un pit dur i adolorit-ajuda-
un pit dur i adolorit-ajuda-
Noies tot el dia porto que tinc el pit dret adolorit i dur per la part més propera a l'aixella.m'he posat aigua calenta,m'hi he fet massatges,m'he posat el nen aquest pit més rue a l'altre,me èt massatges mentre xuma...però es que li costa més d sortir la llet també i el nen s'enfada...tinc estirallets de pera manual i no hi ha forma...em surt gota a gota...sembla que amb tot el que me fet el tinc un pèl millor...em fa molta mandra anar al metge...creieu que és mastitis?creieu que mo podré treure jo sola?
Gracies anticipades!
Gracies anticipades!
Re: un pit dur i adolorit-ajuda-
Perdoneu q hauria dstar el post a "llet" i ara el servidor no em deix eliminal
Hola Estelada,
Pel que comentes sembla congestio del pit pero pot acabar en mastitis si no s'agafa a temps.
Ves observant si la zona es va possant vermella i calenta si es aixi ves al metge.
El que estas fent és el correcte fes molts massatges en direccio base del pit cap el mugro, possa't al nen al maxim possible (tot i que ell s'enfadi es la millor forma que marxi el petit "tap" que pots tenir en algun conducte mamari, ah i part de possarte escalfor, quan donis el pit intenta fer-ho en diferents postures, estirada, asseguda, per a que aixi es buidin tots els conductes per igual.
Bona sort espero que ho puguis parar a temps ja ens explicaras!
Pel que comentes sembla congestio del pit pero pot acabar en mastitis si no s'agafa a temps.
Ves observant si la zona es va possant vermella i calenta si es aixi ves al metge.
El que estas fent és el correcte fes molts massatges en direccio base del pit cap el mugro, possa't al nen al maxim possible (tot i que ell s'enfadi es la millor forma que marxi el petit "tap" que pots tenir en algun conducte mamari, ah i part de possarte escalfor, quan donis el pit intenta fer-ho en diferents postures, estirada, asseguda, per a que aixi es buidin tots els conductes per igual.
Bona sort espero que ho puguis parar a temps ja ens explicaras!
A mi m'ha passat alguna vegada, una obstrucció sense arribar a fer mastitis. Tot el que has fet és correcte i t'ajuda. Sempre que m'ha passat el que m'ha anat millor és posar-me a la banyera plena d'aigua calenta i intentar treure la llet obstruida com sigui (amb la mà) (el pit obstruit submergit a l'aigua). Ja veuràs que és llet més densa, com si diguéssim llet condensada... Costa de fer-la sortir i l'alleujament no és inmediat, a mi mai se'm desfeia el "bulto" amb una sola sessió de banyera. Fes-ho ara tant aviat com puguis i demà una altra vegada. I la resta doncs el que ja has fet, insistir que mami d'aquest pit, sobretot.
Ja ens explicaràs com va!
Ja ens explicaràs com va!
Buf noies! M'he aixecat molt millor!!quin descans!
Moltes gracies pels consells i l'interés!
Moltes gracies pels consells i l'interés!
Estelada, m'alegro que ja estiguis millor.
Si encara el tens obstruit, una possició que anirà bé per buidar aquesta part del pit, és la "posició rugby", ja que allà on més força fa al succionar és a la barbeta.
Si encara el tens obstruit, una possició que anirà bé per buidar aquesta part del pit, és la "posició rugby", ja que allà on més força fa al succionar és a la barbeta.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ah! No ho havia pensat!la propera toma el poso com una pilota de rugby!jajaja
Súper gracies pels consells!aquest forum està ple de gent encantadora!
Em fa feliç veure que les persones s'ajuden pq sí sense ni tan sols coneixers de res!
Em fa feliç veure que les persones s'ajuden pq sí sense ni tan sols coneixers de res!
Estelada m'alegro que ja estiguis millor!!! tot i aixi no baixis la guardia durant uns dies i segueix amb tots els consells que t'han donat.
Cuida't!
Cuida't!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |