Sabó pel cabell
Sabó pel cabell
Hola noies,
Una pregunta. Haig de comprar sabó per rentar el cabell a la petita i no sé quin agafar-li. Quin en recomaneu? Nenuco o Mustela o Johnsons baby,...? Pel cos faig servir "Atopic gel OTC" perquè té la pell atòpica i el cas és que no sé quin fer servir pel cabell. A vegades té una petita crosta (com si fos la crosta làctea) i la veritat és que vull canviar de sabó per veure si li marxa.
Gràcies!
Una pregunta. Haig de comprar sabó per rentar el cabell a la petita i no sé quin agafar-li. Quin en recomaneu? Nenuco o Mustela o Johnsons baby,...? Pel cos faig servir "Atopic gel OTC" perquè té la pell atòpica i el cas és que no sé quin fer servir pel cabell. A vegades té una petita crosta (com si fos la crosta làctea) i la veritat és que vull canviar de sabó per veure si li marxa.
Gràcies!
Re: Sabó pel cabell
Hola,
Jo faig servir el de la mustela per tot el cos i el cabell, vaig utilitzar uns dies el de la Nenuco i no li va anar bè.
El de la Sevamed tambè és molt bo.
Jo faig servir el de la mustela per tot el cos i el cabell, vaig utilitzar uns dies el de la Nenuco i no li va anar bè.
El de la Sevamed tambè és molt bo.
Hola!
Jo amb el meu nen feia servir mustela per cos i cabell. Però a partir de l'any he començat a fer servir el johnsons baby i li queda el cabell més brilllant i maco. Amb el tema de la costra, pregunta millor al pediatra, però a mi em va anar bé posar-li olí del johnsons baby i aigua, i amb una pinta anar pentinant. Després de fer-li dues vegades, va marxar tota i ja no li ha tornat a sortir.Vaig esperar que tingués el crani soldat(també Pots amb olí d'oliva, però a mi l'olor que deixava després no m'agradava.
Jo amb el meu nen feia servir mustela per cos i cabell. Però a partir de l'any he començat a fer servir el johnsons baby i li queda el cabell més brilllant i maco. Amb el tema de la costra, pregunta millor al pediatra, però a mi em va anar bé posar-li olí del johnsons baby i aigua, i amb una pinta anar pentinant. Després de fer-li dues vegades, va marxar tota i ja no li ha tornat a sortir.Vaig esperar que tingués el crani soldat(també Pots amb olí d'oliva, però a mi l'olor que deixava després no m'agradava.
El meu fill també té la pell atòpica i després de provar diferents xampús el que li va millor i sembla que no es rasca tant el cap es el xampú de la LETI, que es per a pells atòpiques. En el nostre cas ell es rascava tant el cap que es feia crostetes i tot. Jo ho comentaria amb el pediatra a veure que et diu.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo faig servir Mustela o Sebamed amb el nen que té la pell una miqueta sensible. 

Jo també faig servir Mustela, xampú i gel. Vaig fer servir l'altre dia els de Nenuco a casa me mare i no m'acaben d'agradar... Els tenim allà per si algun dia s'ha de banayar a casa els avis, però a casa Mustela ens va de conya!
També tenim la crema hidratant, però m'agrada més posar-li oli de calèndula
També tenim la crema hidratant, però m'agrada més posar-li oli de calèndula

Nosaltres fem servir el Nenuco i la veritat és que m'encanta la bona oloreta que fa la Tíndari quan surt de la banyera!! mmm...
I per la crosteta al cap, a nosaltres ens va dir que li posessim oli d'oliva al cap i pentinar-la sempre cap a enrere amb la pinta, li va sortir als voltants de l'any (de més petita no n'havia tingut)!
I per la crosteta al cap, a nosaltres ens va dir que li posessim oli d'oliva al cap i pentinar-la sempre cap a enrere amb la pinta, li va sortir als voltants de l'any (de més petita no n'havia tingut)!
el meu peque farà 5 mesos i utilitzo MUSTELA tant pel cabell com pel cos, quan vaig a casa els avis utilitzo el jonshon's. Ell encara te crosta lactea i li poso oli d'ametlles.
Gràcies per les respostes! Això de la crosta que té no li pica perquè mai es queixa ni es rasca. De tant en tant ho té i li poso oli i llavors li marxa però li torna a sortir. Quan vagi amb el pediatre li comentaré a veure què em diu. Havia pensat en que pot ser és el sabó per això en vull provar algun altra a veure com li va. Fins ara feia servir el Mustela però canviaré.
També vull anar a un dermatòleg perquè es miri bé la pell de la nena perquè a vegades té granets rabiosos als braços i a les cuixes. La pediatre em diu que probi amb cremes i que ja li marxarà però no estic tranquil•la. Sabeu si es pot demanar hora amb el dermatòleg del CAP o bé m’ha de derivar el seu pediatre?
Gràcies de nou!
També vull anar a un dermatòleg perquè es miri bé la pell de la nena perquè a vegades té granets rabiosos als braços i a les cuixes. La pediatre em diu que probi amb cremes i que ja li marxarà però no estic tranquil•la. Sabeu si es pot demanar hora amb el dermatòleg del CAP o bé m’ha de derivar el seu pediatre?
Gràcies de nou!
el meu nen si que es rasca la crosta, sobretot a la nit. Tambè l'hi surten granets pero a la panxa, la pediatra em va dir que era per la calor, i li posu crema hidratant MUSTELA.
Neus10, jo també faig servir el mateix sabó de cos per la nena. Tenia la pell atòpica (encara que jo crec que va ser un brot, perquè mai més li ha passat) i pel cap faig servir el campù pediatrics costra lactea també d'otc.
Va tenir costreta als dos o tres mesos i en un parell de setmanes, amb aquest xampú, sol.lucionat! Ara, per no llençar-lo el seguim fent servir. Pel que tinc entès simplement és que és més hidratant que els xampús normals.
No sé si és això, però mai més ha tingut crosta
Va tenir costreta als dos o tres mesos i en un parell de setmanes, amb aquest xampú, sol.lucionat! Ara, per no llençar-lo el seguim fent servir. Pel que tinc entès simplement és que és més hidratant que els xampús normals.
No sé si és això, però mai més ha tingut crosta
Hola noies!
Nosaltres fem servir Mustela per cos i cabell des del primer dia. És perfecte i deixa una oloreta, mmmmm!!!
Nosaltres fem servir Mustela per cos i cabell des del primer dia. És perfecte i deixa una oloreta, mmmmm!!!
Hola,
En Pau té la pell lleument atòpica i li possem la crema de la letiAT4 per pells atòpiques però el sabó, fem servir unes espongetes d'un sol ús que porten un sabó incorporat (de begobaño) per a cap i pell, tot i que no el rentem amb esponja si nonó que fem espuma i el rentem amb la mà, per lo de la pell atopica, i perfecte. A més com que no és un sabó normal, s'aclareix molt ràpid i si per algo li queda una mica a la pell no passa res.
En Pau té la pell lleument atòpica i li possem la crema de la letiAT4 per pells atòpiques però el sabó, fem servir unes espongetes d'un sol ús que porten un sabó incorporat (de begobaño) per a cap i pell, tot i que no el rentem amb esponja si nonó que fem espuma i el rentem amb la mà, per lo de la pell atopica, i perfecte. A més com que no és un sabó normal, s'aclareix molt ràpid i si per algo li queda una mica a la pell no passa res.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- jimaguari
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
- Ubicació: Lleida - Tarragona
Nosaltres fem servir gel i xampú de Mustela, molt poca quantitat. I la crema hidratant de letiAT4.
Ens van molt bé. No n'he provat cap més.
Ens van molt bé. No n'he provat cap més.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |