Convulsions febrils

Alèrgies, otitis, problemes..

Merche83
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Convulsions febrils

EntradaAutor: Merche83 » dg. feb. 17, 2013 9:33 am

Veig que a ningú li ha passat o no he trobat cap post que en parli pero explico el que ens va passar per si a algu li pasa que vegi que no es l'unic

Divendres estava l'Eric fent-se la siesta que el vaig notar una micona calent, tenia tos (cosa normal durant l'ivern) i vaig pensar que ja li donaria Apiretal quan es despertes... de cop es va despertar de la siesta que estava al sofa amb el pare el va mirar i va començar a convulsionar-se, el meu marit va reaccionar rapid i el va estirar al terra, em va cridar i quan el vaig veure estava amb els llavis blaus, sense quasi respirar i el meu home fent-li el boca-boca, va ser menys d'un minut (que es va fer etern) i va tornar al seu color tot i que amb respiració entretallada, va teure com una mica d'escuma (babetes) per la boca... el vam agafar i corrents cap al CAP...

li van ficar oxigen, mirar temperatura (estava a 37,3) i ens van explicar... per lo vist son convulsions febrils, pasen a alguns nens entre 5 mesos i 5 anys quan agafen febre, acostumen a ocorrer quan comença la pujada, son força comuns i un cop ha passat una vegada te bastantes probabilitats de que torni a passar.

Ara ja savem de que va la cosa i desde divendres ens estem trovant amb molta gent que ens diu que te coneguts que també li ha passat (nomes un cop o varis), suposo que pasarem una bona temporada amb molta por de que torni a passar cada cop que tingui febre...

només ho volia comentar per si algu em llegeix i després si troba que tingui alguna idea (tot i que nosaltres tenim uns amics que els hi passa a la filla i en cap moment hi vam pensar) o per si algú hi vol parlar-ne
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Convulsions febrils

EntradaAutor: soleilua » dg. feb. 17, 2013 9:53 am

Ostres reina!!! Quin susto!!! Jo no conec cap cas proper, però sí que he llegit per aquí que n'hi ha bastants..

Si necessites res, ja saps!
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dg. feb. 17, 2013 11:38 am

soleilua ha escrit:Ostres reina!!! Quin susto!!! Jo no conec cap cas proper, però sí que he llegit per aquí que n'hi ha bastants..

Si necessites res, ja saps!

Gracies guapa!!! :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

EntradaAutor: shizue » dg. feb. 17, 2013 2:55 pm

Hola, sóc infermera d'urgències i les convulsions febrils són relativament freqüents. Espanten moltísiim, normal. Però sense secueles ni més problemes :)

En cas de que es dóni una colvulsió, intenteu posar el nen de costat per evitar la caiguda de la llengua cap enradera que els dificulta la respiració i evitar que el vòmit, saliva, etc pasi al aparell respiratori.
Imatge
Imatge
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

EntradaAutor: arisu » dg. feb. 17, 2013 6:20 pm

Hola jo tambe he passat aixo amb la meva nena quant tenia dos anys van ser dos vergades amb 15 dies i va ser la meva pitjor experiencia, les dues vegades estaba sola i encara avui, que ja ha passat un any, quant te febre en seguida apiretal, pañitos, li trec roba.Tothom diu que no es perillos, a urgencies la segona vegada emb van dir que si le tornava a passar li farian mes proves, pero de moment no ha tornat.Fins no fa gaire portaba sempre el termometre digital ha sobre meu a tota reu, ara nomes quant esta malalta!! es pasa molt malament. LA meva doctora amb va dir que quant esta a 37,5 ja la tenia que donar apiretal perque no li pugues la febra, la meva peque es una nena sana i nomes agafa alguns refredat lleu.Moltes forçes i tranquilitat(encara que es molt dificil) i per el meu cas molta precaucio, per que no tingui febre!!! un peto
indulekha
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 516
Membre des de: dg. oct. 04, 2009 3:52 pm

EntradaAutor: indulekha » dg. feb. 17, 2013 6:36 pm

El nostre petit ja ha tingut 3 convulsions febrils, l'ultima va ser al novembre i no ens hi acostumarem mai, doncs veure al teu fill d'aquests manera és el pitjor moment que he viscut mai. A la mínima que té febre ja comencem amb apiretal i dalsy i cada dos per tres li poso el termòmetre, per nosaltres es difícil de digerir i intentem evitar que no torni a passar però se que no està en les nostres mans la majoria de vegades. Ànims, a vegades només els hi passa un cop i ja no els hi torna a passar!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dl. feb. 18, 2013 7:06 am

encara no em surtit de casa desde divendres pq segueix amb febre pero la meva idea es això anar sempre amb l'apiretal a sobre i a la minima que el noti calentó donar-li... ara a intentar que no puji la febre... no es que abans el deixes pero ara fa més por... molts anims tmb per vosaltres arisu i indulekha!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dl. feb. 18, 2013 7:25 am