Amb un dilema.....ginecòleg a Sabadell??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tura
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 09, 2013 3:42 pm

Amb un dilema.....ginecòleg a Sabadell??

EntradaAutor: Tura » dj. maig 09, 2013 3:56 pm

Hola! Estic buscant un ginecòleg a Sabadell ja que la meva de tota la vida no porta parts.... A alguna de vosaltres li ha dut l'embaràs i el part el Dr Àngel López Muñiz o bé el Dr Jordi Alzina? He fet una visita amb cada un i un m'ha semblat força distant i de poques paraules i l'atre excessivament paternalista!! No se cap a on tirar!!

Moltes gràcies!!
abril23
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

Re: Amb un dilema.....ginecòleg a Sabadell??

EntradaAutor: abril23 » dj. maig 09, 2013 5:11 pm

Bon dia Tura,

Jo no conec a cap dels dos, però et puc recomenar a la meva, la Dra. Sonia Sánchez de la Clínica del Vallés, la veritat és que a mi em portava un altre i vaig canviar amb ella a la meitat de l'embaraç, ja que vaig petir un embaraç amb moooollltttsss problemes i ha sigut la única que no ha parat fins trobar la solució, et podria dir inclús que gràcies a ella la meva filla no va néixer prematura, així que... És molt jove però molt resolutiva que al final és lo més important.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge
karla
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

EntradaAutor: karla » dj. maig 09, 2013 5:59 pm

el Dr. López Muñiz és el meu ginecòleg i em va antendre en el part dels meus fills i només en puc dir coses bones. Jo te'l recomano sens dubte.
Imatge
Tura

EntradaAutor: Tura » dv. maig 10, 2013 10:46 am

Ostres Abril, me n'alegro que hagis trobat una bona doctora! Jo sóc d'Assistència Sanitaria i ho he mirat i no m'entra.... Però moltissimes gràcies per la teva recomanació! En els moments difícils el que importa és que et sentis que estàs en bones mans i que sàpiguen com transmetre-ho.... i per desgràcia això no sempre és així.

abril23 ha escrit:Bon dia Tura,

Jo no conec a cap dels dos, però et puc recomenar a la meva, la Dra. Sonia Sánchez de la Clínica del Vallés, la veritat és que a mi em portava un altre i vaig canviar amb ella a la meitat de l'embaraç, ja que vaig petir un embaraç amb moooollltttsss problemes i ha sigut la única que no ha parat fins trobar la solució, et podria dir inclús que gràcies a ella la meva filla no va néixer prematura, així que... És molt jove però molt resolutiva que al final és lo més important.
Tura

EntradaAutor: Tura » dv. maig 10, 2013 10:58 am

karla ha escrit:el Dr. López Muñiz és el meu ginecòleg i em va antendre en el part dels meus fills i només en puc dir coses bones. Jo te'l recomano sens dubte.

Hola Karla! En serio? A mi m'han donat molt bones referències, però fa un temps estava embarassada i vaig anar amb ell i quan estava de 9 setmanes amb una eco vam veure que ja no li bategava el cor... total, que com que no abortava espontaniament em van donar unes pastilles per intentar evitar el largat. Tot va anar bé, però amb tot el procés no em vaig sentir com desprotegida.... no em donava la informació suficient, em va enviar a casa sense receptar cap tipus de calmant i em vaig trobar amb uns dolors fortissims per la matinada i sense saber si em podir prendre alguna cosa. Un parell de cops vaig necessitar localitzar-lo no em va tornar les trucades.... M'han dit que és molt bon professional, però per tornar a començar amb tot el procés li he perdut una mica la confiança i per això demano la opinió d'algú com tu que ja hagi passat per tot el que comporta un embaràs.

Motes gràces maca ;)
karla
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

EntradaAutor: karla » dv. maig 10, 2013 11:10 am

Ostres, doncs llavors passa. El que està clar és que tu hi has d'anar ben tranquil.la i confiant-hi plenament. Si no és així, val més que busquis algú altre...
Imatge
Tura

EntradaAutor: Tura » dv. maig 10, 2013 11:26 am

Sí... suposo que tens raó... per això també demanava opinió del Dr Jordi Alzina. Que complicat és trobar un ginecòleg!!

:--/)
abril23
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

EntradaAutor: abril23 » ds. maig 11, 2013 10:47 pm

Bon dia Tura,

Dels ginecólegs que t'entren amb assistència sanitària et recomanaria al Dr. Cervilla o al Dr. Sota, van atendre els parts de dos amigues meves i estan encantades.

Sort wapi!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::