeu jo al tinc a casa amb un noia nomes per a ell als matins i m'ha anat molt be, l'any que ve ja comença P3. Si tens la sort que sigui una noia que li parli molt, el faci jugar, li expliqui contes, a mi m'ha donat molt bon resultat.
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 12:21 pm

Ponioleta, és ben bé això el que vull, que hi hagi una noia que pugui dedicar tot el seu temps al Bernat, que jugui amb ell, que el porti al parc a jugar amb altres nens, etc. Sé que les llars d'infants no són un pou d'estimulació, però li permetria tenir contacte amb altres nens i jugar a coses diferents, que no estar per casa pululant d'un lloc a l'altre.

Això de la ludoteca ja ho havia mirat, però queden lluny de casa i la meva mare no es veu en cor...

Ell va al CDIAP per un problema de retard en el desenvolupament, i en el moment en que m'ho van recomanar si que ho veia necessari, però ara ha fet una evolució brutal i per això penso que si no entra a la pública potser amb una noia que vingués algunes horetes ja ens aniria bé.

Què complicat tot plegat!!
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 22, 2012 12:41 pm

Sí que és complicat, sí.
Jo cada any tinc una crisi quan haig de decidir què fer el curs següent. I això que el Bernat encara no ha fet els dos anys! Cada any dubto que si escola, que si cangur o què...
Les privades són molt cares tot i que si t'agafes una cangur tot el matí et surt més o menys igual. Ara, a nosaltres les del meu barri no m'agraden gens i després de visitar-les vaig decidir que no volia portar el meu fill allà.
Nosaltres aquest curs vam optar per cangur al final i la veritat és que feien moltes coses, anaven a moltes bandes i cada matí era diferent :ok: Ara ens hem quedat sense cangur (es el perill de les cangurs, que et poden fallar a mig curs) i ens ho montem com podem amb avis i nosaltres, però és veritat que amb els avis, tot i que hi està de conya, cada dia fa el mateix, el mateix parc, la mateixa rutina... i és que no és el mateix un avi que una cangur de 20 anys! ;-)

No sé guapa, dóna veus, mira el tema cangurs a veure què trobes i per quins preus i acaba-t'ho de pensar.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 1:03 pm

Estava pensant que podria donar veus als noies/es que fan de monitors de menjador a l'escola del Nil, com que visc ben bé al costat potser els aniria bé venir de 10 a 12 i treure's un sobresou. A més normalment són joves que estudien alguna cosa relacionada amb el món de l'educació o que com a mínim els hi agraden els nens. De moment la idea seria fer 3 dies a la setmana i si veiem que funciona i el Bernat està content, que en definitiva és el que més m'importa, doncs potser ampliar-ho, o fer un dia de piscina, ja veuriem...

L'any que ve us toca trobar l'escola, oi? ja veuras com finalment en trobeu una que us agradi!! Jo l'any passat vaig fer un bon càsting amb totes les del barri, jejejeje
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 22, 2012 1:25 pm

nurdeu, no sé quant us surt al mes la pública, però si tens intenció de portar-lo sols 3 horetes, una privada et pot sortir més o menys q la pública (la Txell va 3 horetes i surt per 180 €)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 1:38 pm

Ítaca, la privada que tinc mirada sortia més o menys a aquest preu, però té uns quants contres... hauria de trobar a algú que em portés al Nil o al Bernat a l'escola, ja que a ma mare no li dóna temps de portar a tots dos a les 9, està força més lluny de casa, i sortiria a les 12, cosa que fa que ma mare es passi el matí donant voltes, i ja que ens fa el favor em sap greu que hagi d'acabr el dia feta un nyap...

Per això pensava en l'opció d'una cangur, menys maldecaps per la iaia!!
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 22, 2012 1:47 pm

ahhhhh, ok :ok:
Pensava q ho tenieu tot més aprop... clar, nosaltres la tenim a la cantonada i com mons pares viuen sota nostre no és gaire trasbals per ma mare
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. maig 22, 2012 2:03 pm

nurdeu ha escrit:Ponioleta, és ben bé això el que vull, que hi hagi una noia que pugui dedicar tot el seu temps al Bernat, que jugui amb ell, que el porti al parc a jugar amb altres nens, etc. Sé que les llars d'infants no són un pou d'estimulació, però li permetria tenir contacte amb altres nens i jugar a coses diferents, que no estar per casa pululant d'un lloc a l'altre.

Això de la ludoteca ja ho havia mirat, però queden lluny de casa i la meva mare no es veu en cor...

Ell va al CDIAP per un problema de retard en el desenvolupament, i en el moment en que m'ho van recomanar si que ho veia necessari, però ara ha fet una evolució brutal i per això penso que si no entra a la pública potser amb una noia que vingués algunes horetes ja ens aniria bé.

Què complicat tot plegat!!

Hola!!
Doncs jo porto al Walid a la llar precisament per aixo! esclar que no és la mateixa situacio', pero', penso que més lluny de l'estimulacio' per si mateixa d'algu que esta per ell al 100% és el fet d'estar a la llar, passar temps amb altres nens (al parc es rapid veus nens pero no comparteixen espai, jocs, ...) i la veritat és que li va molt bé, no es pot dir, que vegi diferència pq esclar nosé com hagués anat si no li hagués portat ja que tot just ens acostem dels 3 anys per tant no hem tiongut masses anys per comparar! aquest any només hi va unes hores a la setmana i l'any que vé preveiem que hi vagi tots els matins, no és que jo no m'en pugui cuidar i estimular-lo al màxim pq fem tot el que podem sense intentar atabarar-lo, pero esclar no és el mateix estar allà que a casa.
D'altra banda no crec que les activitats que fan siguin massa estimulants, pero he de dir que en alguns aspectes ha ajudat, esta molt més atent i mira molt més quan li parles, imita més, menja sol!!! del tot abans de tant en tant a vegade sno volia a vegades no ens en sortiem pero allà els fan menjar sols! i es més sociable...
Nosé com funciona a Catalunya... a les llars no reserven places per nens amb necessitats especials? Pq si és aixi a la publica li podrien donar una plaça no? si està atès al CDIAP?
En tot cas espero que us puguin donar la plaça a la publica!! Quan sabras si la tens?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 2:20 pm

Angelina, no va ben bé així. El Bernat va al CDIAP (centre de desenvolupament infantil i atenció precoç) i quan va ser l'època de les preinscripcions ens van enviar a l'EAP ( equips d'assessorament i orientació psicopedagògica) per que li fessin una valoració per saber si ells creien que tenia necessitats educatives especials.

Si hagués sigut que si, les llars d'infants guarden unes places per aquests alumnes, però ens van dir que si que veien que potser necessitava més suport que altres nens, però que com que havia fet una molt bona evolució els hi sabia greu que de tant petit ja se li posés aquesta etiqueta, així que no van fer un informe de nee, que per altra banda molt millor!!
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 22, 2012 2:52 pm

Nurdeu, això que dius de les monitores és molt bona idea!
Jo vaig treballar un any de monitora i moltes companyes meves feien cangurs de poques hores com acompanyar els nens al cole al matí o alguna tarda puntual i es treien un sobresou sense haver de desplaçar-se gaire.

Nosaltres el curs vinent hem apuntat al Bernat en una escoleta lliure, encara no li toca P3. Ho hem fet perquè ara sí que ja el veiem més gran i que comença a relacionar-se amb altres nens (tot i que no massa) i creiem que hi pot estar bé. Però aquest curs actual, que al setembre tenia 14 mesos, jo el veia massa petit, i tot i que vam mirar escoles bressol, vam acabar decantant-nos per la cangur.

Per cert, un dia a la setmana anem a piscina des dels 4 mesos, i li encanta!! Paguem 21 euros al mes, que no és massa. A partir dels 2 anys em sembla que a tot arreu ja els fan anar sols sense els pares, pel que al proper curs no l'apuntarem i el portaré jo amb mi al meu gimnàs que pot entrar gratis i anirem de tant en tant a la piscina.

Imatge

Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. maig 22, 2012 3:05 pm

La meva germana té 25 anys, no té feina i es llicenciada en educació infantil per si us serveix d'alguna cosa neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge

Imatge
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. maig 22, 2012 3:26 pm

Piruleta quina sort per banda que no el cataloguessin coml a nee o com es digui!! :content: ara per la plaça ja és un altre tema! ja ens explicaras que decideixes, oi?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 3:44 pm

Novia, però la teva germana viu a Manresa, no?

Ponioleta, nosaltres aquí al costat de casa hi ha una escola, diria que també lliure, que m'agrada molt, però hi han d'anar també els pares, i clar... impossible. Ahhh, i és fins a P5.

Angelina, siiii molt millor que no tingui nee. I tant, ja us explicaré com acaba!!
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. maig 22, 2012 4:28 pm

Nurdeu, una altra opció ( no sé si a la teva escola bressol municipal ho fan) són els"minuts menuts". Aquí a Banyoles ho fan, i pots portar els nens 3 dies a la setmana 2 hores cada dia a 1€ l'hora. És el que hem decidit que fem amb en Pau i està molt bé. És per nens que no han entrat a la pública.
Imatge
Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 22, 2012 4:33 pm

Oohhhh edae, això és una gran idea!!! tan de bo ho fessin a Barcelona, però de moment res de res...
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dc. maig 23, 2012 8:15 am

Tinc una noia (la vaig trobar a canguroencasa.com) i fa a voltant de 12 hores a la setmana i li pago 70€/setmana (si fas menys hores és menys), és perfecta per que juga amb els nens, pinten, està per els 100%... jo ara la deixaré (el nen va a la guarde i neccestito algú que m'ajudi més a casa) agafaré una dona més de "batalla" si vols et paso el seu numero.
Imatge
Imatge
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dj. maig 24, 2012 5:45 am

Gràcies cross, si finalment no trobés a ningú t'ho faig saber!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::