De la il.lusió al passotisme

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
soldeverano30
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
Ubicació: barcelona

De la il.lusió al passotisme

EntradaAutor: soldeverano30 » ds. abr. 19, 2014 4:14 pm

Mai us ha passat que tenir un fill fos un dels projectes més importants a la vostre vida i ara fos una cosa més que podria passar com si de la loteria es tractés. Jo estic en aquest impas.
La meva trajectoria passa per diferents moments, com totes, però estic una mica cansada d.ovusitol, test embaras, d.ovulacio, progesterona...
És com un cercle viciós.us passa?
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: De la il.lusió al passotisme

EntradaAutor: Atuchi » ds. abr. 19, 2014 7:47 pm

Suposo que pel que dius deus portar molts.mesos intentant tenir un fill i quan no arriba i sembla que possem tots els mitjans...
Jo no em sento aixi com dius pero si que tinc.moments de bajon perque tinc cicles molt irregulars i llargs llarguissims i se'm fa etern la veritat. Sento enveja sana per aquelles noies que els hi ve la W i a les dues setmanes ja tornen a estar en sexy week penso si al menys tingues les mateixes opprtunitat
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Atuchi
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » ds. abr. 19, 2014 7:50 pm

Jolin se m'ha tallat. Estic desde el movil. Dons aixo deia que bueno ara mateix estic amb il'lussio i espero continuar aixi sino ho puc arribar a passar molt malament.

En quant a com et sent no conec la teva historia personal suposo que t'ha agafat un malmoment o pptser s'ha juntat amb altres temes i ho veus tot negre pero si tenir un nen es el vostre somni que per nosaltres no sigui!! Moltes forces i petons
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Virreina
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dc. gen. 30, 2013 2:19 pm

EntradaAutor: Virreina » dl. abr. 21, 2014 3:46 pm

Hola, Soldeverano30!

Sí, m'ha passat, de fet m'està passant. Crec que he arribat a un punt de colapse i que necessito fer i pensar en altres coses. He de dir que jo ja tinc un fill, que també va costar molt en arribar, i aleshores no vaig perdre la il·lusió en cap moment, però ara amb la recerca del germà no em vull obsessionar tant com aleshores.

Tot són etapes, jo ara em dono un respir i ja hi tornarem.
Cristi99
Entrades: 17
Membre des de: dl. juny 09, 2014 9:02 am

EntradaAutor: Cristi99 » dl. juny 09, 2014 11:09 am

Holaaaa nosaltres portem dos anys buscant i a mi tambe em passa cada mes que baixa la warry es com un choff.... ara es el primer mes de OMIFIN i al principi molt contents pero jo ja tinc els simptomes de la regla i ja començo a estar baixa de moral.
Em fa gracia la gent sempre amb el quan menys ho espere-ho vindra.... Aquestes persones deuen ser personas que no han tardat gaire.... o les que diuen a mi tambe em va costar vaig estar tres mesos :ufs:
No se jo la veritat que entenc totes les situacions, pero aixo cada cop es fa mes dur.
elen83
Entrades: 16
Membre des de: dl. des. 16, 2013 4:28 pm

EntradaAutor: elen83 » dl. juny 09, 2014 11:31 am

Hola noies,

Penso que quan portes un temps buscant i no arriba, es normal tindre aquesta sensació de passotisme, això o obssessionar-te al màxim! Jo ara crec que estic en aquesta etapa de passar una mica i de baixon ...perquè vec que no arriba i penso...si arribarà algún dia...!!
Ara estic una mica agobiada amb examens i el curro, i quan arriba la SW penso més en estudiar que en fer pinxu...total perque surti negatiu el TE, en fi, ja arribarà epoques millors!!A més, penso que la dona s´involucra més en el procés que l´home, la que té que estar atenta al moc, TO, si tens simptomes...i ells sols fan la feina i prou!estic una mica rallada com podeu veure :-o00m
Anims a totes suposo que ho aconseguirem algun dia!!
Cristi99

EntradaAutor: Cristi99 » dl. juny 09, 2014 11:44 am

Elen83, si jo hi ha cops que tambe penso aixo dels homes pero el meu marit hi ha mesos que tambe ho passa molt malament i porto un mesos que en comptes de parlar amb ell quan estic de "bajon" doncs estic borde amb ell pero esque no ho puc evitar!

Aixxxx quina merda!!!

A mes son dos anys ja i sempre diuen que no es recomenable viatjar amb avio si et quedas ls tres primers messos i clar ja començem co el any passat nem a agafar alguna cosa que podem anar en cotxe o en vaixell pero es una merda perque total despres res :ufs: :ufs: :ufs:
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dt. juny 10, 2014 9:15 am

Bon dia!
Ai nenes com us entenc... estic igual que vosaltres. A l'agost ja farà 2 anys que vam començar la cerca eterna i cada mes és un drama quan veus que tampoc has aconseguit el somni de ser pares :ufs:

Cansada de sentir els típics consells de "relaxeu-vos i ja arribarà en el moment menys pensat", "tranquils que sou joves",...
realment si no hi has passat no pots entendre la frustració i tristesa que provoca desitjar-ho tant i que no arribi. I encara enfonsa més quan sembla que al teu voltant tot són panxes, nens i bones noves, i llavors una pregunta et retumba al cap "i per què nosaltres no?" i seguidament és inevitable pensar en si realment algún dia serem nosaltres qui gaudirem d'aquest moment o si mai arribarà aquest dia...

Ànims a totes guapes!! Una abraçada ben forta :-()-)
Imatge
Cristi99

EntradaAutor: Cristi99 » dt. juny 10, 2014 10:16 am

Doncs sí al voltant tot son panxas!! O bebitos!!!
Pero bueno intentem pensar en alguna altre cosa no anireu aquestes vacances? Ho teníu decidit ja??
Nosaltres no volem una isla pero encara no saben a on depend la oferta
Cristi99

EntradaAutor: Cristi99 » dt. juny 10, 2014 10:18 am

Perdoneu estic al movil
Aidín
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: Aidín » dt. juny 10, 2014 2:56 pm

Doncs jo em sento una mica en aquesta situació, porto un any de cerca i cada dia se'm fa mes i mes pesat!!!
Vaig començar amb moltes ganes, pensant que no m'hi havia d'atabalar, però no volia que passés gaire temps i ara això ja és un pal. De moment continuem endavant, però aquella llumeta d'esperança s'està apagant poc a poc...
Aidín
Cristi99

EntradaAutor: Cristi99 » dc. juny 11, 2014 8:00 am

Bon dia

Encara que estic amb la warry aquest mes es diferent suposo que al estar aqui i amb totes vosaltres aixo em dona mes alegria.

A veure si al juliol ja que es el meu aniversari 6 anys fara de la nostra boda i el meu cumple tambe aquest mes a veuri si celebro un altre cosa tambe.
sergem
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dc. juny 11, 2014 5:14 pm

Noies us entenc perfectament perque jo he entrat en el circle viciós de quasi dir "quan al señor li vagi bé, farem pinxito i acabant a dins".

El problema que jo tinc és que el marit crec que li fa cosa acabar a dins perque sempre acabem enpastifant els llençols... i clar! com li diguis "és igual, acaba a dins perque si no no tindrem panxu" em començaria a dir que m'estic obssessionant, ...
Al final, acabo pensant, bueno que quan al señor li vingui de gust ho faci a dins perque sino acabaré tarumba... Cada cop que vé la W és força complicada la situació perque tinc ma cosina i 4 amigues embarassades a la vegada... i clar! totes acaben preguntant el mateix: "i tu per quant???" Brrrrrrrrrrrr!!!

No obstant, jo no desespero i si triguem un any pues bueno... al final el que compta és no menjar-se el cap que això encara és pitjor (és el que penso)
elen83
Entrades: 16
Membre des de: dl. des. 16, 2013 4:28 pm

EntradaAutor: elen83 » dv. juny 13, 2014 2:49 pm

Sergem si no acaba dins ho veig una mica complicat que tinguis el teu positiu perquè ja ho és quan acaben a dins. Potser el problema del llençols és una excusa que té ell però el que realment li passa es que vol aplaçar el tema...heu parlat del tema?Espero que no et senti malament lo que t´he dit però ho veig així!parlant s´enten la gent!Sort maca!
sergem

EntradaAutor: sergem » dv. juny 13, 2014 3:57 pm

elen83 ha escrit:Sergem si no acaba dins ho veig una mica complicat que tinguis el teu positiu perquè ja ho és quan acaben a dins. Potser el problema del llençols és una excusa que té ell però el que realment li passa es que vol aplaçar el tema...heu parlat del tema?Espero que no et senti malament lo que t´he dit però ho veig així!parlant s´enten la gent!Sort maca!

No, no t'amoïnis que no m'ha sentat malament!! No et creguis de vegades ho he pensat... El problema es que si hi parlo em dirà que estic obsessionada quant lo que em passa tot lo contrari, entro en una fase de passotisme total!!
De fet, ell és el que em va mig animar perque ell volia anar a la aventura al febrero de l'any passat però vaig ser jo la que va dir no (perque no em veía preparada i se'm venia un munt d'estres a la feina i no volia estar patint). I les pastilles les vaig deixar amb mutu acord amb ell, de fet, casi li vaig demanar permís... jejejeje
Jo no sé si ell s'ho està prenent amb més calma que jo o que potser arrel de la operació del turmell (es va operar l'1 abril) vol esperar a estar al 100% recuperat per si un cas o que; pero si veig que la cosa segueix així, parlaré amb ell. De fet, he estat mirant l'app del móvil i coincideix que la cosa està així, arrel que sap que l'operaven i el procés de recuperació (encara hi és en aquest procès).
soldeverano30
Entrades: 368
Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: soldeverano30 » dv. juny 13, 2014 9:00 pm

Hola. Atote. Aquest mes he començat amb mac andina i segueixo amb ovusitol, i amb sop ha vingut la regla al mes.un miracle amb mi gairebé. Poc a poc i bona lletra.. Anims a totes!
nora80
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:54 pm

EntradaAutor: nora80 » dt. jul. 15, 2014 3:38 pm

Hola noies, jo fa 2 anys i mitg que estem buscant i segueixo amb molta il·lusió pero cada mes que passa i em ve la regla es un desespero perque no vec el dia que ho aconseguim....ara faré la meva 1era IA. A vegades penso que tindria que passar del tema, no mirar dies fertils etc.....però no puc. Espero que el nostre somni de ser pares arribi algun dia perque tot aixo es molt dur.Ptons wapes
xikaboom
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

EntradaAutor: xikaboom » dl. oct. 06, 2014 4:31 pm

Hola!!!
Si t'entenc es fa dur i jo ja he passat cap al passotisme i cada vegada que veig a noies amb panxa i jovenetes ( jo cada vegada mes vieji..) començo a pensar que no em creixerà mai la panxa i no viuré això....Crec que m'ho pendré bé...mira cada mes que sigui que no, ( farà dos anys de l'abort..) hauré de fer alguna activitat de risc o algun esport que em vingui de gust.....de fet el ginecòleg ens va dir que hi anessim després de l'estiu que fariem proves....
No sé què passa...o no el desitjem prou i per això no em quedo???? O tinc masses dubtes en el meu cap??? O no em quedo perquè no em quedo.....jo que sé!!!
Crec que tinc pensaments de rebuig però que en el fons el desitjo però em faig com una armadura perquè no m'afecti..............
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dl. oct. 13, 2014 6:35 am

sergem ha escrit:Noies us entenc perfectament perque jo he entrat en el circle viciós de quasi dir "quan al señor li vagi bé, farem pinxito i acabant a dins".

El problema que jo tinc és que el marit crec que li fa cosa acabar a dins perque sempre acabem enpastifant els llençols... i clar! com li diguis "és igual, acaba a dins perque si no no tindrem panxu" em començaria a dir que m'estic obssessionant, ...
Al final, acabo pensant, bueno que quan al señor li vingui de gust ho faci a dins perque sino acabaré tarumba... Cada cop que vé la W és força complicada la situació perque tinc ma cosina i 4 amigues embarassades a la vegada... i clar! totes acaben preguntant el mateix: "i tu per quant???" Brrrrrrrrrrrr!!!

No obstant, jo no desespero i si triguem un any pues bueno... al final el que compta és no menjar-se el cap que això encara és pitjor (és el que penso)

Hola nina! Com et diu la Elen es imprescindible que acabi dins jeje i no s'han d'empastifar els llençols pq tot s'ha de quedar a dins! Despres del pinxito alça les cames, jo feia el catwoman uns 20 minutets... no es obsessio, es fisica!!! La llei de la gravetat ;-)
Conec noies que s'ham quedat prenyis x no prendre la pasti un parell de dies, ole x elles, son superhipermegafertils, pero si no es el nostre cas, que hem de fer? Esperar la divina providencia? Ni obsessio ni osties, ningu va dir que fer un bebe fos facil!
Una abraçada!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
sergem

EntradaAutor: sergem » dl. oct. 13, 2014 10:39 am

Moltes gràcies paparra.

La situación ha canviat en el sentit que ara estem més amorosos que mai.... jejejeje Va ser una mala fase per la qual vam pasar (recuperació del sergemu, ingresos del sogres,...) i clar aquestes coses acaben afectant a la relació.
Entenc el que dius de les cames amunt pero jo tinc un problema, que després he d'anar correns al lavabo perque em pixo!! Literalment!! No puc ni aguantar 5 minuts (ho he provat, eh??) pero m'entra una pixera... que tela!! I de vegades vaig a fer pipi abans de fer pinxito però res, les ganes de pipi son tant fortes que no em puc esperar.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::