Hola a totes!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Hola a totes!!!

EntradaAutor: manumar » dg. gen. 29, 2006 4:57 pm

Hola a totes!!!

Ja sé que he estat desapareguda totalment, i em sap greu, pero a vegades tens temporades que vas de cul i no et queda temps per res. Ultimament he anat de cul. Així que espero que a partir d'ara em pugui conectar mes sovint i parlar amb vosaltres.
Felicitats a totes les futures mamis del foro. :-()) , deu fer molta ilusió està esperant un bebé.

Nosaltres ara estem prenent decisions, la primavera de fa 3 anys li vaig dir el meu home que tenia ganes de tenir un bebé i vam decidir que a començaments de l'any següent aniriem a buscar-lo, pero va morir el meu pare i vam decidir posposar la busqueda per l'any següent, l'any passat varem decidir casar-nos i vam dir que aquest any si que hi aniriem. Ha començat l'any i ja ho haviem tornat a posposar. No és per falta de ganes, il.lusió ni ha, pero suposo que és per por a lo desconegut, perque la vida et canvia completament...i un nen no el pots tornar.

Aquesta setmana vaig visitar el meu ginecoleg perque desde l'abril de l'any passat porto un descontrol amb els periodes impresionant, perque us en feu a l'idea desde el 4 de novembre fins fa 10 dies no tenia noticies d'ella, i així porto desde l'abril. El ginecoleg desprès de mirar-me em va dir que no tenia res físic que era hormonal.
I em dona 2 solucions: les anticonteptives o pendre un tractament per a favorir l'embaràs. Així que el dia 7 haig d'anar a veure'l per el resultat de unes analítiques d'hormones i començar amb el tractament.

Sempre havia dit que volia ser mare jove, ara en tinc gairebé 25 i entre que mi quedi i el tingui m'hen vaig als 26 o 27. I crec que és una bona edat, el meu home en te 10 mes que jo i m'agradaria que fos pare abans dels 40, crec que si m'ho penso una mica el pobre em passa els 40.
Així que no se que fer, per un banda amb fa molta il.lusió i és un tema que ja el tenim molt parlat i sincerament fa mes d'un any que moltes precausions no prenem, pero per una altre banda tinc una mica de por.

Tot això nomès ho sap una amiga meva, no ho hem comentat amb ningú mes, ni tant sols amb la familia. Així que ara nomès ho sabeu vosaltres i ella.
Ella em diu que les pors que tinc son les pors normals de cualsevol dona i parella i que si en tenim ganes que ho tirem endevant.
Espero dintre de uns dies podeu-se donar alguna noticia mes. :-())

Saludos per totes. :--/)
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dg. gen. 29, 2006 5:06 pm

ei!!!quina bona noticia,no??si dona, tu anima't i si no uns dies per aqui amb nosaltres i al final totes aneu caient.....
però claro que ho heu de tenir clar vosaltres i si en principi ja ho tenieu però ho heu anat posposant per altres causes que valtres no podieu controlar...doncs ara potser si que ja us ha arribat el moment i heu de prendre la decisió o de fer el tractament o prendre't les anticonceptives,no?

bueno, qualsevol decisió és bona i pots comptar amb naltres pels teus dubtes, pors, per desfogar-te,...pel que vulguis!!!ah!si al final decidiu tirar endavant acabava d'actualitzar el post de nen o nena i t'havia posat a les que ens escolten,aixi que canvia't de lloc,eh??

molts petonets i ànims que ser mare jove deu ser fabulós i entre que t'hi quedes o no amb aquestes regles,doncs mai se sap quan fareu punteria,no?? ..::··
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. gen. 30, 2006 10:43 am

Mar! que bé que tornis a ser per aquí!
Noia, la meu amiga sempre em deia, si tens pors i et planteges tantes coses sobre el tema de ser mare... llavors és que estàs preparada!
ànims i endavant! :ok: ..::·· :-())
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dl. gen. 30, 2006 1:40 pm

Ànims Manumar !!!
Jo crec igual al que diu la Sandra !!! Si ho penses tot i fredament, un bb porta molt canvis a la vida, però si sempre havies dit que volies ser mare i jove... Doncs, què t'ho impedeix ara !!!!????

:-()-)
Leias
:: poltre
:: poltre
Entrades: 670
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:51 am

EntradaAutor: Leias » dl. gen. 30, 2006 2:43 pm

Hola Mar!!!!!

Que bé que ja tornes a estar amb nosaltres!

Jo opino com la Sandra i la Xiara. Sempre fa molt respecte ser mare. És una gran responsabilitat i tenir por crec que és normal.

Benvinguda!
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dv. feb. 03, 2006 10:26 am

:--/)

Ei Manumar... dimarts vas al ginecòleg no? a veure què... encara que suposo que et donarà àcid fòlic i ..::·· ..::·· ..::·· a l'ataque!!!

Benvinguda de nou i moooolta sort! que també es necessita!!

I per les pors.. crec que totes en tenim, encara que d'il.lusió no en falta la incertesa d'allò desconegut doncs espanta, és ben normal!
Però quan tinguem el nostre bb a la panxa ens oblidarem de tot!! ja veuràs!

Ja ens explicaràs que tal la visita...

:oink: :oink:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::