Escola bressol Guinardo (zona CAP) publica
Escola bressol Guinardo (zona CAP) publica
Hola noies!
a veure si em podeu ajudar! estic mirant escoles bressol, guarderies.... i pel barri només n'he tronat una a la web de la generalitat!!
on porteu els vostres nens?
gracies !!!
a veure si em podeu ajudar! estic mirant escoles bressol, guarderies.... i pel barri només n'he tronat una a la web de la generalitat!!
on porteu els vostres nens?
gracies !!!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Escola bressol Guinardo (zona CAP) publica
Irinna després t'explico una mica ok?
jejeje... hola!!!
gràcies!!! vaig més perduda!!!
Muas!
gràcies!!! vaig més perduda!!!
Muas!

Hola a tothom!
Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó? O escoles que tinguin guarderia, primaria, secundaria, etc...
Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.
Moltes gràcies!!!!
Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó? O escoles que tinguin guarderia, primaria, secundaria, etc...
Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.
Moltes gràcies!!!!
Hola a tothom!
Algú té referències de l´escola bressol El Pollet de la Llar, del carrer camèlies (just al damunt del parc de les aigues??
Moltes gràcies.
Algú té referències de l´escola bressol El Pollet de la Llar, del carrer camèlies (just al damunt del parc de les aigues??
Moltes gràcies.
Jo et puc donar referències de Flors de Maig, que és la llar d'infants del Liceu Castro de la Peña, que està a rambla volart amb ronda guinardó. Nosaltres hi portem la nostra filla i hi estem contents, tot i a P3 suposo que apostarem per una pública, per diversos motius. L'escola ofereix ensenyament fins a batxillerat.

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |