Creació d'escoles, centres, llars...
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Creació d'escoles, centres, llars...
Realment no sabia a quina categoria posar aquest fil, com que la meva especialitat és infantil el col·loco aquí.
Veureu, fa 4 anys que vaig acabar Magisteri i aquest any acabo Psicopedagogia. He tingut la gran sort d'anar treballant aquests anys, ja fossin substitucions aquí i allà, extraescolars, cangurs... Actualment treballo a una escola concertada de Barcelona però només un terç de jornada.
Des de que vaig sortir de la universitat amb la primera carrera, que he pensat sempre en crear una escola amb unes companyes. Sabem que és un projecte molt ambiciós i els nostres cercles ens avisen de la dificultat, però realment tenim ganes de canviar les coses, i de fer-les més que bé!
Hi ha mestres -o algú- a SP que hagi creat un projecte (escola, llar, ludoteca....) des de zero i pugui explicar la seva experiència?
Veureu, fa 4 anys que vaig acabar Magisteri i aquest any acabo Psicopedagogia. He tingut la gran sort d'anar treballant aquests anys, ja fossin substitucions aquí i allà, extraescolars, cangurs... Actualment treballo a una escola concertada de Barcelona però només un terç de jornada.
Des de que vaig sortir de la universitat amb la primera carrera, que he pensat sempre en crear una escola amb unes companyes. Sabem que és un projecte molt ambiciós i els nostres cercles ens avisen de la dificultat, però realment tenim ganes de canviar les coses, i de fer-les més que bé!
Hi ha mestres -o algú- a SP que hagi creat un projecte (escola, llar, ludoteca....) des de zero i pugui explicar la seva experiència?

Re: Creació d'escoles, centres, llars...
Hola Vespresverds, jo sóc pedagoga (formadora, orientadora, assessora) i psicopedagoga. Si et puc ajudar en alguna cosa.... Jo he participat en varis projectes (escoles i ludoteques principalment) però no sóc la "única" per tant no sé si et podria passar el projecte en sí, però si tens qualsevol dubte només cal que el preguntis!
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Gràcies Gingis!! 

Jo conec gent que ha creat escoles d'educació viva, sempre hi ha algú més amb ells i casi sempre són famílies que ho fan en la recerca d'una educació millor per als seus fills.
Associació Opció Lleure!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |