Quan vau trigar??
Quan vau trigar??
Hola a totes!
El meu home i jo ens posarem a buscar l'embaraç a partir del gener de l'any que ve! Estic inquieta i emocionada i penso quan podré trigar en quedar-m'hi. Ja sé que la majoria de dones s'hi queden al cap d'un any, però no sé quantes d'aquestes dones realment sabien els seus dies fèrtils etc des del principi.
Jo tinc 26 anys, pes normal, intento tenir una dieta equilibrada i fer una mica d'esport 3 o 4 cops per setmana... I em pregunto si serà senzill quedar-me embaraçada o no. En tenim moltes ganes, però estem esperant a tornar a Catalunya, ara estem vivint a l'extranger...
En fi, que m'agradaria saber quants clicles vau trigar en quedau-vos-hi! Així podem fer una mica d'estadística :)
Gràcies i petons!
El meu home i jo ens posarem a buscar l'embaraç a partir del gener de l'any que ve! Estic inquieta i emocionada i penso quan podré trigar en quedar-m'hi. Ja sé que la majoria de dones s'hi queden al cap d'un any, però no sé quantes d'aquestes dones realment sabien els seus dies fèrtils etc des del principi.
Jo tinc 26 anys, pes normal, intento tenir una dieta equilibrada i fer una mica d'esport 3 o 4 cops per setmana... I em pregunto si serà senzill quedar-me embaraçada o no. En tenim moltes ganes, però estem esperant a tornar a Catalunya, ara estem vivint a l'extranger...
En fi, que m'agradaria saber quants clicles vau trigar en quedau-vos-hi! Així podem fer una mica d'estadística :)
Gràcies i petons!
Re: Quan vau trigar??
Jo tenia els cicles molt irregulars, així q m'era complicat saber amb exactitud els dies fèrtils... vam trigar 9 mesos a quedar-nos-hi!! Però, vaja, cadascú és cadascú... vull dir q és molt personal i no crec q hi hagi estadístiques q valguin...
Molta sort!!
Molta sort!!
Nubuis, tens tota la raó! Cadascú és un món i no es pot generalitzar... Però tinc curiositat!!
Feieu servir TO? També em pregunto si són realment útils i necessaris, o mesurant la temperatura i controlant el moc cervical ja és suficient...
Feieu servir TO? També em pregunto si són realment útils i necessaris, o mesurant la temperatura i controlant el moc cervical ja és suficient...
NPS el millor, per tòpic q soni, i difícil de fer, és no obsessionar-s'hi... Jo simplement intentava calcular quins dies era més fèrtil amb base a quan calculava q m podia venir la regla... tb tenia més fluxe... però, vaja, tampoc no és un sistema molt fiable i eficient... i menys si t ve la regla d manera irregular!! si ets regular, ja és més senzill... 14 dies abans de la data q calculis q t'ha de venir (i no a meitat del cicle!)... i, sobretot, relax!!! 

Jo tinc ovaris polquistics, cicles super irregulars i mooooooolt llargs. Quedarme embarassada pensava que seria complicadissim i a molt llarg plaç degut als 52-55 dies de cicle... Llavors vaig deixar de pendre anticonceptius al Gener però sense la intenció d'"embarassar-me". Es a dir, sense buscar els dies fèrtils, temperatures... Feiem deures quan ens venia de gust, i mira tu: al Novembre emb vaig quedar. No ho vaig saber fins el dia 5 de Gener!!!! Gaudiu de la vistra relació, que segur que en pocs mesos arriba. Ja tindràs temps de programar-ho si realment tens "problemes" de concepció. Tants càlculs fan perdre l'encant i la naturalitat d'un embaraç, i acabaràs agoviada!
Hola NPS!
Jo volia escriure encara que no he aconseguit l'embaràs de moment... Jo ara porto un any, però a meitat de l'anys més o menys vam descobrir que el meu marit tenia un varicocele que li feia tenir els bitxets de poca qualitat. Ara està operat i esperem la recuperació...
T'escric per que quan vam decidir buscar, al meu voltant tot eren prenyis de a la primera... 3 dones que conec molt bé, amb problemes tipus SOP dues d'elles, es van quedar de seguida... I totes coincideixen en dir "Pensava que trigaria moltíssim"...
I jo, que pensava que em quedaria a la primera (veient-les amb elles pensava que això tant complicat no era!) doncs res, segueixo esperant...
Tot això bé per que en tot aquest any he passat per uns moments d'angoixa que no m'han ajudat precissament... buscar en internet a veure què puc fer per quedar embarassada, que pot fer ell, que podem fer tots dos... bueno, un munt d'informació que només feia que cada cop que em vingues la regla em caigués el món a sobre...
Així que el meu humil consell és que de moment no busquis res... Ni quant trigaras (que jo ja ho vaig buscar, i ho segueixo fent... ara busco quant trigues en quedar-te després d'una operació de varicocele), ni quina postura sexual, ni coses rares...
Les 4 nocions no et diré que no, però és veritat que el cos és sabi, i quan més ganes en tens tu segur que és quan més fértil ets...
Si amb això encara vols buscar info, et recomano apuntar-te a cercadores o grafiqueres, que allà hi ha noies que son maquíssimes i t'ajudaran en tot el que necessitis saber!
Espero que ho aconseguiu aviat!!
Jo volia escriure encara que no he aconseguit l'embaràs de moment... Jo ara porto un any, però a meitat de l'anys més o menys vam descobrir que el meu marit tenia un varicocele que li feia tenir els bitxets de poca qualitat. Ara està operat i esperem la recuperació...
T'escric per que quan vam decidir buscar, al meu voltant tot eren prenyis de a la primera... 3 dones que conec molt bé, amb problemes tipus SOP dues d'elles, es van quedar de seguida... I totes coincideixen en dir "Pensava que trigaria moltíssim"...
I jo, que pensava que em quedaria a la primera (veient-les amb elles pensava que això tant complicat no era!) doncs res, segueixo esperant...
Tot això bé per que en tot aquest any he passat per uns moments d'angoixa que no m'han ajudat precissament... buscar en internet a veure què puc fer per quedar embarassada, que pot fer ell, que podem fer tots dos... bueno, un munt d'informació que només feia que cada cop que em vingues la regla em caigués el món a sobre...
Així que el meu humil consell és que de moment no busquis res... Ni quant trigaras (que jo ja ho vaig buscar, i ho segueixo fent... ara busco quant trigues en quedar-te després d'una operació de varicocele), ni quina postura sexual, ni coses rares...
Les 4 nocions no et diré que no, però és veritat que el cos és sabi, i quan més ganes en tens tu segur que és quan més fértil ets...
Si amb això encara vols buscar info, et recomano apuntar-te a cercadores o grafiqueres, que allà hi ha noies que son maquíssimes i t'ajudaran en tot el que necessitis saber!
Espero que ho aconseguiu aviat!!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |