★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Bon dissabte de festa!!!
I quin fred que fot!

Què millor que aquesta fredor per quedar-se tot el dia dins del llit encarregant nens pel dia de Reis???
Com esteu boniques?
Yuyu veig que en plena SW, ataca ataca, que volem que et toqui la loteria
!!!
Ikebana sembla que això ja s'enfila! A veure si demà ja acaba de pujar, tu segueix atacant per si de cas
Sita ja tens la línia! I els pinxitus molt ben fets
ara toca relaxar-se i cuidar-se 
I la resta com esteu?
Jo no estic dormint gaire bé, bueno si, dormir si dormo bé, però cap a les 6 em desvetllo i ja no hi ha manera de trobar la postura... I pel que fa a l'agost, no em feia massa gràcia, però ja se'm han passat totes les tonteries i estic molt contenta
Boniques, a disfrutar molt del dissabte!
I quin fred que fot!

Què millor que aquesta fredor per quedar-se tot el dia dins del llit encarregant nens pel dia de Reis???
Com esteu boniques?
Yuyu veig que en plena SW, ataca ataca, que volem que et toqui la loteria
!!!Ikebana sembla que això ja s'enfila! A veure si demà ja acaba de pujar, tu segueix atacant per si de cas
Sita ja tens la línia! I els pinxitus molt ben fets
ara toca relaxar-se i cuidar-se 
I la resta com esteu?
Jo no estic dormint gaire bé, bueno si, dormir si dormo bé, però cap a les 6 em desvetllo i ja no hi ha manera de trobar la postura... I pel que fa a l'agost, no em feia massa gràcia, però ja se'm han passat totes les tonteries i estic molt contenta
Boniques, a disfrutar molt del dissabte!
Bon dia!
Com va?? Fa bo? Pero fa fresca ehh!!
Yuyu tu exprimeix be!!!! Q no quedi reees!
La meva tempe va amunt!! viscaa!
A mi sempre, i quan dic sempre, es sempre, tinc la regla el dia d nadal. Aixi q espero q no vingui... De totes maneres, aquest cop no em fare te tant aviat!
Que passeu bon diaa!
Com va?? Fa bo? Pero fa fresca ehh!!
Yuyu tu exprimeix be!!!! Q no quedi reees!
La meva tempe va amunt!! viscaa!
A mi sempre, i quan dic sempre, es sempre, tinc la regla el dia d nadal. Aixi q espero q no vingui... De totes maneres, aquest cop no em fare te tant aviat!
Que passeu bon diaa!
Bon dia noietes!!
Com esteu??
Mostela, llastima q no et trobis be del tot xo aixo es el mes normal, i per una bona causa!!
Ikebana, vaaaa a x la SW a tope, que no en quedi ni un per fer!
Yuyu, a tope tu tambe! Cada pinxitu sera un decim de loteria!! I segur q toca! Jajajaja
Nekane, benvinguda!! Tenim DNW juntes, aixi q ja ens animarem!!
La resta com esteu?? Algunes en fase avorrida i les altres en ple desespero!! Molts PEPOS a totes!,
Jo dono per inagurada la meva fase desespero...
Petons!!
I a tu Tilepa, molts petonets, tingues clar que cada dia falta un dia menys!! Ja sou en la direccio correcta!
Bon dissabte!

Com esteu??
Mostela, llastima q no et trobis be del tot xo aixo es el mes normal, i per una bona causa!!
Ikebana, vaaaa a x la SW a tope, que no en quedi ni un per fer!
Yuyu, a tope tu tambe! Cada pinxitu sera un decim de loteria!! I segur q toca! Jajajaja
Nekane, benvinguda!! Tenim DNW juntes, aixi q ja ens animarem!!
La resta com esteu?? Algunes en fase avorrida i les altres en ple desespero!! Molts PEPOS a totes!,
Jo dono per inagurada la meva fase desespero...
Petons!!
I a tu Tilepa, molts petonets, tingues clar que cada dia falta un dia menys!! Ja sou en la direccio correcta!
Bon dissabte!

Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Hola Holaa!!
Com va el diumenge?? Nosaltres hem anat a un trenet que al nen li agrada molt…. i ara fa bastants dies que no hi anavem.
Hem anat una mica tard, i ara tot just el posem a dormir.. a veure si tenim sort i dorm una mica.
Nosaltres continuem amb els deures, avui aquest matí, tempe i pinxitu… a veure si ho encertem. Pensava que avui em sortiria la linia d'ovulació, pero encara no,… a veure si demà surt.
Espero que estigueu totes molt be… fa fred, però amb el solet
s'esta bastant bé!
un petó a totes!!
Com va el diumenge?? Nosaltres hem anat a un trenet que al nen li agrada molt…. i ara fa bastants dies que no hi anavem.
Hem anat una mica tard, i ara tot just el posem a dormir.. a veure si tenim sort i dorm una mica.
Nosaltres continuem amb els deures, avui aquest matí, tempe i pinxitu… a veure si ho encertem. Pensava que avui em sortiria la linia d'ovulació, pero encara no,… a veure si demà surt.
Espero que estigueu totes molt be… fa fred, però amb el solet
s'esta bastant bé!un petó a totes!!
Hola guapes!
Oi que és guai pensar que demà és festa?
Que bé això del trenet Ikebana, és veritat que avui s'estava molt bé al solet.
Nosaltres hem anat a la fira d'Espinelves, però estava a tope de gent!
I també està genial això dels pinxitus a discreció!
Anegueta, Sita, Nekane com van els desesperos?
I la resta com esteu? Totes de festa i pont fora de casa?
Petonets boniques
Oi que és guai pensar que demà és festa?
Que bé això del trenet Ikebana, és veritat que avui s'estava molt bé al solet.
Nosaltres hem anat a la fira d'Espinelves, però estava a tope de gent!
I també està genial això dels pinxitus a discreció!
Anegueta, Sita, Nekane com van els desesperos?
I la resta com esteu? Totes de festa i pont fora de casa?
Petonets boniques
Mostelaaaa no em vaig enterar que aquest mes l´havieu encertat!!! QUINA ALEGRIA COMENÇAR EL MES JA AMB UNA PANXU!!!
ENHORABONAAAAAA!!!!
Si noia, és un rollo no trobar-se del tot bé, però com dius és per una bona causa :) vinga que els primers mesos passaran volant i després ni t' erecordaràs!! ;)
Molta força i energia a les q esteu en SW!!!
I relaxxxx a les que esteu en desespero!!!
sé q costa! però els dies passen q volen!!
Aniré traient un ull per aquí que heu de cantar moltes panxus aquest mes!!

ENHORABONAAAAAA!!!!
Si noia, és un rollo no trobar-se del tot bé, però com dius és per una bona causa :) vinga que els primers mesos passaran volant i després ni t' erecordaràs!! ;)
Molta força i energia a les q esteu en SW!!!
I relaxxxx a les que esteu en desespero!!!
sé q costa! però els dies passen q volen!!Aniré traient un ull per aquí que heu de cantar moltes panxus aquest mes!!

Bon diumenge!!
(perdoneu pels accents, pero no se que li passa a la tablet...)
Que be senta arribar a caseta despres d'uns dies de relax i familia!
i dema....festaaaa yujuuuu
Per aqui veig que hem tingut de tot, warrys molt warrys i SW aparentment molt ben fetes!!
Fem una repasada? Tot i que Mostela ho has posat molt guay a la primera pagina:
Del 1 al 7: Ja hem passat la primera setmana de desembre, amb un resultat bo!
1 Panxu jefa: Mostela!
4 En recerca del regalas de Nadal
amb ilusio
Cucurucho80, Cinderela, Alis, Aroswi
----> Del 8 al 14: Desespero total.
Dema comencem nova setmana, hem de posar tots els nostres pensaments positius en l'Anegueta!
ANEGUETA: 12/12 http://www.fertilityfriend.com/home/55759f Quin noticion que hagis començar a fer tempes, tan debo t'ajudin amb el desespero, potser, mai veus la baixada i hem de cantar panxu, jijijiji, va...calma...no ens avancem
Del 15 al 21: Inici de desesperos
SITA7: 15/12 http://www.fertilityfriend.com/home/53905f Bonica, veig que heu fet els deures durant la SW, que aparentment tens pujadeta clara per la linia d ovulacio...ara, a esperar i cuidarse! Com va el pont?
NEKANE: 15/12 http://www.fertilityfriend.com/home/538bd1Benvinguda! Quin graficon aquest teu! Veig que ha sortit la linia d ovulacio, pero sabent el que expliques ens esperarem a que sigui la definitiva ja que entre CD27-29 podia ser tmb, no?
Del 22 al 28: SW...acabades, en ello, o sense començar
YUYU: 22/12 http://www.fertilityfriend.com/home/23871c Toma ya! aixo si que es estar a tope SW "no respirem ni un dia", jeje Jugadora amb tots els numeros per la loteria, mooola!
IKEBANA: 23/12 http://www.fertilityfriend.com/home/391f0f Ikebana, quina SW mes ben aprofitada, i aixo que he llegit que el sr estava cansat...us ho heu currat! Volem germanet pel Nadal! T'entenc perfectament amb aixo d la linia...es tan raro quan no surt, pero jo he apres la lliço i seguire el teu exemple, pinxitos pinxitos pinxitos
AROSWI: 28/12 http://fertilityfriend.com/home/547e77 jo...esperant a que la maleida W acabi de marxar i começar la festa, jijijiji
Del 29 al 31: Li tocara la Grossa? Creu-ho els dits!
CUCURUCHO80: 29-30/12 http://www.fertilityfriend.com/home/542781 Cucurucho, como te encuentras del resfriado? y de la W? ya aminorando, no?? venga, que hay que coger energias para la SW. Recuperate!
Gener: "año nuevo, vida nueva"?
Nenes...quin greu les vostres W....kk de vaca....
CINDERELA: 06-07/01 http://www.fertilityfriend.com/home/551156 Guapi...va anar baixant i..be, era la primera grafi, ara ja tens valors de referencia que et serviran (en teoria) per comparar...Que no decaiga!
ALIS: 06-08/01 http://www.fertilityfriend.com/home/47f246 kin bajon, pq que la teva no pintava malament, pero ja veig q d'un dia x un altre..xof.. com estas d anim? com va el pont?
Panxus:
MOSTELA: com estas? molta gent a Espinelves segons m'han dit! pero...es tan maca la fira i tan Nadalenca! Bones vibracions a tope, no? Una graaaan abraçada
(perdoneu pels accents, pero no se que li passa a la tablet...)
Que be senta arribar a caseta despres d'uns dies de relax i familia!
i dema....festaaaa yujuuuuPer aqui veig que hem tingut de tot, warrys molt warrys i SW aparentment molt ben fetes!!
Fem una repasada? Tot i que Mostela ho has posat molt guay a la primera pagina:
Del 1 al 7: Ja hem passat la primera setmana de desembre, amb un resultat bo!
1 Panxu jefa: Mostela!
4 En recerca del regalas de Nadal
amb ilusio
Cucurucho80, Cinderela, Alis, Aroswi----> Del 8 al 14: Desespero total.
Dema comencem nova setmana, hem de posar tots els nostres pensaments positius en l'Anegueta!
ANEGUETA: 12/12 http://www.fertilityfriend.com/home/55759f Quin noticion que hagis començar a fer tempes, tan debo t'ajudin amb el desespero, potser, mai veus la baixada i hem de cantar panxu, jijijiji, va...calma...no ens avancem
Del 15 al 21: Inici de desesperos
SITA7: 15/12 http://www.fertilityfriend.com/home/53905f Bonica, veig que heu fet els deures durant la SW, que aparentment tens pujadeta clara per la linia d ovulacio...ara, a esperar i cuidarse! Com va el pont?
NEKANE: 15/12 http://www.fertilityfriend.com/home/538bd1Benvinguda! Quin graficon aquest teu! Veig que ha sortit la linia d ovulacio, pero sabent el que expliques ens esperarem a que sigui la definitiva ja que entre CD27-29 podia ser tmb, no?
Del 22 al 28: SW...acabades, en ello, o sense començar
YUYU: 22/12 http://www.fertilityfriend.com/home/23871c Toma ya! aixo si que es estar a tope SW "no respirem ni un dia", jeje Jugadora amb tots els numeros per la loteria, mooola!
IKEBANA: 23/12 http://www.fertilityfriend.com/home/391f0f Ikebana, quina SW mes ben aprofitada, i aixo que he llegit que el sr estava cansat...us ho heu currat! Volem germanet pel Nadal! T'entenc perfectament amb aixo d la linia...es tan raro quan no surt, pero jo he apres la lliço i seguire el teu exemple, pinxitos pinxitos pinxitos
AROSWI: 28/12 http://fertilityfriend.com/home/547e77 jo...esperant a que la maleida W acabi de marxar i começar la festa, jijijiji
Del 29 al 31: Li tocara la Grossa? Creu-ho els dits!
CUCURUCHO80: 29-30/12 http://www.fertilityfriend.com/home/542781 Cucurucho, como te encuentras del resfriado? y de la W? ya aminorando, no?? venga, que hay que coger energias para la SW. Recuperate!
Gener: "año nuevo, vida nueva"?
Nenes...quin greu les vostres W....kk de vaca....
CINDERELA: 06-07/01 http://www.fertilityfriend.com/home/551156 Guapi...va anar baixant i..be, era la primera grafi, ara ja tens valors de referencia que et serviran (en teoria) per comparar...Que no decaiga!
ALIS: 06-08/01 http://www.fertilityfriend.com/home/47f246 kin bajon, pq que la teva no pintava malament, pero ja veig q d'un dia x un altre..xof.. com estas d anim? com va el pont?
Panxus:
MOSTELA: com estas? molta gent a Espinelves segons m'han dit! pero...es tan maca la fira i tan Nadalenca! Bones vibracions a tope, no? Una graaaan abraçada

>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Super postarri Aroswi! Bravoo!!!
A mi ja em marca la linia d ovulacio. Aquesta nit rematem el tema....
Crec q tenim deures bastant ben fets, no??
Com es presenta el dilluns festiu??
A mi ja em marca la linia d ovulacio. Aquesta nit rematem el tema....
Crec q tenim deures bastant ben fets, no??
Com es presenta el dilluns festiu??
Bon dia grafiqueres!
Com va l'últim dia de pont?
Ikebana i yuyu com van els deures?
I les demés de la SW! ja els heu deixat sense
?? jeje
Mostela com et trobes? Ja dorms millor? El meu primer fill volia que naixés per primavera, però amb lo complicat que és fer diana, només falta que deixem escapar els cicles en funció de quan hagin de néixer... jaja A més, et serà més fàcil vestir al baby, quan surtis de la clínica amb un body ja serà suficient i no caldrà que li posis moltes capes de roba, quan són tant petits costa!
Sita7 com va el desespero?
Jo ja em pujo per les parets pq m'ha de venir el dv i tinc molts psicosímptomes
Aroswi moltes gràcies pels ànims! s'agraeix pq estic amb un desespero.. i l'aneguet tb pobret!
I la resta com esteu? Espero que totes amb molts ànims per acabar aquest any amb positivisme
MOMENT EGO: Em prenc la tempe a les 6 am però avui cap a les 4 el meu nen s'ha despertat pq tenia gana. M'he aixecat i li he donat el biberó. I després a les 6 m'he pres la tempe, però no sé si és vàlida. No sé on vaig llegir que si t'aixeques a mitja nit després has d'estar mínim 1,5 h relaxada o dormint pq la tempe sigui correcte. Què creieu les expertes?
Que acabeu de passar un bon dia i un bon cap de setmana llarg

Com va l'últim dia de pont?
Ikebana i yuyu com van els deures?
I les demés de la SW! ja els heu deixat sense
?? jejeMostela com et trobes? Ja dorms millor? El meu primer fill volia que naixés per primavera, però amb lo complicat que és fer diana, només falta que deixem escapar els cicles en funció de quan hagin de néixer... jaja A més, et serà més fàcil vestir al baby, quan surtis de la clínica amb un body ja serà suficient i no caldrà que li posis moltes capes de roba, quan són tant petits costa!
Sita7 com va el desespero?
Jo ja em pujo per les parets pq m'ha de venir el dv i tinc molts psicosímptomes
Aroswi moltes gràcies pels ànims! s'agraeix pq estic amb un desespero.. i l'aneguet tb pobret!
I la resta com esteu? Espero que totes amb molts ànims per acabar aquest any amb positivisme
MOMENT EGO: Em prenc la tempe a les 6 am però avui cap a les 4 el meu nen s'ha despertat pq tenia gana. M'he aixecat i li he donat el biberó. I després a les 6 m'he pres la tempe, però no sé si és vàlida. No sé on vaig llegir que si t'aixeques a mitja nit després has d'estar mínim 1,5 h relaxada o dormint pq la tempe sigui correcte. Què creieu les expertes?
Que acabeu de passar un bon dia i un bon cap de setmana llarg

Eiiii (mode soso mbil)
Salutacions d'una panxu-grafi de cor!! Ja estem a la setmana 16, i amb ganes d'arribar a la 20 per fer la eco morfològica, veure q tot va b i confirmar sexe (sembla q serà nena...!)
Aquest post ha començat amb molt bon peu, positivàs de la jefa! FELICITATS!!! A veure si seguim amb bona ratxa...!!!
Tilepaaaa!!! Sap molt greu aquest semino tan fotut! Intenta no agobiar-te massa i mirar-t'ho tot amb calma. Segur que hi ha noies al SP q et poden ajudar moltíssim! I mentrestant...no deixeu de fer deures, q amb un sol bitxi q arribi a destí ja hi pot haver panxu!! I no seríeu els primers. MOLTA FORÇA, GUAPA!!!
Salutacions d'una panxu-grafi de cor!! Ja estem a la setmana 16, i amb ganes d'arribar a la 20 per fer la eco morfològica, veure q tot va b i confirmar sexe (sembla q serà nena...!)
Aquest post ha començat amb molt bon peu, positivàs de la jefa! FELICITATS!!! A veure si seguim amb bona ratxa...!!!
Tilepaaaa!!! Sap molt greu aquest semino tan fotut! Intenta no agobiar-te massa i mirar-t'ho tot amb calma. Segur que hi ha noies al SP q et poden ajudar moltíssim! I mentrestant...no deixeu de fer deures, q amb un sol bitxi q arribi a destí ja hi pot haver panxu!! I no seríeu els primers. MOLTA FORÇA, GUAPA!!!
Bon diaaa!!
Que encara esteu dormint?? Que el pont i el cap de setmana ja s ha acaaabaaaat!!!
Com esteu! Entro en modo soso q he anat a fer encarrecs, i no pu seure a escriure al pc...
Ja veieu q a mi m ha sortit la ratlla. Ahir no vam rematar... Pels deures fets crec q ja estava rematat. Ara a creuar dits i esperat q tot estigui ben fet!
Un petoo!!
Que encara esteu dormint?? Que el pont i el cap de setmana ja s ha acaaabaaaat!!!
Com esteu! Entro en modo soso q he anat a fer encarrecs, i no pu seure a escriure al pc...
Ja veieu q a mi m ha sortit la ratlla. Ahir no vam rematar... Pels deures fets crec q ja estava rematat. Ara a creuar dits i esperat q tot estigui ben fet!
Un petoo!!
Bon dia noies!!
Bueno, sembla que la W ja està marxant, li estic dient adeu i fins d'aqui molt temps!!
A veure si es dona per enterada!!
Aquest pont hem estat de cangurs dels nostres cosins (9 i 12 anys), i hem acabat fets pols!! La nena tenía por i ha dormit amb nosaltres, així que res de tempes aquests dies... avuí ja he tornat a començar, així que res, suposo que per tres dies, que a mes coincidien amb W no passarà res...
La meva pregunta es: ara arriven festes, els nostres horaris canviaràn... ens anirem al llit tard, ens llevarem tard... com ho farem?
Bueno, sembla que la W ja està marxant, li estic dient adeu i fins d'aqui molt temps!!
A veure si es dona per enterada!!Aquest pont hem estat de cangurs dels nostres cosins (9 i 12 anys), i hem acabat fets pols!! La nena tenía por i ha dormit amb nosaltres, així que res de tempes aquests dies... avuí ja he tornat a començar, així que res, suposo que per tres dies, que a mes coincidien amb W no passarà res...
La meva pregunta es: ara arriven festes, els nostres horaris canviaràn... ens anirem al llit tard, ens llevarem tard... com ho farem?
Gràcies a totes per la benvinguda!
I moltíssimes felicitacions a mostela. Jo pensava com tu, que no volia tenir nens a l'agost però després de tant temps buscant a mi també m'estaria bé. Molts petons i alegria per transmetre-li al bebè.
Aroswi No sé com funciona ben bé les gràfiques així que em deixo guiar pel FF. Jo suposo que el que em diu està bé pels dolors als ovaris i els altres símptomes. La meva gràfica és mega llarga en comparació amb altres. És un desespero, però vaig fent. Merci per comentar.
Com ja he posat al post de cercadores de desembre he fet una cosa que no debia:com havia d'anar a la llevadora per comentar-li totes les proves que m'estan fent, m'he fet un TE per no haver d'explicar aquestes coses sí ja estic amb panxulina... i obviament ha sortit negatiu... Tinc uns psicosímptomes exagerats. però crec que tot és del meu cap.
Ànims nenes nova setmana!
I moltíssimes felicitacions a mostela. Jo pensava com tu, que no volia tenir nens a l'agost però després de tant temps buscant a mi també m'estaria bé. Molts petons i alegria per transmetre-li al bebè.
Aroswi No sé com funciona ben bé les gràfiques així que em deixo guiar pel FF. Jo suposo que el que em diu està bé pels dolors als ovaris i els altres símptomes. La meva gràfica és mega llarga en comparació amb altres. És un desespero, però vaig fent. Merci per comentar.
Com ja he posat al post de cercadores de desembre he fet una cosa que no debia:com havia d'anar a la llevadora per comentar-li totes les proves que m'estan fent, m'he fet un TE per no haver d'explicar aquestes coses sí ja estic amb panxulina... i obviament ha sortit negatiu... Tinc uns psicosímptomes exagerats. però crec que tot és del meu cap.
Ànims nenes nova setmana!
Bon dia Grafiqueres! Com va el dimarts??
Per mi desembre a nivell de feina és un ..."el mon s'acaba" però bé, tot es fa!
Anegueta, preguntaves pel tema tempe... Jo també he llegit això del repòs, veig que justament correspon a la pujada i que avui ha tornat a baixar als valors anteriors...creute-la "poquet", potser no és una dada massa bona. Com van els psicosímptomes?
Mel29 moltes felicitats per aquesta setmana 16! I que les anteriors grafiqueres ens aneu animant gràcies per entrar!!
Ikebana, què bé aquesta ratlleta, ara que no es mogui massa! tot i que sino és el CD18 és el CD20 o fins i tot CD16 i...tots tene pinxito!Ara estigues relaxada per la implantació ehh!!
Cinderela, W fora! Ànims ben amunt! Ja...axiò de canvir horaris tocalapera, pq has d'ajustar les "decimes" de més o de menys i...sembla menys fiable... o això o despertador... jurs...
Aisss Nekane, totes alguna vegada hem patit aquests horribles psicosímptomes, són fatals pq és que són tan reals..no et sentis malament pel TE...és la ment que ens enganya i, si no hi ha W hi ha esperança...a més, he llegit que els positius poden no sortir sempre a la primera. Vinga!!
Jo ja stic amb bons ànims per a que comenci la SW...encara em queden uns dies però, ja tinc ganes!
Per mi desembre a nivell de feina és un ..."el mon s'acaba" però bé, tot es fa!
Anegueta, preguntaves pel tema tempe... Jo també he llegit això del repòs, veig que justament correspon a la pujada i que avui ha tornat a baixar als valors anteriors...creute-la "poquet", potser no és una dada massa bona. Com van els psicosímptomes?
Mel29 moltes felicitats per aquesta setmana 16! I que les anteriors grafiqueres ens aneu animant gràcies per entrar!!
Ikebana, què bé aquesta ratlleta, ara que no es mogui massa! tot i que sino és el CD18 és el CD20 o fins i tot CD16 i...tots tene pinxito!Ara estigues relaxada per la implantació ehh!!
Cinderela, W fora! Ànims ben amunt! Ja...axiò de canvir horaris tocalapera, pq has d'ajustar les "decimes" de més o de menys i...sembla menys fiable... o això o despertador... jurs...
Aisss Nekane, totes alguna vegada hem patit aquests horribles psicosímptomes, són fatals pq és que són tan reals..no et sentis malament pel TE...és la ment que ens enganya i, si no hi ha W hi ha esperança...a més, he llegit que els positius poden no sortir sempre a la primera. Vinga!!
Jo ja stic amb bons ànims per a que comenci la SW...encara em queden uns dies però, ja tinc ganes!

>24 cicles_2014...
Hola a totes!
Aroswi gràcies per contestar-me! avui també s'ha despertat cap a les 3 i li he donat el biberó. A més, m'he pres la tempe a les 7am i marcava 36,6 i li he restat una dècima segons les instruccions de la 1a pàgina... Llavors no tinc unes tempes massa ben preses...

Aroswi gràcies per contestar-me! avui també s'ha despertat cap a les 3 i li he donat el biberó. A més, m'he pres la tempe a les 7am i marcava 36,6 i li he restat una dècima segons les instruccions de la 1a pàgina... Llavors no tinc unes tempes massa ben preses...

Encara no puc penjar imatges...o no sé com es fa, en tot cas, una de pensament positiu:
Tot el que som, és el resultat del que hem pensat, Buda
https://lh6.googleusercontent.com/-etwN ... Bsomos.jpg
Vagi bé la tardaaaaa*
Tot el que som, és el resultat del que hem pensat, Buda
https://lh6.googleusercontent.com/-etwN ... Bsomos.jpg
Vagi bé la tardaaaaa*
>24 cicles_2014...
bones noies!!
com ha anat el pont?? suposo que be! jo no he pogut marxar a espinaVELL com voliem perque el maromo ha treballat tots els dies...
peeeero no passa res....
ja he ovulat segur...entre diumenge i dilluns....hem fet molts deures
i ara falta esperar.....segur que acabarem rematant perque no sigui el cas.....pero avui m'he fet un TO i ja la linea sortia fluixeta...ahir matí vaig tenir molt de dolor.
No vaig poder donar les gracies a la suadmi i no m'enrecordo que va entrar i em va anomenar com una buscadora ja massa veterana en aquest post.......
sip soc masa veterana i no pot ser.....
reines us deixo que tinc pacients i son molt impacients....jejejejeje

com ha anat el pont?? suposo que be! jo no he pogut marxar a espinaVELL com voliem perque el maromo ha treballat tots els dies...
peeeero no passa res....
ja he ovulat segur...entre diumenge i dilluns....hem fet molts deures
i ara falta esperar.....segur que acabarem rematant perque no sigui el cas.....pero avui m'he fet un TO i ja la linea sortia fluixeta...ahir matí vaig tenir molt de dolor.No vaig poder donar les gracies a la suadmi i no m'enrecordo que va entrar i em va anomenar com una buscadora ja massa veterana en aquest post.......
sip soc masa veterana i no pot ser.....
reines us deixo que tinc pacients i son molt impacients....jejejejeje

Hola guapes!!!
Entrada llampec supersosomòbil... Sort que l'Aroswi fa repassadetes!
He vist que les tempes van amunt, molt bé Ikebana!!! I els deures molt ben fets! I tu també Yuyu
Anegueta, això que dius de les tempes si que pot ser un problema. Jo que sóc molt maniàtica si algun dia em llevava abans o em desvetllava i faltaven 2 hores menys per l'hora habitual, ja me la prenia i després la corretgia, i si podia tornava a mirar-la per comparar. I ara per les festes doncs no sé, si beveu molt la tempe ja no val, i si no dorms com a minim 4-5 horetes... prò es tracta de fer una mica de més i de menys, ja ho trobaràs.
Bueno boniques, me'n vaig cap anglès arrossegant-me...
Petonets a totes
Entrada llampec supersosomòbil... Sort que l'Aroswi fa repassadetes!
He vist que les tempes van amunt, molt bé Ikebana!!! I els deures molt ben fets! I tu també Yuyu
Anegueta, això que dius de les tempes si que pot ser un problema. Jo que sóc molt maniàtica si algun dia em llevava abans o em desvetllava i faltaven 2 hores menys per l'hora habitual, ja me la prenia i després la corretgia, i si podia tornava a mirar-la per comparar. I ara per les festes doncs no sé, si beveu molt la tempe ja no val, i si no dorms com a minim 4-5 horetes... prò es tracta de fer una mica de més i de menys, ja ho trobaràs.
Bueno boniques, me'n vaig cap anglès arrossegant-me...
Petonets a totes
Hola boniques!!!!
Com esteu??
Jo tb estic sempre dsd el mob i costa personalitzar, però ho intentaré! (El tema accents ja no prometo res...
)
mostela com va? Com et trobes? Moltes gracies per seguir animanr-nos a totes! Igual com les altres panxus q aneu passant! Fa molta ilu!!
anegueta tu ets el pròxim desespero, es fa llarguiiiiiiiiiiissim! Però molta PEPOS i molts
Nekane, compi de desespero, amb aquests cicles tan llargs tb es deu fer pesadet, però segur q val la pena ,com vas de psicosimptomes?? Anims, ja queda menys!!
Yuyu i Ikebana, sembla q ja estan els deures ben fet, ara ja heu posat tot de la vostra part, a creuar els dits i cap a l'acuarius
i sobretot,
a tope!!
arowski, cucurucho, cinderela iAlis , poquet a poquet ja aneu deixant enrere la W i la fase sosa, a per la SW ben aviat!! Molt d'amor i mimitos!!
Bé reines, espero no haver-me deixat a ningú!! Petonets i PEPOS a discreció!
I el momentet ego: jo estic bastant positiva, de moment la tempe amunt i estable, cap de les altres grafiques estava així, no sé si deu voler dir algo... és molt aviat, estic a DPO 6. El q tinc son psicosimptomes, q no havia tingut els altres cicles (bé, almenys des de que m'hi fixo, clar) noto moltes punxadetes al baixventre, sobretot qn estic estirada. Be, ja veieu q em queda una setmana ben entretinguda... aixxxxx, em quedaré sense ungles...
Bona niiiiiit!,!
Com esteu??
Jo tb estic sempre dsd el mob i costa personalitzar, però ho intentaré! (El tema accents ja no prometo res...
)mostela com va? Com et trobes? Moltes gracies per seguir animanr-nos a totes! Igual com les altres panxus q aneu passant! Fa molta ilu!!
anegueta tu ets el pròxim desespero, es fa llarguiiiiiiiiiiissim! Però molta PEPOS i molts
Nekane, compi de desespero, amb aquests cicles tan llargs tb es deu fer pesadet, però segur q val la pena ,com vas de psicosimptomes?? Anims, ja queda menys!!
Yuyu i Ikebana, sembla q ja estan els deures ben fet, ara ja heu posat tot de la vostra part, a creuar els dits i cap a l'acuarius
i sobretot,
a tope!!arowski, cucurucho, cinderela iAlis , poquet a poquet ja aneu deixant enrere la W i la fase sosa, a per la SW ben aviat!! Molt d'amor i mimitos!!
Bé reines, espero no haver-me deixat a ningú!! Petonets i PEPOS a discreció!
I el momentet ego: jo estic bastant positiva, de moment la tempe amunt i estable, cap de les altres grafiques estava així, no sé si deu voler dir algo... és molt aviat, estic a DPO 6. El q tinc son psicosimptomes, q no havia tingut els altres cicles (bé, almenys des de que m'hi fixo, clar) noto moltes punxadetes al baixventre, sobretot qn estic estirada. Be, ja veieu q em queda una setmana ben entretinguda... aixxxxx, em quedaré sense ungles...
Bona niiiiiit!,!
Sembla que la meva gràfica va cap avall i crec que la W ja està a prop...
Aquests dies em deixaré de prendre la temperatura perquè em poso molt nerviosa, tinc un tic al ull des de fa un parell de dies que em té cansada. La llevadora em va dir que ho deixés estar uns dies i així ho faré.
Ànims a totes! I molts PEPOS!!
Aquests dies em deixaré de prendre la temperatura perquè em poso molt nerviosa, tinc un tic al ull des de fa un parell de dies que em té cansada. La llevadora em va dir que ho deixés estar uns dies i així ho faré.
Ànims a totes! I molts PEPOS!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit