Tinc por de no quedar embarassada...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Tinc por de no quedar embarassada...

EntradaAutor: Clara13 » dl. des. 02, 2013 9:56 am

Hola noies!

Soc nova per aqui. M'he decidit a escriure perque ja fa temps que segueixo aquesta pàgina i trobo que es comenten coses molt interessants.

Tinc 34 anys i estic buscant el meu primer fill. Fa poquet que ens hi hem posat, des de mitjans d'Octubre, però de moment res de res. Ja sé que és molt d'hora per atavalar-se, però us haig de confesar que em fa bastanta por no quedar-me embarassada. Crec que el que més m'esta angoixant és el fet de que passi el temps, doncs he esperat bastant i veig que trobar panxu no és tan fàcil com imaginava. Tampoc em vull obsesionar però és així com em sento. Creieu que vaig molt tard en termes d'edat?

Gràcies!
metiarc
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: Tinc por de no quedar embarassada...

EntradaAutor: metiarc » dl. des. 02, 2013 10:02 am

Clara, crec que no has de patir per res! Aquí hi ha moltes noies de la teva edat o més i poc a poc totes es van quedant embarassades. Has de tenir paciència i intentar estar calmada, que els nervis no són uns bons aliats en la cerca :-o00m :-o00m :-o00m
Vosaltres aneu fent, aneu controlant la setmana d'ovulació per tenir més possiblitats de fer diana i a disfrutar de la cerca. I si en un temps encara no heu fet diana, doncs ho consultes amb el teu gine. Però crec que de moment encara és aviat per a preocupars-se. Molts ànims guapa! I ja veuràs com aquí al SP et sents molt acompanyada neu:-D

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dl. des. 02, 2013 10:44 am

Hola Clara!!

la metiarc t'ha donat molt bon consell: estigues tranquil·la...
Jo també t'aconsello que entris al post de cercadores de desembre, que hi ha noies molt maques i que et poden (podem) ajudar molt amb tots els teus dubtes!

Pensa que la mitjana de cerca està als 6 mesos aprox, o sigui que no tinguis pressa, i a gaudir dels intents!!! :ok:
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dl. des. 02, 2013 11:01 am

Moltes gràcies per les vostres respostes. Crec que se m'ajunta una mica tot, la por en si mateix de quedar-te embarassada per primera vegada, els canvis que això significa, amb el fet de que potser passi massa temps i em comenci a angoixar. Les meves amigues m'han dit el mateix que vosaltres, que no m'obsesioni, però reconec que de vegades em costa.

Gràcies pels consells!
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 02, 2013 12:14 pm

bonica, aquests sentimetns són super normals... ufff... te'n podria fer un màster amb tot el que passa pel meu cap... però no hi ha cap motiu objectiu a hores da'ra pel que no t'hi puguis quedar... va, molts ànims, que tot està per fer, tot està per encetar... i segur que aviat ens donaràs una bona notícia... >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dl. des. 02, 2013 12:40 pm

Hola!

El q sents es totalment normal. Totes les dones quan decidim ser mares ens entren les primeres pors de: i si no puc ser mare? Deixa passar els pensaments que et pressionen i simplement gaudeix de la recerca. Q vagi tot molt rebé!
Imatge
Imatge
Araneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dl. des. 02, 2013 12:56 pm

Hola Clara!

M'he sentit molt reflectida... jo vaig començar a buscar a l'octubre de '12... i fins aquest octubre no em vist el postiu... I pensava exactament el mateix que tu...

A mi m'ha anat molt bé anar a fer acupuntura per treure'm l'angoixa que em provocava aquest sentiment... La noia, que em feia una mica de psicóloga, sempre em preguntava "Què és el pitjor que pot passar si no et quedes embarassada..." És una pregunta dura, però que cal contestar-la per veure com pots afrontar això, tu sola o amb algú que et recolci...

També et recomanaria que parlesis molt amb el teu company... Jo no ho feia i el pobre va flipar quan li vaig explicar com em sentia després d'un any de no aconseguir-ho.

Molts ànims i sobretot positivisme! És un gran aliat!! :ok:
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dl. des. 02, 2013 1:46 pm

Hola Clara!
Per l´edat no pateixis gens!! Jo al meu Jan el vaig tenir amb 37 anys i tinc una amiga que va ser mare del seu primer fill amb 42 anys.
34 anys és una edat estupenda, no ets pas gran!!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. des. 03, 2013 8:03 am

Hola de nou!

Moltes gràcies a totes per les vostres opinions! És molt reconfortant trobar tans bons consells :ok: .
De pors en tinc moltes, imagino que com tothom. De fet tinc una espècie de contradicció, d'una banda em fa moltíssima il·lusió ser mare i de l'altre m'envaeix una por inexplicable. Se que tothom passa per això alguna vegada, però quan ho veus venir fa que t'espantis més, hehe! És com si no t'ho poguesis creure...

El tema de l'edat m'ha anat angoixant més per terceres persones que per mi mateixa. Tothom ens recorda que "se'ns passarà l'arròs", pregunten sense parar...és una mica agobiant. I això ha anat fent que m'acabés preguntant si no he deixat passar massa temps. Quan tenia 27 o 28 anys tenia molt clar que no volia ser mare encara, tenia altres projectes i altres coses en ment en aquell moment. Però quan tothom comença a atabalar-te (a partir dels 30 va ser una passada), t'acabes agobiant.

Se que estic en una bona edat, però el fet de que cap als 35 les coses ja comencin a canviar (baixada de fertilitat, etc.) fa que em preocupi no quedar embarassada abans.

De totes maneres m'heu donat molts ànims. Intentaré no pensar-hi gens i deixar que les coses vinguin per si soles. :p-) :p-)

Gràcies!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » ds. des. 07, 2013 8:38 am

Hola de nou!

Ahir em vaig fer una prova d'embaràs i va donar positiu! Estic entusiasmada, no hagués pensat mai que m'hi quedaria tan aviat (1 mes i mig buscant). Escric per donar aquesta noticia però sobretot per donar-vos gràcies a totes pels ànims rebuts.

:ok: :ok: :ok:
mel29
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » ds. des. 07, 2013 8:58 am

Uau claraaaaa
ho veusssssssss!!!

FELICITAAAAATS!!!
Arrebol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. nov. 03, 2013 7:45 am

EntradaAutor: Arrebol » ds. des. 07, 2013 12:27 pm

Moltes felicitats Clara!!!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dg. des. 08, 2013 7:57 am

Moltes gràcies!!
lgs
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:46 pm

EntradaAutor: lgs » dc. des. 11, 2013 6:10 pm

Bona tarda noies

Fa molt de temps que us llegeixo, pero no m'atrevia a escriure, pero m'he decidit

Tinc 34 anys, i busco el meu primer fill, mare meva, que vieja picarols, pero entre pitos i flautes, m'han passat els anys.
Jo soc irregular, i no tinc ni simpatica--- idea de com va tot aixo, naltros anem fent i si sona la flauta ha sonat.
Tot al meu voltant estan parint, i clar a mi m'ha donat que pensar, que no serveixo, que no em quedare mai, tinc una bona amiga, que m'ha passat les pastilles del acid folic, i m'ha dit que me les prengui mentre busquem, perque diuen que ajuda a quedart'hi. No se que fer. Dimarts 17, tinc hora a una ginecologa nova, perque m'he canviat de ciutat i m'he hagut de buscar una nova doctora. A mi anar al ginecoleg no m'agrada gens, i al damunt amb la por de que em digui que tinc algo.
De fet a la ultima revisio, fa 1.5 anys, em van dir que tot estava correcte, pero em fa una por.... el fet de estar envoltada de crios, el meu cap va sol.

Tambe he estat i a vegades continuo estant obsessionada, perque entre que em faig gran i que no m'entero de res, es una sensacio de jilipolles total jejejeje

em recomeneu que em prengui les pastilles?? i el dia 17 comentarli?

be, ja veieu que tinc el cap molt liat

gracies per escoltarme noies

:-:)
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dc. des. 11, 2013 8:16 pm

Clara l´enhorabonaaaaaaaa!!! Ho veus dona?? :content:

Igs l´àcid fòlic el pots pendre perfectament, a mi el primer cop me´l van recomenar un parell de mesos abans de posar-m´hi. Així que sense por.
De debó, treu-te del cap que ets gran. No tens vint anys, però NO ets gran!
Si comences a estar preocupada, sempre pots anar llegint per aquí idees que ajudin a incrementar les possibilitats, si no teniu relacions durant els teus dies fèrtils és molt difícil.
Anim bonica!!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Chewi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dl. des. 09, 2013 10:58 pm

EntradaAutor: Chewi » dc. des. 11, 2013 9:20 pm

Felicitats!!! això ens ajuda a totes!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dj. des. 12, 2013 9:33 am

Clara13 ha escrit:Hola de nou!

Ahir em vaig fer una prova d'embaràs i va donar positiu! Estic entusiasmada, no hagués pensat mai que m'hi quedaria tan aviat (1 mes i mig buscant). Escric per donar aquesta noticia però sobretot per donar-vos gràcies a totes pels ànims rebuts.

:ok: :ok: :ok:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ole!!!!!

FELICITATS
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::