l'esperma !!! aixo nomes us ho puc preguntar a vosaltres...
l'esperma !!! aixo nomes us ho puc preguntar a vosaltres...
Bones noies,
si ho se, es un tema una mica escatologic pero he estat cercant i no he trobat res semblant.
A veure la pregunta és molt senzilla com és visualment l'esperma dels vostres picarons. Ho pregunto pq el del meu picaron és super espes, jo sempre li dic que és com super glue que allo no baixarà cap l'ovul ni de conya jajajaj i ell em diu tot el contrari que allò s'enganxarà tant fort que farem diana aviat.
Per tant, és un dubte que tinc desde fa molt !!! Com el tenen? jejejeje
color: blanc
transparent o opac: es opac
liquid o molt dens: es molt dens
quantitat: doncs bastanta
Que seria el correcte? Es a dir, hi ha algun impediment pq sigui molt dens?
Se que aixo nomes us ho podia demanar a vosaltres !!!!
si ho se, es un tema una mica escatologic pero he estat cercant i no he trobat res semblant.
A veure la pregunta és molt senzilla com és visualment l'esperma dels vostres picarons. Ho pregunto pq el del meu picaron és super espes, jo sempre li dic que és com super glue que allo no baixarà cap l'ovul ni de conya jajajaj i ell em diu tot el contrari que allò s'enganxarà tant fort que farem diana aviat.
Per tant, és un dubte que tinc desde fa molt !!! Com el tenen? jejejeje
color: blanc
transparent o opac: es opac
liquid o molt dens: es molt dens
quantitat: doncs bastanta
Que seria el correcte? Es a dir, hi ha algun impediment pq sigui molt dens?
Se que aixo nomes us ho podia demanar a vosaltres !!!!
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
Re: l'esperma !!! aixo nomes us ho puc preguntar a vosaltres...
Jajaja m'encanta la pregunta, la veritat que no li he fet mai tant d'anàlisi!!!
A veure si algun noi dels que corren per aqui s'anima a contestar
A veure si algun noi dels que corren per aqui s'anima a contestar

Hola bonica,
Li he preguntat al meu Indo que. A banda de ser un noi, li encanten els documentals de ciències!! M'ha explicat molt, a veure si t'ho puc resumir.
Pensa que és el que ell creu, no és cap expert!! M'ha comentat que la densitat, el color, etc pot dependre de molts factors: de l'alimentació, de si fas esport, del temps que passa entre una vegada i l'altre de que surti...i que cap és pitjor ni millor, per això no has trobat cap barem al respecte.
El que importa és la movilitat dels espermatoziodes. Que ja poden sortir molts o pocs, de manera més o menys líquida perquè a l'hora de la veritat el camí cap a l'òvul el fan sols. Només arrivarà un (o potser dos), per tant lo important és la seva movilitat i això només ho podries saber amb un anàlisis d'esperma.
Així que et recomanem gaudir de la cerca i ja veureu com quan menys ho espereu tindreu el vostre positiu!!
Li he preguntat al meu Indo que. A banda de ser un noi, li encanten els documentals de ciències!! M'ha explicat molt, a veure si t'ho puc resumir.
Pensa que és el que ell creu, no és cap expert!! M'ha comentat que la densitat, el color, etc pot dependre de molts factors: de l'alimentació, de si fas esport, del temps que passa entre una vegada i l'altre de que surti...i que cap és pitjor ni millor, per això no has trobat cap barem al respecte.
El que importa és la movilitat dels espermatoziodes. Que ja poden sortir molts o pocs, de manera més o menys líquida perquè a l'hora de la veritat el camí cap a l'òvul el fan sols. Només arrivarà un (o potser dos), per tant lo important és la seva movilitat i això només ho podries saber amb un anàlisis d'esperma.
Així que et recomanem gaudir de la cerca i ja veureu com quan menys ho espereu tindreu el vostre positiu!!
- BLAPERERWAY
- :: papallona

- Entrades: 140
- Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm
Hahahahahaha!!!,
És bona la pregunta!!! Jo crec que no te res a veure, el tema de que sigui espès o no...Tu disfruta, mentres cerques, i no pensis en densitat, si no en cualitat, i toooooooooooooooot vindrá rodat ;)
Sort!!
És bona la pregunta!!! Jo crec que no te res a veure, el tema de que sigui espès o no...Tu disfruta, mentres cerques, i no pensis en densitat, si no en cualitat, i toooooooooooooooot vindrá rodat ;)
Sort!!
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
Solucions a mida per empreses.
jajajaja
calleu calleu que hem fareu posar vermelleta
se que la pregunta era un tant ... agoserada jajaja
De la cerca estic disfrutant d'allò més, fins i tot el picaron el tinc una mica acollonit jajajaja
De moment primer mes de cerca i estic a la SW aixi que estem fent feina aquest cop intento fer-ho com a molt 2 dies en dos dies a veure que tal surt i sincerament en tots tinc ganes ... no tinc remei !!! jejeje
MErci per les respostes i mil gràcies a Indo que clar això és mes cosa d'homes
petonets
calleu calleu que hem fareu posar vermelleta
se que la pregunta era un tant ... agoserada jajajaDe la cerca estic disfrutant d'allò més, fins i tot el picaron el tinc una mica acollonit jajajaja
De moment primer mes de cerca i estic a la SW aixi que estem fent feina aquest cop intento fer-ho com a molt 2 dies en dos dies a veure que tal surt i sincerament en tots tinc ganes ... no tinc remei !!! jejeje
MErci per les respostes i mil gràcies a Indo que clar això és mes cosa d'homes
petonets
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
jajajajja picara picara picara... Jo a vegades també m'he fixat jijijijijiji i depenent dels dies que porti sense fer pinxitos és més espes o més clar... no se jajajaja pero el més important és el que t'ha dit la resta, que els
arribin on han d'arribar! 
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
jajajajja picara picara picara... Jo a vegades també m'he fixat jijijijijiji i depenent dels dies que porti sense fer pinxitos és més espes o més clar... no se jajajaja pero el més important és el que t'ha dit la resta, que els
doncs jo.... ara que ho dieu sempre l'he vist líquid.... poques vegades li he vist l'esperma espès...
Jo m'afegeixo al tema escatològic per comentar-vos que quan el meu home fa anar a donar l'esperma amb el que vam fer diana, amb tractament fet per a tal de millorar-lo, ell va comentar que li havia sortit super espès, o sigui que d'això deduiria que l'espessor és bona senyal...

- MarczingerZ
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm
Holaaaaaaaaaaaaa.
No sé si sóc l'únic home que corre per aquí però per alusions oi que em permeteu respondre?' Jajjajaja la pregunta és boníssima!!!
Desconec si és millor més o menys espès per a fer diana però com bé dius Inda, depèn de moltes coses. Del que has menjat, dels dies que fa que no ejacules, del cansanci... el que si et puc dir segur és que com menys temps passi entre vegada i vegada, és menys concentrat o menys espès.
Bé qualsevol altre dubte aquí em teniu! Per mi no us talleu eh?
No sé si sóc l'únic home que corre per aquí però per alusions oi que em permeteu respondre?' Jajjajaja la pregunta és boníssima!!!
Desconec si és millor més o menys espès per a fer diana però com bé dius Inda, depèn de moltes coses. Del que has menjat, dels dies que fa que no ejacules, del cansanci... el que si et puc dir segur és que com menys temps passi entre vegada i vegada, és menys concentrat o menys espès.
Bé qualsevol altre dubte aquí em teniu! Per mi no us talleu eh?
Tot per tu, petita!!
Precisament havia penjat una pregunta inversa, dient que el meu el té transparent (i viscós) i estava inquieta per si aquesta falta de color és un indici de baix continut d'espermatozous, o si tenia alguna relació amb la seva fertilitat, ja que estem buscant i de moment sense resultat. A l'altre fil he rebut dues respostes interessants, la primera d'una noia amb un company que tenia un semen d'aspecte aparentment "normal", o de tipus més comú, però sense espermatozous, i la segona d'una noia amb un company amb el semen "transparent" com el descrivia jo, i que havia tingut una nena.
Deixo aquí la reflexió per si alguna o algun de vosaltres hi teniu res a dir.
Deixo aquí la reflexió per si alguna o algun de vosaltres hi teniu res a dir.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 220 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |