Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

kellyaaron
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: kellyaaron » dg. oct. 28, 2012 11:09 am

Gracies Alehop¡¡¡
Itx77
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dc. oct. 31, 2012 10:31 am

Kellyaaron, comenta-li a la llevadora o a les infermeres de planta i les hi posaran ( pagant, com ja han dit...)
Bohemme
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 2:22 pm

EntradaAutor: Bohemme » dt. des. 04, 2012 5:47 pm

Noies una pregunta, com són les habitacions de la Teknon?? M'han dit que són petites i que també hi han 3 suites ( que tenen recàrrec evidentment) . El cas es que un familiar meu va tenir allà a la seva filla fa dos anys i vaig veure l'habitació força gran... Alguna que hagui tingut el seu bebe allà ens pot dir com son?
Gràcies
Imatge
franz75
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:37 am

EntradaAutor: franz75 » dt. des. 04, 2012 6:32 pm

Nosaltres vam tenir el nen allà i l'habitació no em va semblar petita... Gran tampoc, però teníem espai per estar-hi...
Imatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. des. 05, 2012 9:56 am

Bohemme ha escrit:Noies una pregunta, com són les habitacions de la Teknon?? M'han dit que són petites i que també hi han 3 suites ( que tenen recàrrec evidentment) . El cas es que un familiar meu va tenir allà a la seva filla fa dos anys i vaig veure l'habitació força gran... Alguna que hagui tingut el seu bebe allà ens pot dir com son?
Gràcies

Hola Bohemme,

jo hi he tingut els meus dos fills i les he trobat grans les dues vegades, tot i que la primera no ho era tant perquè pel segon vam estar de sort i ens va tocar una habitació cantonera que era súper-amplia, suposo que la primera era el tipus estàndard i per res és petita, hi ha un petit passadís amb el lavabo i després l'habitació amb el teu llit, tauleta amb calaixos per compreses, bolquers, i que té el típic desplegable per si vols menjar al llit, butaca d'acompanyant bastant còmode, amb recolzabraços i reclinable i després el sofà-llit per l'acompanyant de nit, ahhh i armari per guardar la bossa, la canastreta...i un petit arcó als peus del sofà llit per guardar el coixí de l'acompanyant durant el dia. Totes les habitacions tenen finestra i al lavabo hi ha secador de cabell :ok: A part de TV gratuita (que m'ho descuidava) :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Bohemme
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 2:22 pm

EntradaAutor: Bohemme » dc. des. 05, 2012 8:24 pm

Maques moltes gràcies per la informació!!! :-())
Imatge
Judy*
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

EntradaAutor: Judy* » dg. des. 09, 2012 2:40 pm

Jo he parit no fa ni un mes a la Teknon i la veritat és que hem quedat encantats tan de personal com de la clínica.
La nostra habitació era de les normals i per res la vaig trobar petita... la cuqueta te l'ha descrit molt bé, jejeje. Nosaltres però no vam poder veure la tv al vespre perquè els dos dies que hi vam ser, no va funcionar en tot el passadís.

Tenim clar que quan repetim, tornarà a ser a la Teknon.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. des. 17, 2012 8:57 am

Que vagin mb aqts parts ;-)
Imatge
Imatge
Imatge
mclara
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 27, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: mclara » ds. març 16, 2013 10:55 pm

En quant als metges, no us recomano l'equip del Dr. Flores (Dra. Masip, Dra. Bonino i Dr. Flores). És un equip amb una orientació molt medicalitzada i si poden induïr (abans de terme) o programar els parts, millor. Si pagues uns 1.000 EUR (no ho cobreix la mútua) tens un part personalitzat i llavors sí que és segur que t'atendran durant el part. A qui vulgui un part més respectuós o un pèl més natural, que es busqui un altre equip. Us estalviareu una mala experiència.
Sushi*
Entrades: 63
Membre des de: dt. oct. 23, 2012 10:01 pm

EntradaAutor: Sushi* » dt. març 19, 2013 10:11 pm

Doncs jo acabo de parir fa 15 dies amb l'equip del Dr Flores i n'estic encantada! :) Jo sí recomano aquest equip mèdic.
Si pagues 1.000 euros sí que és cert que pots escollir quin metge t'adendrà el part (són 4) però no vol dir que si no pagues et deixin " tirada" ...
Si no pagues un dels 4 metges t'assegura que atendrà el teu part, això sí, no pots escollir quin dels 4, però durant tot l'embaràs et visites amb ells i així els coneixes prèviament.
Jo sí puc dir que tinc una bona experiència.
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. març 20, 2013 3:57 pm

mclara ha escrit:En quant als metges, no us recomano l'equip del Dr. Flores (Dra. Masip, Dra. Bonino i Dr. Flores). És un equip amb una orientació molt medicalitzada i si poden induïr (abans de terme) o programar els parts, millor. Si pagues uns 1.000 EUR (no ho cobreix la mútua) tens un part personalitzat i llavors sí que és segur que t'atendran durant el part. A qui vulgui un part més respectuós o un pèl més natural, que es busqui un altre equip. Us estalviareu una mala experiència.

Perdona que discrepi un 100% amb el teu comentari. He tingut els meus dos fills amb l'equip del Dr Flores, concretament m'ha ates els dos parts la Dra Masip i n'estic ENCANTADA!!! Tu has parit amb ells? amb que et bases per fer totes aquestes afirmacions?? vas MOLT EQUIVOCADA!!! a mi en tot moment m'han deixat decidir sobre els meus parts, els he tingut els dos amb epidural perque ha estat la MEVA decisio, no m'han coaccionat en cap moment, en el segon no em va caldre ni episiotomia, la recuperacio en els dos casos ha estat excel.lent i ja no et dic el tracte 100% professional i huma tant de l-equip medic com de les llevadores i infermeres de la Teknon.

Es mes, en el segon embaras vaig tenir complicacions greus quan em quedaven 2 setmanes per parir i SORT en vaig tenir de la Dra. Masip, que en sap un munt.

Tema pagar 1000 euros crec que ho has entes malament, si vols que t-atengui un dr en concret, per exemple vulguessis el part amb el Dr Flores si o si, pagues aquesta quantitat i ell t'ate al part, dona igual si es festiu o no, si no pagues t'ate un dels 3 metges de l-equip, tant pot ser el Dr Flores, com la Dra bonino com la Dra Masip. Ho trobo normal ja que et donen el seu mobil i estan disponibles per tu les 24 hores del dia fins que dones a llum.

Aaaaaahhhh i encara mes, jo vaig parir el dia 23 de juny per la nit, la Dra Masip estava de revetlla i no la va poder acabar, jejejejjj, havia tingut visita el dia abans, i en CAP MOMENT em va proposar induir el part pensant en el pont llarg que venia, de fet, va fer la conya de dir "a veure si t'hi poses quan sentis els petards" i aixi va ser, aixi que 100% DESACORD AMB TU

Trobo molt malament que desacreditis d'aquesta manera uns prefessionals nomes perque no t'hagin causat bona impressio. Es pot donar una opinio pero no ser tant contundent si no parles amb coneixement de causa :ok:

Jo recomanaria a tothom un 100% l'equip del Dr Flores, son un 10 en tot :ok:
cuqueta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 20, 2013 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Imatge
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. març 20, 2013 3:57 pm

Sushi* ha escrit:Doncs jo acabo de parir fa 15 dies amb l'equip del Dr Flores i n'estic encantada! :) Jo sí recomano aquest equip mèdic.
Si pagues 1.000 euros sí que és cert que pots escollir quin metge t'adendrà el part (són 4) però no vol dir que si no pagues et deixin " tirada" ...
Si no pagues un dels 4 metges t'assegura que atendrà el teu part, això sí, no pots escollir quin dels 4, però durant tot l'embaràs et visites amb ells i així els coneixes prèviament.
Jo sí puc dir que tinc una bona experiència.

TOTALMENT d'acord amb tu Sushi. Son un equip fantastic >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
suyoscar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » dv. març 22, 2013 5:01 pm

cuqueta ha escrit:
mclara ha escrit:En quant als metges, no us recomano l'equip del Dr. Flores (Dra. Masip, Dra. Bonino i Dr. Flores). És un equip amb una orientació molt medicalitzada i si poden induïr (abans de terme) o programar els parts, millor. Si pagues uns 1.000 EUR (no ho cobreix la mútua) tens un part personalitzat i llavors sí que és segur que t'atendran durant el part. A qui vulgui un part més respectuós o un pèl més natural, que es busqui un altre equip. Us estalviareu una mala experiència.

Perdona que discrepi un 100% amb el teu comentari. He tingut els meus dos fills amb l'equip del Dr Flores, concretament m'ha ates els dos parts la Dra Masip i n'estic ENCANTADA!!! Tu has parit amb ells? amb que et bases per fer totes aquestes afirmacions?? vas MOLT EQUIVOCADA!!! a mi en tot moment m'han deixat decidir sobre els meus parts, els he tingut els dos amb epidural perque ha estat la MEVA decisio, no m'han coaccionat en cap moment, en el segon no em va caldre ni episiotomia, la recuperacio en els dos casos ha estat excel.lent i ja no et dic el tracte 100% professional i huma tant de l-equip medic com de les llevadores i infermeres de la Teknon.

Es mes, en el segon embaras vaig tenir complicacions greus quan em quedaven 2 setmanes per parir i SORT en vaig tenir de la Dra. Masip, que en sap un munt.

Tema pagar 1000 euros crec que ho has entes malament, si vols que t-atengui un dr en concret, per exemple vulguessis el part amb el Dr Flores si o si, pagues aquesta quantitat i ell t'ate al part, dona igual si es festiu o no, si no pagues t'ate un dels 3 metges de l-equip, tant pot ser el Dr Flores, com la Dra bonino com la Dra Masip. Ho trobo normal ja que et donen el seu mobil i estan disponibles per tu les 24 hores del dia fins que dones a llum.

Aaaaaahhhh i encara mes, jo vaig parir el dia 23 de juny per la nit, la Dra Masip estava de revetlla i no la va poder acabar, jejejejjj, havia tingut visita el dia abans, i en CAP MOMENT em va proposar induir el part pensant en el pont llarg que venia, de fet, va fer la conya de dir "a veure si t'hi poses quan sentis els petards" i aixi va ser, aixi que 100% DESACORD AMB TU

Trobo molt malament que desacreditis d'aquesta manera uns prefessionals nomes perque no t'hagin causat bona impressio. Es pot donar una opinio pero no ser tant contundent si no parles amb coneixement de causa :ok:

Jo recomanaria a tothom un 100% l'equip del Dr Flores, son un 10 en tot :ok:

Cuqueta...súper dacord amb tu i discrepo am mclara...yo e tingut les meves dues filles amb el equip del Dr. Flores la primera falla va ser el Dr. Flores i la segona amb la bonino i e de dir que el trate a estat tan bo...man respectat en tot moment i el primer mel van induir perque estaba de 41+ 5 dies pero no em va comentar res avanç...

Mclara la tema opinio en que esta basada???
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
sya10
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

EntradaAutor: sya10 » ds. abr. 13, 2013 9:29 pm

Hola mamis. Jo vaig tenir el meu primer a lHospital General d Catalunya al 2010. Ara estem en portes d buscar pel segon i em plantejo parir a la Teknon. He tingut una amigdalitis molt forta i m'han hagut d'ingressar, i he kedat molt contenta amb el tracte, instalacions, menús, tot! Molt be un 10!

I mira k jo estava contenta amb lHGC!!! Pero aki més a l'abast de casa. Ara no tinc ni idea kin gine agafar... Vull part vaginal, k es com vaig tenir al primer, epidural i oxitocina! No em compensa patir mes, no em fa ser mes mare!!! K estic del tema parts medicalitzats fins els picarols! Aixo si, respectats si!

Kins gines recomaneu? Fan moltes cessaries innecesaries??
gemma08
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dg. abr. 14, 2013 10:23 am

Hola!
Jo et puc recomanar l'equip del dr.Lluis Marcet,Guillem Bassols,Jordi Deu i ara tambe hi ha una ginecologa.Jo tinc el Dr.Marcet i es a part d'un exel.lent professional és una gran persona.Però tant el dr.Bassols com el dr.Deu també són molt bons i molt macos.

Jo he tingut els dos nens amb ells i tot perfecte.Et respecten amb tot i fan les cessaries necessaries..no les inecessaries això t'ho dic per experiencia.Els meus parts van ser tots dos vaginals gràcies al gine.
e.
Et respecten
Imatge
Imatge
Imatge
sya10

EntradaAutor: sya10 » dg. abr. 14, 2013 11:07 am

K be! Gracies Gemma! I aixo k posa temps enrere que a algunes mamis les obliguen a parir al pilar?? Alguna s'ha trobat recentment o es com un mite?
Aquesta tarda li preguntaré a la infermera d'ahir que era molt maca i vam fer una mica de confi. Aveure ella que ho veu des de dins que en sap.
Després us dic algo per les altres mamis també!
gemma08
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dg. abr. 14, 2013 4:11 pm

Se que hi ha algun equip metge que fan coses 'rares a l'hora de parir' l'equip que vaig jo no.Pareixes a la Teknon segur.Millora't!!
Imatge
Imatge
Imatge
sya10

EntradaAutor: sya10 » dg. abr. 14, 2013 7:34 pm

Gràcies guapa. M'ha dit aixo, k van per equips i que jo demani i pregunti pel tipus d part que vull quin metge dona més el perfil. Una amiga m'ha recomanat l'equip del Dr. marcet. M'ha dit també que la gent sempre queda molt contenta... m'informaré bé quan arribi el moment i crec k vindrem cap aquí, estic molt contenta amb tot... Tot i que preferiria estar a casona jejeje! Pero vaja tot molt bé!!!
Ja passaré per aqui quan comenci a visitar-me, de cara l'estiu segurament!
Gràcies!!!
Judy*
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

EntradaAutor: Judy* » dg. abr. 14, 2013 9:24 pm

Jo vaig amb el Dr. Sanfeliu; estic contentíssima amb ell; és molt pro part natural.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
sya10

EntradaAutor: sya10 » dg. abr. 14, 2013 9:53 pm

I fa coses rares de parir a la clinica dl Pilar?

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::