Fruita i iogurt?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Fai
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

Fruita i iogurt?

EntradaAutor: Fai » dj. nov. 29, 2012 7:21 pm

Hola noies! El meu fill te nou mesos! La pediatra ja ens va dir k li podiem dinar mi primer danone! D fet ja podiem abans pero no ens ho havia dit! La pregunta es: quan li doneu vosaltres? Li doneu fruita i despres iogurt? O nomes iogurt? Es k de posts x dinar trobo q es massa pk clar la papilla d verdura amb carn o peis i despres iogurt i al cap d 4 hores la fruita , nose¡
Com ho feieu vosaltres? A mes despres d la fruita li trossegem galeta mari i se la fot casi tota!
Tb em va dir l fruita barrejada amb iogurt!
K men dieu?
Merciiiiiiiii
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Fruita i iogurt?

EntradaAutor: catalanna » dj. nov. 29, 2012 8:31 pm

Jo li dono de postre, després del puré, i cap poblema. Però el meu és molt menjador...
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dv. nov. 30, 2012 9:12 am

Hola Fai,

Des del 6 mesos que nosaltres fem el iogurt de postres després de dinar i de sopar (la llet només la vol al matí amb cereals). I per berenar fem la papilla de fruita amb galeta i s'ho menja super bé :ok: .

Si algun dia no vol el iogurt de postres li barrejo amb la fruita i queda boníssim!!

El que sí que t'aconsello és que no et gastis els calers en Mi primer Danone!! I encara més si el nen ja té 9 mesos! Segons el meu pediatra, és tracta d'un producte amb un gran marketing, però que en realitat és igual que els altres iogurts normals però amb un munt de sucre!!

Jo sempre li he donat iogurts naturals i el peque està perfecte :-)
ter10
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dv. nov. 30, 2012 9:36 am

Hola guiletta!!

Nosaltres tot just acabem de començar amb la verdura i els cereals. El pediatra també ens va dir que podiem donar-li iogurt però no vam concretar.

Puc donar-li iogurt natural sense sucre de qualsevol marca, és a dir, no fa falta que sigui mi primer danone???

Moltes gràcies :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dv. nov. 30, 2012 9:57 am

Bones,
Nosaltres li donavem, ioghurt de postres i per berenar la fruita sola o amb galetes maria trencades. Li agradava molt el platan xafat amb galeta!
també et dic el mateix que els posts anteriors; no cal el "Mi primer danone". Nosaltres sempre li vam donar ioghurt natural de tota la vida...marca Danone o els quins fem a casa!
La pediatra tb ens deia que no ens gastessim els diners amb això!
Que vagi bé!
impala
Entrades: 9
Membre des de: dl. març 19, 2012 7:48 am

EntradaAutor: impala » dv. nov. 30, 2012 10:04 am

Hola! A mi també em van recomanar mi primer danone, però després he parlat amb altres pediatres i mares i em van dir que se'ls pot donar iogur normal directament, que és més natural que mi primer danone i el poden digerir perfectament. Jo li donava a mig matí, i la fruita a la tarda. No vaig provar mai de barrejar-ho, però com que el iogur no se l'ha acabat quasi mai, suposo que si li hagués barrejat la fruita encara li hagués costat més.
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. nov. 30, 2012 10:21 am

El meu te 10 mesos i al principi li donava verdura i iogurt, no a'acabava la verdura i el iogurt, ara nomes li dono la verdura ( quasi mai se l'acaba), i per berenar faig una dia de cada manera, un dia iogurt i un dia fruita i despres li dono 2 galetes maria
Jo li dono Mi primer danone perque tinc vals descompte i ho aprofito
bruneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dl. feb. 04, 2013 9:47 pm

Hola,

a mi la pediatra també m'ha recomanat " mi primer danone "..la nena avui fa els 6 mesos i provarem amb iogurt natural com dieu. Fins ara hem fet pit, cereals amb llet materna i començem amb la fruita. El iogurt hauria de ser desnatat ?
Gràcies marones!
Edito per dir que ja m'he informat: ha de ser natural i no desnatat!
Avui n'ha provat unes cullerades i li ha agradat molt !
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::