LLET AMB POLS
LLET AMB POLS
Hola em podeu recomenar fins quina edat ó mesos els nens/es prenen llet amb pols, dels meus nens despres de sopar prenen llet amb cereals i és llet de la farmàcia, ells tenen 20 mesos i no se si donar-li la llet "normal" vull dir la que prenem nosaltres, de berenar a vegades ja beuen llet "normal" però clar durant tots els dies de la setmana és recomenable o no fer llet de vaca. Salutacions. Gràcies.
Re: LLET AMB POLS
Hola Sonic,
a partir de l'any els nens ja poden veure llet de vaca. El meu petit en pren des que va cumplir l'anyet i no hi ha cap problema. Li donem semidesnatada perquè en pren molta i no són bons tants greixos. Personalment penso que les llets en pols de farmàcia a partir de certa edat igual que els yogurts especials per a nens o llets especials amb cereals, etc són invents per fer-nos gastar més diners als pares. Fa anys no existien tants productes "especials" per a nens i ens hem criat igual de bé
a partir de l'any els nens ja poden veure llet de vaca. El meu petit en pren des que va cumplir l'anyet i no hi ha cap problema. Li donem semidesnatada perquè en pren molta i no són bons tants greixos. Personalment penso que les llets en pols de farmàcia a partir de certa edat igual que els yogurts especials per a nens o llets especials amb cereals, etc són invents per fer-nos gastar més diners als pares. Fa anys no existien tants productes "especials" per a nens i ens hem criat igual de bé

Hola!
Fa no res vaig anar a la revi anual de la peque, i em van dir que tot i que ja es pot donar, no ho recomanen fins l'any i mig - dos anys.
:)
Fa no res vaig anar a la revi anual de la peque, i em van dir que tot i que ja es pot donar, no ho recomanen fins l'any i mig - dos anys.
:)
Hi ha pediatres que ho recomenaràn a partir de l'any, d'altres a l'any i mig i d'altres fins passats els dos anys. El meu pediatra em va recomenar a partir de l'any, però no li vaig donar fins 15 o 16 mesos (ara no recordo), però amb la meva pròxima filla li donaré a partir de l'any.
A mi em van dir 15-18 mesos, i que tot depèn de la nostra butxaca.. Que la de pols es millor.. I després passar millor a una enriquida tipus puleva o nestle, que en penseu d'això? Les compreu?
Fins quan llet en pols? Fins que la butxaca t'ho permeti.
La llet normal (Ato, Puleva, Llet Nostra, etc) no passa ni la meitat de controls i filtres que la llet en pols per a nadons. La llet en pols també és de vaca, però el que porten els tetra-bricks és de tot menys llet.
La llet normal (Ato, Puleva, Llet Nostra, etc) no passa ni la meitat de controls i filtres que la llet en pols per a nadons. La llet en pols també és de vaca, però el que porten els tetra-bricks és de tot menys llet.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Nosaltres fins fa poquet li donàvem la puleva 3 (a partir dels 18 mesos o així), ara que ja està a punt de fer els 2 anys ja hem començat amb la de vaca
Moltes gràcies a tothom què m'heu donat les vostres opinions, suposo què cada pediatra té una opinió diferent la nostra ens va dir què ja li podien donar tots els dies però com havia sentit comentaris que la llet de vaca produeix més mucositat per això no sabia què fer. Gràcies.
A nosaltres el pediatre ens ha recomanat llet de vaca a partir de l'any. Portem 3 dies i de conya, només la fem servir per els cereals ja que encara fem pit.
mira aquest enllaç:
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... l-la-pena/
mira aquest enllaç:
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... l-la-pena/
Amb el meu fill vam passar a la llet de vaca sencera als 18 mesos per recomanació de la infermera, però ara amb la nena, a partir de l'any
.
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Nosaltres vam tenir revisió del any i ens va dir el pediatra, que ja podia pendre llet de vaca sencera. Ni enriquida ni punyetes que tot això eren invents per vendre. De fet em va dir el mateix amb els iogurts. Nosaltre encara no l'hem provat la llet per que encara em queda mitja llauna de llet en pols i la gastarem per que amb el preu que tenen.......
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |