Natació per a embarassades
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Natació per a embarassades
Bona tarda, de cara al setembre m'agradaria assistir a natació per a embarassades a Barcelona. Sabeu d'algún lloc per fer-ne? Me'n recomeneu?
Gràcies!
Gràcies!

Re: Natació per a embarassades
Ei! A mi també m'interessa. Jo de moment porto 3 dies fent-ho pel meu compte però tinc mil dubtes. Així que si trobes un lloc també hi aniria.
De moment he trobat aquest article prou interessant :
http://faros.hsjdbcn.org/es/articulo/be ... e-embarazo
Estaré pendent de les respostes. :)
De moment he trobat aquest article prou interessant :
http://faros.hsjdbcn.org/es/articulo/be ... e-embarazo
Estaré pendent de les respostes. :)
Eii! Jo al meu primer embaras vaig fer matronatació al Claror de Sagrada Família. Molt bé de preu i molt bones les classes. Aquesta vagada però no puc creuar-me mitja Barcelona per anar-hi o sigui que miraré l'opció del gimnas del meu barri. La cosa és que les classes son externes o sigui que has de pagar la quota més la classe o sigui que segur que serà més car. Crec que es diu mamifit. Però no en tinc referències!
Sort!
Sort!
- girasol...
- :: papallona

- Entrades: 140
- Membre des de: ds. març 01, 2014 10:27 am
Bon dia!
Jo porto des de les 17 setmanes fent gimnàs per embarassades a un centre q es diu Lenoarmi, a Tres Torres (www.lenoarmi.com). Està molt ben plantejat i et fan treballar força dintre de ser exercicis seleccionats per embaràs. A més d'exercicis a l'aigua, també pots fer classes de terra, com un pilates específic.
Jo estic molt contenta, i crec que és millor fer classes dirigides que nedar pel teu compte pq segur q no fas males postures nedant, nedes amb els estils més adequats (per exemple, no fem mai braça pq no seria bo x la posició).
Segur q trobes alguna cosa!!
Jo porto des de les 17 setmanes fent gimnàs per embarassades a un centre q es diu Lenoarmi, a Tres Torres (www.lenoarmi.com). Està molt ben plantejat i et fan treballar força dintre de ser exercicis seleccionats per embaràs. A més d'exercicis a l'aigua, també pots fer classes de terra, com un pilates específic.
Jo estic molt contenta, i crec que és millor fer classes dirigides que nedar pel teu compte pq segur q no fas males postures nedant, nedes amb els estils més adequats (per exemple, no fem mai braça pq no seria bo x la posició).
Segur q trobes alguna cosa!!
Jo la vaig fer natació a l'Aiguajoc. Ara no sé si ho continuan fent (et parlo de ara fa quasi 7 anys). Et deixo la web per si vols preguntar http://www.aiguajoc.com
Bon dia! Jo vaig al meu gimnàs del barri i nado una mica pel meu compte, alternant els estils que m'agraden més...tampoc sóc una gran nadadora eh! Pero m' a sorprès una mica que hi haguessin classes específiques per embarassades i ara tinc curiositat... Quines diferències hi ha? Girasol! Perquè dius que no feu mai braços i que és mala?!? A mi m'encanta, el trobo molt suau i he llegit que és un del estils més recomanats per l'embaràs! M'has deixat 

- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Bones,
Jo l'altre dia vaig fer la primera classe de natació/piscina/comesdigui per embarassades però a l'Empordà ;)
Blanca el que vam fer va ser exercicis d'estiraments de la pelvis, exercicis x aguantar la respiració, exercicis com si anéssim de part (un xurro al cap i braços i un xurro sota els genolls, i agafar aire, baixar la barbeta mentre obro les cames cap el meu cos, com si estés apretant x parir), tb vam fer exercicis de relaxació, exercicis per a circulació, etc...
Una opció (q ho vaig fer dimarts q encara no tenia classe) és buscar exercicis x internet x embarassades a l'aigua, me'ls vaig fer a un word, amb un full per les dues bandes, un portafolis de plàstic i anava fent exercicis a la piscina segons el q allà deia.
Està bé pq la panxa no pesa, i tb els relaxa als bebés.
Jo l'altre dia vaig fer la primera classe de natació/piscina/comesdigui per embarassades però a l'Empordà ;)
Blanca el que vam fer va ser exercicis d'estiraments de la pelvis, exercicis x aguantar la respiració, exercicis com si anéssim de part (un xurro al cap i braços i un xurro sota els genolls, i agafar aire, baixar la barbeta mentre obro les cames cap el meu cos, com si estés apretant x parir), tb vam fer exercicis de relaxació, exercicis per a circulació, etc...
Una opció (q ho vaig fer dimarts q encara no tenia classe) és buscar exercicis x internet x embarassades a l'aigua, me'ls vaig fer a un word, amb un full per les dues bandes, un portafolis de plàstic i anava fent exercicis a la piscina segons el q allà deia.
Està bé pq la panxa no pesa, i tb els relaxa als bebés.
Petitacuca, jo també sóc de l'Empordà i m'interessa saber on vas!
Jo vaig telefonar a Roses perquè abans ho feien però ara ja no... On és que en fan?
Merci!!!
Jo vaig telefonar a Roses perquè abans ho feien però ara ja no... On és que en fan?
Merci!!!
Gràcies Petitacuca! Doncs potser per mi encara és aviat..estic de 13 setmanes i de moment vaig a la piscina per nadar, sentir me activa i cremar els carbohidrats que no paro de menjar tot el dia. Si no faig una mica d'esport acabaré l'embaràs aixi
De totes maneres he descobert que al meu gimnàs també hi ha classes per embarassades així que quan estigui amb més panxa segur que aprofitaré alguna classe
Que tingueu un bon dia totes!!
De totes maneres he descobert que al meu gimnàs també hi ha classes per embarassades així que quan estigui amb més panxa segur que aprofitaré alguna classe
Que tingueu un bon dia totes!!
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Hola!!!
Les de Barcelona, heu mirat a la Piscina Sant Jordi?
Esta al carrer Paris entre urgell i viladomat. Metro hospital clinic i també hi ha molts autobussos aprop.
Es una piscina gran amb gimnas (no fa falta apuntar-te al gimnas) i fan moltes activitats per a totes les edats.
Les de Barcelona, heu mirat a la Piscina Sant Jordi?
Esta al carrer Paris entre urgell i viladomat. Metro hospital clinic i també hi ha molts autobussos aprop.
Es una piscina gran amb gimnas (no fa falta apuntar-te al gimnas) i fan moltes activitats per a totes les edats.
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Ups, Ona23 no havia vist el missatge.
Les faig a Torroella de Montgrí, si has mirat x Roses suposo q et queda un pèl lluny. Ho fem els dijous de 19h a 20h al gimnàs Tettsui. La profe és la llevadora del CAP, i val 10€ a cada classe que vas (si no hi vas, no pagues).
Les faig a Torroella de Montgrí, si has mirat x Roses suposo q et queda un pèl lluny. Ho fem els dijous de 19h a 20h al gimnàs Tettsui. La profe és la llevadora del CAP, i val 10€ a cada classe que vas (si no hi vas, no pagues).
Hola noies!
Jo m'he apuntat a natació per embarassades al cem ciutadella,ja que es el q em queda mes aprop de casa. Començo aquest dimecres. Alguna té referències?
Jo m'he apuntat a natació per embarassades al cem ciutadella,ja que es el q em queda mes aprop de casa. Començo aquest dimecres. Alguna té referències?
Oh llàstima Bervic em queda una mica lluny...i petitalinx el Sant Jordi també però si no segur que el mirava perquè pòrten molts anys i és gran!
Jo segueixo buscant...com deia en un altre fil vaig veure que fan alguna cosa a Can Caralleu (també és del grup Claror)
I si no he vist aquest web, una empresa que es dedica a fer classes per embaraçades a diferents locals, podeu buscar la vostra ciutat: MamiFit http://www.mamifit.es/buscar/Barcelona, ... lases.html
Jo segueixo buscant...com deia en un altre fil vaig veure que fan alguna cosa a Can Caralleu (també és del grup Claror)
I si no he vist aquest web, una empresa que es dedica a fer classes per embaraçades a diferents locals, podeu buscar la vostra ciutat: MamiFit http://www.mamifit.es/buscar/Barcelona, ... lases.html
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Hola Wala! també et responc per aquí jeje
Mamifit està molt bé però no fan natació, només gimnàstica per embarassades. Jo també m'ho vaig mirar perquè tenen molt bones referències i m'agradaria fer alguna cosa més d'esport. Ja explicaràs al final on ho fas.

Mamifit està molt bé però no fan natació, només gimnàstica per embarassades. Jo també m'ho vaig mirar perquè tenen molt bones referències i m'agradaria fer alguna cosa més d'esport. Ja explicaràs al final on ho fas.

Hola Bervic!
A veure si em trec la mandra i vaig a natació a algun lloc.....
De moment res, he començat a fer Ballet...ja...ja sé que sona a bogeria, però havia ballat tota la vida i em fa tan feliç...I vaig a caminar per la carretera de les aigues, si alguna s'apunta??
Mentrestant seguiré buscant piscina...i a males crec que acabaré a Can Caralleu...vivint a Vallcarca no tinc cap CEM aprop :S
A veure si em trec la mandra i vaig a natació a algun lloc.....
De moment res, he començat a fer Ballet...ja...ja sé que sona a bogeria, però havia ballat tota la vida i em fa tan feliç...I vaig a caminar per la carretera de les aigues, si alguna s'apunta??
Mentrestant seguiré buscant piscina...i a males crec que acabaré a Can Caralleu...vivint a Vallcarca no tinc cap CEM aprop :S
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Wala jo amb les classes de natació estic contenta però pensava q serien mes lights però ens donen una canya jijiji
Si et fa feliç el ballet el teu bebe ho notara i li anira molt bé.
I caminar t'anirà de conya però la carretera de les aigües em cau molt lluny.
Anims wapa q ho estas fent molt bé!!
Si et fa feliç el ballet el teu bebe ho notara i li anira molt bé.
I caminar t'anirà de conya però la carretera de les aigües em cau molt lluny.
Anims wapa q ho estas fent molt bé!!
Bon dia guapes!Estic embarassada de tres mesos i m'han recomanat la natació per prevenir el mal d'esquena.Us volia preguntar si és millor apuntar-me a una piscina i fer la natació "per lliure" o és millor si fan algun curset o classe amb monitor/a més dirigit a embarassades.Moltes gràcies!
bervic gràcies! Encara et posaràs més en forma que abans del part si us donen canya! xd
mirela jo segur que preferiria fer-les amb algú que en sàpiga, fan exercicis més específics pel que m'han dit. A mi em passa que no tinc cap pisci aprop on ho facin i llaors sí que em plantejo anar "per lliure"...
mirela jo segur que preferiria fer-les amb algú que en sàpiga, fan exercicis més específics pel que m'han dit. A mi em passa que no tinc cap pisci aprop on ho facin i llaors sí que em plantejo anar "per lliure"...
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Wala ha escrit:bervic gràcies! Encara et posaràs més en forma que abans del part si us donen canya! xd
Hola guapes,
A mi em passa lo mateix.. m'han recomanat fer piscina però no hi ha natació per embarassades...

Wala,Halia moltes gràcies!Sí,crec que jo també prefereixo amb monitor.Pero ho he estat mirant i em sembla que m'hauria de desplaçar,a veure que faig finalment jeje!Bona tarda.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |