Trobades
Trobades
nenes, jo també vull fer una quedada ja! però el dia 18 han quedat les empordaneses
El 25-26 és carnaval
I el 4 o 11 de març? Tot i que la Laia ja estarà a punt a punt
Ho veig xunguet, no?
No sé... a veure les que teniu més coco què se us acudeix!

El 25-26 és carnaval
I el 4 o 11 de març? Tot i que la Laia ja estarà a punt a punt
Ho veig xunguet, no?
No sé... a veure les que teniu més coco què se us acudeix!

saps que tb estava pensant en obrir el post aquest per deixar-ho més ordenat??ets una crack!!!
doncs l'11 jo vaig de calçotada i si el 18 valtres no podeu, ho fem en diumenge?podriem quedar pel mati,no?o potser el 12 o el 19.
al març passo, surto de comptes el dia 2 i no em vull ni moure!!!
i pel lloc jo ja ho he dit que si quedem ha de ser per les meves terres,vale?
aixi que propostes per un on i quan???
doncs l'11 jo vaig de calçotada i si el 18 valtres no podeu, ho fem en diumenge?podriem quedar pel mati,no?o potser el 12 o el 19.
al març passo, surto de comptes el dia 2 i no em vull ni moure!!!
i pel lloc jo ja ho he dit que si quedem ha de ser per les meves terres,vale?
aixi que propostes per un on i quan???

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Trobades
Nines,
Jo soposo que ho tindré fatal per venir a una trobada, tot i que si alguna de vosaltres treballa a Barcelona podriem quedar algun dia al migdia per dinar o fer un cafè, ja que m'agradaria molt.
Jo soposo que ho tindré fatal per venir a una trobada, tot i que si alguna de vosaltres treballa a Barcelona podriem quedar algun dia al migdia per dinar o fer un cafè, ja que m'agradaria molt.
enya
Jo per quedar en cap de setmana ho tinc francament malament perquè el meu home i jo no parem i anem amunt i avall com baldufes!!!
SARIKETAS! Jo sí que treballo a BCN i em sembla una idea fantàstica poder quedar algun dia al migdia a dinar o per fer un coffe!! ja em diràs si et va bé algun dia d'acord???
un petó!!!
SARIKETAS! Jo sí que treballo a BCN i em sembla una idea fantàstica poder quedar algun dia al migdia a dinar o per fer un coffe!! ja em diràs si et va bé algun dia d'acord???
un petó!!!
trobades
Enya i qualsevol altra barcelonina,
Vingue, quedem un migdia per dinar o fer un cafè.
Jo treballo fins les 15h (més o menys), estic a la Torre Tarragona, carrer Tarragona 161, tu a on estas?
En principi al migdia ho puc apanyar per quedar, sempre que ho sàpiga amb 1 o 2 dies d'antel.lació.
Vingue, quedem un migdia per dinar o fer un cafè.
Jo treballo fins les 15h (més o menys), estic a la Torre Tarragona, carrer Tarragona 161, tu a on estas?
En principi al migdia ho puc apanyar per quedar, sempre que ho sàpiga amb 1 o 2 dies d'antel.lació.
trobada
Ei! Jo m''animo a baixar a Tarragona però amb les dates que tenim està una mica "xungo"!. Ara que també ens podem plantejar quedar per anar a conèixer l'Andreu directament!!!!!!! JA queda menys! quines ganes de veure-li la cara!
I per lo de quedar per Barcelona, jo hi treballo però només tinc una hora per dinar i a més estic al Poblenou. O tinc una miqueta just!
I per lo de quedar per Barcelona, jo hi treballo però només tinc una hora per dinar i a més estic al Poblenou. O tinc una miqueta just!
enya
Jo estic a la plaça urquinaona... super cèntrica i m'ho puc muntar molt i molt bé per quedar per dinar o per fer un cafe.... no tinc problemes... mentre ho sàpiga.... quedo a la vostra disposició....
trobada
OK, vinga va! Qui s'anima per la propera setmana?
Hola noies!!!
m'han cancelat la calçotada de l'11 per al 18, per tant tb em trobaré millor com més aviat sigui,no?Sandreta com ho tens tu?sé que a l'Anna T li fa ilu, i a la Joana tb, què fem, abans o després neixin els nens??
per una banda està bé abans pk aixi parlem tranquil.lament i ens veiu les panxes, lo que diu la Leias tb està bé, però quan??jo no sé quina disponibilitat tindré quan neixi el bb, com estaré ni fisicament, ni psicològicament segons l'ajudi que tingui, les tomes del nen,...jo sé que us fa ilu veure'l, però cap a l'estiu quan ho tingui tot controlat millor,eh??
aixi què fem ara?
m'han cancelat la calçotada de l'11 per al 18, per tant tb em trobaré millor com més aviat sigui,no?Sandreta com ho tens tu?sé que a l'Anna T li fa ilu, i a la Joana tb, què fem, abans o després neixin els nens??
per una banda està bé abans pk aixi parlem tranquil.lament i ens veiu les panxes, lo que diu la Leias tb està bé, però quan??jo no sé quina disponibilitat tindré quan neixi el bb, com estaré ni fisicament, ni psicològicament segons l'ajudi que tingui, les tomes del nen,...jo sé que us fa ilu veure'l, però cap a l'estiu quan ho tingui tot controlat millor,eh??
aixi què fem ara?

15/04/14 Ets una
i Laia
[url]OPINIÓ[/url]
Jo crec que poder podriem quedar totes més endavant... Quan la Laia i la Joana ja ho tinguin tot més controlat... No ho sé...Cap a Maig!
I les que no tenim pantxa ni res, ho dic perque poder tenim més mobilitat, doncs quedem per anar a veure a la Joana quan tingui la Lucia, i després a la Laia per veure l'Andreu.
Jo en principi crec que el 18/19 de febrer no tinc res... Ho hauré de consultar amb la meva agenda (en Jordi), doncs sempre fem plans cadascún per la nostre banda però inclouent a la parella... i despres tenim uns follons
Doncs el divendres jo tinc sopar i menys mal que ell treballa però dissabte tenim 1 cumpleanys, un sopar de parelles i un d'amics per separat... Apa!! entoma!! I diumenge anem a Lloret!! Ja hem tingut que disculparnos en més d'una ocasió... Som tant desastres!!
A mi baixa a Tarragona no m'importa... Si hay que ir se va!!! I com no aniria sola perque veig que la Leias també s'anima molt millor!! jejeje!!
Quedar en Barcelona entre semana...fatal!! Doncs jo treballo tot el dia i en el vallès Occidenta! Ho sento Sariketas i Enya...
Bé jo ja he dit la meva...
Jo crec que poder podriem quedar totes més endavant... Quan la Laia i la Joana ja ho tinguin tot més controlat... No ho sé...Cap a Maig!
I les que no tenim pantxa ni res, ho dic perque poder tenim més mobilitat, doncs quedem per anar a veure a la Joana quan tingui la Lucia, i després a la Laia per veure l'Andreu.
Jo en principi crec que el 18/19 de febrer no tinc res... Ho hauré de consultar amb la meva agenda (en Jordi), doncs sempre fem plans cadascún per la nostre banda però inclouent a la parella... i despres tenim uns follons
Doncs el divendres jo tinc sopar i menys mal que ell treballa però dissabte tenim 1 cumpleanys, un sopar de parelles i un d'amics per separat... Apa!! entoma!! I diumenge anem a Lloret!! Ja hem tingut que disculparnos en més d'una ocasió... Som tant desastres!!
A mi baixa a Tarragona no m'importa... Si hay que ir se va!!! I com no aniria sola perque veig que la Leias també s'anima molt millor!! jejeje!!
Quedar en Barcelona entre semana...fatal!! Doncs jo treballo tot el dia i en el vallès Occidenta! Ho sento Sariketas i Enya...
Bé jo ja he dit la meva...

Noies, no sé, ara mateix estic atabalada amb dates. No sé quan tinc el què.
A nosaltres ens passa una mica com a l'AnnaT. Bé, una mica força.
Jo tinc el consol que espero poder baixar a Flix al juny per veure la Laia.
Ara mateix no sé si podria baixar fins allà.
El que sí podria és fer un puja i baixa per veure la Joana.
Potser hauríem de fer com diu l'Anna, fer tandes. Ara una, ara l'altra.
No sé, ara estic col·lapsada per pensar
A nosaltres ens passa una mica com a l'AnnaT. Bé, una mica força.
Jo tinc el consol que espero poder baixar a Flix al juny per veure la Laia.
Ara mateix no sé si podria baixar fins allà.
El que sí podria és fer un puja i baixa per veure la Joana.
Potser hauríem de fer com diu l'Anna, fer tandes. Ara una, ara l'altra.
No sé, ara estic col·lapsada per pensar

ai nines....què podem fer??jo tampoc ho sé!!!!!
al final ja veureu com no farem ni una cosa ni l'altra i us aniré veient d'una a una en compta en gotes, pk la Joana tb m'ho ha dit que ella estiueja força a Cambrils i ens podrem veure, la Sandra al juny, i les Annes segur que un dia s'escapen i es presenten a casa!!!
bueno, què fem?
al final ja veureu com no farem ni una cosa ni l'altra i us aniré veient d'una a una en compta en gotes, pk la Joana tb m'ho ha dit que ella estiueja força a Cambrils i ens podrem veure, la Sandra al juny, i les Annes segur que un dia s'escapen i es presenten a casa!!!
bueno, què fem?

15/04/14 Ets una
i Laia
- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
Hola !!! A mi també m'agradaria quedar algun dia... Com ja sabeu treballo per Barcelona al Poblenou, compteu amb mi, ok? Encara que tinc rank de moderadora em considero una mare per davant de tot. Així que intentaré seguir el fòrum, encara que em resulta molt dificil donat tots els missatges que posseu..estic molt contenta de que podem compartir experiències... si guianupcial.com no m'agafes tan temps podriem treballar moltes més cosetes a socpetit..però tot es qüestió de temps, ok?
Podem quedar per dinar al migdia, els caps de setmana (son més dificils..) Si teniu idees les podeu comentar...o fer un sopar a Barcelona, o intentar negociar el preu amb algun dels contactes que tinc (si us agrada un lloc i restaurant en especial) o sino fem sols un café o una xocolata calenta
Podem quedar per dinar al migdia, els caps de setmana (son més dificils..) Si teniu idees les podeu comentar...o fer un sopar a Barcelona, o intentar negociar el preu amb algun dels contactes que tinc (si us agrada un lloc i restaurant en especial) o sino fem sols un café o una xocolata calenta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |