Hospital d'Urgències..quin?
Hospital d'Urgències..quin?
Hola marones!
L'Alba porta vui ja 4 dies amb febres, d'entre 37.8 i 39...i no hi ha manera de baixar-la...Divendres la va visitar la seva pediatra i ens va dir que controlessim i si passava els 3 dies, la duessim a urgencies a fer proves, perque no li veia rès...
El cas es que ahir, que en feia 3, la varem dur a St. JOan de Deu, tot i tenir mutua, pensant que sería el millor...i després de 5 hoers d'espera, que si valen la pena doncs no passa rès...la visiten en 2 minuts, veuen que la nena está a 38.8 i no baixava amb Apiretal, i ens diuen que no es pot dur un bebé de 8 mesos només per febre...i que el protocol diu que fins 39 no es fan proves d'orina...que marxessim, i l'unica solució administrar també Dalsy alternant...
La nena estava casi a 39, desde feia 3 dies! i ni una sola prova? res?????
Bé, la nit l'ha passat igual, i avui la pensem tornar a dur d'urgencies, i la durem a la mutua, que aixi proves, li farán! i nosaltres més tranquils, perque no esta ni refredada, orelles bé....res aparent, pero tants dies febre, i tant elevada...
Sento el rotllo...estem molt amoinats...el cas es... quin hospital em recomaneu d'urgències???
al que hi porteu els vostres petits i esteu contents/es...? si més no perque el miren com cal...
L'Alba porta vui ja 4 dies amb febres, d'entre 37.8 i 39...i no hi ha manera de baixar-la...Divendres la va visitar la seva pediatra i ens va dir que controlessim i si passava els 3 dies, la duessim a urgencies a fer proves, perque no li veia rès...
El cas es que ahir, que en feia 3, la varem dur a St. JOan de Deu, tot i tenir mutua, pensant que sería el millor...i després de 5 hoers d'espera, que si valen la pena doncs no passa rès...la visiten en 2 minuts, veuen que la nena está a 38.8 i no baixava amb Apiretal, i ens diuen que no es pot dur un bebé de 8 mesos només per febre...i que el protocol diu que fins 39 no es fan proves d'orina...que marxessim, i l'unica solució administrar també Dalsy alternant...
La nena estava casi a 39, desde feia 3 dies! i ni una sola prova? res?????
Bé, la nit l'ha passat igual, i avui la pensem tornar a dur d'urgencies, i la durem a la mutua, que aixi proves, li farán! i nosaltres més tranquils, perque no esta ni refredada, orelles bé....res aparent, pero tants dies febre, i tant elevada...
Sento el rotllo...estem molt amoinats...el cas es... quin hospital em recomaneu d'urgències???
al que hi porteu els vostres petits i esteu contents/es...? si més no perque el miren com cal...Re: Hospital d'Urgències..quin?
Ostresdoncs nosaltres ens toca l'hospital de Terrassa i n'estem encantadíssims. Sempre li han fet les proves necessàries i una atenció 10! Quina mala pata heu tingut vosaltres...! A veure què us diuen avui! Ànims i q és millori!!!!
Re: Hospital d'Urgències..quin?
Nosaltres a l'Hospital de Nens sempre ens han atès super bé! estem super contents!
espero q no sigui res!
espero q no sigui res!
Nosaltres, per aquestes coses també anem a l?hospital de nens.
Súper bé, i fins hi tot ens hi han operat de carnots.
També t'he de dir que, per desgràcia, una vegada ens van trobar una sospita de hepatits aguda i del CAP ens van enviar a Sant Joan de Déu i ens van atendre també molt bé.
Crec que focalitzen les urgències amb els temes més greus.
Que no sigui res,
Gemma
Súper bé, i fins hi tot ens hi han operat de carnots.
També t'he de dir que, per desgràcia, una vegada ens van trobar una sospita de hepatits aguda i del CAP ens van enviar a Sant Joan de Déu i ens van atendre també molt bé.
Crec que focalitzen les urgències amb els temes més greus.
Que no sigui res,
Gemma
Hola,
Nosaltres hem anat a hospital de nens i molt bé. Em consta que lo greu ho deriven a sant joan de déu. I m'han parlat molt bé de l'hospital de barcelona, no sé si és d'assistència la nena.
Molts ànims i no us freneu, busqueu respostes.
Nosaltres hem anat a hospital de nens i molt bé. Em consta que lo greu ho deriven a sant joan de déu. I m'han parlat molt bé de l'hospital de barcelona, no sé si és d'assistència la nena.
Molts ànims i no us freneu, busqueu respostes.
- super_patet
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm
Em sap molt greu noia, perquè l'últim que et fa falta quan portes el nen a urgències és que a més, et fotin el rapapolvo.
A mi el pediatra em va dir que durant el primer any de vida, amb 38°C cap a urgències.
Jo així ho he fet, 2 vegades. La primera et sents idiota, perquè penses que et diràn: 38,1°C? Què hi fots aquí peaso paranoïca???
Ni molt menys, se'l miren bé i ja diuen el què.
La segona vegada que hi vaig anar, també amb 38°C, tenia moquets i pensava que era un refredat. Doncs fent-li l'exploració van veure que se li havien baixat els mocs al pit, i tenia bronquitis (lleu, menys mal).
Jo sempre el porto a l'hospital de nens, però vull pensar que l'atendrien igual de bé a qualsevol lloc i que tu has tingut molt mala sort.
Espero que es recuperi aviat la teva nena.
A mi el pediatra em va dir que durant el primer any de vida, amb 38°C cap a urgències.
Jo així ho he fet, 2 vegades. La primera et sents idiota, perquè penses que et diràn: 38,1°C? Què hi fots aquí peaso paranoïca???
Ni molt menys, se'l miren bé i ja diuen el què.
La segona vegada que hi vaig anar, també amb 38°C, tenia moquets i pensava que era un refredat. Doncs fent-li l'exploració van veure que se li havien baixat els mocs al pit, i tenia bronquitis (lleu, menys mal).
Jo sempre el porto a l'hospital de nens, però vull pensar que l'atendrien igual de bé a qualsevol lloc i que tu has tingut molt mala sort.
Espero que es recuperi aviat la teva nena.
Jo kuan ha estat malament lhe dut sempre ala clinica del remei.i jo no espero k tingui febre o no.no soc metgessa x tant si algo no em quadra la porto i sempre se la miren.jo vaig tenir ma filla a alla tb i genial son super amables
Hospital de Nens sens dubte!! PEr mi el millor hospital dels que conec i venim expressament de MAtaró cada vegada ehh, tenint un hospital aquí, però el tracte i l'atenció que hi hem rebut sempre ha estat inmillorable!
I rapidesa!!! En un hora anem i tornem de MAtaró amb un diagnòstic.
Quan el meu gran tenia 9 mesos va agafar un rotavirus i després de perdre la tarda a l'hospital de Mataró i el nen estar molt molt fomut, vam anar d'urgències a l'Hospital de Nens i de seguida el que van fer va ser ingressar-lo per recuperar--lo. Hi vam estar una setmana i només puc dir-te coses bones.
Que no sigui res!!

I rapidesa!!! En un hora anem i tornem de MAtaró amb un diagnòstic.
Quan el meu gran tenia 9 mesos va agafar un rotavirus i després de perdre la tarda a l'hospital de Mataró i el nen estar molt molt fomut, vam anar d'urgències a l'Hospital de Nens i de seguida el que van fer va ser ingressar-lo per recuperar--lo. Hi vam estar una setmana i només puc dir-te coses bones.
Que no sigui res!!
Gracies noies!! Vam anar a l'Hospital de nens i....perfecte!
Tot i que varem esperar perqué estava a tope, va valer la pena! MOLT! La van mirar i remirar, prova d'orina, etc... i per sort no es rès més que molts mooolts moquetes, bé, un encostipat que li ha anat sortint, i la té engripadeta.
sense dubte, si hem de tornar a urgencies...Hospital de nens! Atenció inmillorable!
Tot i que varem esperar perqué estava a tope, va valer la pena! MOLT! La van mirar i remirar, prova d'orina, etc... i per sort no es rès més que molts mooolts moquetes, bé, un encostipat que li ha anat sortint, i la té engripadeta.
sense dubte, si hem de tornar a urgencies...Hospital de nens! Atenció inmillorable!
Com me n'alegro!!!! I me n'alegro encara més que no sigui res greu!!!

- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
I on és l'hospital de nens? Es diu així? Espero no haver-hi d'anar però va bé saber-ho. És públic?
No no es public
No, no es public sargantana! Es un hospital privat, que está a Bcn, que es diu "Hospital de nens" http://www.hospitaldenens.com/es
Hola noies! Perdoneu la meva ignorància...es pot portar al teu fill encara que no tinguis mutua o has de ser d'alguna?
Si, i tant que hi pots anar sense mutua, però hauràs de pagar-ho tot, i ni idea del què et pot costar, però si t'han de cobrar els analisis, proves, etc... Jo no me la jugaria. Jo aniria a un públic directament.
De fet, jo acabo de treure a les nenes de la mutua, o sigui que a partir d'ara cap als públics!
De fet, jo acabo de treure a les nenes de la mutua, o sigui que a partir d'ara cap als públics!
Jo tmb vaig a l'hospital d nens. La 1a vegada q vaig portar al peque encara no tenia mutua i vaig pagar uns 300€ per analitica, placa d tórax i visita.
Es una pasta sense mutua pero tenía neumonía i en hagues pagat el q fos per tal de que el curesin.
Aixo si, desde llavors mutua al canto.
Si sou d Sanitas la clínica cima m'ban dit q te pediatres del hospital d nens. Jo no l'he visitat pero el vaig tenir allà i el van mirar molt be.
Es una pasta sense mutua pero tenía neumonía i en hagues pagat el q fos per tal de que el curesin.
Aixo si, desde llavors mutua al canto.
Si sou d Sanitas la clínica cima m'ban dit q te pediatres del hospital d nens. Jo no l'he visitat pero el vaig tenir allà i el van mirar molt be.
DENÍS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |