Convulsions febrils
Convulsions febrils
Veig que a ningú li ha passat o no he trobat cap post que en parli pero explico el que ens va passar per si a algu li pasa que vegi que no es l'unic
Divendres estava l'Eric fent-se la siesta que el vaig notar una micona calent, tenia tos (cosa normal durant l'ivern) i vaig pensar que ja li donaria Apiretal quan es despertes... de cop es va despertar de la siesta que estava al sofa amb el pare el va mirar i va començar a convulsionar-se, el meu marit va reaccionar rapid i el va estirar al terra, em va cridar i quan el vaig veure estava amb els llavis blaus, sense quasi respirar i el meu home fent-li el boca-boca, va ser menys d'un minut (que es va fer etern) i va tornar al seu color tot i que amb respiració entretallada, va teure com una mica d'escuma (babetes) per la boca... el vam agafar i corrents cap al CAP...
li van ficar oxigen, mirar temperatura (estava a 37,3) i ens van explicar... per lo vist son convulsions febrils, pasen a alguns nens entre 5 mesos i 5 anys quan agafen febre, acostumen a ocorrer quan comença la pujada, son força comuns i un cop ha passat una vegada te bastantes probabilitats de que torni a passar.
Ara ja savem de que va la cosa i desde divendres ens estem trovant amb molta gent que ens diu que te coneguts que també li ha passat (nomes un cop o varis), suposo que pasarem una bona temporada amb molta por de que torni a passar cada cop que tingui febre...
només ho volia comentar per si algu em llegeix i després si troba que tingui alguna idea (tot i que nosaltres tenim uns amics que els hi passa a la filla i en cap moment hi vam pensar) o per si algú hi vol parlar-ne
Divendres estava l'Eric fent-se la siesta que el vaig notar una micona calent, tenia tos (cosa normal durant l'ivern) i vaig pensar que ja li donaria Apiretal quan es despertes... de cop es va despertar de la siesta que estava al sofa amb el pare el va mirar i va començar a convulsionar-se, el meu marit va reaccionar rapid i el va estirar al terra, em va cridar i quan el vaig veure estava amb els llavis blaus, sense quasi respirar i el meu home fent-li el boca-boca, va ser menys d'un minut (que es va fer etern) i va tornar al seu color tot i que amb respiració entretallada, va teure com una mica d'escuma (babetes) per la boca... el vam agafar i corrents cap al CAP...
li van ficar oxigen, mirar temperatura (estava a 37,3) i ens van explicar... per lo vist son convulsions febrils, pasen a alguns nens entre 5 mesos i 5 anys quan agafen febre, acostumen a ocorrer quan comença la pujada, son força comuns i un cop ha passat una vegada te bastantes probabilitats de que torni a passar.
Ara ja savem de que va la cosa i desde divendres ens estem trovant amb molta gent que ens diu que te coneguts que també li ha passat (nomes un cop o varis), suposo que pasarem una bona temporada amb molta por de que torni a passar cada cop que tingui febre...
només ho volia comentar per si algu em llegeix i després si troba que tingui alguna idea (tot i que nosaltres tenim uns amics que els hi passa a la filla i en cap moment hi vam pensar) o per si algú hi vol parlar-ne
Re: Convulsions febrils
Ostres reina!!! Quin susto!!! Jo no conec cap cas proper, però sí que he llegit per aquí que n'hi ha bastants..
Si necessites res, ja saps!
soleilua ha escrit:Ostres reina!!! Quin susto!!! Jo no conec cap cas proper, però sí que he llegit per aquí que n'hi ha bastants..
Gracies guapa!!!
Hola, sóc infermera d'urgències i les convulsions febrils són relativament freqüents. Espanten moltísiim, normal. Però sense secueles ni més problemes :)
En cas de que es dóni una colvulsió, intenteu posar el nen de costat per evitar la caiguda de la llengua cap enradera que els dificulta la respiració i evitar que el vòmit, saliva, etc pasi al aparell respiratori.
En cas de que es dóni una colvulsió, intenteu posar el nen de costat per evitar la caiguda de la llengua cap enradera que els dificulta la respiració i evitar que el vòmit, saliva, etc pasi al aparell respiratori.
Hola jo tambe he passat aixo amb la meva nena quant tenia dos anys van ser dos vergades amb 15 dies i va ser la meva pitjor experiencia, les dues vegades estaba sola i encara avui, que ja ha passat un any, quant te febre en seguida apiretal, pañitos, li trec roba.Tothom diu que no es perillos, a urgencies la segona vegada emb van dir que si le tornava a passar li farian mes proves, pero de moment no ha tornat.Fins no fa gaire portaba sempre el termometre digital ha sobre meu a tota reu, ara nomes quant esta malalta!! es pasa molt malament. LA meva doctora amb va dir que quant esta a 37,5 ja la tenia que donar apiretal perque no li pugues la febra, la meva peque es una nena sana i nomes agafa alguns refredat lleu.Moltes forçes i tranquilitat(encara que es molt dificil) i per el meu cas molta precaucio, per que no tingui febre!!! un peto
El nostre petit ja ha tingut 3 convulsions febrils, l'ultima va ser al novembre i no ens hi acostumarem mai, doncs veure al teu fill d'aquests manera és el pitjor moment que he viscut mai. A la mínima que té febre ja comencem amb apiretal i dalsy i cada dos per tres li poso el termòmetre, per nosaltres es difícil de digerir i intentem evitar que no torni a passar però se que no està en les nostres mans la majoria de vegades. Ànims, a vegades només els hi passa un cop i ja no els hi torna a passar!
encara no em surtit de casa desde divendres pq segueix amb febre pero la meva idea es això anar sempre amb l'apiretal a sobre i a la minima que el noti calentó donar-li... ara a intentar que no puji la febre... no es que abans el deixes pero ara fa més por... molts anims tmb per vosaltres arisu i indulekha!
perdoneu, acavo de veure que ja existia un post que es parlava del tema:
viewtopic.php?f=19&t=24850&p=1421577#p1421577
viewtopic.php?f=19&t=24850&p=1421577#p1421577
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |