Test d'ovulació
Test d'ovulació
Hola noies,
Us volia demanar si em podeu fer cinc cèntims de com funcionen els TO. Com que tinc la regla bastant irregular he pensat que aquesta podria ser una bona solució per mi, però no tinc ni idea de com s'han d'utilitzar.
Gràcies guapis
Us volia demanar si em podeu fer cinc cèntims de com funcionen els TO. Com que tinc la regla bastant irregular he pensat que aquesta podria ser una bona solució per mi, però no tinc ni idea de com s'han d'utilitzar.
Gràcies guapis
Re: Test d'ovulació
hola!
Et comento el de la marca Clearblue que és el que jo conec
La forma és com la d'un TE, però a la part de la punta es poden posar i treure tiretes que sóna on es fa el pipí. Cada matí, com si fessis un TE.
Si et dóna positiu vol dir que en un període de 24-48h ovularàs, per tant, has de començar a fer deures
, i també notaràs la tempe més alta.
Al paquet del claerblue venen 7 tiretes, però en principi no t'ho fas cada dia, sinò que més o menys calcules quan pots ovular...
Et comento el de la marca Clearblue que és el que jo conec
La forma és com la d'un TE, però a la part de la punta es poden posar i treure tiretes que sóna on es fa el pipí. Cada matí, com si fessis un TE.
Si et dóna positiu vol dir que en un període de 24-48h ovularàs, per tant, has de començar a fer deures
, i també notaràs la tempe més alta.Al paquet del claerblue venen 7 tiretes, però en principi no t'ho fas cada dia, sinò que més o menys calcules quan pots ovular...
Gràcies guapa! Veig que és un mecanisme bastant senzill...
ja em passaré per la farmàcia a buscar-ho. A veure si això ens ajuda una mica en el proper cicle!
I tant!!
i tenen prospecte d'instruccions i tot a on t'ho explica super bé, i sino qualsevol dubte ja saps!!
i tenen prospecte d'instruccions i tot a on t'ho explica super bé, i sino qualsevol dubte ja saps!!
Aquitania ha escrit:I tant!!
Sí! Però abans volia saber com anava, per no gastar-me les peles amb una cosa que després no m'és útil...
Moltes gràcies perla informació guapi!
Olguiky bonica, jo he utilitzat els dos tipus: clearblue i els TO de tira. Et comento :
Els clearblue com t'han dit, venen 7 tires i van molt be perquè no hi ha dubte quan es positiu,careta somrient i a fer deures perquè en 24-48h s'ovula. Ara has de tenir mes o menys clar quins dies son els claus perque son caríssim, nomes tens 7oportunitats i et pots arruïnar, i la veritat amb els temps que estem, no es per tenir un forat a la butxaca.
Els de tira a mi m'han funcionat de conya, quan et detecta el pic et surten les 2 ratlles de la mateixa intensitat i a fer deures perquè en 24h-48h surt l'ovul de passeig.
En tots dos casos sempre els faig per la tarda, sobre les 18h, sense haver fet pipi unes 3h abans i sense ingerir gaire líquid. Faig pipi en un potet i fico la tira sense superar la ratlla que esta marcada. Ho deixo uns segons, ho trec i a esperar uns minutets fins veure el resultat. Com que tinc cicles d'uns 29 dies començo sobre el dia 10.
Mai els he comprat a la farmacia, sempre per Internet, tant a ebay com a farmatest, i la veritat que molt be, arriben ràpid, sense problemes i molt discrets.
Crec que t'aniria be, així podras saber mes o menys quan ovules i amb les gràfiques ho acabaries de confirmar
Els clearblue com t'han dit, venen 7 tires i van molt be perquè no hi ha dubte quan es positiu,careta somrient i a fer deures perquè en 24-48h s'ovula. Ara has de tenir mes o menys clar quins dies son els claus perque son caríssim, nomes tens 7oportunitats i et pots arruïnar, i la veritat amb els temps que estem, no es per tenir un forat a la butxaca.
Els de tira a mi m'han funcionat de conya, quan et detecta el pic et surten les 2 ratlles de la mateixa intensitat i a fer deures perquè en 24h-48h surt l'ovul de passeig.
En tots dos casos sempre els faig per la tarda, sobre les 18h, sense haver fet pipi unes 3h abans i sense ingerir gaire líquid. Faig pipi en un potet i fico la tira sense superar la ratlla que esta marcada. Ho deixo uns segons, ho trec i a esperar uns minutets fins veure el resultat. Com que tinc cicles d'uns 29 dies començo sobre el dia 10.
Mai els he comprat a la farmacia, sempre per Internet, tant a ebay com a farmatest, i la veritat que molt be, arriben ràpid, sense problemes i molt discrets.
Crec que t'aniria be, així podras saber mes o menys quan ovules i amb les gràfiques ho acabaries de confirmar
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
Moltíssimes gràcies petita31! Potser començaré provant aquests que comentes de la tira... perquè com que tinc uns cicles molt irregulars no sabria ni quan començar a mirar-ho!
Jo que em pensava que els anticonceptius em regularien els cicles!
Jo que em pensava que els anticonceptius em regularien els cicles!
Ja veuràs com amb els TO estaràs mes orientada i aviat podras acotar els dies fèrtils. Comenta-li igualment a la ginecologia quan vagis. Ja em diras!!
Petonets!!
Petonets!!
Ja els he comprat per internet! Suposo que estan a punt d'arribar 
- panxu_lina
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dj. maig 17, 2012 4:46 pm
Hola noies!!! jo tambe m'he fet amb els tests d'ovulacio, la questio es que avui m'ha sortit positiu i el meu dubte es quan he de fer deures. Avui? dema? els dos dies? jaja Un peto s totes.

panxu_lina ha escrit:Hola noies!!! jo tambe m'he fet amb els tests d'ovulacio, la questio es que avui m'ha sortit positiu i el meu dubte es quan he de fer deures. Avui? dema? els dos dies? jaja Un peto s totes.
Panxu_lina, un cop et surt el TO positiu vol dir que en les pròximes 24-48h ovularas, per tant a fer molts deures jaaaaa bonica
Jo per exemple vaig complementar els TO amb las gràfiques i vaig descobrir que quan em surt el TO+ vol dir que ovulo a les 48h. Per altres buscadores un TO+ significa que estan ovulant en aquell mateix dia.
La freqüència de fer-ho, doncs i diverses opinion, fer-ho 3 dies seguits des de que veus el positiu, altres dia si dia no pel tema de la recuperacio dels espernes ( la meva ginecologa va ser aquesta opcio la recomanada). Crec que lo millor es com us vingui de gust!!!
Et desitjo molta sort!!!!
Hola noies!
Una pregunta, quin es el preu? hi ha mes marques a part de la clearblue? son igual d'exactes? on surt mes barato?
Una pregunta, quin es el preu? hi ha mes marques a part de la clearblue? son igual d'exactes? on surt mes barato?
Jo estic lactant des de fa 19 mesos. encara no he recuperat la regla. Soc conscient que ovulo molt menys i que de manera molt més irregular, però sabeu si em poden ajudar aquests testos?
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Chambrina ha escrit:Hola noies!
A mi 50 tests d'aquests em van sortir per uns 30€. Però em va sorprendre que són unes tiretes diminutes. La qüestió és que funcionin

Hola noies!!!
Estic intetant trobar el meu dia d'Ovulació. Tinc SOP i la meva última regla va trigar-me 2 messos, per aixo he començat a fer TO i tempertures.
Em va venir el dia 6 de juliol i vaig començar a fer TO el dia 18. El diumenge 22 em va sortir una mica mes marcada la ralleta pero dspres x la nit vaig tornar a fer un altre i blanc nuclear. Ahir i avui (dia 24 i 25) estic tenint fluxe clara d'ou. No sé si s'esta acostant o que. Ah i les meves tempes son super regulars entre 36 i 36.2 tots els dies.
Algú em pot donar la seva opinió???
Gracies
Estic intetant trobar el meu dia d'Ovulació. Tinc SOP i la meva última regla va trigar-me 2 messos, per aixo he començat a fer TO i tempertures.
Em va venir el dia 6 de juliol i vaig començar a fer TO el dia 18. El diumenge 22 em va sortir una mica mes marcada la ralleta pero dspres x la nit vaig tornar a fer un altre i blanc nuclear. Ahir i avui (dia 24 i 25) estic tenint fluxe clara d'ou. No sé si s'esta acostant o que. Ah i les meves tempes son super regulars entre 36 i 36.2 tots els dies.
Algú em pot donar la seva opinió???
Gracies
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Hola a totes!
ems2012, mira jo estic una mica com tu!
Sóc molt irregular, la meva última regla va ser el dia 7 de juliol (cicle de 35). Aquest és el primer cicle que he provat els TO i encara estic esperant que surti la ratlleta del positiu (avui dia 23 del cicle). La veritat és que no sé qué pensar ja que pels psíntomes i el fluxe... jo diria que estic ovulant. Aisss....
Bé, no se qué en penseu?
ems2012, mira jo estic una mica com tu!
Sóc molt irregular, la meva última regla va ser el dia 7 de juliol (cicle de 35). Aquest és el primer cicle que he provat els TO i encara estic esperant que surti la ratlleta del positiu (avui dia 23 del cicle). La veritat és que no sé qué pensar ja que pels psíntomes i el fluxe... jo diria que estic ovulant. Aisss....
Bé, no se qué en penseu?
HOla!!!
Em sembla que jo hauré de buscar-me un tests d'aquests, ja que des de que vaig deixar els antibaby tinc les regles molt estranyes i no sabria calcular el meu dia d'ovular... Podeu dir-me a quina web els puc comprar??
Em sembla que jo hauré de buscar-me un tests d'aquests, ja que des de que vaig deixar els antibaby tinc les regles molt estranyes i no sabria calcular el meu dia d'ovular... Podeu dir-me a quina web els puc comprar??
Hola silvya!
Jo n'he comprat dos cops a farmatest i he quedat contenta!!
Q et pasa amb els cicles??? Mira q jo començo a ser una experta, estic a dia 57 i sns warry i crec q sns ovular tb. Aixi q cuenta cuenta...
Q et pasa amb els cicles??? Mira q jo començo a ser una experta, estic a dia 57 i sns warry i crec q sns ovular tb. Aixi q cuenta cuenta...
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

ems2012 ha escrit:Hola silvya!
Gràcies! Doncs els buscaré aquí!!
Què em passa amb els cicles?? Bé, segueixo sent més o menys regular, però una setmana abans de la data de la warry començo a tacar, no gaire, no embruto ni el salva slip, però si el paper al eixugar-me, llavors tinc la "més o menys" warry durant 2 o 3 dies. Dic més o menys perquè tampoc és que taqui gaire... I llavors una altra setmana de tacar al eixugar-me... I és clar, quin és el primer dia de warry? El que començo a tacar o quan taco una mica més? Necessito algo que m'ajudi a detectar segur el dia d'ovular!
De totes maneres, avui tinc visita a la ginecòloga, ja que li vaig explicar el què em passava i em va dir que m'hi acostés que em donaria un tractament... Però de totes maneres, agafaré els TO, que així segur que encerto amb els dies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |