Torno a prendre les pastilles i taco massa dies

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Akanne79
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Torno a prendre les pastilles i taco massa dies

EntradaAutor: Akanne79 » dt. set. 25, 2012 2:29 pm

Hola noies,
doncs això, he tornat a prendre les pastilles anticonceptives, vaig començar el dimecres dia 12 primer dia de regla, vaig tenir els dies de sagnat que vaig trobar normal, però a dia d'avui continuo tenint el fluxe marronòs. Quan vaig al lavabo taco tant al fer pipi com el paper i avui crec que aquest fluxe es una mica més abundant.
Us volia preguntar si a alguna de vosaltres li ha passat el mateix i que ha fet. Em sembla que pot ser una cosa bastant normal i no voldria anar al ginecòleg per no res, però també em queda el dubte que no sigui alguna cosa més important.
Moltes gràcies per les vostres respostes
Marieta vola vola
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Torno a prendre les pastilles i taco massa dies

EntradaAutor: Marieta vola vola » dt. set. 25, 2012 3:03 pm

Hola!!!

A mi em passa una cosa bastant igual. Fa vint dies que vaig tornar a començar amb les pastilles i en fa tres que taco. A més, tinc mal de panxa i mal estar. Als cursos pre part ens van explicar que el cos tornava a posar-se bé al cap de mig any més o menys. Jo només en fa tres que he parit. Suposo que és una cosa bastant normal, però també m'agraderia saber altres experiències i si és necessari consultar amb el ginecòleg. Gràcies!!!!
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dt. set. 25, 2012 3:52 pm

Jo justament vaig començar amb ls pastilles a la primera regla desprès del part i potser vaig estar tacant un parell de setmanes!!! La següent ja va ser normal, de 5 o 6 dies en mi.
Miules
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Miules » dt. set. 25, 2012 5:04 pm

Hola boniques!

Després d'una llarga temporada sense pendre-les ara també les he tornat a començar i el primer mes no vaig tacar gens fins el dia de la regla, però el segon mes vaig tacar gairebé des del 15è dia del cicle fins el 28è. Com que per altres motius tinc seguiment amb el ginecòleg, li vaig fer el comentari i em va dir que era normalíssim, que calen uns 3 cicles d'anticonceptius perquè el cos es ressituï.
Ara estic sobre el 16è dia del 3r cicle i de moment no he tacat cap dia.
De tota manera, si us voleu quedar més tranquiles sempre li podeu fer una trucadeta i comentar-li al vostre gine.

A reveure!
Akanne79

EntradaAutor: Akanne79 » dc. set. 26, 2012 8:19 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes.
El Sóc petit realment és molt útil!!!
Akanne79

EntradaAutor: Akanne79 » dc. oct. 17, 2012 3:16 pm

Torno a aquest post per dir que durant tot el primer cicle després d'haver tornat a les pastilles vaig estar tacant, vaig tenir la regla normal, potser va durar més dies que normalment però ara ja al segon cicle he de dir que no estic tacant i espero que duri perquè és una feinada això de tacar sempre.
Moltes gràcies un altre cop per la vostra ajuda
izansu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dj. maig 24, 2012 8:59 pm

EntradaAutor: izansu » ds. oct. 20, 2012 9:20 am

Vaig ser mare de bessons fa dos mesos i mig i encara no m'ha vingut la regla, a akgú li ha pasat?
Imatge
Akanne79

EntradaAutor: Akanne79 » ds. oct. 20, 2012 2:26 pm

Si fas lactancia materna és el més normal del món i sinó crec que pot passar un temps fins que el cos torna al seu "lloc". A veure si alguna altre mare et pot donar més informació

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::