treure el bolquer
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Re: treure el bolquer
Hola,
nuco jo estic com tu amb el bolquer de la migdiada, la meva sogra (que és qui esta amb la nena) diu que surt sec, i a més molts dies la crida per fer pipi o caca i després torna a dormir, però el de les nits encara surt moll!!
La meva per fer les caques preferia l'orinal però ara a vegades també en fa al vater i cap problema!
L'únic és que a la tarda quan arribem naltrus esta tan contenta jugant amb el papi i la mami que no vol anar a fer pipi, i es va aguantant, aguantant fins que aconseguim convencer-la que vagi a fer pipi i llavors fa un bon riu!!! Però clar alguna vegada s'han escapat algunes gotetes!!!
A vere que ens diuen les mamis més expertes sobre lo del bolquer de la migdiada!!!
nuco jo estic com tu amb el bolquer de la migdiada, la meva sogra (que és qui esta amb la nena) diu que surt sec, i a més molts dies la crida per fer pipi o caca i després torna a dormir, però el de les nits encara surt moll!!
La meva per fer les caques preferia l'orinal però ara a vegades també en fa al vater i cap problema!
L'únic és que a la tarda quan arribem naltrus esta tan contenta jugant amb el papi i la mami que no vol anar a fer pipi, i es va aguantant, aguantant fins que aconseguim convencer-la que vagi a fer pipi i llavors fa un bon riu!!! Però clar alguna vegada s'han escapat algunes gotetes!!!
A vere que ens diuen les mamis més expertes sobre lo del bolquer de la migdiada!!!
nosaltres finalment, avui ha sigut el gran dia: li hem tret el bolquer a la Laia!!! portava mesos experimentant amb l'orinal, fent pipi i alguna caca abans d'anar a la dutxa i en algun moment puntual durant el dia. A banda portava setmanes que no volia el bolquer i cada cop més se l'intentava treure i anar en pilotes per la casa! jajaja
Així que res, hem esperat a tornar de vacances per començar, a veure que tal ens va!!! De moment aquesta matí, 2 pipis i 1 caca a l'orinal, prou bé no??!
Per cert, que heu possat per protegir el sofa?? El nostre és de roba, vull dir que no és de pell, i clar, si li dona per fer pipi la liem ben liada, vosaltres que feu????? Tampoc li vull prohibir que s'assegui pobreta encara que aquest matí ho hem anat fent distraient-la amb altres coses jejeje
Així que res, hem esperat a tornar de vacances per començar, a veure que tal ens va!!! De moment aquesta matí, 2 pipis i 1 caca a l'orinal, prou bé no??!
Per cert, que heu possat per protegir el sofa?? El nostre és de roba, vull dir que no és de pell, i clar, si li dona per fer pipi la liem ben liada, vosaltres que feu????? Tampoc li vull prohibir que s'assegui pobreta encara que aquest matí ho hem anat fent distraient-la amb altres coses jejeje
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
hola noies, només entro per dir-vos que aquests tres primers dies molt bé amb la nena la veritat, estem flipant!!!!!!!!!!
s'aguanta el pipi 2-3 hores (és normal???? jo pensava que anàven fent a mesura que anàven tenint ganes!), total, avui cap pipi fora de l'orinal!!!!!!!!!!!!
i la caca l'ha fet a la porta del lavabo, pobreta no li ha donat temps a arribar amb el seu papa....
s'aguanta el pipi 2-3 hores (és normal???? jo pensava que anàven fent a mesura que anàven tenint ganes!), total, avui cap pipi fora de l'orinal!!!!!!!!!!!!
i la caca l'ha fet a la porta del lavabo, pobreta no li ha donat temps a arribar amb el seu papa....Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
L'Ahren dijous passat va decidir que no volia més bolquer, que volia portar calçotets. Es va posar molt caparrut, i com feia dies que ja feia pipis a l'orinal i semblava que ho controlava força, i al carrer també ens avisava quan se l'estava fent al bolquer, doncs vam accedir. I ho porta genial! Dijous si es va fer un parell de pipis al matí, però en aquesta setmana potser nomès s'ha fet un parell a sobre! Estic molt contenta. Aquesta vegada ho ha decidit ell i ha funcionat perquè està preparat! (l'altre vegada també ho va decidir ell perquè ho va veure a la seva cosina però ell no estava llest encara). A veure com seguim els pròxims dies i amb la tornada a la llar el 5...

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Molt bé per la Laia i l'Ahren!!!
Nosaltres, aquesta nit passada li hem posat bolquer a la nit, perquè tot i que ja portava més d'un mes dormint sense, un parell de nits d'aquesta setmana se li ha escapat un pipí al llit i creiem que és perquè veu els preparatius pel cole i està més nerviós de l'habitual.
Nosaltres, aquesta nit passada li hem posat bolquer a la nit, perquè tot i que ja portava més d'un mes dormint sense, un parell de nits d'aquesta setmana se li ha escapat un pipí al llit i creiem que és perquè veu els preparatius pel cole i està més nerviós de l'habitual.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo us volia demanar consell sobre quan retirar el bolquer de la nit...
La Txell fa la migdiada sense bolquer i de moment de conya, ara... per la nit no m'he atrevit a treure-li encara, pq sí q hi ha molts dies q està sec, però de tant en tant 1 pipí l'ha fet... Quan saber realment si estan preparats per afrontar la nit???
I clar, ara, penso q és mal moment, com diu la Takita... q la setmava vinent (ella no té ni idea, per no estressar-la) comença ja l'escoleta
La Txell fa la migdiada sense bolquer i de moment de conya, ara... per la nit no m'he atrevit a treure-li encara, pq sí q hi ha molts dies q està sec, però de tant en tant 1 pipí l'ha fet... Quan saber realment si estan preparats per afrontar la nit???
I clar, ara, penso q és mal moment, com diu la Takita... q la setmava vinent (ella no té ni idea, per no estressar-la) comença ja l'escoleta

Itaca, la nostra filla feia com la teva, per la migdiada mai bolquer i per la nit gairebé sempre sec, menys algun dia d'aquells que estava tan cansada (perquè havíem estat tot el dia fora, o perquè no havia fet migdiada), que en feia.
Llavors li vam treure, i super bé, però l'error va ser que al ser estiu i no tenir una rutina tan establerta com quan van a escola, doncs el dia que pensavem que en faria (perquè havíem estat a Port Aventura per exemple o perquè s'havia adomit sense haver anat a fer pipi al WC) doncs li posavem el bolquer, i ella en feia al bolquer.
Clar, quan se va mig-acostumar a que li tornessim a posar el bolquer de 2 a 3 cops per setmana, a la que li treiem en tornava a fer al llit, així que li vaig dir al meu home: això no pot ser!, havíem anat enrera!!
I el que vam fer es dir-li: a partir d'ara no et posarem mai, mai el bolquer i hauràs de fer sempre pipi al WC abans d'anar a dormir encara que estiguis cansada, i si tens pipi per la nit, ens crides ben fort i vindrem!
Li vaig dir al meu home, que si en feia més sovint és perquè per ella era més comode no haver-se d'aguantar i fer-ho al bolquer, però que si veia 1, 2, 3 cops que es pixava a sobre i estava tota mullada, aviat entendria que ens havia de cridar o aguantar-se.
A més, volia fer-ho ara a l'estiu, perquè si és pixa, només embruta el llençol de baix i el protector i desseguida faig rentadora, i li poso l'altre protector que tenim (a l'hivern si has de rentar edredó etc, és més complicat).
I va passar justament el que jo havia pensat, els primers dies en va fer un parell de vegades seguiedes, després s'anava espaiant més, 1 cop a la setmana... i ara ja és molt, molt raro que en faci, si ho fa és perquè és un d'aquells dies que sortim fins tard i potser pel cansament no té forces per despertar-se i cridar-nos, però ja et dic que tot ha anat molt bé.
I penso que amb la rutina de l'escola encara millor, perquè tenen els horaris més marcats i si van a fer pipi abans de dormir a les 9 i s'aixequen a les 7-8, doncs no els hi dona temps de pixar-se a fora (la meva a l'agost ha anat a l'escola bressol, i els dies que tenia cole no es pixava, si passava era més al cap de setmana).
Ostres, espero no haver-me enrotllat massa, jajaja!! ja ens diràs!!
Llavors li vam treure, i super bé, però l'error va ser que al ser estiu i no tenir una rutina tan establerta com quan van a escola, doncs el dia que pensavem que en faria (perquè havíem estat a Port Aventura per exemple o perquè s'havia adomit sense haver anat a fer pipi al WC) doncs li posavem el bolquer, i ella en feia al bolquer.
Clar, quan se va mig-acostumar a que li tornessim a posar el bolquer de 2 a 3 cops per setmana, a la que li treiem en tornava a fer al llit, així que li vaig dir al meu home: això no pot ser!, havíem anat enrera!!
I el que vam fer es dir-li: a partir d'ara no et posarem mai, mai el bolquer i hauràs de fer sempre pipi al WC abans d'anar a dormir encara que estiguis cansada, i si tens pipi per la nit, ens crides ben fort i vindrem!
Li vaig dir al meu home, que si en feia més sovint és perquè per ella era més comode no haver-se d'aguantar i fer-ho al bolquer, però que si veia 1, 2, 3 cops que es pixava a sobre i estava tota mullada, aviat entendria que ens havia de cridar o aguantar-se.
A més, volia fer-ho ara a l'estiu, perquè si és pixa, només embruta el llençol de baix i el protector i desseguida faig rentadora, i li poso l'altre protector que tenim (a l'hivern si has de rentar edredó etc, és més complicat).
I va passar justament el que jo havia pensat, els primers dies en va fer un parell de vegades seguiedes, després s'anava espaiant més, 1 cop a la setmana... i ara ja és molt, molt raro que en faci, si ho fa és perquè és un d'aquells dies que sortim fins tard i potser pel cansament no té forces per despertar-se i cridar-nos, però ja et dic que tot ha anat molt bé.
I penso que amb la rutina de l'escola encara millor, perquè tenen els horaris més marcats i si van a fer pipi abans de dormir a les 9 i s'aixequen a les 7-8, doncs no els hi dona temps de pixar-se a fora (la meva a l'agost ha anat a l'escola bressol, i els dies que tenia cole no es pixava, si passava era més al cap de setmana).
Ostres, espero no haver-me enrotllat massa, jajaja!! ja ens diràs!!
- Ítaca
Gràcies gegette!
És q jo avui llegit q per treure'ls del tot, havien d'estar 15 nits seguides llevant-se amb el bolquer sec... q si un dia el mullaven, tornaves a comptar 15 dies més... i clar, tinc dubtes
. Jo no he controlat gaire això q potser es fa pipí quan està més cansada... estaré més alerta a partir d'ara, a veure si acabem de fer el pas!
És q jo avui llegit q per treure'ls del tot, havien d'estar 15 nits seguides llevant-se amb el bolquer sec... q si un dia el mullaven, tornaves a comptar 15 dies més... i clar, tinc dubtes
. Jo no he controlat gaire això q potser es fa pipí quan està més cansada... estaré més alerta a partir d'ara, a veure si acabem de fer el pas!Re: treure el bolquer
Ítaca, quan li vam treure nosaltres a la nit, no vam controlar res; de fet, va ser una cosa casual. Un parell de dies que vam sortir de compres i vam arribar a casa sopats, l'Arnau va arribar adormit i el vam posar directament a dormir sense caure en el bolquer fins l'endemà i cap de les dues nits es va fer pipí al llit, així que vam decidir provar.
Com ja vaig dir, ha estat ben bé un mes dormint sense i cap escapament, però imagino que al veure els preparatius pel cole i les ganes que té de començar, l'han fet estat més neguitós, però només han estat dos dies puntuals. Li vaig posar bolquer dues nits i a la tercera en va dir que no, que no en volia i no hem tornat a tenir cap escapament.
Com ja vaig dir, ha estat ben bé un mes dormint sense i cap escapament, però imagino que al veure els preparatius pel cole i les ganes que té de començar, l'han fet estat més neguitós, però només han estat dos dies puntuals. Li vaig posar bolquer dues nits i a la tercera en va dir que no, que no en volia i no hem tornat a tenir cap escapament.
Cada nen és diferent i cada un ho ha de fer quan s 'el veu madur i preparat, jo he vist nens que amb un any i mig ho fan perfectament, i d'altres que amb 3 anys encara els costa, suposo que com a pares hem de saber quan és el moment clau per fer-ho, jo per exemple des de que té 10 mesos he provat de fer el mètode sense bolquers i ens ha anat super bé!! És una manera d'acompanysr a l'infant a fer les seves necessitats a l'orinal, d'una manera natural, sense forçar només acompanyant!
Ítaca ha escrit:Gràcies gegette!
És q jo avui llegit q per treure'ls del tot, havien d'estar 15 nits seguides llevant-se amb el bolquer sec... q si un dia el mullaven, tornaves a comptar 15 dies més... i clar, tinc dubtes. Jo no he controlat gaire això q potser es fa pipí quan està més cansada... estaré més alerta a partir d'ara, a veure si acabem de fer el pas!
Jo vaig fer això i a la que va estar 15 dies sense mullar, li vam treure. Ara ja fa dos mesos i només ha tingut tres escapes, dos la primera setmana i un durant les vacances, que es despertava més tard. Sempre li faig fer pipi abans d'anar a dormir (tot i que hi ha dies que no li surt res) i un dia que no volia de cap manera li vaig dir que llavors li hauria de posar bolquer per si de cas, perquè no taqués el llit, i va sortir corrent cap al lavabo!
Vicky1983, posa-li una tovallola i explica-li que ha de seure sobre la tovallola, però ja veuràs que només serà els primers dies, quan ja controli no has de patir pel sofà!
- Ítaca
Raqueleta, aquesta és la idea, però... de moment res de res. CAda dia es despertar amb el bolquer mullat, o sigui q haurem d'esperar...
A la migdiada cap escapament per això
A la migdiada cap escapament per això
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Aix marones, estic desesperada!!!
Des de que fa un mes i 10 dies li vam treure el bolquer a l'Ariadna gairebé no haviem tingut escapaments, s'aguanta bastanta estona, i fa sempre pipi i caca a l'orinal i al wc, fins i tot quan li posem el bolquer a la nit abans d'adormir-se ens demana d'anar a fer pipi, i el bolquer de la migdiada surt sec!
Però des de que hem començat a la Llar... la primera setmana (adaptació amb el papi amb ella) li demanava els pipis a la mestra, però després de la Diada dimecres i divendres va tenir bastants escapaments (4 o 5 en 4 hores que esta allà, divendres fins i tot vaig haver de portar més mudes!). Dijous i aquest dilluns no se li va escapar cap cop, però ahir i avui altre cop 3 o 4 escapaments! Suposo que deu ser l'adaptació a la llar (l'any passat es va quedar a casa amb els avis però enguany l'hem volgut portar!), enlloc de plorar se li escapa el pipi! Ja no sé que podem fer!
Algun consell?? Passarà aviat???
Des de que fa un mes i 10 dies li vam treure el bolquer a l'Ariadna gairebé no haviem tingut escapaments, s'aguanta bastanta estona, i fa sempre pipi i caca a l'orinal i al wc, fins i tot quan li posem el bolquer a la nit abans d'adormir-se ens demana d'anar a fer pipi, i el bolquer de la migdiada surt sec!
Però des de que hem començat a la Llar... la primera setmana (adaptació amb el papi amb ella) li demanava els pipis a la mestra, però després de la Diada dimecres i divendres va tenir bastants escapaments (4 o 5 en 4 hores que esta allà, divendres fins i tot vaig haver de portar més mudes!). Dijous i aquest dilluns no se li va escapar cap cop, però ahir i avui altre cop 3 o 4 escapaments! Suposo que deu ser l'adaptació a la llar (l'any passat es va quedar a casa amb els avis però enguany l'hem volgut portar!), enlloc de plorar se li escapa el pipi! Ja no sé que podem fer!
Algun consell?? Passarà aviat???
hola mamis
la Júlia ja fa un mes i mig que va sense bolquers, estic molt contenta. Fa tots els pipis a l'orinal/vàter i no se li escapa ni un. El que no hi ha manera és la caca, no la vol fer a l'orinal i sempre se la fa a sobre (ni quan li poso bolquer per dormir fa la caca...) quan en té ganes la fa a sobre i tant tranquila, si la veig que apreta o que fa cara de apretar li dic tens caca? i diu si però res d'orinal a sobre... Molts cops hem be i diu mama estic fent caca o mama he fet caca.... mig avergonyida... Se que he de tenir paciència i algun dia farà el canvi de xip,.. però quan?... què aconselleu que faci quan es caga a sobre, intento explicar-li que no s'ha de fer a sobre,.. bé, de fet la teoria se la sap perfectament, no la renyo, netejem i seguim amb el que estabem... faig bé? Quan temps creieu que podem estar així i sigui normal??
Gracies
la Júlia ja fa un mes i mig que va sense bolquers, estic molt contenta. Fa tots els pipis a l'orinal/vàter i no se li escapa ni un. El que no hi ha manera és la caca, no la vol fer a l'orinal i sempre se la fa a sobre (ni quan li poso bolquer per dormir fa la caca...) quan en té ganes la fa a sobre i tant tranquila, si la veig que apreta o que fa cara de apretar li dic tens caca? i diu si però res d'orinal a sobre... Molts cops hem be i diu mama estic fent caca o mama he fet caca.... mig avergonyida... Se que he de tenir paciència i algun dia farà el canvi de xip,.. però quan?... què aconselleu que faci quan es caga a sobre, intento explicar-li que no s'ha de fer a sobre,.. bé, de fet la teoria se la sap perfectament, no la renyo, netejem i seguim amb el que estabem... faig bé? Quan temps creieu que podem estar així i sigui normal??
Gracies
ai nuco, nosaltres estem igual,..., els pipís controlats tots des de fa temps però les caques són un drama. Des de que li vam treure el bolquer que va començar amb restrenyiment quan mai n'havia tingut i a fer-se les caques damunt. Ella n'és conscient i diu que a l'orinal i al wc no la vol fer, que la caca plantada,..., portem 4 mesos així i no hi ha cap evolució,..., a hores d'ara la nostra prioritat és que faci caca, perquè hi ha dies que està 3 dies sense fer-ne, i l'hem de laxar, però ja és desesperant quan no la podem convèncer perquè s'assegui a l'orinal i la faci,...

Uff,... 4 mesos ja, nosaltres en portem 1,5 i ja no sabem que fer.
Ja veig que la cosa va per llarg. El curios és que la Julia alguna ha fet a l'orinal, per exemple fa 15 dies erem a casa uns amics, hem va dir mama tinc caca vam anar a l'orinal i la va fer... com si res... jo no entenc res, la vam felicitar, li vam donar el premi que li vam prometre si feia una caca a l'orinal (enganxar un gomet de la kitty) , però d'això fa 15 dies i no n'ha sortit cap més.
Ella ara també va mes restreta que abans, amb el bolquer feia unes 2 caques per dia, ara una cada dos dies...
Ja veig que la cosa va per llarg. El curios és que la Julia alguna ha fet a l'orinal, per exemple fa 15 dies erem a casa uns amics, hem va dir mama tinc caca vam anar a l'orinal i la va fer... com si res... jo no entenc res, la vam felicitar, li vam donar el premi que li vam prometre si feia una caca a l'orinal (enganxar un gomet de la kitty) , però d'això fa 15 dies i no n'ha sortit cap més.
Ella ara també va mes restreta que abans, amb el bolquer feia unes 2 caques per dia, ara una cada dos dies...
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Hola noies¡¡
Em passo per aquest post per a veure si em podeu ajudar, us explico
Em començat l´operació bolquer amb la meva nena, ara té mesets i fa una setmaneta que la vam començar. Ella demana el pipi, però el problema és que no es vol quedar asseguda a l´orinal i se l´aguanta, se l´aguanta fins que quan ja portes cops posant-la a l´orinal no arribem i se l´acaba escapant una mica o sencer, depèn la distància fins a l´orinal¡¡
No sabem què més fer, li cantem, li llegim, inclús li he posat l´orinal a prop de la tele per a que vegi el MIC que li encanta, cosa que jo deia que mai faira
, que em suggeriu?? Us ha passat?? És normal?? Ahh¡¡¡ i per les cacones s´espera a la nit o la migdiada que és quan té le bolquer posat.
Moltes gràcies reines¡¡¡
Em passo per aquest post per a veure si em podeu ajudar, us explico
Em començat l´operació bolquer amb la meva nena, ara té mesets i fa una setmaneta que la vam començar. Ella demana el pipi, però el problema és que no es vol quedar asseguda a l´orinal i se l´aguanta, se l´aguanta fins que quan ja portes cops posant-la a l´orinal no arribem i se l´acaba escapant una mica o sencer, depèn la distància fins a l´orinal¡¡
No sabem què més fer, li cantem, li llegim, inclús li he posat l´orinal a prop de la tele per a que vegi el MIC que li encanta, cosa que jo deia que mai faira
Moltes gràcies reines¡¡¡
Hola Marones! A veure si alguna de les expertes en el tema em pot donar un cop de mà. Resulta que el meu peque, que avui fa 21 mesos, fa gairebé una setmana que el posem a l'orinal i de seguida fa pipi. Li encanta fer pipi a l'orinal i sap controlar-lo (si comença a fer pipi li dius que pari que anem corrents a l'orinal i para i segueix fent-lo un cop és a l'orinal). Clar, d'aquí a treure el bolquer hi ha mooolts passos intermitjos. El cas és que havia pensat començar l'operació bolquer de cara al bon temps, però si ell va fent aquests progressos no el vull frenar pas. Potser d'aquí a que no mulli ni embruti el bolquer ja som a la primavera, però si passés abans, és recomanable treure-li amb el fred? I quin és el pas que hem de fer ara? Anar-lo posant a cada hora a l'orinal? Aix, aquesta tarda parlaré amb les de la llar a veure què em diuen...
Sita81, entenc que ell no el demana, oi? de tota manera, ja és molt que faci pipí sempre que el poseu, així que jo aprofitaria i ho seguiria fent i, en funció dels progressos, anar avançant; per exemple: quan comenci a demanar-lo podeu provar bolquers tipus calceta i així, mica en mica.
No passa res per a treure el bolquer a l'hivern, només que portan més roba i fa fred i no és tan pràctic.
Molta sort!
No passa res per a treure el bolquer a l'hivern, només que portan més roba i fa fred i no és tan pràctic.
Molta sort!
Takita, gràcies per respondre. Ell de vegades ho demana i de vegades (la majoria) li preguntem si vol anar a fer un pipi a l'orinal i diu que sí. Anirem fent i que ell mateix marqui el ritme. Merci!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |