EMBARASSADES...què vau menjar el mes que us hi vau quedar?
Re: EMBARASSADES...què vau menjar el mes que us hi vau quedar?
Hola!!!
Quin post més xulo!!!!Jo també crec que és molt important una bona alimentació durant l'embaràs. Nosaltres no vem menjar res d'especial el mes que m'hi vaig quedar, jo crec que si es fa una dieta sana ja des de sempre no cal afegir-hi res, el que si que he llegit que va molt bé pels
és una bona dosi de vit B12 per ells!!
Jo ShinyDay també faig com tu i bec llet vegetal, però la de soja me la van desaconsellar...perquè és molt estrogènica (per les dones joves), jo aposto per la d'arròs o d'avena que són boníssimes!!!
Felicitaats a les
i sort a les que busqueu!!

Quin post més xulo!!!!Jo també crec que és molt important una bona alimentació durant l'embaràs. Nosaltres no vem menjar res d'especial el mes que m'hi vaig quedar, jo crec que si es fa una dieta sana ja des de sempre no cal afegir-hi res, el que si que he llegit que va molt bé pels
és una bona dosi de vit B12 per ells!! Jo ShinyDay també faig com tu i bec llet vegetal, però la de soja me la van desaconsellar...perquè és molt estrogènica (per les dones joves), jo aposto per la d'arròs o d'avena que són boníssimes!!!
Felicitaats a les
i sort a les que busqueu!! Re: EMBARASSADES...què vau menjar el mes que us hi vau quedar?
Que m'ho havia deixat:
Esmorzar: pa/cereals +llet vegetal (arròs/avena)+1fruita
Mig matí: fruita seca
Dinar: arròs /pasta (integral) i peix o carn a la planxa
Berenar: iogurt+1fuita
Sopar: verdura+truita francesa
Esmorzar: pa/cereals +llet vegetal (arròs/avena)+1fruita
Mig matí: fruita seca
Dinar: arròs /pasta (integral) i peix o carn a la planxa
Berenar: iogurt+1fuita
Sopar: verdura+truita francesa
Bones!
jo tb recomano molt la llet de civada (avena), és boníssssima! jo hi estic molt viciada!
la de vaca no la digeria bé, i al provar vegetals vaig començar per la de soja, però no em va convèncer, i em van recomanar la de civada, i n'estic encantada!
ja us ho diré, si va bé per quedar-s'hi :D
jo tb recomano molt la llet de civada (avena), és boníssssima! jo hi estic molt viciada!
la de vaca no la digeria bé, i al provar vegetals vaig començar per la de soja, però no em va convèncer, i em van recomanar la de civada, i n'estic encantada!
ja us ho diré, si va bé per quedar-s'hi :D
Hola Shiny Day!
He llegit els diversos posts que has obert últimament sobre alimentació, i sempre em sorgeix el mateix dubte: si no ets intolerant o al.èrgica a res, cal suprimir gluten, lactosa, sucres o altres aliments? Vaja, des de la meva ignorància sempre he pensat que amb una alimentació variada i saludable, si no hi ha problemes afegits, és correcte... Vull dir, que entenc que si eres celíaca i no seguies la dieta correcta, en el moment en què vas deixar de donar al teu cos allò que l'intoxicava, es va posar a funcionar, però si en principi no hi ha problemes, cal? Tampoc vull dir que ens haguem de menjar cada dia uns peus de porc o una Big Mac, eh? no em malinterpreteu...
En el meu cas, quan em vaig embarassar (que no va costar gaire), menjava de tot, poc, sovint i plats no gaire elaborats (salses, sofregits...). Alguna cosa així:
Esmorzar: cafè (descafeinat) amb llet (en aquell moment llet fresca de vaca) i mini.
Mig matí: peça de fruita.
Dinar: pasta, arròs, verdura cuita, llegums + carn, peix (I a vegades, uns macarrons a la bolonnyesa o un conill amb samfaina...)
Berenar: peça de fruita.
Sopar: amanida, pa amb tomata, crema de verdures + carn, peix, ous (divendres, pizza casolana).
Abans d'anar a dormir: un got de llet.
Ah, i compte amb la soja!!! A mi també em van dir (el gine i l'endocrí) que podia alterar hormonalment, i si teniu les tiroides malament, en principi està contraindicada... Jo tinc hipotiroidisme (controlat) i l'endocrí em va prohibir menjar soja (en cap format) perquè pot afavorir el creixement de nòduls a la tiroides; també em va comentar que els nens, millor que no en prenguin. De fet, la soja s'ha posat de moda, se'ns ha venut com si fos "la panacea" i en realitat, no ho és tan...
He llegit els diversos posts que has obert últimament sobre alimentació, i sempre em sorgeix el mateix dubte: si no ets intolerant o al.èrgica a res, cal suprimir gluten, lactosa, sucres o altres aliments? Vaja, des de la meva ignorància sempre he pensat que amb una alimentació variada i saludable, si no hi ha problemes afegits, és correcte... Vull dir, que entenc que si eres celíaca i no seguies la dieta correcta, en el moment en què vas deixar de donar al teu cos allò que l'intoxicava, es va posar a funcionar, però si en principi no hi ha problemes, cal? Tampoc vull dir que ens haguem de menjar cada dia uns peus de porc o una Big Mac, eh? no em malinterpreteu...
En el meu cas, quan em vaig embarassar (que no va costar gaire), menjava de tot, poc, sovint i plats no gaire elaborats (salses, sofregits...). Alguna cosa així:
Esmorzar: cafè (descafeinat) amb llet (en aquell moment llet fresca de vaca) i mini.
Mig matí: peça de fruita.
Dinar: pasta, arròs, verdura cuita, llegums + carn, peix (I a vegades, uns macarrons a la bolonnyesa o un conill amb samfaina...)
Berenar: peça de fruita.
Sopar: amanida, pa amb tomata, crema de verdures + carn, peix, ous (divendres, pizza casolana).
Abans d'anar a dormir: un got de llet.
Ah, i compte amb la soja!!! A mi també em van dir (el gine i l'endocrí) que podia alterar hormonalment, i si teniu les tiroides malament, en principi està contraindicada... Jo tinc hipotiroidisme (controlat) i l'endocrí em va prohibir menjar soja (en cap format) perquè pot afavorir el creixement de nòduls a la tiroides; també em va comentar que els nens, millor que no en prenguin. De fet, la soja s'ha posat de moda, se'ns ha venut com si fos "la panacea" i en realitat, no ho és tan...
HOla noies!!!
jo he començat aquest mes a menjar sens etan gluten. tot i que sempre menjo molt sa a casa i amb dos nens petits tots els dies i ha fruita, carn/peix i molta verdura, he suprimit alguns dies de macarrons (que amb nens se'n cuina força) per arròs o quinoa.
la meva pregunta és la llet: jo fa temps la prenc de civada com la nena pqeruqè ella és intolerant a la lactosa, i per buscar panxu diuen que és molt recomanable, però porta gluten.
però, Shiny tu que ets celiaca diagnosticada i ara ho controles més, la civada en segins quin format es pot menjar oi?és a dir la de la dietètica em va dir que per ex. en cereals per la llet no s'aconsella però en canvi si en salvat, perquè només hi ha la closca de la civada però no el cereal.és aixi??
llavors em gfaig pels matins algunes torradetes amb el salvat amb formatge i ou.
però la llet de civada si que en porta oi??
jo amb els altres dos embarassos menjava molt saludable, dieta mediterrànea normal, però a casa ja ho som de menjar aixi:verdura, peix/carn, llegums,lactis...aixi que lo important és no tenir cap dèficit.si que ara buscant el 3er m'esforço en menjar més fruits secs, més fruita diàriament i més peix que no m'entussiasma....i he deixat el pa del mati per influencia de la Shiny, galetes, pasta...jajaja per si sona la flauta, ja que una mica que els anteriors m'està costant, tot i que l'edat, epr supost, també influeix.
jo he començat aquest mes a menjar sens etan gluten. tot i que sempre menjo molt sa a casa i amb dos nens petits tots els dies i ha fruita, carn/peix i molta verdura, he suprimit alguns dies de macarrons (que amb nens se'n cuina força) per arròs o quinoa.
la meva pregunta és la llet: jo fa temps la prenc de civada com la nena pqeruqè ella és intolerant a la lactosa, i per buscar panxu diuen que és molt recomanable, però porta gluten.
però, Shiny tu que ets celiaca diagnosticada i ara ho controles més, la civada en segins quin format es pot menjar oi?és a dir la de la dietètica em va dir que per ex. en cereals per la llet no s'aconsella però en canvi si en salvat, perquè només hi ha la closca de la civada però no el cereal.és aixi??
llavors em gfaig pels matins algunes torradetes amb el salvat amb formatge i ou.
però la llet de civada si que en porta oi??
jo amb els altres dos embarassos menjava molt saludable, dieta mediterrànea normal, però a casa ja ho som de menjar aixi:verdura, peix/carn, llegums,lactis...aixi que lo important és no tenir cap dèficit.si que ara buscant el 3er m'esforço en menjar més fruits secs, més fruita diàriament i més peix que no m'entussiasma....i he deixat el pa del mati per influencia de la Shiny, galetes, pasta...jajaja per si sona la flauta, ja que una mica que els anteriors m'està costant, tot i que l'edat, epr supost, també influeix.

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Shiny guapa! em passo pel teu post! com ja saps aquest dilluns vaig cantar el meu positiu dps de 2.5 de cerca, l'ultim any a RA, i havent passat per 3 inses i una FIV, el positiu ha estat a la segona transfer! molt patiment ja veieu i segons sembla de
petitons! dc els veuré! bueno, només volia dir-vos que un mes i mig abans d'aq ultima transfer vaig decidir fer canvis a la meva dieta, jo sóc intolerant a la lactosa de naixement, per tant ja bebia llet d'avena de Veritas que m'encanta! però feia temps q em rondava deixar el gluten pq he sentit que a vegs tot i no ser celíaca pots tenir alergia al blat. Total que he canviat el pa normal pel de kamut a veritas en tenen i està boníssim! diuen que porta molt menys gluten! pq el pa sense gluten no me n'agrada cap!
He deixat de prendre cafè cafeinat i he canviat el nespresso pel de tota la vida! cafetera americana de nansa! li he agafat molta mania al nespresso!!! crec que es dolentíssim! la pasta de sopa i spaguettis tb els comprava sense gluten o d'arros. I per berenar palitos de pa de kamut i arròs (del caprabo). Fruita, verdura i peix i carn a la planxa o al forn.
I mira! ha resultat!!! així que aquí ho deixo!
a totes i molta sort!!!!
petitons! dc els veuré! bueno, només volia dir-vos que un mes i mig abans d'aq ultima transfer vaig decidir fer canvis a la meva dieta, jo sóc intolerant a la lactosa de naixement, per tant ja bebia llet d'avena de Veritas que m'encanta! però feia temps q em rondava deixar el gluten pq he sentit que a vegs tot i no ser celíaca pots tenir alergia al blat. Total que he canviat el pa normal pel de kamut a veritas en tenen i està boníssim! diuen que porta molt menys gluten! pq el pa sense gluten no me n'agrada cap!He deixat de prendre cafè cafeinat i he canviat el nespresso pel de tota la vida! cafetera americana de nansa! li he agafat molta mania al nespresso!!! crec que es dolentíssim! la pasta de sopa i spaguettis tb els comprava sense gluten o d'arros. I per berenar palitos de pa de kamut i arròs (del caprabo). Fruita, verdura i peix i carn a la planxa o al forn.
I mira! ha resultat!!! així que aquí ho deixo!
a totes i molta sort!!!!Re: EMBARASSADES...què vau menjar el mes que us hi vau quedar?
Jo sóc de menjar sa normalment: molta fruita, verdures, peix, làctics, cereals i alguna cosa de carn, però us haig de dir que el mes que m'hi vaig quedar, vaig passar 15 dies a New York i rodalies i la meva dieta allà us la podeu imaginar: pizzes, hamburgueses i tota mena de fast food!! :)
Hola nines!
Jo aquest mes que m'he quedat havia deixat el blat i els làctics... (per que em vaig fer les proves i sóc intolerant) La meva naturòpata, que és infermera tb, diu que és tòxica pels adults... En fi, amb lo que m'agradava a mi el formatge i el yogurt!! Però ha valgut la pena!!!!

Jo aquest mes que m'he quedat havia deixat el blat i els làctics... (per que em vaig fer les proves i sóc intolerant) La meva naturòpata, que és infermera tb, diu que és tòxica pels adults... En fi, amb lo que m'agradava a mi el formatge i el yogurt!! Però ha valgut la pena!!!!

L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |