Quantitat puré migdia

Teòricament poden menjar de tot.

patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Quantitat puré migdia

EntradaAutor: patufa » dt. maig 22, 2012 12:01 pm

Jo mai he mesurat la quantitat de puré que els hi feia. Si en feia molta, en tenia per dos dies i si en feia poc els hi donava alguna cosa de postres. Pots mirar de donar-n´hi menys (de puré) i alguna cosa de postres
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. maig 22, 2012 3:01 pm

nosaltres tampoc mediem mai res, per dinar feiem: una patata petita, 8 mongetes tendres, 3 pastanagues baby i una petxuga de pollastre.
Quan va ser més gran li afegia una mica de carbassa i carbassó.
Penso que pots provar a fer-li menys puré i li dones de postre un iogurt que es el que li donavem nosaltres. O pera,plàtan,poma, un parell de trossos
Imatge

Imatge
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dt. maig 22, 2012 8:46 pm

Hola,

el meu peque té poc més d'un any i jo li preparo uns 200 gr de verduretes abans de bullir (o de coure) més la carneta (uns 45 gr.) Al final segur que em queda menys quantitat, ja que al bullir es perd una mica. Li afegeixo una mica de suc de la cocció i oli. Amb tot jocalculo que deuen ser uns 250 gr. És un nen una mica especial amb el menar, i no li agrada mot de tot, de seguioda es cansa i li hsig de fer 1000 moneries per tal de que s'ho acabi. Com que MAI s'ho acaba, ho complement amb un caldet i segons com el veig al final, ho complemento amb un petit suis o una fruiteta (però 4 mossegades i poca cosa més).

Et deixo un enlaç interessant d'un document de la Gencat sobre l'alimentació. M'agradaria que, qui hi doni una ullada, que em digui si els seus fills mengen tant, EL MEU NI S'HI ACOSTA!!!

Siau!!

http://www.google.cat/url?sa=t&rct=j&q=gencat%20alimentacio%20a%20la%20primera%20infancioa&source=web&cd=1&ved=0CGAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww20.gencat.cat%2Fdocs%2FEducacio%2FDocuments%2FARXIUS%2FRecomanacions%2520alimentaci%25C3%25B3%25200-3%2520anys.pdf&ei=Vuy7T_SAOoWo0QW4z5GHAg&usg=AFQjCNE-A5Ikmz7yiz0q3dnxqMoHA5vc4g
Imatge
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

EntradaAutor: Sonne » dt. maig 22, 2012 9:08 pm

shila, he fet una ullada a l'apartat de 6 a 10 mesos (el meu nen en té gairebé 8) i si que coincideix amb el que menja, inclús a vegades més, uns 250ml de puré de verdures (que inclou 30gr de pollastre o vedella).
Imatge
patri28
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

EntradaAutor: patri28 » dj. maig 24, 2012 2:27 pm

Hola!!! La meva es menja uns 250 de verdures amb carn o peix o llegum, i després 1 petit suis o un trocet de fruita, depen de la gana que té.
La meva neneta molt menjadora no és però els 250 se'l sol prendre sense problemes!!
Els dinars de moment els fem aixi triturats (té 16 mesos), però els sopars els fa de "nena gran", una truiteta i pernil de pavo, 1 lenguado, puré... intentem que els sopars siguin més sòlids i que menji a trossets soleta, i així a poc a poc anar-la acostumant.

Espero que t'hagi servit d'ajuda!!
manoli37
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » ds. maig 26, 2012 8:20 am

Hola noies, dons el meu n te 14 mesos i es menja 300 de verdures amb proteines i despres un iogurt i per a nit tambe menja casi 300 mes trossos de peix, carn...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::