temperatura corporal baixa
temperatura corporal baixa
La meva filla la setmana passada va tenir febre alta durant dos dies. El tercer dia ja no en va tenir, però al matí, per prevenció li vam donar apiretal. El matí va estar xafadota però va anar jugant. El migdia va fer pit després de dinar (va menjar poc). I es va adormir. Per casualitat la vaig tocar i estava molt freda. El termometre marcava 33! La vam abrigar i abraçar fins que va pujar a 35 i mig. Vam trucar al CAP i ens van dir que no ens preocupessim per la temperatura que era més alarman la inactivitat.
Al cap de 5 minuts ja reia.
Hem passat el cap de setmana bé, pero aquest migdia ha repetit, només ha baixat a 34,7. El pediatre no li ha trobat res, allà estava a 35,5, oxigen bé i cor també. Però he quedat preocupada.
A algú li ha passat? És que no trobo molt normal que una nena d'un any i 15 dies pugui patir una hipotèrmia així com així.
El primer cop puc entendre la baixada per l'antitèrmic, però avui no...
Al cap de 5 minuts ja reia.
Hem passat el cap de setmana bé, pero aquest migdia ha repetit, només ha baixat a 34,7. El pediatre no li ha trobat res, allà estava a 35,5, oxigen bé i cor també. Però he quedat preocupada.
A algú li ha passat? És que no trobo molt normal que una nena d'un any i 15 dies pugui patir una hipotèrmia així com així.
El primer cop puc entendre la baixada per l'antitèrmic, però avui no...
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: temperatura corporal baixa
JO nosé a que deu ser degut per la teva filla, pero jo tinc una temperatura corporal baixa de sempre que recordi he tingut una temperatura corporal beixa
si em poso elt ermometre ara mateix segur q no arribo als 36! estic sempre volant els 35.5 o 35.7! quane stoc a 37 em trobo com sie stigueés passant una febrada... pero no ticn cap problema de salut potser abans no havieu estat gaire al cas pq no li havieu posat mai el termometre sense febre i resulta q ja tenia una temperatura baixa?
No us ha donat cap explicacio el pedi? simplement que no us preocupessiu? :-(
si em poso elt ermometre ara mateix segur q no arribo als 36! estic sempre volant els 35.5 o 35.7! quane stoc a 37 em trobo com sie stigueés passant una febrada... pero no ticn cap problema de salut potser abans no havieu estat gaire al cas pq no li havieu posat mai el termometre sense febre i resulta q ja tenia una temperatura baixa?
No us ha donat cap explicacio el pedi? simplement que no us preocupessiu? :-(
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
El primer cop pot ser per l'apiretal. Però avui no ha sabit dir-me el que. De fet tant ell com el 112 coincideixen que pot ser víric.
Demà a la tarda tinc hora al pediatre privat.
Que la temperatura sigui baixa no em preocupa molt, de fet el seu pare li passa com a tu. Però quan baixa de 35 queda ben xof (adormida i costa molt despertar-la).
Demà a la tarda tinc hora al pediatre privat.
Que la temperatura sigui baixa no em preocupa molt, de fet el seu pare li passa com a tu. Però quan baixa de 35 queda ben xof (adormida i costa molt despertar-la).
Hola angelina!
A mi em passa el mateix que namerce. Des de molt petit sempre he tingut una temperatura baixa (entre 35 i 35.5) i mai m'ha comportat cap problema de salut. Únicament que quan passo de 36.5 es com si tingues febre.
Espero que la teva petita es recuperi ben ràpid i torneu a la tranquil·litat del dia a dia (si se'n pot dir tranquil·litat
,
Un petonàs
A mi em passa el mateix que namerce. Des de molt petit sempre he tingut una temperatura baixa (entre 35 i 35.5) i mai m'ha comportat cap problema de salut. Únicament que quan passo de 36.5 es com si tingues febre.
Espero que la teva petita es recuperi ben ràpid i torneu a la tranquil·litat del dia a dia (si se'n pot dir tranquil·litat
, Un petonàs
jo tinc la temperatura normalment a 35.5 i el meu fill està sempre a 35.3, el meu avi també sempre estava a 35 i algo... pot ser que tingui la temperatura baixa de normal. Jo un cop a 40 vaig perdre el coneixement, i el meu fill a 37,5 ja té combulsión febril...
L'antitèrmic potser nomé sli hauries de donar si té febre, sino potser uq eli donis dalsy pel malestar, també baixa la febre però no és tant efectiu...
L'antitèrmic potser nomé sli hauries de donar si té febre, sino potser uq eli donis dalsy pel malestar, també baixa la febre però no és tant efectiu...
El pedi ens ha dit que controlem la temperatura. I tota la tarda ha estat a 35,8. Potser sí que de normal està baixeta i no ens n'havíem adonat...
I sí! No sóc de donar medicació perquè sí... Però divendres n'hi vaig donar... Ara, no ho repetiré!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Krikri ens has girat els noms!! 
Namerce quin patir pero, oi? aviam si es posa boneta i ja no li has de donar mes apiretal ni res.. jo esperaria a donar-li el medicament per la febre unicament quan en tingués clarament, es a dir un cop l'hagis destapat, mullat amb una manopla amb aigua tebia o fred i la tempzeratura no li baixi ja que pe'l que sembla desprès amb el meducament quines baixades et fà! espero que no sigui res i que no us hagueu de preocupart molt!

Namerce quin patir pero, oi? aviam si es posa boneta i ja no li has de donar mes apiretal ni res.. jo esperaria a donar-li el medicament per la febre unicament quan en tingués clarament, es a dir un cop l'hagis destapat, mullat amb una manopla amb aigua tebia o fred i la tempzeratura no li baixi ja que pe'l que sembla desprès amb el meducament quines baixades et fà! espero que no sigui res i que no us hagueu de preocupart molt!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |