Com marcar una pipa?
Com marcar una pipa?
Hola!
Al gener el meu peque comença l'escola bressol i em fan marcar les pipes. Teniu alguna idea de com fer-ho, penso que amb boli permanent directe al caucho marxa..i no sé amb cadenes em fa cosa que no s'emboliqui...alguna idea?
merci!
Al gener el meu peque comença l'escola bressol i em fan marcar les pipes. Teniu alguna idea de com fer-ho, penso que amb boli permanent directe al caucho marxa..i no sé amb cadenes em fa cosa que no s'emboliqui...alguna idea?
merci!

El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Re: Com marcar una pipa?
La meva nena fa servir cadena i el meu nen també l'havia fet servir i, com que no són llargues, no hi ha problema. Una altra opció són els xumets que pots personalitzar amb el nom i, sinó, posar-hi una etiqueta identificativa petita a la part de plàstic.
jo vaig demanar unes etiquetes d'aquestes amb nom i tot per internet, i les vaig enganxar a la pipa, el got i tots els estris de l'escola, la pipa i el got pensa que van dos cops per setmana al rentaplats i encara està com nova!
La cadena em fa cosa, el meu nen no n'ha dut mai..no sé si hi estaría cómode. La opció de les etiquetes ja l'havia pensat però no sé si es desenganxen fàcilment...i al cap de dos dies estaríem igual?
Gràcies noies!
Gràcies noies!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Les etiquetes no es desenganxen. El meu fill, a l'escoleta, duia una al got i va aguantar tot el curs.
Jo agafo una de les etiquetes amb el nom que utilitzo per marcar la roba, la passo per l'anella i planxo només la punta. No sé si m'explico... ;)
A nosaltres ens han anat perfectes els xumets personalitzats amb el nom... diria que el pack de 3 ens va sortir per uns 10 euros... no ho vaig trobar car...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
posar-hi una etiqueta identificativa petita a la part de plàstic, i duren molt, son bones
Jo les marco al plàstic amb un retolador de marcar CD, marxa pero cada setmana ho repasso, les etiquetes em marxaven. De tot el que he provat es el que em va millor.
jo tinc els xumets personalitzats, a part que queden xulos, va molt be perque saps que el nom no se li borrarà.
ostres gràcies noies!
provaré les etiquetes identificatives amb el nom i si no, en planxaré d'aquestes del nom per la punta com heu dit. Els que tenen nom personalitzars deuen anar molt bé però el meu nen nomès n'utilitza de caucho i és tou i no el vol canviar...
Gràcies!
provaré les etiquetes identificatives amb el nom i si no, en planxaré d'aquestes del nom per la punta com heu dit. Els que tenen nom personalitzars deuen anar molt bé però el meu nen nomès n'utilitza de caucho i és tou i no el vol canviar...
Gràcies!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Ja veuràs que les etiquetes t'aniran bé. Pel que fa als xumets personalitzats, n'hi han de tot tipus de tetina; no sé si et refereixes a que fa servir d'aquells xumets que són tot de cautxú, no?
sí takita per dormir són tot de caucho i tots tous d'aquests grocs diguèssim i aquests on t'hi posen el nom són durs...així que posaré les etiquetes a veure què. De dia no n'ha volgut mai i per això a la nit ja els hi vaig agafar tous perquè els altres de plàstic li quedaven moolt marcats per tot arreu i no m'agradava. 
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Hola!
Doncs nosaltres fem servir el mateix xumet i el marquem amb boli, i com t'han comentat, cada setmana ho hem de repassar.
És l'única manera que vam trobar, perquè els xumets personalitzats no li acabaven de fer el pes!
Doncs nosaltres fem servir el mateix xumet i el marquem amb boli, i com t'han comentat, cada setmana ho hem de repassar.
És l'única manera que vam trobar, perquè els xumets personalitzats no li acabaven de fer el pes!
També se m'acut que pots posar una cinteta petita de roba amb el nom 
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |